Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öngyógyítás

Ülök a szobában és körülöttem a züllés hivalkodó nyomai.
Csokoládés és cukros papírok szállingóznak a levegőben.
Az asztalon egy felborult borospohár.
A kifolyt vörös lé telifröcsögte a csupasz combomat és a világos szőnyeget a koszos talpam alatt.
Cigarettahamu a földön, hamvadó csikkek szanaszét egy frissen meggyújtott szál a kezemben.
A laptop dühítő vibrálással világít az arcomba. Az egyetlen fényforrás a szobában.
A képernyőn valami olcsó szerelmi idézet.
Szénnel összekeveredett, elmaszatolt könnyek az arcomon. Annyira bénák.
Örökké ez a dühítő szentimentalizmus, ha felöntök egy kicsit is a garatra.
Állott a levegő és nehéz, alig jutok friss oxigénhez.
Egy szennyes fehér ing lóg a mosdókagylóról, amiben mosatlan tányérok tornyozódnak.
Úgy érzem, egy pillanatig sem bírom tovább ezt a fojtogató egyedüllétet.
Szeretnék elrohanni, de nincs rá semmi indítékom.
Talán csak az, ha egy perccel is tovább ülök ebben a koszfészekben, akkor elhányom magam.
Már jön is. Édes ízzel indul a torkomban, aztán az öklendezés.
Hirtelen kopogtatnak.
Visszanyelem a beleimet.
- Ki az? – hördülök fel, mint egy 60-as cigány asszony.
Nem felel. Bejön.
Egy szó nélkül, hosszasan áll. Gondolkodik. Azért észreveszem, hogy az orrát egy leheletnyit elfintorítja. Mellbe csapja a szag.
A nyomorultságom szaga.
Hosszasan néz rám, aztán egészen lassan elmosolyodik.
- Te meg mi a faszt művelsz itt kisanyám? – kérdezi nevetve.
- Nem látod? – részeg vagyok, mint egy disznó, és megszegtem minden fogadalmam. Züllök. Azt csinálom bazd meg!
- Ne drámázz. Bénák a drámáid. Pojáca vagy. – nevet incselkedve és azokat a huncut szemeit összehúzza. 
Becsörtet, megragadja a karom és durván felrángat. Vonszol maga után. Egyszer csak hanyatt lök. Míg lassan felocsúdok a durvaság és a meglepetés erős pofonjából, érzékelem, hogy könnyedén ő is mellém fekszik.
Aztán újabb halál és feltámadás. Fölöttem a csillagos ég.
Moccanni sem bírok.
Érzem, hogy megfogja a kezem.
- Ugye, hogy ez sokkal jobb? – kérdezi és harsányan, ellenállhatatlanul felnevet. A kezén keresztül érzem a mellkasából szétterjedő erőhullámokat.
Nincs más választásom. Lassan, nehézkesen elvigyorodom.
Igen, ez így sokkal jobb.
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagyaniko ·
:heart:

hörcsög00 ·
Nagyon jó lett! Tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: