Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

One Night In Bangkok - Tony Salvina

***
Felmentem. 23. emeleti női mosdó. Bekopogok. Kinyílik az ajtó, és Lola beránt.
- Vetkőzz, Ricardo ! - vetkőztem. Amikor már csak a boxer volt rajtam, Lola kivette a hajából a macskafüles hajráfot, és nekem adta az ostorral együtt. Én csak néztem.
- Vedd már fel, te... ! - utasított.
Utána egy pár macskafüllel, és egy ostorral a kezemben kilökött a folyósóra...

Ott áltam az 567-es ajtó alőtt boxerben, kezemben ostor, a fejemen hajráf, két macskafüllel. Ennél nevetségesebb helyzetben még életemben nem voltam.
Ráadásképpen nem volt ínyemre megölni egy nőt.
Kihúztam a mellkasom, és bekopogtattam az 567-esbe. Lehetetlenül toporogtam, bentről most éppenséggel idegesítő diszkó zene szűrődött ki. Összeszorítottam a szemeimet, majd kinyitottam...
És akkor ott állt előttem két nő. Két gyönyörű thai lány. Hosszú combok, fekete haj, szilkon töltettel megáldott mellek, bronzbarna bőr, mindez egy-egy fekete necc bodyba csomagolva. Szemem végigfutott ratuk. Kaviccsá keményedett mellbimbóik kiládszódott a necc anyag egy-egy résein. Ahogy tekintetem lejebb vándorolt, kutatva kereste a kincset, amelyet színtén szem előtt tartott, szem elé kívántatott a szexis ruha darab. Márha azt annak lehett nevezni... Nagyot nyeltem, és elmélázó tekintetemet felváltotta a Gyönyör Herceg tekintete. A vadász tekintete.
- Nos, hölgyeim? - kérdeztem angolul, és a két csodálkozó, fekete tüzes húzott szempárra vándorolt a tekintetem.
A két nő összenézett, aprót biccentettek, színte egyszerre, utána az egyik megszorította kissé szűkülő boxerem, a másik az alkarom, és bárántottak Tony Salvina lakosztályába... A kéjlakba, ahol a fülledt erotika, a kiemelt betűs SZEX viselte nyomait...

Itt a vég. - mondtam magamban. Közel sem éreztem magam oly magabiztosnak, amilyennek általában mutatkozom, mint ahogy most is. Ez... Nem is tudtam, talán megérzés. Itt a vég...
- Itt a vég... - sóhajtottam kitágult pupillákkal, amint megláttam a gyönyörűbbnél gyönyörűbb nőket egy kis medence köré gyülve, valamelyik a partján, valamelyik benne, az egyenruhának látszó neccháló fogságába bújtatott káprázatos testtel megáldva mind... Európai, ázsiai, és csokoládé bőrű nők, hosszú hajkoronák, feltüzelő, kecsességet tükröző mozdulatok, sóhajra késztető kuncogások, vadító smink. Kinek kurvás, kinek nem. Jelen, színte ópiumozott állapotomban nekem egyáltalán nem...
Na, miért is vagyok itt? - kérdezem magamtől kedvszegetten. - DeLizia, ne a dugáson járjon most is az eszed ! - figyelmeztettem magam. Bár ez a boxeremben meredező testrészemre nem igazán hatott, amit kedves ázsai barátném éppen markolászott...
Most légy férfi, Delizia Duca ! Most légy férfi, Gyönyör Herceg !

A nők mind felém fordultak, és kuncogtak röhejes megjelenésemen. Egy szőke, fiatal lány, akin legelőszőr akadt meg a szemem, elmosolyodott, és hosszú, kecses ujjai mögé rejtette telt, érzéki ajkait. Nem bírtam megállni, rákacsintottam, mire az megeresztett egy "miau"-t. Kurva életbe, az a rohadt macskafül... Jelenlegi helyzetemben arról teljesen melfeledkeztem.

Ázsiai barátnéim, a többi szexis istennő tekintetének koszorújában, egy óriásinak mondható franciaágyra lökött, és mindkettő felmászott mellém. Az egyik a mellbimbóimat kezdte el nyalogatni, a másik ki akart szabadítani a boxeremből...

Amikor egy dallamos hang szólalt meg. Színte zene volt füleimnek.
- Másszatok le róla. A férfi az enyém. - mondta a hang parancsolóan.
Felhőzött állapotomban felemeltem a fejem, és a hang irányába néztem. Gyönyörű nőt láttam. Állíthatom, hogy életemben talán a leggyönyörűbbet. Mogyoró barna, derékig leomló göndörödő haj, káprázó kék szemek, kis, fitos orr, telt ajkak, bájos arc... Hosszú, nyúlánk test, domborodó, érzéki idomok, és mind ez egy fekete selyemfűzőbe, és harisnytartóba csomagolva. Kecses nyakán egy életi fizetésem árának betudható nyakék lógott. Gyémánt, és fehérarany.
- Gyémánt, és fehérarany... - suttogtam elgondolkozva. Egy számla jutott eszembe, melyet maga Tony Salvina írt alá.Édes Istenem. - sóhajtottam magamban. - A gyönyörűség maga Tony Salvina ! - azonnal feltápászkodtam, és Salvina elé térdeltem.
- Jó estét, Úrnőm ! - mondtam alázatosan, mire az odahajolt hozzám, és a fülem mögé rakoncátlankodó fürtjeimet.
Salvina elégedetten felsóhajtott, és a nőkre nézett.
- Bilincset. - halottam, de akkor még nem fogtam fel a dolog súlyosságát. Bilincs !? Elképedve tekintettem fel. Bilincset nem lehet, különben ma este a Gyönyör Herceg beadhatja a kulcsot, mégpedig egy ilyen nő alatt...

F.K.

By RicardoLover
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
soulmate ·
az in medias res kezdést leszámítva nem olyan rossz ez, csak így nem nagyon értettem a cselekményt :)
azért érdeklődve várom a folytatást, remélhetőleg az kicsit hosszabb is lesz.
soulmate ·
jah hogy ennek van előzménye :) én kérek elnézést a tájékozatlanságomért.
RicardoLover ·
Örülök, hogy tetszett.
Én vagyok a hibás, hogy egy kettest nem tettem oda.

Ismeri valaki a Murray Head One Night In Bangkok című muzsikáját ? Az ihlette, nem pedig Chuck Norris.

Egy kis ízelítő Bangkokból:

Murray Head: One Night In Bangkok

THE AMERICAN:
Bangkok, Oriental setting
And the city don\'t know that the city is getting
The creme de la creme of the chess world in a
Show with everything but Yul Brynner

Time flies - doesn\'t seem a minute
Since the Tirolean spa had the chess boys in it
All change - don\'t you know that when you
Play at this level there\'s no ordinary venue

It\'s Iceland... or the Philippines... or Hastings... or... or this place!

COMPANY:
One night in Bangkok and the world\'s your oyster
The bars are temples but the pearls ain\'t free
You\'ll find a god in every golden cloister
And if you\'re lucky then the god\'s a she
I can feel an angel sliding up to me

THE AMERICAN:
One town\'s very like another
When your head\'s down over your pieces, brother

COMPANY:
It\'s a drag, it\'s a bore, it\'s really such a pity
To be looking at the board, not looking at the city

THE AMERICAN:
Whaddya mean? Ya seen one crowded, polluted, stinking town...

COMPANY:
Tea, girls, warm, sweet, sweet
Some are set up in the Somerset Maugham suite

THE AMERICAN:
Get Thai\'d! You\'re talking to a tourist
Whose every move\'s among the purest
I get my kicks above the waistline, sunshine

COMPANY:
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can\'t be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me

THE AMERICAN:
Siam\'s gonna be the witness
To the ultimate test of cerebral fitness
This grips me more than would a
Muddy old river or reclining Buddha

And thank God I\'m only watching the game, controlling it

I don\'t see you guys rating
The kind of mate I\'m contemplating
I\'d let you watch, I would invite you
But the queens we use would not excite you

So you better go back to your bars, your temples, your massage parlours

COMPANY:
One night in Bangkok and the world\'s your oyster
The bars are temples but the pearls ain\'t free
You\'ll find a god in every golden cloister
A little flesh, a little history
I can feel an angel sliding up to me

One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can\'t be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
soulmate ·
remek szám. persze az eredetire gondolok, nem a diszkós feldolgozásra.

kisur ·
Most mi van? Nem CSAK NORISZ talán a HŐS ? Nem kellene 1 kis sztori ebbe a történetrészbe is? Esetleg 1 kis sex? Vagy több?
Más sztem nem his hiányzik! :rage:
RicardoLover ·
Mélyen tisztelt kisur ! A hős nem Chuck Norris. A szex meg előbb utóbb benne lesz. Éppen ezért kapott helyet CSAK az erotika rovatban.
kisur ·
Ez estben kíváncsian - sikeres további "munkát" kívánva - várom a folytatást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: