Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári vakáció

Ez a történet egy nyári vakáció alkalmával esett meg velem. Egyik nyáron a Tisza tóhoz mentünk vakációzni a barátaimmal. Mint minden nyaralás ez is úgy indult, mint ahogy a 20 évesek körében lenni szokott. A parton felvertük a sátrunkat és bementünk a vízbe úszni.

A társaság 4 fiúból és 3 lányból állt. A lányok csak a bugyijukat hagyták magukon a fürdés alatt. Persze mi sem voltunk fából, ezért mindenkinek elkezdett meredezni a farka a gatyában. Sajnos a csajok annyira el voltak foglalva magukkal, hogy minket jószerivel észre sem vettek. Ekkor jött át a szomszéd sátorhelyről egy lány. Nekik elfogyott a gyufájuk és szeretett volna tőlünk kérni. Mikor odamentem hozzá, egyből észrevette a meredező farkamat. Nem szólt semmit, nekem égett az arcom, de szerencsére kellemes meglepetésben lett részem. Leguggolt, és elkezdte kihámozni a falloszom a naciból. Hirtelen köpni, nyelni nem tudtam. Egyszerűen nem tudtam levenni a szemem a tojásaimat nyaldosó édes kis ajkakról. Ami jött a legvadabb álmaimban sem gondoltam volna.

Ráhúzta az ajkait a faszomra, és tövig benyelte. Nem telt bele 2 perc, és én máris telelőttem a száját. Nem fojt egy csepp sem mellé, mert szorosan körbefonta ajkaival a farkam. Ezután gondosan lenyalogatta az utolsó cseppig. Ekkor vettem észre, hogy eddigre körülöttem is teljesen elszabadultak az indulatok. Amerre csak néztem kéjtől csillogó arcokat láttam. Az összes csaj szájában faszt láttam. Addigra az én kis barátnőm már kezdett rátolatni újra meredező vesszőmre.

Hál istennek olyan szűk volt a popsija, hogy kénytelen voltam egy kicsit kitágítani a nyelvemmel. Mohón elkezdtem nyalni a drága nyílást. Kéjtől hangos sikítás volt rá a válasz. A nedvei sűrű patakban folytak a számba. Mikor már elélvezett vagy kétszer, akkor ismét megpróbálkoztam a behatolással. Most szinte minden akadály nélkül becsusszantam a popóba.

Először finoman, majd egyre vadabban kezdett ugrálni. A csúcsra szinte egyszerre értünk. De mire kivettem a farkam a csajból, addigra ott volt még két lány és elkezdték lenyalnia popóról az ondómat. Persze az én dorongomat sem kímélték. Azt is szépen letakarították. Azon az éjszakán még mind a három csajt megkúrtam. Naná, hogy kiderült szomszéd lányról, hogy nem gyufát jött kérni, hanem meghallotta a hangunkat. Az elején nem gondoltam volna, hogy ilyen buli fog lenni.
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30287
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: