Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralás az Adrián

Egy régi dédelgetett tervünket valóra váltva az idén nyáron Horvátországba mentünk nyaralni a feleségemmel, Anitával. A gyönyörű Dalmát tengerpart volt az úti célunk. Az egyik ismerősünk által sikerült olyan szálláshelyet foglalnunk, ami ígérete szerint közvetlenül a tengerparton van, egy igazán csendes, nyugodt környezetben. A leutazás egyébként egyáltalán nem volt fárasztó, mivel az út jó háromnegyed részét autópályán tehettük meg. Leérkezve a szálláshelyre örömmel tapasztaltuk, hogy minden az előbbiekben leírtaknak megfelelő volt. Az igényesen elkészített takaros épületben a négy apartman közvetlenül a parton állt, tiszta, rendezett kis udvarral, kocsi beállókkal. Ami külön öröm volt számunkra, mivel június végén - szezon előtti időszakban érkeztünk – a szállásadónk elmondása szerint úgy nézett ki, hogy két hétig csak mi leszünk a vendégei. Ami majdnem be is jött, de az a kis változás igazán emlékezetessé tette számunkra a nyaralást.

Miután kiválasztottuk a számunkra legmegfelelőbb apartmant, elintéztük a bejelentkezéssel kapcsolatos ügyeket. A vendéglátónk elmagyarázta, hogy hol érdemes vásárolni, merre találjuk a helyi piacot, és egyéb hasznos tudnivalókkal is ellátott, majd magunkra hagyott minket. Gyorsan kipakoltunk az autónkból, elrendeztük a szekrényekben a ruháinkat és irány a part. A levegő szinte alig mozgott, a tenger teljesen nyugodt volt. Sima vízfelülettel várt minket. Azonnal belevetettük magunkat a napfénytől csillogó vízbe. A nap hátralevő részében átadtuk magunkat az édes pihenésnek. Úsztuk, napoztunk és mivel a strandolóktól viszonylag távol voltunk, hamar megszabadultunk a fürdőruháinktól is. A vízbe is meztelenül mentük már be.

Kellemes volt a nap által felmelegített testünket lehűteni az áttetsző kék vízben. Késő estig napfürdőztünk. Egy jó hangulatú vacsorát követően hamar ágyba bújtunk és egy kiadós szeretkezést követően egykettőre elaludtunk. Másnap reggel ugyan úgy, mint az előző napon szép tiszta időre ébredtünk. Egy törölközőt magunkra csavarva kisétáltunk a vízhez, majd jó mélyen beúsztunk a tengerbe. A frissítő úszást követően jólesett a bőséges reggeli, majd fogtuk a napozó szivacsokat, és ott folytattuk, ahol előző nap abbahagytuk. A délutáni órákban azonban megjelent a szállásadónk egy feltűnően szép természetes szőke fiatal hölggyel.
- Gyertek, hadd mutassam be az új lakótársatokat! – hallottuk meg vendéglátónk hangját már messziről.
A fürdőlepedőt magunkra kapva odasétáltunk hozzájuk.
Gyors bemutatkozást követően hamar kiderült, hogy Marija lengyel tanárnő, és egyedül jött nyaralni. Ráadásul kiválóan beszélt magyarul, mivel nálunk tanult. Rövidesen magára hagytuk, hogy nyugodtan elfoglalja a szálláshelyét. Ahogy sétáltunk vissza a partra Anita azonban egyszerre megjegyezte:
- Nem lehetsz ekkora mázlista. Igazán csinos ez a fiatal lengyel lány. Úgy látom lesz kin legeltetni a szemed.
- Valóban az – válaszoltam, majd nevetve gyorsan hozzátettem – és remélem, sokáig marad.
Anita tettetett szigorral rám nézett, majd mosolyogva megcsóválta a fejét. Ledobtuk magunkról a törölközőket, majd egy kiadós pancsolást követően folytattuk a napozást.

Nemsokára azonban megjelent az új szomszédunk is. Amint megpillantottuk a törölközőt lazán magunkra terítettük. Ő, pedig egyenesen odajött hozzánk.
- Csatlakozhatom hozzátok? Amikor megérkeztem, láttam, hogy nudiztok. Én is rendszerint nudista strandra járok, és ha tényleg nem veszitek tolakodásnak, szívesen idetelepednék mellétek. – mondta a legtermészetesebb módon
- Ugyan már! Gyere nyugodtan! – válaszolt Anita egyszerre, majd még hozzátette – Örülünk, hogy te leszel a lakótársunk és nem valami zajos társaság.
- Ezzel én is így vagyok. Egyébként pontosan azért esett a választásom erre a nyugodt helyre, mert szeretnék sokat pihenni. - válaszolta, miközben lapakolt mellénk.

Ezt követően lazán lekapcsolta a bikini felsőjét majd az alsó következett. A szép formás telt mellei izgatóan ringatóztak, miközben kilépett az alsójából. A természetes szőkeségét a sima puncija fölött meghagyott, Anitáéhoz hasonló kis „leszállópálya” igazolta. Látszott rajta, hogy valóban szeret meztelenül napozni, minden ponton egyenletesen barna volt a bőre. De az a „homlokos” bronzbarna punija az igen! Úgy vettem észre, nem csak az én tetszésemet nyerte el. Anita egyébként az ilyenekre szokta mondani, hogy igazán szép punci.

Mi is közben megszabadultunk a kis takarónktól, majd hosszasan beszédbe elegyedtünk. Kiderült róla, hogy velünk majd nem egy korú, 29 éves. Szingli és egyelőre még élvezi az életet. Szeret egyedül nyaralni, de a társaságot azért igényli. Még beszélgettünk, közben megjegyezte.
- Bekenné valamelyikkőtök a hátamat?
Nem szerettem volna tolakodónak tűnni, ezért hagytam, hogy Anita tegye meg azt. Naptejet töltött a hátára majd szép lassan elkezdte elkenni azt rajta. Marija lehunyta a szemét miközben Anita lágyan simogatva egyre nagyobb felületen terítette szét a naptejet. Élvezet volt nézni, ahogy tette. Egy idő után azonban a szemében mintha valami furcsa fény jelent volna meg. Egyre érzékibben simogatta az előtte mindjobban ellazuló nő testét. Észrevettem közben azt is, hogy egy apró kis mosoly jelent meg a Marija arcán, és látszott rajta, hogy jólesően vette tudomásul egy hozzá hasonló szép nő, egyre érzékibb közeledését. Nem is engedte, hogy abbahagyja.
- Ha megkérlek, lejjebb is folytatod? Nagyon jól esik. – kérte.
- Szívesen. – hallottam meg az Anita kissé elfúló hangú válaszát.

Egy újabb adagot töltött most már a tenyerében és rátért a formás fenekére, majd a szép ívű combok következtek le a bokáig, majd újra visszatért a kiindulópontra, amit egy röpke ideig élvezettel simogatott. A csinos kis fenékvágatán többször is végigfuttatta az ujjait, de a szép sima punciját már nem merte megérinteni. Majd, mint aki álmából riad fel hirtelen abbahagyta. Lopva rám nézett, és egy huncut kis mosolyt elengedve visszahasalt a helyére. Marija bájosan odafordult hozzá és csak annyit mondott:
- Nagyon jól esett, köszönöm. Alkalom adtán szívesen viszonzom a kedvességed, ha akarod.
Kissé meglepett ez a kis közjáték, de be kell valljam, rendkívül élveztem a helyzetet, és rögtön felvillant bennem, ha már most az ismerkedés elején ilyen közvetlenül viselkedik, igazán kellemes két hét áll előttünk. Ami be is következett.

Este már közösen vacsoráztunk, miután örömmel elfogadta a meghívásunkat. Ami egyébként az Andi ötlete volt.
- Mi lenne, ha meghívnánk vacsorára? - súgta még a parton a fülembe.
- Miért is ne, szerintem ő sem szívesen vacsorázna egyedül. – állapítottam meg.
A könnyű kis vacsorát követően kiültünk a teraszra. A hazai bor mellett vidáman beszélgettünk, egyre jobban megismerve egymást. Persze a délutáni kis kaland, hamar szóba került.
- Nem is tudom mi történt velem, de ott a parton annyira élveztem, amikor a naptejjel kentelek. Igazán kellemes érzés volt simogatni a szép bársonyos bőrödet – indított Andi izgatottan.
- Azt észrevettem én is. – jegyeztem meg azonnal.
Mire Marija egy bájos mosollyal az arcán Anitához fordult:
- Nekem is nagyon jó volt. De még sosem volt dolgod nővel?
- Nem, még soha. De ott délután, azt hiszem igazán nagy volt a kísértés. – válaszolta elgondolkozva.

Kissé meglepett ez a fordulat, de egyre jobban kezdett érdekelni engem is a téma.
- Te ugye már – ő, hogy is mondjam - szereztél tapasztalatokat ezen a téren? – kapcsolódtam be újra én is a beszélgetésbe.
- Igen, de mindkét nemhez egyaránt vonzódom. – jött az egyenes válasz egy kacér pillantás kíséretében.
Anita kissé zavarba jött és hogy leplezze azt, gyorsan elment tusolni. Amikor végzett, azonban ismét kijött hozzánk, kezében a testápolóval és - szerintem minden bátorságát összeszedve - egyenesen Marijához lépett:
- A délután azt mondtad, hogy alkalom adtán viszonzod! Azt hiszem itt a remek alkalom. – majd megfogta a kezét és legnagyobb meglepetésemre bevezette a szobába.

Marija csábosan rám nézett majd menet közben intett a fejével, hogy kövessem őket. Amint beléptünk a szobába lefejtette a törölközőt Anitáról és megkérte, hogy feküdjön hasra a széles franciaágyon, majd ő is ledobta a rajta lévő egyetlen ruhadarabot. Töltött a kezébe egy jó adag testápolót, és ahogy végig nézett az előtte heverő gyönyörű testen, a tekintetén egyből látszott, hogy mennyire tetszik neki Anita, majd élvezettel nekilátott. Leültem melléjük a karosszékbe és kíváncsian vártam a folytatást.
Marija a vállakról eközben már felkalandozott a nyakszirtre, szinte csak az ujjhegyével érintve végig a gerinc vonalát, a füle mögötti területet, majd fokozatosan egyre lejjebb haladt. Olyan alapos munkát végzett, hogy mire a fenekéhez ért az Anita teste már szinte hullámzott. A vendégünk igazán értette a dolgát. Érzéki ujjait többször végigfuttatta a gerincén majd a fenékvágatára tért át, lágyan érintve a kis barna barlangot, az enyhén csillogó puncit, ahol azért elidőzött egy kicsit, majd a comb belsőn végighaladva le teljesen a bokáig cirógatta.

A feleségem erre már egyre szaporábban vette a levegőt. Marija látva, hogy mennyire felizgatta őt, lágyan a hátára fordította, majd mintha lassított felvétel peregne, fokozatosan közelebb hajolt hozzá és érzékien megcsókolta. Anita azonnal az ajkaira tapadt, de ő azonban még játszani akart vele. Kivonta magát az egyre szorosabb öleléséből és apró csókokkal elhalmozva a nyakát, a melleit, a köldökét és az ölét mind jobban a hatalmába kerítette őt. Amikor ismét a teljesen átnedvesedett öléhez ért, két kezével az ajkakat lágyan szétvonta és hosszan belecsókolt. Amikor ezt megtette, Anita szinte abban a pillanatban elélvezett. A teste most már vadul hullámzott, szinte zihálva szedte a levegőt. Marija, pedig bámulatos ügyességgel tovább kényeztette őt. Az orgazmus hullámai újra és újra átfutottak a testén. Majd a két kezével átfogta partnernője fejét és magára vonta őt. Teljesen hozzásimulva ért fel az ajkai vonalába. A saját kéjnedveitől alaposan eláztatott ajkait szinte magába szívta. A melleiket össze- összeérintve hosszan csókolózni kezdtek. Egy idő után Anita kissé lejjebb csúszott az ágyon így a partnernője elfordulva fölé helyezkedett és egymás mellét együtt, élvezettel vették birtokba. Szédítő érzés volt nézni őket, szinte hihetetlen volt számomra, hogy mind ez ott előttem történt.

Egyébként Anita is teljesen meglepett, hogy mennyire élvezte a kényeztetés e formáját. Fogalmam sem volt róla, hogy ennyire nyitott ezen a téren. Ez idáig pedig, még csak beszédtéma sem volt köztünk a leszbikus szerelem.
/- Na de kérem, egyszer mindent ki kell próbálni! – jegyezte meg a nyaralás után, miután hazaérve felelevenítettük a történteket./

Aztán lassan visszaaraszolt a korábbi helyére, miközben apró puszikkal halmozta el Marija testét, majd egyből az ölébe fúrta az arcát. A két kezével alulról átfogta a fenekét és szinte az arcára préselte a szemi előtt kitárulkozó csodaszép puniját. Teljesen belefeledkezve kényeztette őt egy jó ideig, majd mikor a vágytól űzve már a kis popójába is belekóstolt a partnernője az orgazmus kapujába ért. Ekkor ő is az egyik ujjával az Anita fenekét kezdte ujjazni, miközben nyelvével a punijában jó mélyen behatolt. Mindketten egyszerre értek a csúcsra. A két izgató nő teste, mint a tenger hullámai játszadoztak egymáson. Annyira belemerültek egymásba, hogy szinte megszűnt létezni a külvilág számukra. Miután kitombolták magukat édesen dorombolva, odahívtak engem is.
- Édes vagy, hogy hagytál minket – súgta szerelmesen Anita a fülembe.
- Élmény volt nézni titeket, szeretlek – súgtam vissza.
Közben Marija lehúzta rólam a sortomat és azonnal az ajkai közé fogadott.
- Látom jó hatással voltunk rád! - az előnedvvel alaposan eláztatott farkamra célozva.
- Azt hiszem, amit az előbb alakítottatok, minden élő emberre ilyen hatást gyakorolna. – feleltem.
- Csak nem! Féltékenyek vagyunk. – vágott vissza.
- Egyáltalán nem. De már teljesen kezdtem azt hinni, hogy engem kihagytok.
- Na ettől nem kell félned! – válaszolta nevetve és ismét bekapta a farkamat, majd kéjesen szopni kezdte. Anita is közelebb húzódott hozzá, majd ezt követően felváltva kényeztettek. Amiről eddig csak álmodoztam, most bekövetkezett. Egyszerre két nővel szeretkeztem, és micsoda két nővel!

Anita közben ismét a lengyel barátnőnk szép barna sima punijával kezdett foglalkozni, amivel egyszerűen nem tudott betelni. Az arcát újra és újra az izgató ölébe temette. Egyszer csak felemelte a tekintetét és megkért:
- Gyere már közelebb! Dugd a farkad ebbe a csodálatos puniba! Szeretném érezni rajta a gyönyör forrásának legrejtettebb zugának is az ízét!
Sosem hittem volna, hogy egyszer pont a feleségem fog tőlem ilyet kérni. Odatelepedtem mellé, ő pedig a farkamat nemes egyszerűséggel, egyenesen az előtte gyöngyöző puniba irányította. Fantasztikus érzés volt a gyönyörtől izzó tekintete kíséretében, abba a teljesen feltüzelt punciba hatolni. Sokáig azonban nem tudtam élvezni, a kéjnedvektől szinte tocsogó puni nyújtotta örömöket, mert Anita egyből elkapta a farkamat és kéjesen szopni kezdte.
- Ah, de jó! Sosem gondoltam volna, hogy ilyen finom tud lenni! – emelte fel a tekintetét egy kis szünetet tartva. Majd ismét a Marija puncijához vezette a farkamat és élvezettel végignézte, ahogy újra belehatoltam.

Most már kedvemre hosszasan elidőzhettem benne, mert ő közben a combjaival partnernőnk fejét közrefogta és az arcára ereszkedett. A továbbiakban szinte minden formációt kipróbáltunk. Számomra a legélvezetesebb az volt, amikor Anita rajtam lovagolt, közben pedig, Marija tetőponton forrongó puniját ízlelgethettem. Igazán feledhetetlen élmény volt. Végig mindhárman rendkívül élveztük a közös együttlétet, pedig nekünk ez idáig, még soha sem volt ilyen kalandban részünk. Szerencsénkre Marija igazán „figyelmes és rendkívül felkészült” volt e téren.

Először Anita ért a csúcsra miközben vadul lovagolt rajtam, majd Marija élvezett egy hatalmasat az arcom fölött. Amikor ezt érzékeltem, abban a pillanatban belőlem is elemi erővel tört elő a felgyülemlett férfinedv, belelövellve azt Anita izzó ölébe. Gyorsan lecsúszott rólam és az újabb adagokat már az ajkai közé pumpálta az ügyes kezével. Közben Marija is csatlakozott hozzá. Nem is emlékszem, hogy valaha is ilyen mennyiséget produkáltam volna. A barátnőnk is kéjesen nyelte az ismétlődően előtörő adagokat. A farkam eközben már annyira érzékeny volt, hogy szinte sajgott minden egyes szívó mozdulatára. Rövidesen mindhárman teljesen kielégülve simultunk egymáshoz. Miután alaposan kipihentük e kemény „lepedőcsata” fáradalmait kimentünk a partra és úsztunk egy jót, a még mindig kellemesen langyos tengerben.

A nyaralás hátralevő részében mást sem tettünk, csak úsztunk, napoztunk, szeretkeztünk. A két apartman teljesen átjárható volt mindhármunk számára. Elég sokszor előfordult, hogy mindannyian egy ágyban aludtunk, ugyanis azok rendkívül szélesek voltak. Számomra egyébként ez volt a legkedvesebb helyzet. Rendkívül élveztem, amikor reggel két igazán szexi nő között ébredtem. Már az első este megegyeztünk, hogy nincsenek tabuk. Ha valakinek mégis valami gondja támad azt közösen megbeszéljük. Előfordult, hogy csak Marijával vagy éppen Anitával töltöttem az éjszakát, de volt olyan is, amikor csak ők ketten osztoztak a közös ágyon. A nyaralás végéig mindhárman rendkívül jól éreztük magunkat és azt hiszem akkor ott, ez volt a legfontosabb számunkra.

Közben azért szakítottunk rá időt, és a környék nevezetességeit is - természetesen hármasban - végiglátogattuk. Igaza volt a barátomnak, amikor a nyaralásunk előtt azt mondta, hogy Horvátország egyik legszebb és legizgalmasabb területe, a Dalmát tengerpart.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Szép álom, szép álom. Azért kipróbálnám...

IHB Party ·
Elolvastam és azt kell mondjam tényleg korrekt a leírás. DE
lehetőleg legközelebb ne keverd a neveket //végig Anitáztad a feleséged, majd a vacsoránál hirtelen szegényből Andi lett ezt követően ismét visszatért Anita //
Egyébként jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: