Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralás 2.

Aki elolvasta az 1.részt az láthatja, hogy nem a legtisztább történet. Mint már említettem ennek nem szabadott volna megtörténnie, sajnos a vágyak uralkodtak rajtunk. Most elmesélem másnap mi történt.

Reggel mikor felébredtünk nem szóltunk egymáshoz, anyámon is látszott, hogy lelkileg kicsit megviselte, ami éjszaka történt. Felöltöztünk és kimentünk a konyhába reggelizni. (Anyámon egyrészes nyári ruha volt, ami alá csak bugyit vet fel, a mellei szabadon voltak a ruha alatt.) Reggeli után én bementem a szobámba. Kis idő múlva beszélgetésre lettem figyelmes. Hallgatóztam, a szomszéd házból jött át a tulaj. Egy 50 év körüli férfi, kinézetre valami üzletembernek tűnt. Azt kérte anyámtól, hogy had menjen be a hálószobába, mert valamit meg akar nézni az ablakból. (A házuk ablaka pont szembe volt) Anyám bekísérte a szobába.

Én is oda lopóztam az ajtóhoz, hogy halljam miről beszélnek, ők nem láttak engem, de én tisztán láttam őket. Beszélgettek, de valami furcsa történt. Szemben álltak egymással és ekkor a férfi lelökte az ágyra anyámat, és egy hirtelen mozdulattal felhajtotta a szoknyáját a hasára és lerántotta róla a bugyit, rávetette magát a szőrős puncira. Ez az egész pillanatok alatt történt. Anyám nagyon meglepődött, annyi ideje se volt, hogy ellenkezni próbáljon, láttam rajta, hogy zavart a tekintete, de valahogy mégsem akart megszabadulni. Meglepődtem én is, egyrészt anyámon, másrészt nem tudtam mit csináljak, csak álltam, és megvalva az igazat nagyon felizgatott ez látvány, hogy idegen férfi ezt csinálja anyámmal.

Én az ajtóból figyeltem őket. A férfi nyalta anyám pináját, az egyik kezével elkezdte kigombolni a ruháját, és szabaddá tette anyám hatalmas dudáit, egy kézzel gyűrte őket. Mindketten kezdték élvezni a dolgot. Anyám arcán is láttam, hogy akarja. Kis idő múlva lekerült róluk mindem ruhadarab. Ekkor a férfi hagyat feküdt, anyám meg elkezdte nyalni a faszát. Hatalmas farka volt, hosszú és vastag. Anyám szopta a férfit elég profi módon, (szerintem sok év alatt felgyülemlett vágy kitört rajta). A hangokból ítélve a férfinak már nem sok volt hátra, egyre hangosabban nyögött. Egy hatalmas adag gecit lövelt anyám szájába. Ő meg lenyelte az utolsó cseppig, majd újra keményre szopta a nagy faszt. Mikor ezt látta a lovagló ülésbe beleült és elkezdett lovagolni, a férfi közben a melleit markolászta. Mind ketten hangosan nyögtek, majd pózt váltottak.

Anyám négykézlábra állt, a férfi mögé térdelt és elkezdte benyomni a hatalmas szerszámját a formás fenékbe, és hátulról is megbaszta anyámat. Mikor végeztek a férfi elkezdett öltözködni, anyám meztelenül és fáradtan feküdt az ágyon. Ekkor én is bementem a szobámba. Hallottam ahogy a férfi elment. Este mentem ki szobából, anyám tv-t nézett.
- Láttam mindent ami délelőtt történt. Ő nem szólt semmit, csak hallgatott, láttam rajta, hogy annak ellenére, hogy nem ellenkezett nagyon megviselték a történtek. Kis idő múlva anyám elmondta, hogy ő már soha nem gondolt arra hogy valakivel szexuális élménye lesz, úgy érezte belőle már kihaltak ezek a vágyak, de tegnap mikor megfogtam a melleit akkor újra hatalmába kerítette a vágy, és azért ment bele, hogy mi ketten..., igaz utána megbánta.

Mikor megjelent a szomszéd férfi ismét 'felpezsdült a vére', nagyon meglepte a férfi mikor ellökte, de annyira gyorsan történt minden, hogy nem tudott és amin még jobban meglepődött, hogy nem is akart ellenkezni. Mint akinek kikapcsolt az agya. Az is kiderült, hogy a férfi azért jött át, mert látott minket előző éjszaka, és nagyon megkívánta anyámat.

folyt.köv.
Hasonló történetek
30285
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: