Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári gyönyör

Tavaly nyáron történt, amikor a családommal a Balatonra mentünk nyaralni, csak úgy mint más számtalan alkalommal. Itt ismerkedtem meg azzal a sráccal, akiről a történet fog szólni.

Pár napig nem is szóltunk egymáshoz, majd egyszer a barátaival együtt biliárdozott, amikor kiszólt a teremből, hogy menjek be hozzájuk. Gondolkodás nélkül be is mentem, hiszen amióta megjöttek erről álmodoztam. Mikor beértem, megismerkedtem mindenkivel és én is beszálltam a játékba. A többiek később elmentek és mi ketten maradtunk, így elkezdtünk beszélgetni. Kiderült, hogy tetszünk egymásnak, és hogy másfél évvel idősebb nálam.

Kb. 2-3 nap múlva történt, hogy este mindenki elment focimeccset nézni a nagyobbik tv-terembe, és mi bementünk a kisebbikbe, ahol az asztalok és biliárd volt. Egy ideig csak a tv-t néztük, beszélgettünk róla, majd valahogy összefonódott a kezünk. Onnantól nem volt megállás. Felálltunk és elkezdtünk csókolózni, miközben elmentünk a biliárd-asztalhoz. Ott felültem rá, ő pedig levette a pólómat. Majd egyre lejjebb és lejjebb ment, de a melltartóm miatt nem jutott tovább. Megpróbálta kikapcsolni de szegénynek a nagy izgalom miatt nem sikerült, így segítettem neki.

Újra csókolózni kezdtünk, miközben egyre gyorsabban szabadultunk meg ruháinktól. Mikor már rajtam csak egy tanga maradt, végigfektetett az asztalon, ő pedig gyengéden elkezdte csókolgatni a mellbimbóimat, majd hasamat, köldökömet, és szép lassan lecsúsztatta combjaimon keresztül a tangámat. A lábaimat feltette a nyakába és puszilgatni kezdte szeméremajkaimat, majd nyelvét is kinyújtva izgatni kezdett. Kb. 5 percig tartott, amíg kinyalt. Utána ő is felmászott az asztalra és rám feküdt. Csókolózni kezdtünk, amikor a fülébe súgtam, hogy szeretnék én felül lenni.

Engedett, és magára ültetett, majd megfogta derekamat és fel-le emelgetett. Egyre gyorsabban lovagoltam rajta, amikor elélveztem. Kb. fél perc múlva ő is követett, ezután még órákig feküdtünk egymáson és egymás mellett, miközben beszélgettünk. Isteni volt, sosem fogom elfelejteni azt az éjszakát és azt a srácot.
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: