Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári kaland

Minden évben alig várom hogy végre tomboljon a jó idő. Igaz munkámból adódóan ebben az évszakban rengeteget dolgozunk, de a maradék szabadidőmben szívesen mászkálok, akár este 9-kor is elindulok, hogy 150 km autókázás után a Balatonon bulizzak a barátokkal Az egyik ilyen kiruccanás alkalmával történt meg a következő kis történet.

Péntek volt a hőmérő higanyszála messze elhagyta a 23 fokot, és éppen azon gondolkodtam mit csináljak az elkövetkező 2 napban, mikor megcsörrent a telefonom. Az egyik barátom volt aki ellentmondást nem tűrő hangon invitált a magyar tengerre stresszoldó szombat esti buliba. Elhatároztam hazamegyek, letusolok felkapok pár cuccot beülök az autóba és még ma este lenn leszek a vízparton. Alig hagytam el a várost a kocsiban kellemesen dübörgött a klíma szokásomtól eltérően nyugdíjas tempóban autókáztam a már megszokott útvonalon. Gondolataim egy jövő heti értekezlet részletein vesztek el nem is figyeltem a körülöttem lévő forgalomra amit ha valaki heti 1000 km felett autózik megérti.

Körülbelül 60 km után lettem figyelmes az előttem nem éppen száguldó fehér suzukira. A hátsó ablakon át láttam, hogy a benn ülő fiatal pár éppen amolyan olaszos szócsatát vívhat. Pár perc figyelem után éppen azon járt az eszem „Na ezek is szépen indulnak hétvégére” de szinte végig sem futott az agyamon a srác egy hatalmas pofonnal zárta a vitát, amelyet rögtön az követett, hogy a lány kinyitja az ajtót a még guruló autón, de a söfőr hirtelen beletaposott a fékbe. Szerencse hogy a fékek az autómon lényegesen jobbak mint a suzukin, mert különben pillanat alatt összehoztunk volna egy elöl japán hátul német gyártmányú autót. A szembe jövő forgalom nem engedte hogy az úttest közepén vészfékező autót kikerüljem ezért én is megálltam mögötte és próbáltam kikerülni.

A suzukiból kiugrott egy lány kezében egy hátizsák és elindult felém. Nem mondom nem lepődtem meg a kialakult helyzeten, de ez pár másodperc alatt zajlott le. Mikor a lány mellém ért, tekintetünk találkozott. Kinyitotta az ajtót, lehajolt és zaklatott hangon kérdezte. Merre mész? Balaton vágtam rá még kicsit meglepődött hangon, de már jött is a következő kérdés. Elvinnél? Gondoltam miért ne, végül is semmi rossz nem történhet. A lány hátradobta a zsákját, beugrott az autóba. Abban a pillanatban jött a kicsit kiábrándító mondat elég türelmetlen és flegma stílusban. Na indulunk végre már? Utólag visszagondolva nagyon nyugodt lehettem, mert egy szó nélkül betettem D be a váltót, gázt adtam kiugrottam a suzuki mögül és átadtam magam a BMW dízel nyomatékának. Igaz a hoppon maradt barátot pár percig láttam még a tükörben, de a különbség köztünk egyre nőtt, mígnem teljesen eltűnt mögöttem.

Eltelhetett 10 perc míg a csaj előbbi beszólását és a hirtelen támadt feszültséget magam alá gyűrtem, és próbáltam beszélgetést kezdeményezni, és persze jobban szemügyre venni újdonsült útitársamat. A lányon egy fekete miniszoknya és egy fehér top volt lábán pedig egy római fűzős cipő elég vastag talppal. Megmondom őszintén ha a lányt az útszélén stoppolni látom, egész más gondolatom támad a foglalkozását tekintve. De így további párbeszédet próbáltam kialakítani. A következő percekben hatalmas panaszáradat zúdult rám a társas kapcsolatok minden buktatóját felsorakoztatva. Közben tekintetemmel végigmértem amolyan egészséges férfias érdeklődéssel a beszélgetőtársamat. Gyorsan megállapítottam, hogy a gyönyörű barna bőr nagyon jól mutat a fehér topp-pal és gyönyörű mellek melltartó nélkül mutatják az irányt előre.

A veszprémi körgyűrűn feltettem a kérdést, hogyan merre tovább, de a lány csak megvonta a vállát és egy lezser „nekem mindegy” mondattal nyugtázott. Éppen tovább kérdezősködtem volna, mikor nekem szögezte a kérdést, hogy zavarna e ha velem tartana a hétvégén vagy ameddig jól esik mindkettőnknek. Nem vagyok egy megszeppenős fajta, ha felkérnek táncra nem utasítom vissza, így kiadtam a jelszó „Balatonfüred”. Az út további részében nem tempóztam inkább kellemes beszélgetős autózásba kezdtem. Megtudtam, a lány nevét ritka, de szép hangzású Dia névre hallgatott, és hogy egy városom beli cégnél munkaügyi valamiként dolgozik. 2 éve vannak együtt a barátjával, de az utolsó időben másodszor kapott pofont, amit elég rosszul visel. Végiggondoltam elég gáz lehet a gyerek ha csajokat üt ver, gondolom vele hasonló súlycsoportban sunnyogásban az élen járhat. Ennek a véleményemnek hangot is adtam, de mivel a témát szerettem volna lezárni, megkértem koncentráljunk az estére.

Megérkeztünk a célállomásra a haverok kapkodták a fejüket a lány mindenkinek megtetszett elsőre. Mivel nem készültek lányok fogadására, ezért a rövid üdvözletek után elindultunk szállást keresni. Az egyik szálloda, mely közel esik a belvároshoz parkolójába megálltunk, és közösen mentünk a recepcióhoz. Próbáltam volna megszólalni, de a lány megelőzött és „kérnénk egy 2 ágyas szobát „kérésével melyet a recepcióshoz intézett már megelőzött. Éreztem itt fog történni valami és nyomulnom sem kell az est további részén idegen lányokra. A kijelentése után hátranézett, és a pillantásomra várva átvette a szobakulcsot. Felmentünk a szobába szótlanul, azt hiszem egyikünk sem tudta mivel kéne megtörni a csendet. Ő ment be először a szobába, ledobta a zsákját az ágyra, közben én is követtem és szó szerint lehemperedtem az ágyra. Dia mintha minden a legtermészetesebb lenne, behúzta a függönyt és kijelentette: Ő most elmegy és letusol, de utána lemehetnénk a partra és ehetnénk valamit.

Jó kisfiú módjára nyugtáztam a dolgot, megvártam míg végez, közben levetkőztem és egy szál boxerban ültem az ágyon. Nőhöz szokatlanul gyorsan végzett, mikor kijött, egy fehér törülközőt tekert magán körbe, de az egész oldalát láttam, mert nem érte teljesen körbe. Megkérdeztem bemehetnék-e én is lezuhanyozni, de a látványtól a vékony szövet alatt életre kelt a farkam is. Mintha ügyet sem vetnék rá bementem a fürdőbe, megengedtem a vizet és elkezdtem tusolni. Pár perc múlva ahogy hátranéztem megláttam az ajtóban a törülközőt fogta magán és nézett engem. Egy hirtelen ötlettől vezérelve ráirányítottam a tust és kicsit beterítettem a hideg vízzel.

Nem számított rá, és ahogy elérte a hideg víz, elengedte a törülközőt, és az leesett a földre. Akkor láttam gyönyörű testét szép csupasz punciját és nagy melleit. Észrevettem a plasztikai sebészet nyomait is a mellei, de igazából semmit nem tudtunk kezdeni a kialakult helyzettel. Ő csak állt az ajtóban, meglepetten és én a zuhany alatt úgyszintén. Hirtelen megtörve a csendet hozzáléptem és megcsókoltam. Kicsit hátrahúzta a fejét, de szinte abban a pillanatban átadta magát a csóknak. Összefonódásunkat a telefonom hangja szakította félbe. A haverok voltak. Indulni kéne stresszt oldani, agysejteket pusztítani. Gyorsan felöltöztünk és indultunk lefelé a lépcsőn. Úgy beszélgettünk már, mint akik ismerik egymást ezer éve.

Az iszogatást a pavilon soron kezdtük, majd elindultunk a diszkó hajó felé. Miután kifutott a hajó, megszólalt a zene elindult a buli. Észre sem vettem, hogy elszakadtam a srácoktól és szinte csak Diával foglalkozom és táncolok. Nem telt el fél óra és őrült csókolózásba kezdtünk, szint nyaltuk egymást. A külvilág teljesen kikapcsolt, csak mi voltunk, és gyorsan elröpült az a két óra a vízen. Kikötött a hajó nem törődtünk semmivel elindultunk a szálloda felé. Már a liftben elkezdtük vetkőztetni egymást, így mire beértünk a szobába Dián már nem folt felső, rajtam póló és a nadrágom is elég lecsúszott. Mikor kizártuk a külvilágot elszabadultak a vágyak és a maradék ruhát már úgy téptük egymásról. Nem jutottunk az ágyig, a földön hanyatt feküdte, és kértem ereszkedjen a számra.

Éreztem a finom puncija teljesen nedves volt, és én csak nyaltam nyaltam mintha az életem függött volna tőle. Éreztem a helyzet meghozta Dia számára az első kielégülést. Összerándult a teste és szinte nekiesett a falnak. Nem hagytam hogy pihenjen. Kimásztam alóla ás mögé kerülvén hátulról farkammal, hirtelen elmélyültem forró barlangjában. Még benne volt az előző hullám, mert ajkát halk sikoly hagyta el. A puncija szinte csepegett a nedvtől kellően ki is tágult éreztem nem okozhattam fájdalmat. Lassú ütemben indítottam és egyre fokozva a tempót már-már ösztönszerűen tettem a dolgom. Éreztem már nincs sok hátra nekem sem és kibújtam újdonsült barátnőből, felkeltem a padlóról és felfeküdtem az ágyra.

Éreztem időt nyertem, a forró vulkán kitörését tudom nyújtani, ezzel a kis közjátékkal. Dia felállt és guggolva beleült a farkamba. Fel alá járt a botom a lányban és éreztem izgatja, ha Ő diktálhatja a tempót. Egyszer csak hirtelen megállt, lassan felfelé mozgott, de nem húzta ki magából, hanem a makkom hegyén apró lökéshosszal szánkázott fel-le, először lassú majd őrült tempóban. Látta rajtam végem van nem tudom magam tovább türtőztetni, rámereszkedett és oda vissza kezdett lovagolni rajtam. Amerikai filmekből már ismert ágy és fal ütemszerű összekoppanásának, a falszomszédok gondolom kifejezetten örültek. Pár mozdulat után elélveztem, de olyan szinten, hogy szó is alig jött ki a torkomon a szívem az agyamban dobogott.

Feküdtünk egymás mellett elszívtunk egy cigit, majd odabujt hozzám, mint egy kiscica. A keze elindult a testemen és pár perc múlva a farkamat simogatta. Forróság volt a szobában a keze pedig nagyon hideg. Vékony ujjai és hideg érintése hatására ismét életet lehelt a férfiasságomba. Elindult nyelvével felfedező útra, és hamar felfedezte azt, ami még nem történt meg a mai éjszaka. Óvatosan szájába vette a dákóm és hatalmas szakértelemmel kezdte orális kielégítésemet. Dia alsó teste közben közel került hozzám és magamra húztam, hogy 69 - ben tudjunk örömet okozni egymásnak. Nem tudtam figyelni rendesen, mert őrült jól szopott, de imádom ha a nő élvez előbb, igazából az hoz tűzbe, így erőt vettem magamon, és elkezdtem nyalni közben punciját. A csiklótól hátrafelé egész az ánuszáig.

Megállt, és azt kérte a fenekét ne nagyon célozgassam, mert nem szereti. Csakhogy én konok fiú vagyok, és nem hagytam annyiban a dolgot. Nyelvemmel lassan köröztem ánusza körült, és azt vettem észre egyszer csak már nem rántja meg magát, hanem mintha élvezné is a játékot. Az éjjeliszekrényen hagyott krémből nyomtam a kezembe vártam míg megmelegszik és lassan belevezettem az egyik újamat a fenekébe. Óvatosan, vigyázva. Dia megtorpant, a farkam szájával való kényeztetésével várta mi fog történni. Elkezdtem a krémes ujjamat mozgatni benn. Éreztem egyre jobban elengedi magát. Kibújtam alóla kimentem a fürdőben megtisztítottam magam elővettem egy óvszert és visszamentem a szobába. Sejtette mi fog következni de igazából nem ellenkezett.

Tettem a felhúzott óvszerre egy kis krémet és odatettem a bejárathoz. Lassan elindultam befelé nagyon lassan. Meglepő módon nagyon el volt lazulva így szinte minden akadály nélkül hatoltam beljebb a feneke barlangjába. Tövig benyomtam a farkam Dia popsijába és lassú ütemben elkezdtem dolgozni benn. Éreztem, nagyon élvezi és nekem is jól esett a dolog. Dia maga alá nyúlt és elkezdte ujjazni magát. Az elválasztó vékony bőr felületen keresztül éreztem az ujjait. Nem tartottunk sokáig. Pár perc alatt egyre gyorsabb ütemes sikolyok hagyták el partnerem száját és a végső sikolynál a párnába nyomta fejét. Ez engem annyira izgalomba hozott hogy szinte abban a pillanatba elélveztem én is.

Lezuhanyoztunk, és pár mondat után egymás karjaiban aludtunk el. Másnap elmentünk ismét szórakozni, de az már egy másik történet.
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
GerM ·
Szerintem meg nem jó. A vége felé valahogy elfogyott a nyelvtan, meg az érdeklödésem is. A lány pedig túl olcsónak túnik. A kedves BMW-s srácnak lehet, hogy tényleg rá kellett volna kérdeznie Dia foglalkozására. Bár várjuk meg a folytatást... Lehet, hogy megérkezik Dia futtatója+sameszek és pürét csinálnak a bandából. Ha igen, azt szívesen elolvasnám, ha nem akkor kezdj új sztorit...

PanniP ·
Nem rossz. Olyan igazi kis nyári hétvégés kaland. Semmi extra, egy jó kis ke-fél-és, aztán szépen felejtsük el egymást.

Na jó tartson ki vasárnapig, hogy lehessen belöle írni még egy sztorit.

játékos ·
Top gáz!



Jó kis álmodoztam történet.

Illetve még az sem, mert az álom ennél szabadabban szárnyal, ebben meg még fantázia sem volt.



De egy klisé mintapéldányának megteszi.



Mondtam már, hogy elöítéletes vagyok az autójukra büszke homogén macsónak látszó képzödményekkel szemben?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: