Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Őrült éjszaka

Minden egy átlagos hétvégével indult. Mint mindig a 2 legjobb haverommal indultunk neki az éjszakai bulizásnak, és csajozásnak. A program erre a napra egy közeli bulizó helyen tartott koncert volt. Nem gondoltam volna, hogy az éjszaka ennyire jól sikerül majd (megjegyzem nem a koncert miatt:) Amikor beértünk a terembe, a buli java már elkezdődött, és a sok ismerős között egy ismeretlen arcot pillantottam meg. Egy magas, gyönyörű szép lány volt az. Égtem a vágytól, hogy megismerjem közelebbről is, így hát oda mentem hozzá és bemutatkoztam, amit ő nagyon kedvesen fogadott. Már pár órája beszélgettünk, minden féléről, de a hangos zenétől alig értettük egymás szavait, ezért azt javasoltam, hogy menjünk át a szomszéd terembe tovább beszélgetni. Erre ő csak bólintott és elindultunk.

Beérve a terembe felkapcsoltam a villanyt, és lehuppantunk az ott lévő szivacsokra. Nem épp a legszebb hely volt, mert régebben egy kisebb sportcsarnoknak használták, de a célnak épp megfelelt. Majd elolvadtam a tekintetétől. Akkor felbátorodva megkérdeztem, hogy van-e barátja, amire ő a remélt szót válaszolta: nincs. Én ennek nagyon megörültem, és még bátrabb lettem vele kapcsolatosan. Közben észrevettem, hogy szemeivel méreget, ahogy én is őt. Nem bírtam magammal, és óvatosan közelebb húzódtam hozzá, megérintettem gyengéden a vállát, és egy puha csókot leheltem az ajkára. Meglepődött, de cseppet sem ellenkezett.

Magabiztosan kezeimmel simogatni kezdtem melleit, amit láthatóan nagyon élvezett. Keze egyre lejjebb csúszott, míg elérte a legérzékenyebb részem. Óvatosan lehúzta rólam a nadrágom, közben én kihámoztam a pólójából, végigsimítottam nyakától egészen a hasáig. Kirázta a hideg, de nagyon jól esett neki. Egy mozdulattal kikapcsoltam a melltartóját. Majd habzsolni kezdtem számmal puha kebleit, miközben nyelvem játszott mellbimbóival.. Nem bírtam betelni a látványával, gyönyörű formás mellei, elbűvöltek. Gyengéden hátrafektettem, lábait széttártam, bugyiját félrehúzva nyelvemmel belé hatoltam, amit később az ujjaim követtek. Egyre szaporábban és melyebben kényeztettem ujjaimmal, amit hangos nyögések követtek. Az élvezettől hullámzott a teste.

Közben bugyija teljesen benedvesedett. Akkor hátradőltem, és ő meredt péniszemre tapasztotta ajkait, és nyalogatni, szopni kezdte. Később ráült az égbe meredő farkamra, és ütemesen mozogni kezdett rajta. Teljesen bevadult. Egyre gyakrabban hagyták el a száját az hangosodó nyögések. Éreztem, hogy közel a vég. Pár pillanat múlva mindketten egyszerre élveztünk el. A gyönyör elöntött minket. Érzetem meleg nedvét, ami csodálatos érzés volt! Több órán keresztül feküdtünk egymás mellett.

Nem bántam meg ezt az éjszakát, hiszen azóta sok idő telt el és 2 gyermekkel is megajándékozott. Benne találtam meg a tökéletes nőt, akinél jobb és gyönyörűbb feleséget el sem képzelhetnék magam mellé!
írta: ...egy boldog kesztölci srác...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szandri ·
" Gyengéden hátrafektettem, lábait széttártam, bugyiját félrehúzva nyelvemmel belé hatoltam, amit később az ujjaim követtek. Egyre szaporábban és melyebben kényeztettem ujjaimmal, amit hangos nyögések követtek. Az élvezettől hullámzott a teste.

Közben bugyija teljesen benedvesedett. "

Ha már félrehúztad a bugyiját...akkor ez így kicsit furcsa.De azért sztem nem rossz történet,de egy kicsit tényleg elsietted :)


Dike ·
Hát örülök a sikerednek, és annak , hogy egy éjszakás kaland után 2 gyermekes apuka lettél! Ez nem semmi! :heart_eyes:
De nem siettétek el ezt a dolgot, bár nem írtad hogy utána mik történtek! Nekem ez a véleményem! :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: