Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öncsalás

Csak valaki, aki nevének kezdőbetűivel reprezentálja önmagát... egyébként egy balga, aki rengeteget változott az elmúlt fél évben, sajnos hátrányára... megtagadja, és meghazudtolja önmagát. Szembeköpi múltbeli énjét, és azokat az értékeket, amelyeket képviselt és amelyeket akarata ellenére is sárba taposott.

Védekezhetne azzal, hogy a "körülmények áldozata"...

Elveszítette a hitelét azzal, amit az elmúlt időkben tett. Szinte az összes dolgot, amiben hitt, felrúgta, mert nem hisz már talán önmagának sem.

Hihetetlenül bizonytalanná lett az utóbbi időben, ami sosem volt rá jellemző. Bízott önmagában, és a lehetőségekhez képest igyekezett a legjobbat, és a leghelyesebbet nyújtani. Büszke is volt erre, de nem akart egoistává lenni emiatt... ámde volt, hogy ez nem sikerült. A mottó: "Mindig megtartani az egyensúlyt".
Talán vissza kellene, hogy térjen régi önmagához, amíg még ez lehetséges. Minden hibájával, gyarlóságával együtt. Így lenne helyes.

De nagy lesz a harc... Kísért a Múlt szele. Minden pillanatban érzi annak a csábító, de fájó Múltnak kéjes, kellemes, langyos fuvallatát, amely megtagadta, megcsalta, és elutasította önmagától...

...és ami megváltoztatta... ...talán egy életre... De az Ő múltja.

Sohasem gondolta volna, hogy idáig fajulhatnak a dolgok... hogy ennyire meghasonulhat valaki.

a Múlt megérint... de Ő is megérinti a Múltat...
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

ym2 ·
érdekes cska annyit tudnék nekedmondani, h próbálj meg beszélgetni az illetővel és rájönni, hogy mégis miért tette meg ezen lépéseket.

pár szóismétléstől és néhány számomra értetlen megfogalmazástól eltekintve nem rossz. GRAT

na csoki így tovább :wink:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: