Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári meló

Sziasztok!

Mostani sztorink most nyáron történt. Hely személyek nem lesznek.
Húgoméknak segítettünk egy hetet a strandon, mert el kellett utazniuk. Volt egy alkalmazottuk is. Velünk egyidős lány.
Húgoméknál voltunk elszállásolva. A házba bemenvén, jobbra lépcsőház, picit arrébb a lány szobával. Fent az emeleten egy tér volt csak, ami a nappali, a háló, és a konyha volt. Középen balra volt a fürdőszoba, amit csak egy fal választott el a hálótól.

Már második napja dolgoztunk, reggel 8-tól, este 8-ig a tűző napon. Még a munka előtt megfogadtuk, hogy nem szeretkezünk. De nem így lett. Aznap este is hullafáradtan hazaértünk, kajáltunk, lezuhanyoztunk, s mentünk feküdni. A tévé ment, mert a lány most ment zuhanyozni, s hogy letaláljon a lépcsőn. Barátnőm csak egy hosszú pólóban, én meg boxerban bújtam a lepedő alá. Kivételesen füllesztő meleg volt aznap este. A tesztoszteron ment fel mindkettőnk szervezetében, hiába a fáradság, a lány a fürdőben és a fogadalom. Hátulról átöleltem, letoltam boxerom, és odadörgölőztem hozzá. Erre ő nekinyomta popóját "picúromhoz", s elkezdett dörgölőzni.

Én átkarolva a derekán át elkezdtem simogatni, csupasz forró punciját. Felemelte a lábát, utat engedve a kezemnek, hogy bentebbről tanulmányozhassam nedves nuniját. Közben Ő hátranyult, s elkezdte simogatni addigra kemény férfiasságom. Közelebb húzott a tüzes már tocsogó bejárathoz, és magamévá tetette magát. Nem törődtünk a lánnyal a fürdőben, szerencsére sokáig zuhanyzott aznap. Mi meg mint akik már nem szeretkeztek egy hónapja estünk egymásnak. Akkorra élveztünk, mikorra ő is végzett a zuhanyzással. Gyorsan rendbe tettük magunkat. Másnap nem ismétlődött meg, hanem harmadnap, hazajött a barátja, mert kamionsöfőr. Barátnőmmel elképzeltük, hogy majd este ők lent, mi meg fent, szeretkezünk, egyszerre. Hát nem bírtunk addig várni. Megint jött a zuhanyzás ideje.

Mi megint először zuhanyoztunk, majd "alvás". Megint póló és boxer. A srác ment utánunk zuhanyozni. Barátnőmmel meg csak dörgölőztünk egymáshoz. Mikor csak megfordult, s elkezdett játszani "pic-Úrral". Szenvedélyesen a makknál kezdte, megfogta a tövét, és tövig szívta a szájába, közben körözött a nyelvével. Nagyon jól csinálja. A srác meg csak zuhanyozott. Mire végzett a zuhanyzással, már ott voltam, hogy elsülök. De barátnőm abbahagyta, s háttal lefeküdt mellém. Felemeltem a lábát. Kijött a srác a fürdőből, lement, s jött a barátnője. Bement zuhanyozni. Nem nézett be, pedig csak szinte oldalra kellett volna fordítania a fejét, hogy meglásson minket, kitakarózva, meztelenül egymásnak háttal, a barátnőm lába a kezemben magasra emelve, s én meg forró nunijában, mozgok. Adrenalin volt a szervezetnek és az aktusnak is a tudat. Míg ő zuhanyzott, mi szeretkeztünk ismét. Oltári orgazmus volt mindkettőnk számára. Mire kijött mi már rendbe tettünk mindent.
Azt, hogy ők mit csinálhattak már nem tudtuk meg, mert hamar elaludtunk.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SulaRish ·
A történet szerintem nem rossz, talán picit jobban ki kellett volna dolgozni.
Megosztanád velem a titkot, hogy hogy lehet "egymásnak háttal" szeretkezni?
Sula

Clyde ·
Már bocs, de én inkább nem lennék kiváncsi a folyt. köv. részre. Gyenge fogalmazás. Tőmondatok. Komolyan gondolod? Aztán a képzavarok, meg a hejessirás. Csak azért olvastam végig, mert azok után, hogy a tesztoszteron (a férfihormon) mindkettőnknél az egekbe szökött, kíváncsi voltam, még mekkora baromságokat sikerül összehozni. Volt még egy pár.. És háttal szeretkezni egymásnak, az se semmi...

BeePee ·
Hi! Mindenki tévedhet. :(((
Még Ti is, Ti tökéletesek.
Ha nem zavar épp az elején szögztem, le, hogy totálisan elősször írunk ilyeneket, ezért ilyenek a sztorik. Aki meg a helyesírással foglalkozik, az mi a faszért nem megy el helyesíráselemzőnek. Ne történateket olvasson! :)))
bond ·
bondBeePee!
Tökéletes ember nincs a földön, csak tökéletes szándék.
Fejlődni csak segítséggel és jó kritikákkal lehet.
Én is kezdő vagyok és sok, itt író tanácsát elfogadom.

Üdv

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: