Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyáron a Balcsinál

Apámnak van egy nagyon jó barátja, akinek a családjával közösen mentünk nyaralni a balcsira. Először kicsit le voltam hangolva, mikor megtudtam, hogy van egy lánya is, mert azt gondoltam, bizti valami nyervogós kiscsaj lesz, de mint az utólag kiderült, egész jó kiscsaj volt. Már az úton összeismerkedtünk, és kíváncsian méregettük egymást. És végre megérkeztünk a balatonra.

Egy apartmant béreltünk ki, ami jó nagy volt. Ottlétünk 6.-napján megtörtént az, amire nem számítottam, de titkon reméltem, hogy megtörténik a dolog. A szülők elmentek valahova inni egyet, meg úszni egy kicsikét. A csaj kiment elbúcsúzni, én meg addig elmentem zuhanyozni, de elfelejtettem bezárni az ajtót(szerencsére). Már alaposan lezuhanyoztam, éppen a törölközőmért nyúltam, mikor észrevettem, az ajtó ki van hajtva, és halk nyögdécselés szűrődik át rajta. Zavarba jöttem, és gyorsan magam elé kaptam a törölközőt, de bejött a csaj, és szájon csókolt. Én visszacsókoltam, és a heves csókolózás közben, a kezem masszírozni kezdte a fenekét, ami gyönyörű és feszes volt.

Mivel a fürdőszoba nem bizonyult kényelmesnek, átmentünk a konyhába, ahol ugyanazt folytattuk, amit elkezdtünk. Egyszer csak felugrott az asztalra. Folytattuk a csókolózást. Mikor kikapcsoltam a bikini felsőjét csodálatos látvány tárult elém. Életemben ilyen szép, feszes melleket még nem láttam. Először csak masszíroztam, aztán a mellbimbóját kezdtem harapdálni, ő közben nagyokat nyögött, és karmolászta a hátamat. A farkam már akkorára megnőtt, hogy leesett a törölközőm. Ő leszállt az asztalról, és verni kezdte. Istenien csinálta, már azt hittem a szájába se de úgy bekapta azt hittem le is nyeli. Sokáig szopott, mikor elélveztem, egyenesen a szájába. Sok melléfolyt, de az ujjaival letörölte az arcáról és lenyalta róla.

Visszaugrott az asztalra és lehúztam a fürdő bugyiját is, ami tiszta nedves volt. Ettől még jobban begerjedtem és hevesen nyalni kezdtem. Eleinte csak a puncija felszínét nyalogattam, de ő a kezével szorosan nekinyomott, én ezt nyilvánvaló célzásnak vettem, hogy erőteljesebben nyaljam. Amilyen mélyre csak tudtam, benyaltam neki. Erre ő egy hatalmasat sikított egy hatalmas élvezéssel kísérve. Csak úgy ömlött a nedű a pinájából, amit utolsó cseppig lenyalogattam róla. Eltolta a fejemet, és ujjazni kezdte magát. Azt hittem már a látványtól elélvezek, de mondta, hogy most én következek, és széthúzta magának. Szép lassan betoltam neki a farkam, és fokozni kezdtem a tempót. Éreztem ismét nedvesedni kezd a puncija. Kihúztam a farkam, leguggoltam, és a segglyuka környékét kezdtem nyalni, és az ujjammal tágítgattam.

Mikor már tágnak éreztem benyomtam a faszom a seggébe. Isteni érzés volt, olyan szűk volt. Néhány lökés után éreztem, mindjárt elmegyek. Szólt, hogy újra le akar szopni, az asztalon hasra feküdt és szopott, ahogy csak tudott. Egy hatalmasat élveztem, ismét a szájába. Visszafeküdt a hátára, és ujjazni, nyalni kezdtem. Először csak egy újjal, majd kettővel aztán már nyelvel is izgattam, addig amíg a farkam ismét nem áll harci állapotba. Mikor ez bekövetkezett háttal nekem helyezkedett el. Most már nagyon tág volt, egy hatalmas lökéssel seggbe raktam. Már majdnem elélveztem, mikor hallottam megjöttek az ősök. Gyorsan összekapkodtuk, ami rajtunk volt, azt a kevés dolgot, és ő az ő szobájukba, én meg a fürdőszobába mentem.

Utána már nem történt semmi, de a szüleink tervezik, hogy lemegyünk nyáron együtt a balcsira.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: