Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Párbeszéd

- Jó napot! Leülhetek?
- Parancsol?
- A hely. Szabad?
- Hát…
- Az tökéletes! Amint megláttam magát, azonnal tudtam, hogy arany szíve van, s bármikor megkímélné egy fáradt idegen fáradt altestét.
- Kérem, én…
- Ó, milyen modortalan is vagyok. A nevem, Lénárd. Vezetéknevemet senkinek sem mondom el, mert túlságosan is slamposnak tartom a Lénárd mellett, így egymagában a Lénárd viszont kifejezetten magabiztos emberről árulkodik. Önt hogy hívják. Kérem, ne mondjon vezetéknevet!
- Hát… Odett… Elnézést, de maga nem tartja kissé tolakodásnak az ilyen „nő fogó” mellébeszélést?
- „Nő fogó”? Mellébeszélés? Hölgyem ebben a kis kávézóban egyedül ön ült, amikor bejöttem ide. Ezért aztán azt gondoltam, hogy: „két korunkbeli fiatal miért is ne ülhetne le egymással beszélgetni annak ellenére, hogy nem ismerik egymást?”. De ha zavarom önt átülhetek egy másik asztalhoz is.
(csend)
- Kérem, megtisztel, hogy maradhatok.
(hosszú szünet)
- Mit olvasott az előbb, míg meg nem zavartam?
- Szóval kifogyott a locsi-fecsi témáiból.
- Ezt miből gondolja?
- Miért érdekelné, hogy mit olvastam az előbb? Nyilvánvaló hogy megszeppent a szemrehányásomtól.
- Ha tudni akarja, sok mindent elárul egy emberről az, hogy mit olvas!
- Én egy Rejtő könyvet olvastam. Ez mit árul el magának?
- Hát, akkor maga valószínűleg vidám természetű.
- És maga szerint most mindent megtudott rólam?
- Persze hogy nem! Melyik könyvét kedveli a legjobban Rejtőnek?
(rövid csend következik)
- Ismer egyáltalán olyan könyvet, amit ő írt?
- Hát ő…
- Hm. Szóval most olvas ilyet először. Csak nem egy barátja ajánlotta?
(csend)
- Na és ha igen?
- Semmi, semmi. Feszült szokott lenni általában?
- Miből hiszi hogy én…
- Szereti a könyvet, amit most olvas?
- Igen… nagyon is, de mi köze…
- Mivel foglalkozik?
- Ö… ügyvé…
- Ahha! – rácsap az asztalra.
- Folyton feszült a munkája miatt. Nem ér rá ilyesmit olvasni. Többet kéne lazítania.
(Lénárd elővesz a zsebéből egy kis cetlit és egy tollat, majd ráír valamit. Végül Odett felé nyújtja)
- Hívjon fel, ha pihenni akar egy ismerősével, és én bármikor a rendelkezésére állok, hogy segítsek kikapcsolódni magának.
- De… hát… Még is miből gondolja, hogy nincs barátom?
- Ebédidőben egyedül ücsörög egy kávézóban. (szünet) Hívjon fel. Bye, kedves!
(Már majdnem kilép az utcára amikor…)
- Nem úgy illik, hogy a fiú hívja föl a lányt?
(Visszafordul)
- Na de, nem tudom a számát.
Hasonló történetek
4658
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
3907
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sol_ ·
Ez nálam is hatott volna.

Péter1985 ·
Barátom ez a kis szösszenet nagyon jól esett a mai nap után. Köszönöm!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: