Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálykirándulás

Ez a történet a képzeletem szüleménye. Lehet nem valami jó...de...hmm...nekem tetszik.

Mindössze 16 éves voltam, mikor az osztályommal osztálykirándulásra mentünk Esztergomba. Reggel a szokásos dünnyögések, milyen hosszú út áll előttünk stb. stb. Végre megérkeztünk a campingbe, ki-ki elfoglalta a maga kis szobáját. Mi 4-en voltunk egy szobában. Persze a legjobb barátnőmmel egy szobába kerültünk. Kb. úgy délután 1 óra lehetett, irány a város nézés...nem is kell mondanom, hogy estére mindenki kidöglött. Nagyon elfáradtunk, a Bazilika gyönyörű volt, a város szép és nyugodt. Megvacsoráztunk, aztán ki-ki mehetett a maga útjára. Kaptunk kimenőt akármeddig, de persze szólni kellett a tanárnak, mikor jövünk vissza, merre megyünk bla-bla... Csodaszép volt a város este, nagyon meleg volt, a barátnőmmel szépen kicsíptük magunkat, ahogy azt kell. 16 éves létünkre szépen fejlettek voltunk. 92-es mellbőség, de nem csüngő mellek mellett, sok férfi megbámult, ami azért néha elég idegesítő is tudott lenni. Anita, a barátnőm mindig is irigyelte, mert neki kisebb mellei voltak. Bár én szerintem pont jók, kis formás idomokkal áldotta meg az Isten.

Soha nem voltak perverz gondolataim vele kapcsolatban. Ilyen esetekben mindig együtt zuhanyoztunk, hülyültünk közben, de soha nem gondoltam rá...máshogy, mint a legjobb barátnőm. Hát akkor kezdem az izgalmas dolgok elmesélésével. Este ugye lezuhanyoztunk, kicsíptük magunkat, és kimenőt kértünk mi is. Felmentünk a városba, beültünk valahova meginni egy kólát, volt rendes zene. Tök jól éreztük magunkat. Rengeteg hülyeséget, viccet meséltünk egymásnak. Majd ki nyúltunk magunkon. Hazafele jövet 3 srác állt a híd mellett, szépen beszóltak nekünk a maga rendjén, és mi ugyanígy vissza. Azt gondoltuk, na....megint 3 paraszt. De csak nem hagytak békén minket, jöttek utánunk. Később kiderült nem is olyan hülyék, mint előzőleg gondoltuk. Elég jól eldumáltunk velük, azt mondták elkísérnek a campingig. Nagy nehezen igent mondtunk. A campingben volt 2 hinta, mondhatni egy kis ici-pici játszótér. Visszaérve behívtuk őket, bemutattuk őket a többieknek, a háromnegyed társaság már hulla részeg volt, nem tudott magáról. Mi kint maradtunk beszélgetni velük a hintáknál, ami szembe volt a házzal, amibe aludtunk. Nem volt tőle messze, 20 méterre. Nagyon jól elbeszélgettünk velük, nagyon aranyosak voltak.

Az egyik, az én kis szöszim, nagyon hajtott rám, de nem nagyon jött be nálam. Ő volt az a kis tipikus szőke macho. Utáltam az ilyeneket. Elég későre járt már, menniük kellett, még ha nem is akartak. Kb. úgy hajnali 4 lehetett, és nekünk korán kellett kelni. Elmentek, de a szöszikém elkérte a számom, hogy még találkozzunk velük, míg ott leszünk. Majd elmehetnénk bulizni stb. Nagy nehezemre megadtam. Volt egy úszómedence is a campingbe, igaz nem túl nagy, de megtette. Reggel abba úszkáltunk a többi osztálytársammal, miután felkeltünk a hideg víztől, elmentünk reggelizni. Aznap megint egy kis város nézés volt tervben, és még valami 2 környező városba is elnéztünk, a nevüket már sajnos elfelejtettem. A túra után visszamentünk a campingbe, mindenki egymás után lezuhanyzott, utána a campingben lévő kis büfébe mentek leülni, kólát iszogatni, beszélgetni. Nem volt még késő, olyan délután 5 óra körül járhatott. Csöngött a mobilom. Magántelefonszám volt. Felvettem, és az én kis szöszikém volt az. Kérdezte, mikor találkozhatnánk, és azt mondtam jöjjenek ide kb. úgy 1 óra múlva.

Addig elkészültünk a barátnőmmel, azt mondták megyünk biliárdozni. El is mentünk. Este lett és nekünk vissza kellett menni a campingbe. Bejöttek velünk, jól elvoltak a többiekkel, de balhé tört ki, amire felkelt a tanár, és elküldte őket, szépen. Nem volt durva, de a mi fiúinkat viszont jól letolta, amiért hullarészegek lettek. Meg is lett az eredménye. Nem mehetett többet ki senki, mindenkinek takarodó volt. Mi is mentünk nagy sajnálatunkra a saját kis szobácskánkba. A másik két csaj tök fáradt volt, el is aludtak hamar. Mi még dumáltunk. Úgy fél éjfél körül járhatott, amikor zajt hallottunk kintről. Valaki kopogtatott, de nem a mi ablakunkon, majd újra. Végül hozzánk is bekopogtak. Két srác visszajött. Hoztak valami piát, ami elég ütős volt. Nagyon meglepődtünk, hogy azok a barmok visszajöttek, de végül is Anita halkan kiosont, és beengedte őket. Bejöttek a szobába. Cigizgettünk, ami tilos lett volna, ittunk, ami szintén tilos lett volna. A szöszke nagyon rám volt kattanva. Engem rázott a hideg betakaróztam teljesen, nyakig. Ő mellém ült, bebújt ő is a takaró alá. Egyszerűen nem szállt le rólam.

Hülyeségeket beszélt nekem, meg akart csókolni, nem engedtem neki. De egyre csak hajtogatta, had csókoljon meg, csak egyetlen ici-pici csókról lenne szó. Anita persze hajtotta, amiért én nagyon pipa lettem rá. Míg végül egy fél órás unszolás után megengedtem neki, hogy megcsókoljon. Azt hittem elégedett lesz vele, de nem. Még többet akart, had adjon egy nyelves puszit, csak egyet adjak neki. Utána leszáll rólam. Na ezt már végképp nem akartam megengedni neki. Azt gondolta, hogy izgulok és szégyenlős vagyok. A lepedőmet az emeletes ágyon, a szivacs alá dugta, és eltakart minket teljesen Anitáéktól. Őket ezután nem láttam, teljesen néma lett a világ körülöttem, miután felrakta a lepedőt. Tovább unszolt, már totál untam az egészet. Haza akartam jönni. Aztán egy kicsit megnéztem jobban, közelebbről magamnak...és....valami bekattant nálam. Egyszer csak olyan, furcsa érzés fogott el. Nem is tudom mi lelt engem. Egy szóval tudnám ezt mondani: bekattantam. Nem tudni miért, de valami megfogott a szemeiben, mikor úgy egy kicsit jobban megnéztem. Az arca is olyan...pont az esetem volt. Nem volt túl csontos, pont olyan, amit én szerettem. Még szerencse, hogy időben rájöttem ezekre.

A testét nem tudtam figyelmesen megnézni, mert még mindig a takaró alatt voltunk, és én még mindig remegtem a hidegtől, de most hirtelen valami szikra megcsapott. Kívántam, és ugye ő nagyon hajtott...hajtott....nem is kellett tovább fűzni, hogy megengedjem neki...hogy behatoljon a nyelvével a számba. Igent mondtam neki, mikor megint megkérdezte, és ő nagyot nézett. De nem tétovázott, miért is tette volna. Egymás mellett ültünk, a falnak neki dőlve. Ő lefektetett az ágyra, vagyis inkább ledöntött, majd rám feküdt. Kicsit...na jó, nagyon megijedtem, hogy vajon most mit akar. De ő csak rám feküdt és nézett. Hosszasan, mélyen a szemembe nézett. Én szinte már vártam mikor veti rám magát, mert előtte nagyon kanos volt, de ő csak tovább nézett. Majd egyre közeledett arca az arcomhoz. Annyira közel volt már szinte hozzám, hogy már éreztem a leheletét, ami totál begerjesztett. Nem volt valami rendszeres, elég ziháltan vette a levegőt. Amit jó jelnek vettem.

Ajkát szinte épphogy hozzáérintette az enyémhez és én már nyitottam is a szám, hogy smárolhassak vele. De ő felemelte a fejét, gondolom meg akart bizonyosodni róla, hogy akarom-e vagy a fene se tudja. Lényeg, hogy...játszadozni akart egy kicsit. Ezt még vagy kétszer eljátszotta, és én már kezdtem ideges lenni. Egyszerűen megakartam csókolni, magamba akartam szívni a nyelvét. A számban akartam érezni. Mikor következőleg hajolt felém, már nem engedtem, hogy elhúzza a fejét. A két kezemmel kaptam utána és visszarántottam. Olyan hosszú, de olyan hosszú csókot nyomtam a puha szájacskájára, ami annyira jól esett. Egyszerűen nem tudtam betelni vele. Többet akartam. Én! Aki még pár perccel ezelőtt, rá sem bírt nézni erre a srácra. És most rajtam fekszik, ki tudja mi fog történni. Csak azt tudom, hogy most nagyon kívánom, és érezni akarom őt. Teljesen begerjedtem a csók után. Nem engedtem el, és ő bár nem akarta, de én betuszkoltam a nyelvem a szájába. Mint egy őrült úgy kerestem a nyelvét, míg megtaláltam. És megkönnyebbültem. Hosszan és szenvedélyesen csókolóztunk. Nagyon felizgultunk egymásra.

Egy percre abbahagytuk a smárolást, és mélyen egymás szemébe néztünk, mindketten elmosolyodtunk, majd folytattuk tovább, ahol abbahagytuk. Annyira jól mozgatta a nyelvét, nagyon ízletes volt, pláne egy kis pia után. Nagyon ízlett a nyelve, szépen mozgatta. Egyre többet és többet akartam belőle. Ő is begerjedt nagyon. A keze felfedező útra indult. Először csak a melleim simogatta, de nagyon gyöngéden. Majd meg őrültem, mikor a finom keze egy idő után egyre hevesebben dörzsöli, masszírozza melleim. Nem tudtam betelni vele. De a szánk még ekkor sem vált el. Az én kezem is eközben másfele jártak. Kizipzároztam a nadrágját, és az ekkor már az izgalomtól megkeményedett szerszámot a kezeimmel nyugtatgattam, ami persze nem sikerült, csak egyre hevesebb lett. Lekerült rólam a póló, és a melltartóm is nagyon ügyesen kikapcsolta. Rajtam nem volt felül semmi, rajta is csak egy póló és a már kizipzározott nadrágja, amiben már alig fért el szerszáma. Nagy nehézkesen, és nevetések közepette sikerült levenni a nadrágját, pólóját és az én nadrágom is lekerült rólam.

Rajtam már csak egy fehér tanga volt, rajta meg egy édes kis boxer. Simogattuk egymás testét, élveztem ahogyan a melleimmel játszadozik. Felfedező útra indultunk mindketten. Felváltva. Hol a kezeivel, hol a nyelvével. Nagyon élveztem. Váltani akartam...megint egy kicsit nehézkesen, a szűk hely miatt, de sikerült pozitúrát váltanunk. Én kerültem felülre, és ráültem a még boxerral takart szerszámjára. Éreztem, hogy nagyon kemény. Egy kicsit húztam a dolgot, és így kezdtem el mozogni rajta, nem nagyon tetszett neki. Levettem a boxerét. Majd hát kézbe vettem a dolgokat. Nagyon szépen, és lágyan...majd egyre hevesebben húztam a bőrt rajta. A nyelvemmel kicsit rásegítettem. A mennyekben járt, majdnem hangokat adott ki, de nem volt szabad a többiek miatt. Eközben Anitáék szintén nagyon jól elvoltak, csak ők egy kicsit már előrébb jártak, mint mi. De ez nem is számított, mert hamar utolértük őket. Mikor már nem tudta magát visszatartani, a számba spriccelte a lövedéket. Amit még soha nem csináltam előtte, lenyeltem...és bár kicsit fura íze volt, de ízlett.

Szívtam neki, had ürüljön ki az egész. Közben-közben rásegítettem a kezeimmel is, miután a szám elfáradt. Miután újból tettre kész volt, halkan azt mondta nekem, hogy érezni akarlak. Nem is kellett kétszer mondania. A már akkorra nedves, és a szerszámja befogadására képes hüvelyem...nagyon lüktetett...és szép lassan ráültem. Először csak a végét engedtem magamba, majd egy pillanat múlva teljesen ráültem. Szinte egy percig úgy maradtunk, mert valami hihetetlen boldogság öntött el. Majd elkezdtem szép lassan mozogni rajta. A kezeivel segítettem nekem. Miközben lovagoltam rajta, a megduzzadt nagyajkaimat kezdte el dörzsölgetni. Nagyon élveztem. Annyira gyengéd volt. Pedig egy sexéhes, feldühödött állatot láttam benne. És csak csókolgatott, a melleimet becézgette, hol a nyelvével, hol a kezeivel simogatott. Nagyon felizgatott a nyelvével miközben az ágaskodó mellbimbómat nyalta, és szívta. Egyszerűen nem tudtam betelni vele. Egyre gyorsabban, és hevesebben mozogtam rajta. Láttam rajta, hogy már nem sok kell a véghez és én még egy kicsit távol voltam ahhoz. Azt mondta szálljak le róla nem akarja, hogy ne együtt menjünk el. Én leszálltam, és a hátamra fektetett. A lábaimat széttárta, és először a térdem, majd a combom, a combom belső részét majd egyre lejjebb haladt. Míg nem elért ahhoz az érzékeny pontomhoz.

Elkezdte puszilgatni, majd egy enyhe mozdulattal széttárta a nagyajkaim. Egyszerűen mesés volt, amit a nyelvével művelt. Már én is éreztem, hogy nem sok kell a csúcshoz. És ezt neki köszönhettem. Mikor látta rajtam, hogy nem bírom tovább, egy gyors mozdulattal belém hatolt. Elkezdett mozogni rajtam. Közben finom csókokat adott a melleimre, hevesen csókolóztunk. Egyszerűen imádtam. Már nagyon gyors tempóra váltott, már éreztem, hogy itt a vég. Amikor egyszer csak magamban éreztem...valami meleget. A testem megremegett, az övével együtt. Szinte teljesen hihetetlen volt. Egyszerre sikerült. A testünk megmerevedett pár pillanatra. És hihetetlenül hangzik, de egyszerre sikerült elélveznünk, aminek nagyon örültünk. Annyira élveztem vele a sexet, hogy utána még órákig csak egymás mellett feküdtünk és egymást simogattuk. Míg nem neki mennie kellet, mert az idő már reggel felé járt, olyan 7 körül. Még hosszú, és heves csókokat váltottunk, majd az ablakon kimászva eltűnt a ködben.

Ami nem is köd volt, csak bepárásodott az üveg. Pár perc múlva a barátja is követte szintén az ablakon. És én már a hidegtől nem dideregve feküdtem az ágyban, szinte alig betakarózva, meztelenül. Levettem a lepedőm, és Anitával egymással szembe néztünk. Csak néztük egymást…és néztük. Nem mondtunk semmit, hallgattunk. Míg nem elaludtunk. Reggel 9-kor a tanár keltett. Nem sokat aludtunk, nagyon fáradtak voltunk, a buszon hazafelé végig aludtunk, és róla álmodtam, képzelegtem. Elgondolkodtam miért is lakik olyan messze tőlem. De nem kaptam választ. A két másik barátnőnk csak ennyit fűzött hozzá reggel, hogy este nagyon szépeket álmodtak, és tetszett nekik. Négyen egymásra néztünk és...elmosolyodtunk. Később mindent elmeséltünk Anitával egymásnak, mi is történt valójában. Neki is nagyszerű volt, habár nem az első.

De én is elmondhatok egy titkot. Soha nem láttam még egyszer a szöszimet, de örülök, hogy ő vette el a szüzességem, hogy neki adhattam. Soha nem fogom elfelejteni. Sem őt, sem mást... Nekem gyönyörű volt az első alkalom...
Hasonló történetek
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Darken26 ·
Magyon jó a történet így tovább!
10, 10, 10 -et kapsz tőlem.


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: