Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ősi mese egy vámpír tollából

Hajdanán volt három fivér, kik közös apától származtak. Ám az idők folyamán kettő megváltozott.
Egyikőjüket, a legidősebbet megmarta egy denevér, Őt elragadta a sötét éj. Nemes vámpírrá lett, ki emberek vérén él éjszakáról éjszakára. Az Ő leszármazottjai vagyunk, mi vámpírok.
A középső fivért egy farkas harapta meg, Ő ezentúl a holdat ugatva várja, míg az megtelik. Ekkor jön el az Ő ideje, vérfarkas lesz belőle. Az Ő leszármazottjai a vérfarkasok. Mi és Ők folytonos harcban állunk már az idők kezdete óta.
A legkisebb fiú megóvta emberi létét, leszármazottjai az emberek, az örök prédák. Rájuk vadásznak vámpírok és vérfarkasok egyaránt, miközben mit sem tudnak a világ sötétségbe borult oldaláról.
Mint említettem a vámpírok, vagyis mi és a vérfarkasok között már elég rég dúl a háború. Az idők folyamán csatát nyertünk és vesztettünk. Az évszázadok folyamán képességeink fegyvereinkkel fejlődtek. De ezt az ősi hitet soha nem mocskolta még be egyik faj sem, e történetet minden vámpír és vérfarkas tudja... Ha más közös nincs is, ez az. A három ősatya közül már egy sem él, a harcok martalékává váltak, vagy lassan jött el értük a halál.
A legfiatalabbik, az emberi ős természetes halál útján halt meg. A vérfarkasok őse harcban esett el. A vámpíroké, csata után halálos sebébe halt bele.
A háború, mely még ma is folyik, így emésztette el a három fivért.
Hasonló történetek
20914
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Crystin Melson ·
Szia! Megtetszett a történeted, és szeretnélek megkérni, inkább engedélyt szeretnék kérni arra, hogy feltehessem az oldalamra! Nem szerettem volna csak úgy egyszerűen kimásolni, mert lehet, hogy elég rosszul jöttem volna ki az egészből! Szóval szeretném, ha minél hamarabb válaszolnál!
by C. Melson.
Ui: az oldalam címe: www.bloodford.gportal.hu

kill ·
amúgy az ezüst a vérfarkasokat írtja, nem a vámpírokat :D

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: