Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

One Night In Bangkok

Egy éjszaka Bangkokban... Kell ennél több ?
Mi jut egy embernek eszébe arról a városról, hogy Bangkok ?
Ennyi: Tahiföld egyik legnagyobb városa, kilenc millióan lakják, tenger mellett van, telenyomva felhőkarcolókkal.
Bangkok két rétegre oszlik:
Piacok, bóvlik, poshadó halak, biciklis emberek, szagok, kutyák, itt-ott poshadó dögök... Van amelyik boldog, van amelyik sír, rí mindig. Kurvák, stricik, hímringyók... Bolhalepte, fekete, koszban élő népség, de nem rajtuk múlik. Ez a szegény réteg.
Limuzinok, a legdrágább alvilági autók, milliós lakások, villák, nyeszlett hapsik, akik dzsigolónak képzelik magukat, két-három szőkére, vagy feketére festett húzott szemű cicababával, akik legjobb esetben vesznek magukra valamit. Kokó, pörgető, meg egyebek. Éjszakai bulik, milliárdok kockáztatása... Szex kifulladásig. Koszos ügyek. Titokzatos halálok. Ez a gazdag réteg.

Melyiknek lenni jobb ? - gondolkozom, miközben rágyújtok egy cigire. A koszban, vagy pisztoly által meghalni.
Most egyik sem vonz. - kifújom a füstöt, és nekidőlök a motornak. Harley, mióta felvettem a bakancsot az élethez, kábé 15 éve, azóta meg van. A bakancs viszont új.
Kezdjük ott:
A nevem Ricardo DeLizia Duca. Vagy ahogy ismernek: a Gyönyör Herceg. Triesteben születtem 33 évvel ezelőtt, édesanyám egy Tieste melletti házat bérelt, abba születtem bele. Apám elhagyta anyámat, amikor állapotos volt velem. Akkor anyám 16 éves volt... Most 33 évesen is ugyan úgy szeretem az anyámat, mint amikor megszülettem. Szerettem...
Idegesen kifújom a füstöt, és eldobom a csikket. Ilyenkor jut eszembe, hogy még is csak van szívem.
Csakhogy nekem nem kell szívemnek lennie.
Másként már a koporsó fedelét kaparnám.
De térjünk vissza a Gyönyör Herceghez. Hogy miért Gyönyör Herceg? A nők bolondulnak értem, és ezzel tisztában is vagyok. A kedves olvasónak most az jutott az eszébe: Beképzeltség a köbön. Nekem meg az: Cáfoljam, vagy még se?
A Gyönyör Herceget mindenki ismeri. Ricardo DeLizia Duca-t nem. Szóval Gyönyör Herceg. Egy időben a gyönyörrel kerestem a kenyerem. Kiszolgáltam az alvilág hölgyeit. Már ha annak lehet őket nevezni. Nem volt mit tennem. Nem volt más választásom. .
Mára már csak a hírnevem maradt meg. Időközben beléptettek egy titkos szervezethez, mely a jót szolgálja. Lebuktatni az aljanépet, és minden megoldva. Cserébe nem nyaggatnak. És itt jön be a képbe Ricardo DeLizia Duca. Kiképezve, és 4 éve az elit jótevők lucskos seggét nyalva.
A számban keserű íz jelent meg. Jobb ez az élet, mintha megint lóvéért dugnák.
Kifújtam a levegőt, és felnéztem. Akaratlanul elmosolyodtam.

Lolát láttam magam előtt. Lola DeFlavie. Más néven Dalmeza Úrnő. Velem volt a 2002-es válságkor. Ő is átment azokon, amikon én. Kurválkodott, én hímringyó voltam, és együtt éltünk. A kurva, meg a hímringyó. Remek párosítás. Ma már ő is a titkosszolgálathoz tartozik, mint én.
- Chiao, Rick. - köszön. Gyönyörű olasz nő. Észveszejtő alak, sötét, tűegyenes, popsiig érő haj, zöld szemek. 170 centi körül lehet, egy fejjel vagyok magasabb nála. Helyes, kicsi orr, telt, húsos ajkak. Mind ez fekete latex ruhába csomagolva, és egy pár tűsarkú fekete lakkcsizmába. Napszemüvege felesleges, hisz már sötétség van. Dalmeza Úrnő, és a Gyönyör Herceg napszaka.
Kezét keresztbe teszi a dús keblei előtt, és végig mér. Én letolom az orromra a napszeműveget, és felveszem a vállamra terített dszekit.
- Ciao, Bella. - mondom neki, és a Harly nyergébe szállok. - Gyere, baba.
Ő szó nélkül a hátam mögé ül, átkarolja a mellkasom, és én beindítom a motort.
- Mai küldetés: Lebuktatni Tony Salvinát. - motyogom. Tony Salvina afféle kispályás szarházi. Gyógyszerhamisítás a reszortja. A széfjét kell kirámolni, amiben benne vannak a bizonyítékok. Szerződések számlák... Érzem, ahogy megfeszül ő a hátam mögött. - Ne parázz, Lola. Szétlövöm a tökét, ha hozzád nyúl.
Bangkok fényei. Bangkok, a kéjváros... Gyorsabbra fogom a tempót. Már majdnem ott vagyunk. Orrom előtt megjelenik az Oriental hotel. Befordulok a mellékutcába, és leparkolok a sötétben.
- Itt vagyunk, Lola. - mondtam mereven. A terv egyszerű, kivitelezhető: Lola felmegy Salvinához, elcsábítja, és megfojtja. Én itt várok rá. - Működik a mikrofon?
- Igen. - mondja, és lehúzza a latexruha fölsejét, majd belecsatolja a melltartójába a starszkönek álcázott szerkezetet.
- Légy észnél, Lola. - suttogom.
- Pont te mondod ezt, Ricardo. - lehúzza a válláról a ruhát, a keskeny csípőjén át. Végig fut a szemem rajta, majd felnézek.
- Hány embert öltél már meg, Ricardo ? - kérdezi, miközben a Harley csomagtartójából elővesz egy hátizsákot, és öltözni kezd.
- 60-an 70-et. - húzom fel a szömöldököm. - Miért ?
- Mindet küldetésből?
- Nem. - suttogom, és a szemébe nézek. Még most is ártatlanul tud nézni, a kurva Istenit! - Síess, Lola. Fél tizenegy. Salvina már biztosan itt van.

Lola felemelkedik, és elakad a lélegzetem. Végigmérem tetőtől talpig... Kecses boka, hosszú combok... Csipke harisnyatartó, leheletnyi vékony csipketanga, hozzá való melltartó, haja leengedve. Hosszú, fekete körmök, egy pár macskafül a hajába tűzve. Mind ez feketében. Most felvesz egy hosszú kabátot, és dühösen néz rám.
- Mit bámulsz, DeLizia ?
- Semmit, semmit... - mondom, és a nyílt utca felé fordulok. - Itt az idő, Dalmeza. Fegyvertelen leszel... Nagyon vigyázz magadra, és szólj, ha..
- Befejezted, apuci? - most még dühösebb. Szinte elhiszem, hogy egy macska. Egy fújtató, dühös macska. Ostort vesz a kezébe, és már indul is. Nézem a csípője ringását, és azt, ahogyan befordul a sarkon.
Felsóhajtok, és rágyújtok. Kicsi Dalmeza. -
Vigyázz magadra, Úrnőm ! - suttogom bele Bangkok, a bűnös város éjszakájába...

- Ricardo... ! - hallom a mikrofont a fülemben. Lola az. - Ricardo, nagy baj van. Tony Salvina nő! Hallod ?
Kinyitom a szemem.
- Hogy hogy nő? - kérdezem. - Mi az, hogy nő? Hisz úgy tudtuk, hogy férfi...
- Rick, mondom, hogy nő! Kidobatott a szobából. Itt vagyok a 23. emeleti vécében. Gyere föl azonnal. Neked kell bemenned!
- Nem leszbikus?
- Nem lezbikus, hetero... Gyere fel, mert kiheréllek! Baszhatjuk a küldetést! - és megszakadt az adás.
- A francba! - dünnyögöm, és nekiindultam... A saroknál vettem észre, hogy fel se vagyok készülve.
- Lola! - beszélek. - Lola, nincs itt semmim. Meztelen menjek fel?
- Gyere már fel! - ordítja.
Nők...

Felmentem. 23. emeleti női mosdó. Bekopogok. Kinyílik az ajtó, és Lola beránt.
- Vetkőzz, Ricardo! - vetkőztem. Amikor már csak a boxer volt rajtam,
Lola kivette a hajából a macskafüles hajráfot, és nekem adta az ostorral együtt. Én csak néztem.
- Vedd már fel, te... ! - utasított.
Utána egy pár macskafüllel, és egy ostorral a kezemben kilökött a folyósóra...

F. K.

By RicardoLover
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Vannak ezek a kemény filmek, a 90-es évekből, amikben ugyanarra a kaptafára Dolph, Donnie the Dragon, meg az a nindzsás csávó irtják a népet kibékíthetetlen sértődött ábrázattal, egy magát öntudatosnak tettető bombázó oldalán.
Kb. ez jutott eszembe róla, a párbeszédek, meg a közhelyek alapján.

Igazából szerintem az a baj, hogy az ilyen minden mindegy sötét karaktereket sikeresen és hitelesen megjeleníteni csak azok tudják, akik megéltek hasonlót. A legtöbb próbálkozásban ennek híján valamiféle azért is én vagyok a legkeményebb erőlködés lesz.
Szerintem.
(szoktál Frank Miller alkotásokat olvasgatni? Tök jók, érdemes)

:flushed:

HarcI@Kakas ·
Namost azt mostan azonnal leszögezném nem értem ez mitől erotikus de mindegy.

Ám... Bangkok... az jó hely. Ott van az hoGY

LIVE SEX SHOWS!


LIVE NUDES!


és: "akar menni szexshow? Nézni meg mindegyik pozíció! Nő felül. Két nő és egy férfi. Hátulról. Amit akarni. Nézni, nagy cici. Banán is használni. Tetszeni. Amit akarni. Velem jönni. Live show."



Ó, a piroslámpás negyed!

A Patpong Street!

Tizenkét éves kurvák, fúj!

S másfelől az alvó Buddha temploma!



A tuk-tukok, a IV. Rama út, SAWASDEE KAP, WATS, WAT PO, WAT TRIMAIT, WAT ARUM, CHAO PHRAYA, meg minden!


Itt bármi megtörténhet.

Akár ez is. :sleeping:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: