Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálytalálkozó

- Nemsokára ,- mondtam –egy barnaszemű és barnahajú srác jelentkezik majd itt, add meg neki a szobaszámom. - és egy papírcetlit csúsztattam a recepciósnak. A cetlin egy szám volt. Tudtam hogy , Zoli követni fog. Szinte magamon éreztem a tekintetét az osztálytalálkozó alatt. Bár, gimi alatt még csak nem is beszéltünk egymással, nekem mindig is tetszett. S most hogy nyolc év elteltével ismét összejött az osztály. Semmi nem változott. Ugyanolyan szívdöglesztően nézett ki. Tudtam, hogy ő is jelen lesz a találkozón ezért igyekeztem minél egyszerűbben , de annál dögösebben felöltözni. A fekete magas sarkú szandálomat vettem fel minek a szíját a vádlim köré kell csatolni, a fekete miniszoknyámat, ami combnál fel volt sliccelve. Felsőnek egy sima fekete de passzos topot választottam.

Elindultam a lift irányába, a hosszú folyosón. Ráérősen ballagtam a lifthez, amikor megéreztem valakinek a pillantását a hátamon. Nem fordultam hátra, tudtam. Megálltam a lift előtt, megnyomtam a gombot. Zoli beért, és mellém állt. Nem szóltunk egymáshoz, érezni lehetett, hogy vibrál köztünk a levegő. Vártuk a liftet s csatlakozott hozzánk egy idős házaspár. Zoli előre engedte őket a liftben, majd beszálltam én is s végül ő. Helyezkedni kezdtünk, mert a házaspár csak a harmadikra ment, az én szobám pedig a nyolcadikon volt. Előre engedtük őket az ajtó felé. Zoli egyből tudtomra adta mit akar. Végigsimította a hátam, majd megfogta a fenekem. Úgy éreztem, mintha hirtelen lángba borulna a lift. . kívántam jobban, mint eddig, az érintését a közelségét. Alig vártam, hogy kiszálljanak a harmadikon. Bezárult az ajtó, s megnyomtam a gombot. Tekintetünk összetalálkozott, s nem volt többé megállás.

Zoli hevesen megcsókol, és a falnak döntött. A hajába túrtam és egyre szorosabban húztam magamhoz. Hirtelen megállt a lift s mi, zavartan röppentünk szét. Az ajtó kinyílt senki nem volt a folyosón.
- Merre?- kérdezte. Nem szóltam semmit, csak elindultam a szobám irányába. Megálltam az ajtóm előtt, bíbelődni kezdtem a kulccsal. Zoli mögém állt, beleszippantott a hajamba…
- Kívánlak - duruzsolta a fülembe. Két kezét becsúsztatta a topom alá. Az ajtó kinyílt. Berontottunk rajta egymásba kapaszkodva… végül Zoli a falhoz nyomott. . és fejtegetni kezdte rólam a topot. Megcsókoltam annyira kívántam a nyelvét,a száját fel akartam falni. Igyekeztem megszabadítani az ingétől, másodpercek alatt sikerült is.
Keze a combomon siklottak felfelé, egészen a tangámig. Harapdáltam a nyakát, a vállát, mindenhol amerre értem. Finoman az ágy felé húzott, leültetett, és bontogatni kezdte a szandálom pántját… ujjai nyomát nyelvével kísérte végig.

Hanyattfeküdtem és vártam, hogy egyre feljebb csússzon rajtam. A belső combomat harapdálta finoman, és lesegítette rólam a tangámat. Finoman haladt egyre feljebb, a hajába túrtam. Kényelmesen a vállára helyeztem a lábaimat és átadtam magam a kényeztetésnek… hogy a combomat simogatja, miközben a nyelvével a puncimat nyalja, miközben sóhajtozok. - Érezni akarlak. . - suttogtam végül. Rámfeküdt és a hátára fordítottam. Csókolgatni kezdtem a mellkasát, tudtam mit akar, éreztem a lábaim között a keményedő farkát. Egyre lejjebb csúsztam rajta,, simogatta a hajam irányított…

Először csak a kezembe vettem, és simogatni kezdtem. Mellemhez dörzsöltem, hallottam hogy tetszik neki, egyre hevesebben vette a levegőt. Nyelvemmel érintettem meg, és végignyaltam. Számban volt má , fel-le mozgattam rajta ajkaimat. Halk nyögések kísérték a mozdulataimat. Éreztem, hogy egyre jobban keményedik. Kezeimmel masszíroztam még keményebbre. Hirtelen felült, és magához húzott. . megcsókolt és a hátamra fektetett. Szenvedélyesen csókolt, közben az ujjaival belém hatolt és simogatni kezdett. Eléggé benedvesedtem, mikor megfogtam a farkát és magamba húztam.

Lassan mozogni kezdett bennem, átfogtam szorosan a lábaimmal nem akartam elengedni. Egy ritmusra mozogtunk, fogta a csípőmet simogatott. Nyalogatni kezdte a melleimet, a bimbók már kemények voltak. Majd csókolgatni. Alig bírtam magammal, a hátát karmoltam, és masszíroztam. Nem érdekelt hogy a szomszédok hallják e vagy sem, sikoltoztam és nyögdécseltem. Éreztem, ahogy keményen siklik bennem, mégis lassan, és határozottan, miközben a nyelvével a felső testemet tanulmányozza.

Hátára fordítottam, át akartam venni az irányítást, hogy érezze, azt teszek vele, amit akarok. Az ölébe ültem, és lassan lovagolni kezdtem rajta. ,Simogatta a melleimet, majd megfogta a fenekemet és egyre erősebben húzott magára. A mellkasát simogattam, a hasát… majd apró csókokat leheltem rá. Éreztem, nem bírom már sokáig, magamhoz húztam, és hagytam, mozgasson tovább, és együtt érjünk el a csúcsra.
Visszahanyatlottunk az ágyra. Szenvedélyesen csókolt meg, és gyűrt maga alá.
A reggel egymás karjaiban talált minket.
- Mától nem engedlek el... - suttogta a fülembe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: