Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Olga és a suhancok

Az utcán csupán pár ember lézeng. A park széléhez érve látja, hogy az bizony méltó ahhoz a környékhez, ahol elhelyezkedik, mert az is épp olyan elhanyagolt, mint maga a környék.
- Hé, bébi jó a segged! – összerezzenve halja meg Olga a kiáltást, ami mögüle jön. Hátra fordulva meglát három fekete kamasz fiút, ahogy éppen a műhely előtt sétálnak el az irányába. A legidősebb közülük legfeljebb tizennyolc éves, nyurga, testesebb fiú, ő lehet a kis banda vezetője. A többiek még nála is fiatalabbak. Egyikük úgy tizenhat éves lehet, de a harmadik még nála is fiatalabb talán tizennégy-tizenöt éves lehet..
Olga észlelve a fiúk közeledését kezd kissé kétségbe esni, mert a viszonylagos biztonságot jelentő műhely irányába vezető út el van zárva.
„ Édes Istenem, vajon ezek a gyerekek, mit akarnak tőlem? Talán ki akarnak rabolni? ” - futnak át a rémült gondolatok a Olga fején.
Pár pillanat múlva, a fiúk körül állják Olgát, aki megindulna vissza a műhelyhez.
- Srácok szerintetek vajon mit kereshet ezen a környéken egy ilyen fehér picsa? – kérdi ördögi vigyorral az arcán a bandavezető fiú, miközben elállja Olga útját.
Erre felé csak a bolondok járnak gyalog.
- Na és persze a prostik – vágja, rá a másik
- Nem hiszem, hogy prosti. Nézzétek a ruháját, ezek nem olcsó göncök. Ez inkább egy kiéhezett gazdag kurva lehet – mondja a vezető miközben az előtte álló Olga testét feltűnően végigmustrálja.
- Mit képzeltek kis disznók? Kivel beszéltek? – förmed a pimasz fiúkra Olga.
- Egy fehér pinával – mondja a bandavezetője.

A Olga megrökönyödik a fiú válaszán.
Ekkor váratlanul egyik fiú megmarkolja a fenekét, aminek a váratlanságától szinte ledermed. Nem tudja elhinni, hogy egy koszos kis fiatal siheder éppen a fenekét fogdossa.
- Srácok ezt a segget nektek is muszáj megfognotok. – mondja örömteli hangon seggét megmarkoló bandavezető fiú. Olga ekkor lerázva magáról a meglepetés okozta sokkot, szembe fordul, a pimasz és tiszteletlen fiúval, azzal az elhatározással, hogy felpofozza. Viszont, amint megfordul, a legfiatalabb fiú megmarkolja a jobb mellét, majd a következő másodpercben már a másik mellét a harmadik fiú keze markolássza. Olga ekkor megpróbálja a kezében lévő égő cigivel megégetni a legfiatalabb fiú kezét, de nem sikerül. Kétségbe esetten igyekszik a fiúk kezeit lefejteni a testéről, de minden hiába, mert amikor az egyik kezet lesöpri a fenekéről, akkor a melleit markolják meg, vagy ha a melleiről fejti le őket, akkor a fenekét fogdossák.
Olga dühös, de ugyan akkor megalázónak is érzi az egész szituációt.
- Hagyjatok békén, ti kis perverz disznók – mondja.
- Valóban nem rossz a segge – mondja a legfiatalabb fiú, mikor éppen megmarkolja Olga fenekét Jók a mellei is – mondja a bandavezető, miután Olga lesöpöri a kezeit a melleiről.
- Szép nagy kerek mellei vannak el sem férnek a markomba – mondja a másik fiú.
- A segge tényleg fantasztikus – állapítja meg a legfiatalabb is, majd rácsap Olga fenekére
- Aú – jajdul fel Olga, amint megérzi a fiú kemény és váratlan ütését a seggén
Egyre kétségbeesettebben fordul körbe, hogy menekülő utat találjon, amikor a napszemüveges fiú hátulról karjait a testéhez szorítva szorosan átöleli.
Olga tudja, hogy most már teljesen ki van szolgáltatva fiatal támadóinak kénye-kedvének.
- Mit képzeltek, magatokról kis taknyosok? Mondja miközben megpróbálja magát kiszabadítani, a fiú öleléséből, aki közben már újra a melleit markolássza.
Olga már segítségért kiáltana, amikor észreveszi a mellette álló bandavezető fiú egy vadászkést húzott elő, amit egyenesen a bordáihoz szegez. Teljesen lemerevedik, amikor a kés pengéjének hegyét megérzi.
- Kérlek, fiúk engedjetek el – mondja, valamelyik fiú megmarkolja az egyik mellét. Nem mer ellenkezni, csak a szemét süti le, így látja, hogy a legfiatalabb fiú barna kezét amint a mellét markolássza.
- Ne… kérlek ne…
- Itt helyben, végzek veled, ha kiáltasz – mondja a bandavezetője. - Megértettél?
Olga óvatosan bólint.
- Most nagyon figyelj rám - mondja gúnyosan a bandavezető fiú. - Két választásod van, de bármelyiket is választod tudnod, kell, hogy sorba egymás után meg fogunk baszni.
- Kérlek, srácok, ne tegyétek ezt velem! Engedjetek el…
- Kuss, kurva nem fejezetem még be! – förmed rá bandavezető fiú, miközben benyúl a blúza alá, és a melleit simogatja.
- Na szóval az első lehetőséged az, hogy nem ellenkezel, minden parancsunknak engedelmeskedsz, és akkor ebben az esetben még talán élvezni is fogod. A másik lehetőséged viszont az, hogy ellenszegülsz, ebben az esetben megerőszakolunk!

Amíg gondolkodott mindkét karját egy-egy fiú megragadja, majd vonszolni kezdik egy kis sikátor felé.
Sikátor szűk kis utcáján haladva vagy harminc- negyven méter megtétele után Olga észreveszi, hogy ez egy zsákutca.
„Csapdába estem. Nincs kiút” - villan át Olga agyán a felismerés, mikor meghallja a bandavezető fiú hangját.
- Nos, döntöttél, engedelmeskedsz vagy megerőszakolunk? .
- Ha nem válaszolsz, amíg háromig elszámolok, akkor marad a keményebbik variáció – mondja izgatott hangon a bandavezetője
Olga a fiú szavait hallva még inkább kétségbe esik.
- Egy.
- Kettő.
- Várj! Nem akarom, hogy megerőszakoljatok. .
- Tehát nem akarsz erőszakot? De akkor, vajon mit is akarsz?

A fiú odalép eléje, megfogja a kezét, majd azt a saját ágyékára vonja,
Olga érzi a fekete fiú farkát, ami a ruhája alatt már szikla kemény.
- Csak nem ezt akarod?
- Válaszolj!
- Igen a farkadat akarom – válaszolja
- Szeretnéd, itt bent… érezni?
Olga érzi, amint a bandavezető fiú keze a szoknyája alá csúszik, majd azt feltűrve a reszkető lábai között egyre feljebb kúszik egészen addig, amíg meg nem érinti bugyiján át a punciját.
- Valld be, hogy szeretnéd, hogy jó alaposan megbasszon három fiatal kemény fekete fasz? – kérdi ekkor a bandavezető fiú miközben még mindig a punciját simogatja a két másik fiú pedig a melleit kezdi markolászni
- Igen - válaszolja Olga megfélemlítve.
- Minden vágyam, hogy megbasszon három ilyen keménytökű fiú,..
- A srácokkal, úgy döntöttünk, ha engedelmes kis kurvánk leszel, akkor bántódás nélkül elengedünk
- Mi az első parancsotok? .
- Először emeld fel a szoknyádat. Látni akarjuk, milyen bugyit hordasz.

Olga lehunyja a szemét, majd lassan feltűri a szoknyáját, így a fiúk akadály nélkül megnézhetik a bugyiját és az ágyéka körvonalait.
- Most vedd le a bugyidat – szól a következő utasítás
Olga becsúsztatja két úját a bugyijának anyagába, majd kezdi azt letolni egészen a combjáig, majd ekkor egy pillanatra felnézve látja a három fekete bőrű fiút, amint izgatottan bámulják a lehulló bugyija alól előtűnő fekete fazonra nyírt punciját. engedi a bugyijának, hogy az lecsússzon a bokájáig, majd először az egyik, majd a másik lábával kilép belőle,
A fiúkra tekintve látja,hogy azok izgatottan az ő fedetlen pináját bámulják.
- Jó és most vedd le a blúzod. Látni akarom a melleidet Olga elereszti a szoknyája alját, majd kezeit lassan odacsúsztatja a blúza felső gombjához
- Vetkőz gyorsabban ribanc, vagy mi fogunk segíteni neked! – hallja a bandavezetőjének vágytól fuldokló hangját”

Olga gyorsabban kezdi gombolkozni a blúzát látja a három fiút amint izgatottan figyelik előbukkanó nagy kerek melleit
Amint a fiuk meglátják Olga fedetlen melleit nagyokat füttyentenek örömükben. Sokkal jobb a melle mint gondoltam mondja a napszemüveges fiú
- Most a szoknyádat vedd le, kurva – hallja a bandavezető fiú következő parancsát.
Olga a szoknyájához nyúl és lassan leveszi A három fiú egyre izgatottabban bámulja meztelen testét Mi a következő parancs kérdezi Olga Maszturbálj. – mondja a bandavezető fiú.
- De, de, én itt nem tudok.. – kezdené szabadkozást Olga de a bandavezető fiú durván letorkolja.
- Fogd be a pofádat és kezdj hozzá!
„Ne gondolkozz csak csináld” - körbe pillant, hogy hova tudna leülni. Maga mellett egy kidobott mosógépet ráül.
- Rakd szét a lábaidat. Mindent látni akarunk – mondja a bandavezetője az izgalomtól csaknem elcsukló hangon.

Olga lassan széttárja combjait, így a három fiú akadály nélkül láthatja, amint simogatja magát
Alig egy perc után ijedten látja, hogy a fiúk egyik a másik után halássza elő nadrágjából a farkát, majd elkezdik rajtuk bőrt húzogatni. Olga nézi a maszturbáló fiúkat a tekintete akaratlanul is végig fut mindegyik farkán. Megállapítja, hogy mindegyik fiú farka nagyjából átlag hosszúságú, de a bandavezetőnek szokatlanul vastag. .
”Vajon, milyen lehet, amikor ezek a fiatal kemény faszok belém hatolnak?” Olga érzi, hogy egyre jobban felizgul. A mellbimbói kemények. A puncija egyre nedvesebb Az egyik fiú odalép hozzá, és a mellére élvez
- Na, mi van? Nem bírtad? – mondja a bandavezetője a társának, miközben az visszaáll melléje. Olga egy pillanatra megáll majd az ujjait ismét kezdi ki-becsúsztatni a puncijába. Alig telik pár percbe, amikor a lélegzete felgyorsul, mélyeket sóhajtozva kapkodja a levegőt, majd az ujjai egyre gyorsabban járnak a puncijába, a csípője pedig ide-oda tekereg, majd végül elélvez . A fiúk izgatottan figyelik
- Jól látom, hogy eddig a kis kurvánk jól szórakozik? – kérdi a bandavezető fiú.
- Igen - válaszoja Olga Most akkor gyere ide és állj térdre. – hallja a következő parancsot
A fiú, ekkor előre lépve közvetlenül elé áll, így az ágaskodó fekete farkának feje, csupán néhány centiméter távolságra kerül az arcától..
- Tetszik az én farkam? – kérdi ekkor a bandavezető fiú.
- Igen. válaszolja Olga
- Szeretnéd bekapni?
Olga a válasz előtt a fiú kezében lévő vadászkésre pillant, majd ezt követően válaszol.
- Igen.
- Jó akkor nyisd ki a szád, és szopjál

A bandavezető fiú betolja a farkának a fejét Olga forró ajkai közé, majd hangos nyögések törnek ki belőle, amint megérzi az érzéki ajkakat a farka körül. Kis idő elteltével megszólal.
- Mélyebben kapd be.
Olga az ajkait igyekszik tágabbra nyitni, de a fiú farka vastagabb, mint azt gondolta volna. .
- Sajnálom, de nem tudom…. Túl vastag - Ó, dehogy nem tudod. Várj, majd én segítek neked.
A fiú visszatolja Olga szájába a farkát majd a kezeivel megtámasztja annak a tarkóját. Először csak óvatosan, majd egyre határozottabban előre-hátra mozgatja a csípőjét, így egyre mélyebbre hatol Milyen érzés szájba baszni? kérdi a napszemüveges fiú.
- Fantasztikus. Muszáj nektek is kipróbálnotok – mondja a bandavezető fiú. A két másik fiú az izgalomtól nem bírja kivárni a sorát odalépnek és elkezdik markolászni Olga melleit fenekét az egyik benyúl a lába közzé és a pináját simogatja
- Na, az előjátékkal végeztünk, most már meg fogunk baszni A két felizgult fiú Olga körül lökdösődik de a főnök félretolja őket
– Nyugi srácok ne aggódjatok mindenki sorra fog kerülni. De csak utánam.
Olga érzi a főnök ujjait, amint azok végig siklanak a legintimebb testrészén, majd az egyik ujját teketóriázás nélkül felnyomja a nedves puncijába. A fiú második ujja is, becsúszik a hüvelyébe. Érzi, az ujjakat ahogy ki- becsúsznak a hüvelyéből. A fiú újra meg újra megismételi ezt, de egyre durvábban.

- Na, milyen a piája? – kérdi a napszemüveges fiú. Csodálatos de várd ki a sorod ás megtudod válaszolja a főnök de a két fiú megint nem bír magával odalépnek hozzá A napszemüveges fiú megragadja és markolássza,az egyik mellét a másik fiú bekapja és nyalogatni meg szopni kezdi. másikat Közben a fenekét markolássza. Végül keményen megharapja a bimbót.
- Te vagy az első fehér nő, akit megdugok - mondja a napszemüveges fiú. Miközben tovább markolássz Olga melleit, majd ezután négykézlábra állítják a bandavezető fiú, farkával megérinti hüvelyének nyílását, majd megmarkolja két kézzel a csípőjét, végül finoman maga felé kezdi húzni.

Olga próbál hátranézni, de a napszemüveges fiú megragadja a haját, majd ellenszegülést nem ismerve visszafordítja a fejét az ágaskodó farkához, amit ekkor a zárt ajkaihoz tol.
- Gyerünk, szopjál - mondja a fiú Olga szemeit lehunyja, majd a száját széttárja, a fiú a farkát egészen a torkáig löki be, majd megtámasztja kezeivel a tarkóját. és keményen szopatni kezdi Eközben a másik főnök hátulról dugja a pináját, farka néhány kisebb lökés után tövig elmerül a puncijába, majd váratlanul keményen, már-már brutális vadsággal baszni kezdi. Az egyik másodpercben a farka csaknem teljesen kicsúszik a hüvelyből, de a következőben már ismét tövig merül benne, majd ismét kicsúszik, és ismét elmerül.

Olga érzi a fiú kezét, amint az erősen markolja a csípőjét, és ráhúzza a farkára minden egyes lökésénél. Olyan energiával bassza, mint amilyet már régen nem érzett. A fiú minden egyes lökését követően egyre kétségbeesettebben fohászkodik magában, hogy a következő lökésnél élvezzen végre el.
„Az ilyen tempót senki sem képes soká bírni ”- gondolja, és egyben reméli is, miközben minden egyes lökésnél az-az annyira ismerős érzés egyre csak erősödik hüvelyében.
Miközben a hüvelyében támadt érzéseivel viaskodik a napszemüveges fiú farka pattanásig feszül a szájába.
Olga érzi a fiú szikla keménységű farkát megremegni az ajkai között.
„Oh, Istenem ez a kis beteg, perverz disznó a számba akar élvezni!” Fut át a felismerés a fején, de nem tehet ellenne semmit, mert amint a fiú érzi, hogy a spermája kitörni készül, egyik kezével erősen megmarkolja Olga haját, a másikkal pedig a saját farkát.

A sperma első sugara egyenesen a torkát árasztja el. A második hullám, mivel a fiú kissé kijjebb engedi csúszni a farkát az a nyelvét, borítja be. nyeld le nyögi a fiú, miközben spermájának harmadik hulláma elárasztja a színésznő száját, majd ezt követi a negyedik és az ötödik is Az Olgát szájba baszó fiú, ekkor ellép előle, ami miatt az csaknem előre esik, mivel eddig belé kapaszkodott megingását megérezve a bandavezető fiú erősen markolja a csípőjét, miközben tövig betolja a farkát a puncijába, majd azt mondja neki.
- Támaszkodj a falnak.
Olga lassan a fal felé fordul karjaival megtámasztja magát. Bandavezető fiú amint megtámaszkodik, már folytatja is tovább a puncijának intenzív ostromát. A másik fiatal fiú odalép egyik kezével a mellét kezdi markolászni a másikkal a faszát veri Olga eközben egyre közelebb kerül ahoz hogy elélvezzen Izgatja a pinájában mozgó kemény fasz és a melleit markolászó kéz és tetszik neki a látvány ahogy a mellette álló fiú veri a farkát

- Élvezed a vastag kemény faszomat? – kérdi a bandavezető fiú egy pillanatra megállva,.
- Válaszolj kurva! Élvezed? Igen, élvezem, válaszolj.
- Jól értettem a gazdag nő élvezi, amint néhány fiatal fekete fiú megbassza?
- Válaszolj,
A fiú szavaira Olga tudja, hogy mit kellene felelnie, de a szavak csak nehezen jönnek ki belőle.
- Igen.
- Akkor könyörögj! Hallani akarom, ahogy könyörögsz a faszomért, hogy keményen megbasszon. Rajta kurva! Hallani akarom, ahogy könyörögsz! – mondja a fiú, és keményen rácsap a fenekére. Olga felnyög, amikor az ütés elcsattan a fenekén. végig gondolja az alkut ha mindenben engedelmeskedik, nem esik bántódása, viszont ha nem akkor baja eshet
Egyébként is ha már idáig elment mi értelme lenne most ellenkezni
- Kérlek basszál meg! Basszál meg keményen mondja és közben nyögdécselni kezd a gyönyörtől
- Mássz oda – mondja ekkor a bandavezető fiú a nőnek, rámutatva egy matracra a földön.

Olga nem tudja, hogy honnan került oda, mert eddig nem látta, de örül neki, hogy lefekhet valahová, érzi a lábai nem bírják el sokáig. Lassan térdre ereszkedve a három fiú között négykézláb megindul a földön heverő matrac felé.
. A matrachoz érve meghalja a napszemüveges fiú hangját.
- Mássz rá, feküdj hanyatt, és tedd szét a lábad Majd a fiatal fiú a lába közé térdel és bele nyomja a farkát Most a főnők térdel mellé és kezdi szopatni közben a mellét markolássza Hé ennek tényleg jó melle van szól a napszemüveges fiúnak gyere vedd kezelésbe a másikat

A fiatal fiú néhány óvatosabb lökést követően elkezdi keményen baszni Olga punciját, amitől az nagyokat nyögdécsel.
Alig telik bele egy perc, amikor Olga érzi, hogy nem bírja tovább, és hangosan nyögve elkezd élvezni. A fiú ezen felizgulva beleélvez a pinájába
Olga néhány perc elteltével kezd csupán felocsúdni. Először csak azt érzi, hogy egy farok ismét besiklik a védtelen hüvelyébe, majd erőteljesen pumpálni kezdi. A napszemüveges fiú minden egyes lökése alkalmával egyre erőteljesebben húzza a punciját a csípőjénél fogva kemény farkára. minden alkalommal egyre erősebb lökésekkel hatol tövig a belé.
„Oh, te jó ég mindjárt ez is belém élvez!”
Könyörgök, odaélvezhetsz, ahova akarsz csak ne belém. Kérlek, élvez az arcomra..vagy élvez a számba. közben megpróbálja szó szerint magát lehúzni a fiú farkáról, de képtelen rá, mert az erős kezekkel tartja a csípőjét, majd még egy alkalommal erőteljesen tövig hatol a belé.
- Ne… – mondja kétségbe esetten mikor érzi,Hogy a fiú farka megrezdül, majd a kiáradó sperma első hulláma valósággal elárasztja belülről a hüvelyét.
- Argh! – nyög a fiú a farkából kitörő sperma minden egyes hulláma alkalmával, majd a negyedik vagy az ötödik után a lüktetése alábbhagy.
A napszemüveges fiú ernyedő farka könnyedén csúszik ki a puncijából, majd elereszti a csípőjét is, így a matracra rogyik.
- Na, gyere kurva és tedd a száddal, amihez a legjobban értenek az ilyen fehér kurvák.
- Ugye nem szeretnéd, hogy így tegyem el a farkam? – mondta a fiú, miközben a spermás farkát Olga arca felé tolja. Aki mivel nem lát más kiutat helyzetéből, ezért feltérdel, majd kitátja a száját.

A napszemüveges fiú nem sokat késlekedik, egyenesen betolja az ajkai közé a spermától és a színésznő nedveitől csatakos fiatal farkát.
Olga igyekszik szorgalmasan tisztára szopni a fiú farkát, majd némi hezitálás után egyszerűen mindet lenyeli. Állj négykézlábra. – mondja ekkor a bandavezető fiú, a nőnek, aki felpillantva rá látja amint a farkán a bőrt húzogatva odalép hozzá.
„Oh, ez az átkozott vastagfarkú kis disznó, jön már megint.” – fut át az agyán, de nem szól semmit, csak megfordul, majd négykézlábra állva a matracon várja a fiút, hogy a puncijába lökje a farkát.
Érzi, amikor a lábai közé térdel, majd azt is amint a kemény farkának hegye megérinti a farpofái között seggének a bejáratát. Azonnal rájön, hogy mit akar. Seggbe akarja baszni!
- Oh, kérlek, ne oda… ne a seggembe…. – könyörög miközben próbálja kifordítani a fenekét a fiú farka elöl, de az keményen megragadja a csípőjét.
- Mit gondoltok, vajon mért nem akarja hogy megbasszam a seggét? – kérdi a bandavezető fiú a társait, majd egy nagy adag nyálat köp Olga farpofái közé.
- Talán, mert még eddig senki nem baszta seggbe – mondja a legfiatalabb fiú.

A bandavezető fiú közben a nő segglyukához nyomja nyálas farkát szétkeni, majd azt feleli a társa szavaira.
- Á, azt nem hiszem, hogy egy ilyen formás picsát, ne baszott volna meg még senki.
- Szerintem is biztos, hogy már jó páran beakasztották neki hátulról. mondja a napszemüveges fiú.
- Azt nem tudom, csak azt, hogy én bizony most megbaszom a seggét, mondja a bandavezető fiú, majd a farkának hegyét megpróbálja a szűk segglyukába iránytani.
- ne, kérlek, ne oda! Túl vastag a farkad. – mondja Olga - Ooohhhhhhh, kérlek ne! könyörög a fiúnak, de hiába, mert az nem törődik vele
Néhány pillanat elteltével a fiú farkának hatalmasra duzzadt feje befurakodik a seggébe.
- O, bébi a segged nagyon szűk – mondja a fiú,
A fiú először lassan és elég óvatosan csinálja, de alig néhány percet követően fokozza a tempóján, amikor érzi, hogy a színésznő segge kicsit kezd tágulni.
A körülöttük álló fiúk élvezettel vegyes figyelemmel nézik, amint vezetőjük a szép hófehér bőrű nő formás seggéből a farkát csaknem teljesen ki engedi csúszni, majd ismét befurakodik.
.Olga annak ellenére, hogy még az életében nem volt ilyen vastag farok a fenekében kezdi élvezni a dolgot. A nyöszörgéseket, pedig lassan felváltják a finom kis nyögések és sóhajok.
és meglepetten veszi észre, hogy a körülmények ellenére kezd reagálni a fiú vastag, kemény farkára, de ekkor megkönnyebbülve érzi, hogy a fiú ujjaival erősen bele markol a csípőjébe, majd még néhány alkalommal keményen betolja farkát tövig a seggébe, mielőtt megmerevedik. A következő pillanatban a bandavezető fiú farka megremeg, majd mélyen a seggébe löveli a spermájának az első hullámát, amelyet követ a második, harmadik, negyedik, majd az ötödik is.
- Na, srácok én kész vagyok. szól a főnök Ki akarja elvinni egy körre?
Olga ezt hallva észre veszi, hogy az egyik fiú mellé áll, majd érzi, amint erősen megragadja a hajának egyik tincsét, majd annál fogva felirányítja a tekintetét a saját arcába, ekkor látja, hogy a legfiatalabb fiú áll előtte.
- Szopd le a faszomat kurva! – parancsolja a fiú
Olga gyorsan bekapja a fiúmeredező farkát, majd őrjítő tempóban szopni kezdi remélve, hogy hamar elélvez
A fiatal fiú a nő ajkainak és nyelvének örvénylő játékát megérezve valóban hangosan nyögdécselve elkezd élvezni gyorsan kihúzza a nő szájából a farkát és az arcára élvez
- Még soha nem élveztem egy fehér nő arcára sem…. mondja fiú a fogai között a majd a kitörő spermájának első hulláma a homlokán landol, majd lassan folyni kezd a szemei irányába. A második hullám az arcának jobb oldalára a harmadik az orrát és a szájának felső ajkát borítja be. A negyedik, már nem is sugár csak, egyszerűen kifolyik a farkából egyenesen az alsó ajkára.

Olga tűri, mert reméli, hogy hamarosan, így véget ér a rémálom.
- Kapd be. – mondja a fiú, majd oda tolja a nő szájához a farkát. - Szopd tisztára A nő a farkat megérezve az ajkai között lágyan szopni kezdi, majd a szájába kerülő gecit egyszerűen mindenféle parancs nélkül lenyeli.

A fiú kis idő elteltével kihúzza ajkai közül a farkát, majd egyszerűen megfog egy maroknyit Olga fekete hajából és ezzel letörli róla a nyálat. Felöltözhetsz szól a főnök engedelmes voltál ezért nem bántunk sőt ha legközelebb erre jársz szólunk még pár havernak és ha akarod igazán keményen megbaszunk mondja Hé szól a napszemüveges fiú telefonálok pár havernak hogy jöjjenek ide és játszadozzanak el vele - Szívesen nézném, ahogy jól megdugják - mondja, és már tárcsáz is. Pár perc múlva Olga látja,hogy öt fiatal fiú közeledik felé a sikátorban.
- De jó, hogy szóltatok - mondják, és körbe fogják a nőt, majd elkezdik simogatni a testét, és markolják a mellét.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kiralyfi79 ·
Ezt mintha már olvastam volna itt csak mások voltak a nevek a történetben :rage:

Ambrose ·
Sziasztok!

Én ugyan -nem véletlenül- még soha nem küldtem el egy történetemet sem, mégis szeretném bírálni azt, amit a fenti sztori írója megenged magának.

Az első irománya ( http://www.tortenetek.hu/browse.php?act=detail&wid=32085&tid=42075 ) nem más, mint John történetének átgondolt, brutálisabb verziója. Annyira sem méltatta a másolást, hogy az egyik helyen véletlenül meg is hagyta John nevét.

Ezen újabb története pedig... Nicol Kidman-t le Olgázni...

Sok remek történetet olvastam már itt. Volt, amire azt mondtam, hogy zseniális. De a fenti írónak szerintem illene elnézést kérni azoktól, akiktől lopott, majd pedig angolosan, de MÉG emelt fővel távozni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: