Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Paris Hilton a partyn

Paris egy partiba volt hivatalos, a Beverly Hills Hilton Hotel elnöki lakosztályába. magában csak vigyorgott, amikor a meghívó megérkezett. 
A meghívót küldők, egy privát befektetési társaság tagjai, amint írták, valami sikerüket akarták megünnepelni, és  tudták a tarifáját, mert mellékeltek egy 50.000 dolláros csekket is.
Úgy gondolta szokás szerint csak iszogat, jópofizik két-három órát, majd, mivel bugyit természetesen nem vett, egy kis popó és punci villantás az újságíróknak (esetleg a partyn is), és távozhat.


Úgyhogy felvett egy szép rózsaszín selyemblúzt, természetesen melltartó nélköl, egy hozzáillő, enyhén sötétebb, nem túl testhezálló, inkább kicsit lenge miniszoknyát, és kedvenc rózsaszín magas-sarkú cipői egyikét, bevágta magát a rózsaszín Bentleybe, és odahajtott a szállóhoz.


Érkezéskor felmérte a terepet, és látott vagy másfél-két tucat harmincas-negyvenes éveiben járó szmokingos pasast, és legalább ugyanennyi rettenetesen szép és csinos lányt. Ő nem ismerte fel egyiket sem,de ezek a lányok a város legelitebb escort ügynöksége által közvetített csúcskategóriás luxusprostik voltak.
A lakosztályban diszkrét swing szólt, ami nem volt éppen a kedvence, de amint belépett, egy nagyon jóképű fickó szinte azonnal a kezébe nyomta egyik kedvencét, egy vodka-narancsot, úgyhogy ezen az apróságon hamar túltette magát, és elindult, hogy „személyisége varázsában részesítse a köznépet” – ahogy magában szokta ezeket az alkalmakat hívni. Az itala kicsit erősre volt készítve, de nem különösebben törődött vele. Kicsit téblábolt a hatalmas nappaliban, majd kiment a lakosztály teraszára, mert ott is látott pár embert. A teraszon egy négy-öt férfiból és két-három lányból álló kisebb boly volt, akik a szagból ítélve, valami jóféle füves cigit szívtak. Paris közben már a második vodka-narancsát szopogatta, amit az egyik figyelmes fiatalember nyomott a kezébe, amint az első kiürült. A teraszon valami számára érthetelen befektetési trükkökről volt szó, amihez nem tudott hozzászólni. Hogy zavarát leplezze, megkérdezte, hogy kié az anyag, és kaphat-e belőle pár slukkot. Hárman is ugrottak, hogy átadják neki a cigijüket, ami nagyon hizlalta a máját. Szippantott egy párat az egyik füves cigiből, és kezdett kellemesen feldobódni, amikor észrevette, hogy az egyik fotelben ülő, szintén füves cigit szívó fickó előtt térdel az egyik lány és javában szopja a farkát. Ezen egy kicsit elcsodálkozott, de mivel a többiek ennek láthatóan nem tulajdonítottak semmi jelentőséget, ő is csak vállat vont, és gondolta, hogy ők tudják….


Újból bement, és mire az egyik oldalszobába eljutott, már a harmadik vodka-narancs volt a kezében. Ezt most egy pincérlánytól kapta, aki ezüst tálcán járt körbe italokkal. Kicsit már be volt állítva, ezért csak kuncogott, amikor meglátta, hogy a pincérlányon csak egy kis kötényke van, amúgy meztelen.


Később látta, hogy két mixer/pincér lány volt, mindkettőn csak egy kis kötényke volt, úgy jártak körbe az italokkal.


Amikor meglátta, hogy az egyik vendég az egyiket szó nélkül megfogja, a fal felé fordítja majd a cipzárját lehúzva minden teketória nélkül beakaszt neki hátulról, éppen kifele jött az oldalszobából, ahol ki volt porciózva jópár csík kokó, és ő is felszippantott egyet, már csak kuncogott rajtuk, és mondta nekik, hogy menjenek be ők is szippantani egyet, mert bekokózva eszméletlen jól esik a dugás. A másik pincérlány viszont a kezébe nyomott egy újabb vodka-narancsot. Vagy a vodka volt túl sok a koktélokban, vagy a felszippantott anyag volt különösen tiszta, mert egy rövid idő kiesett nála.
Egy kis „repülés” után azon vette észre magát, hogy az egyik jóképű fickóval smárol. Ő egy nagy masszív asztal szélén ült az elnöki lakosztály nappalijának egyik sarkában, és a fickó duzzadó farkát markolászta a nadrágján keresztül, a férfi pedig a melleit és a punciját simogatta. Már annyira benedvesedett, hogy érezte, a szoknyáján hátul jókora folt lesz. Sebaj, futott át az agyán, legalább lesz a firkászoknak miről írni. Tűrte, hogy a fickó kigombolja és messzire hajítsa a blúzát, majd fenekét kissé megemelve a feje felett lehúzza róla a szoknyáját is.
A fickó ekkor a lábai közé guggolt, és elkezdte finoman nyalni a punciját. Hogy segítsen neki jobban hozzáférni a puncijához, alaposan széttárta a lábait, combjait felhúzta, amennyire bírta. 
Ekkor vette csak észre, hogy vagy heten-nyolcan körülállják őket, de a csiklóját izgató nyelv olyan ügyesen tette a dolgát, hogy nem nagyon törődött vele. Legfeljebb csak egy kósza gondolat erejéig, hogy vajon hogyan fogja ezt kimagyarázni az aktuális barátjánál, de hamar lerázta magáról.


A körülállók közül ketten kétoldalt álltak, megfogták a lábait a térdeinél, mintegy segítve neki tartani, és finom mozdulatokkal simogatni kezdték combjai belső felületét, a térde felől a puncija irányában. Feltűnt egy szintén meztelen lány is, aki az asztalra hajolt, és miközben Paris arcát, a vállát és a melleit simogatta és csókolgatta, valaki hátulról kefélte. A többi körülálló ekkor elkezdte kórusban kiabálni, hogy „Jöjjön az ünnepelt!, jöjjön az ünnepelt!”. Kis idő múlva megjelent egy legalább 60 éves, sármos úriember, kifogástalan szmokingban. Odament az asztalon nyugvó fejéhez, lehúzta a nadrágja cipzárját, majd kihámozott egy akkora óriáskígyót, amekkorát Paris még életében nem látott. Volt már néhány elég rendesen eleresztett barátja, de ezt a darabot elkerekedett szemekkel bámulta. Ugyan nem volt extrém vastag, 4, maximum 4,5 centi átmérőjű volt, a hossza azonban legalább 30 centi volt. Nos, a sármos úriember minden különösebb teketóriázás nélkül a döbbenettől tátott szájába tette, és szinte rögtön a torkáig nyomta. Paris agyába belehasított a tudat, hogy ha nem akar megfulladni, át kell vegye az irányítást és neki kell állnia rendesen leszopni a pasast. Meg is tette, és felsőtestét is kicsit oldalt fordítva megmarkolta a méretes kígyó tövét, és elkezdett a nyelvét forgatva bólogatni rajta. Arra gondolt, hogy milyen jó, hogy nemrég megnézték a barátjával a Mély torok nevű pornó klasszikust, melynek hatására úgy döntött, ő is meg akarja tanulni a technikát, és már párszor gyakorolta is a barátján, annak nem kis örömére. Most bevetette az eddig tanultakat, miközben egyre mélyebben vette a torkába a méretes faszt, bőven nyálazta is, hogy jobban csússzon. Majd mikor sikerült jól benyálaznia, és a torkát is kellően ellazítania, a heréket marokra fogva finoman masszírozta, a faszt pedig elkezdte leereszteni a nyelőcsövébe. Először csak pár centit, majd miután apránként tövig benyelte, kivette a szájából, megint bőven kent rá nyálat, hogy jobban csússzon, és újból, meg újból tövig benyelte. Annyira elfoglalta magát ezzel, hogy szinte csak mellékesen tudatosult benne, hogy a punciját nyaló fickó az ujjait is bevetette. A barátja farka 22 centis, az is elég mélyre ment, de ezt úgy érezte, mintha a gyomráig lement volna, amikor tövig bekapta. Ráadásul tovább ugyan már nem duzzadt, de egyre keményebb lett, a gazdája pedig kezdett rendesen belejönni, és egy idő múlva megfogta a fejét, majd lassan, ütemesen elkezdte szájba baszni. Ilyenkor teljesen kihúzta, majd tövig újból ledugta a torkába, és egy darabig ott tartotta. Mikor Paris már ficánkolt, mert nem kapott levegőt, kihúzta, hagyta egy-két lélegzetvételhez jutni, majd megint tövig ledugta a farkát és bent tartotta, egyre hosszabb ideig. Paris közben többször is úgy tett, mintha nyelni akarna, mert tudta, hogy ezzel a végletekig lehet fokozni az élvezetet, és remélte, hogy az öregúr hamar elélvez, ő pedig végre normálisan lélegezhet. Számítása bejött, mert az egyik ilyen alkalommal, amikor az öreg tövig nyomta a faszt a torkába, két-három nyelés után érezte, hogy a herék remegni kezdenek, a fasz pulzálni kezdett a szájában és a torkában, az öregúr pedig egyenesen a nyelőcsövébe élvezett. Paris remélte, hogy most már megszabadult, de nem, Az öregúr egy idő után ugyan kivette, de ahelyett hogy otthagyta volna, továbbra is a feje mellett állva közölte vele, hogy „Szopjad megint keményre te kis ribanc. Ne aggódj, hamar sikerül, mert direkt miattad vettem be ma egy Viagrát”


Paris próbált tiltakozni, de abban a pillanatban, ahogy szóra nyitotta a száját, az öregúr beletuszkolta a farkát, aminek a végén éppen kijött pár csepp sperma. Paris nem kellett sokat szopjon, újból kőkemény lett, és a pasas ott folytatta a szája és a torka baszását, ahol az előbb abbahagyta. Nagyon értette a dolgát, ugyanis az enyhe oxigénhiány hatására a punciját nyaló és ujjazó fickónak sikerült olyan erős orgazmust kiváltania, hogy teste többször is ívben megfeszült, és ha a lábait tartók meg a bámészkodók nem fogják le, leesett volna az asztalról. A száját/torkát baszó fickó még időben észrevette, hogy orgazmusa lesz, és kihúzta a farkát a szájából, különben reflexből biztosan keményen beleharapott volna. Viszont mikor kicsit lecsillapodott, kíméletlenül visszatette, és lekezdte a torkát baszni. A nyaló fickó közben abbahagyta eddigi tevékenységét, elővette a farkát, odaillesztette a puncijához és kőkeményen baszni kezdte. Paris úgy érezte, kb. akkora farka lehet, mint a mostani barátjának. Egy idő múlva újra remegni kezdett a lány teste, az öregúr kivette a farkát a torkából, és mosolyogva nézte, ahogy a puncijában mozgó farok percekig tartó orgazmusba kefélte. Ahogy egy kicsit magához tért, hallotta, ahogy az üregúr azt mondja az őt mennyekbe repítő fickónak, hogy ”Cseréljünk!”.


Az őt eddig kefélő fickó engedelmesen odament a fejéhez a szájába adta a farkát, ő pedig tárgyilagosan megállapította, hogy tényleg akkora, mint a barátjáé, majd az előbbi orgazmustól hálásan elkezdte szopni. Nem kellett neki sok idő, és több részletben jókora adagot ürített Paris szájába. Amikor a barátját leszopja, csak ritkán szokta lenyelni, legtöbbször kiköpi, de ezt most nem merte, ezért szó nélkül nagy kortyokban nyelte. Közben az öregúr is leguggolt és nyalta meg ujjazta a punciját, méghozzá meglehetősen ügyesen, mert Paris érezte, hogy mindjárt elélvez. Ekkor két dolog történt. Az őket körülállók közül az egyik fickó lehúzta a sliccét, elővette valamivel kisebb, de azért tetszetős méretű farkát és Paris szájába nyomta, hogy szopja. Még mielőtt tiltakozhatott volna, látta, hogy az egyik másik hoz egy meglehetősen nagy méretű fecskendőt, amin tű nem volt, viszont teli volt valami áttetsző anyaggal. Mikor ijedten ficánkolni kezdett volna, az őt éppen szopató fickó megnyugtatóan azt mondta neki: „Ne aggódj, az csak síkosító az öregúr hatalmas farka miatt”. Ettől egy kicsit meg is nyugodott, és átadta magát a puncija felől érkező gyönyörhullámoknak. Az öregúr ugyanis meglehetősen ügyes nyelvvel és ujjakkal rendelkezett, mert a sokadik orgazmus hullámait érezte a gerincén felfelé húzódni. Miközben az orgazmus hullámai átjárták, több dolog történt. Egyrészt az őt szopató fickó elélvezett, és mivel ő a saját orgazmusa miatt nem tudott rendesen figyelni, a sperma csak egy rész ment a szájába, amit ő le is nyelt, a kisebb része viszont, ahogy orgazmus közben kivette az éppen pulzáló faszt a szájából, az arcára. Ezek annyira elterelték a figyelmét, hogy szinte észre sem vette, ahogy két összehúzódás között az öregúr ügyesen benyomta még szűz popójába a fecskendő vékony csőrét, és a teljes síkosító mennyiséget belenyomta a végbelébe. Egyáltalán úgy tudatosult benne, hogy a síkosító kicsit hideg volt, másrészt hirtelen telt érzet fogta el ott lent.


Megpróbált felemelkedni, hogy tiltakozzon, de csak annyit látott, hogy az öregúr a markát a farka tövére kulcsolva hirtelen tövig nyomta a puncijába a farkát, ami még így is, hogy a keze nem engedte tövig hatolni, felért egészen a méhszájáig. Szerencsére csak egy kicsit, így nem fájt, ehelyett a gyönyör újabb hullámait indította el. 
Ugyanekkor odalépett hozzá egy harmadik fickó, aki miközben lehúzott cipzárja mögül elővett egy, az öregúréval hosszában nem vetekedő, de az eddigieknél méretesebb, és főleg rettenetesen vastag faszt, felszólította, hogy nyalja le a spermát az arcáról. Amint ezt megtette, a fickó már tolta is volna a farkát a szájába, de az öregúrnak a méhszája finom böködésével sikerült az orgazmus újabb szintjére repítenie, olyannyira, hogy megint ketten-hárman kellett lefogják, hogy le ne essen az asztalról.


Mikor kicsit lecsillapodott, az eddig türelmesen várakozó nagyfarkú fickó egyből odatette magát a szájához, ő pedig megpróbálta bekapni. Ez csak részben sikerült, mert a fickónak már a makkja is olyan hatalmas volt, hogy önmagában betöltötte a száját. Nyilvánvaló volt, hogy ennél többen nem tud benyelni belőle, ezért bevetette a nyelvtechnikák teljes tárházát, amire az eddigi barátai tanították. Közben az öregúr valamit mondott az egyik segédjének, aki hozott neki egy nem túl méretes vibrátort, pont olyan fajtát, amit Paris is tartott az éjjeliszekrénye fiókjában, és egy tubus síkosítót. Az öregúr teljesen szükségtelenül bekente kicsit a vibrátort, bekapcsolta, és bedugta Paris nedvektől amúgy is tocsogó puncijába, mondván, hogy hogy amíg nem keféli, addig se maradjon parlagon. Még matatott valamit, de Parist nagyon lefoglalta az őt egyre erőszakosabban szopatni próbáló hatalmas farka, ezért nem figyelt rá.


Az öregúr közben a saját farkát is jó vastagon bekente síkosítóval, és amikor megfelelőnek tartotta, újból Paris felé fordult, és kivette puncijából a vibrátort. Paris megörült, hogy végre ismét rendes, élő farok lesz benne a gép helyett. A lábait tartó két fickó az öregúr biccentésére térdeit hátrébb és még széjjelebb húzta, ezzel még jobban széttárva punciját és megemelve fenekét. Nem volt ellenére ez a póz, több barátjával is szeretkezett már úgy, hogy bokáját a nyaka mellé tette, ezzel teljesen széttárva és felkínálva magát nekik. Jó mély behatolást tett lehetővé, mindig hatalmasakat élvezett.


Most azonban nem ez történt. Az öregúr ugyanis közelebb lépett, megfogta a farkát kevéssel a makkja alatt, a hátsó bejárathoz illesztette, és különösebb teketóriázás és könyörület nélkül bedugta Éppen csak annyira, hogy a makkja áthaladjon a két záróizmon. Parist szinte minden eddigi barátja seggbe akarta dugni, de ő eddig egyiknek sem engedte, annyira félt attól, hogy fájni fog. Egyedül az egyiknek engedte meg egyszer, hogy egy ujjával megujjazza a seggét, amit amúgy egész kellemesnek talált, de egészen mostanáig a segge szűz volt. Úgyhogy most, hogy már valószínűleg az alkohol és a kokó hatása is múlni kezdett, a felháborodástól elvörösödött, másrészt a hirtelen beléhasító fájdalomtól majdnem beleharapott a száját kitöltő makkba. Még időben visszafogta magát, fejét gyorsan hátrahúzva kivette azt a szájából, majd hangosan felkiáltott, hogy „Neeee!”.


Ekkor azonban az öregúr fogta a bekapcsolt vibrátort, és elkezdte vele izgatni a csiklóját. Ez elterelte Paris figyelmét a fájdalomról, amit vagy kezdett megszokni, vagy talán kezdett kissé megszűnni, mert a csiklója felől ismét jóleső borzongás kezdett szétáradni a testében. Engedelmesen visszavette a hatalmas makkot a szájába és nyelvével a hegyén lévő rést izgatva cuppogott rajta. Eközben az öregúr szépen lassan, szinte centiről centire haladva tövig nyomta a farkát a seggében, majd amikor látta, hogy Paris már nem tiltakozik, nagyon lassú ütemben baszni kezdte. Paris rájött, milyen előrelátóak voltak, amikor gyakorlatilag feltöltötték a seggét síkosítóval. A segge felől szokatlan, eddig sosem érzett intenzitású, fájdalommal kombinált élvezethullámok kezdték elönteni. Paris annyira koncentrált erre az új élményre, hogy szinte észre sem vette, hogy a nagyfaszú fickó a szájába élvezett, ő relfex-szerűen lenyelte a spermáját, majd a fickó helyét átvette egy vékonyabb, közepesen hosszú farkú, aki az előbb az öregúrhoz hasonlóan a torkát kezdte baszni.


Közben a seggét baszó öregúr nagyon kicsit gyorsított a tempón, a vibrátort pedig közepes tempóra kapcsolva tövig bedugta üresen tátongó puncijába, és úgy hagyta. A farkát mindig csak addig húzta ki, amíg a makkja belül el nem ért a záróizmokig, majd újból visszadugta tövig. Ezt nem túl gyors tempóban folytatta, miközben Paris testét kezdte hatalmába keríteni az egyre növekvő újfajta élvezethullám. 
A lány érezte, hogy csak egyre nő benne a feszülteség, már-már elviselhetetlenül.


Többször szinte-szinte elélvezett, de olyankor az öregúr mindig teljesen kihúzta belőle a farkát, majd egy-két másodperc után újra áttörte a záróizmok (egyre csökkenő) ellenállását, és újrakezdte a segge ütemes baszását. Paris már elfordult a hoppon maradt fickótól, nyüszített, fejét jobbra-balra dobálta, körmeivel hol az asztalt karmolászta, hol a combjait fogó két fickó ruháját marcangolta, hol a két mellét markolászta. Paris úgy érezte, az öregúr egy örökkévalóság óta kínozza, már könyörgőre fogta, hogy „Kérlek, engedj elélvezni!”. 
Ekkor az öregúr odanyúlt a csiklójához, először kicsit simogatta, még tovább növelve Paris testében a feszültséget, majd két ujja közé fogva azt váratlanul, nem erősen, de határozottan megszorította. Az élvezet és a fájdalom pengeszerűen hatolt a testébe, hatására Paris testét gátszakadás-szerűen elárasztotta egy eddig soha nem tapasztalt intenzitású orgazmus. Több vastag sugárban lespriccelte az öregurat és a körülötte állókat (eddig soha nem csinált ilyet), szeme fennakadt, teste legalább egy percen keresztül egész testén végigfutó görcsöktől húzódott össze, miközben ő artikulátlan szavakat motyogott. Majd oldalt fordulva magzati pózban fél-ájultan remegett percekig, a külvilágról tudomást sem véve. Azt sem vette észre, hogy minden energiáját lemerítő orgazmusa kezdetekor az öregúr egy hatalmas üvöltés közepette elélvezett, és végbele legmélyébe ürítette spermáját.


Az időérzékét elveszítette, de legalább negyedóra-félóra telhetett el, mire eszmélni kezdett. Még az asztalon feküdt az oldalán, és egy vékony takaróval volt letakarva, hogy ne fázzon. Ahogy kezdett kitisztulni a feje és körülnézett, észrevette, hogy az aszta melletti egyik széken ott vannak a ruhái. Kicsit odébb egy másik széken az egyik „pincérlány” térdelt a karfára támaszkodva, és éppen az a fickó baszta a seggét, akinek a szopását a hatalmas orgazmusa miatt abbahagyta. A fickó éppen akkor élvezett a lány seggébe, amikor Paris felült az asztalon, majd farkát kihúzva a lányból közölte, hogy elmegy keresni magának valami piát, és elhúzott. A „pincérlány” elővarázsolt valahonnan egy papír kéztörlőt, megtörölte magát, majd odament Parishoz, őt is megtörölgette egy másikkal, és megkérdezte, hogy érzi magát, kér-e valamit inni vagy enni, és hogy marad-e még vagy hazamegy.
Paris még mindig kótyagos volt, de úgy döntött, hazamegy. Gyorsan felkapta magára a blúzát és puncinedveitől nedves szoknyáját, majd a „pincérlány” segítségével kiosont a lakosztályból. Nem akarta, hogy esetleg még egy menetre elkapja bárki, mert úgy érezte, nem lenne ereje hozzá.


Képtelen volt vezetni, ezért a recepción kért egy taxit, amivel hazavitette magát. A szálloda bejáratánál ácsorgó firkászoknak odavetette, hogy ivott, és felelős állampolgárként nem vezet, hanem taxival megy haza. Időközben annyira magához tért már, hogy beszálláskor megvillantotta a paparazzók számára a punciját, nehogy gyanús legyen, ha nem teszi. Csak remélte, hogy a fotókon nem fog látszani, mennyire szétbaszták az éjszaka során.


Minden tagja sajgott, ezért otthon csinált magának egy forró fürdőt, és eltöltött benne egy-két órácskát. A másnapi rettenetes izomláztól persze ez sem mentette meg.


Viszont eldöntötte, hogy amint elmúlik az izomláza, átmegy a barátjához, és megkéri, hogy kíméletlenül addig bassza a seggét, amíg el nem ájul. Ha egyedül képtelen rá, hozza a barátait is…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Gyengus! Száraz a fogalmazás, mintha egy anyagkeverék előállítását írtad volna le.

emobaby ·
Jól kezdődött, nem rossz a stílusod, de aztán...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: