Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyakkendős lány meglepetései

Pár barátommal eldöntöttük, hogy ma éjjel bulizunk. Természetesen mire én odaértem a találkozóhelyre, már mindenki ott volt. Valahogy mindig sikerül elkésnem…
Volt egy srác, akit nem ismertem, így bemutatták nekem. Ő volt Gergő. Már elsőre is nagyon helyes pasinak látszott. Elindultunk egy budapesti szórakozóhelyre, szerintem kb. 11 felé értünk oda. Egy-két koktél után irány a tánctér, mindenki táncolt. Rettenetesen jól éreztük magunkat. Sokáig ott voltunk, amikor indultunk, akkor már hajnalodott. Én végig Gergővel táncoltam, iszogattam… egyszóval ismerkedtünk. A remek este után elköszöntünk egymástól, és mindenki elindult hazafelé.

Reggel, mikor felébredtem, látom, hogy kaptam egy SMS-t. Ez állt benne:
Szia kedves új barátom:)
Lenne kedved ma velem csinálni valamit?
Puszil: Gergőd.

Őszintén nagyon meglepődtem, visszaírtam neki, hogy természetesen. Megbeszéltük, hogy kettőkor találkozunk a Mom Parknál. Miután leültünk egy kicsit, kibeszéltük a tegnapi estét, megkérdezte, van-e kedvem beülni a moziba. A válaszom természetesen igen volt. Sajna semmi olyan film nem ment, ami úgy érdekes lett volna, ezért leültünk beszélgetni. Annyira jól éreztem vele magam, mint még senkivel. Mintha évek óta ismerném. Szerintem úgy két órát beszélhettünk, mikor nekem el kellet jönnöm, mert hívott a főnököm, hogy munka van…
Így hát elköszöntünk, és mindenki ment a maga útjára.

Délután, felhívott Zoli, hogy ma megismételnénk a tegnapi estét. Ennek nagyon örültem, hiszen megint találkozhatok Gergővel! Mikor befejeztem a munkámat, felhívtam Zolit, hogy mikor hol lesz a tali... Moszkva téren 11 órakor. Haza értem nyolcra, szóval bőven volt még időm. Mivel ma is egy olyan szórakozó helyre mentünk, ahova ki kell öltözni, mert nem mehetek edző cipőben, így magassarkú, és az új fehér rucimat vettem fel. Tőlem elég messze van a Moszkva tér, így nekem másfél óra, míg odaérek..

Kivételesen, előbb ott voltam, mint 11 óra, nem tudom hogyan csináltam, de nem késtem. A többiek meg is dicsértek, hogy nem késtem, és hogy milyen csinos vagyok.
Mikor beengedtek, már lehetett hallani, hogy mennyire jó zene van ma. Azonnal felpezsdült a vérem, és táncolni akartam. Gergőt behúztam magammal a tánctérre és táncoltunk. Nagyon jó vele táncolni, nem tudom hogy pontosan miért, de imádom őt!
Már nem az első számot játszották, legalább a negyediket, mikor egyszer csak megcsókolt. Meglepődtem. Annyira jól csókol. Először ránéztem, hogy mi volt ez. Nézett rám és csak mosolygott. Ennél a mosolynál rájöttem, hogy mennyire tetszik nekem. A csókját viszonoztam, láttam hogy ennek nagyon örült. Az éjszaka folyamán pár csók még elcsattant, de annyira boldog voltam. Hiszen ilyen rendes pasit, nem találunk mindenhol.

Kicsit korábban indultunk haza, mint tegnap este. Nem is voltunk ott annyit, kb. 2 felé indultunk. Mivel többen is a Kosztiról mentek, elkísértük őket.
Megvártuk az éjszakai buszt, és mindenki felszállt arra a buszra. Érdekesnek találtam hogy Zoli és Tibit is, hiszen ők egészen más irányban laknak. Mire meg tudtam volna kérdezni, már elindultak.
Ott maradtam kettesben Gergővel. Nem beszéltünk... Kínosan éreztük magunkat. Mikor megszólalt, ennyit beszéltünk:
- Haza kísérhetlek?
- Persze, de messze lakok innen.
- Mennyire?
- Legalább másfél órára.
- Gyere át hozzám. Két utcányira van a házunk.
- Köszönöm, de haza kell mennem.
- Ne viccelj, egy ilyen szép lány nem mászkálhat egyedül ilyenkor!
- Hát, jó, köszönöm, hogy befogadsz!
Igaz, nem egészen két utca volt amennyit sétáltunk, de tényleg közelebb mintha haza mentem volna.

Mikor odaértünk, megálltunk egy emeletes ház előtt. Bementünk, nagyon halkan, hiszen szülei otthon voltak.
Illetve azt hittük... Gergő körül nézett, de senki sehol. Egyszer csak hangosan így szól:
- Jaj, ma mentek Szlovákiába, gondolom ott ragadtak... Úgyhogy, kedves Timi, ház csak a miénk.
Erre csak mosolyogtam egyet.
- Én nagyon éhes vagyok, nem tudom te hogy állsz vele - szólt Gergő.
- Ilyenkor nem nagyon szoktam enni, max. egy almát.
- Alma, narancs, kivi?
- Alma, köszi.
- Én egy szendvicset eszek.
Mikor befejeztük a vacsit, megkérdeztem, hogy lezuhanyozhatok-e, mert azért egész éjjel táncoltam.
Megmutatta merre van a fürdő, adott nekem egy töröközőt, és egy boxert.
- Gergő, tudnál egy felsőt is adni?
- Jaj, ne haragudj, teljesen elfelejtettem… hozom…
Mire visszajött én már a fürdőben voltam.
Kopogott.
- Gyere csak.
- Ne haragudj, nem akarok zavarni, csak hoztam a felsőt.
Itt még állt az ajtó előtt, de nem jött be.

Letette a felsőt és kiment. A fürdőben találtam egy vicces nyakkendőt, rózsaszín alapon piros szívecskékkel. Miután lezuhanyoztam, felvettem a boxert és a felsőt. És felkötöttem a nyakkendőt. Így mentem ki Gergőhöz, adtam neki egy csókot a felsőért. Nagyon meglepődött a nyakkendőn, mondta, hogy ez a húgáé. Nevetett rajtam. Én csak mosolyogtam, és újra megcsókoltam. Ő azonnal visszacsókolt, és lassan elkezdett simogatni. Ahogyan így simogatott, és csókolt, nagyon lassan sétáltunk a szobája felé. A felsőmtől nagyon gyorsan megszabadult, így egy boxerben és egy nyakkendőben voltam. Csókja nagyon lassan elindult lefelé. A melleimre kaptam puszikat, amik már így is az égnek álltak… Visszatérve kicsit a nyakamhoz, lassan a kulcscsontomhoz, és végül megint a melleimet nyalta. Újra fellángolva elindult lefelé. Ekkor már alig bírtam magammal, lefeküdtem az ágyára ahova lassan besétáltunk.

Amit még csak most kaptam boxert, a csókok útjában állt, így ettől is megszabadult. Gergő ágyán feküdtem egy szál nyakkendőben. Lassan felkeltem, egy csókkal Gergőt arrébb húztam, egyre és egyre lejjebb simogattam, mikor boxerébe benyúltam, felnyögött egy picit. Levettem nadrágját és egy székre ültettem. Levettem a nyakkendőmet. Látni lehetett duzzadó péniszét, hogy tetszik a látvány, de bekötöttem a szemét, a kis szívecskés csodával. Letérdeltem két lába elé, és már hatalmas farkát megfogtam. Simogattam, élvezte, ahogyan kezemmel megérintem, bár látni nem láthatott semmit. Húzogattam makkjáról fel és le a bőrt, puhán, csúsztattam forró tenyeremben és ujjaim között a farkát.

Közben elkezdtem nyalogatni, csókolgatni péniszét. Számba vettem, ki és be, egyre gyorsabb tempóban, mikor elévezett.
Minden csepp a számban volt.
Felkeltem, és csókolgatni kezdtem a farkától felfelé a szájáig. Szegénynek még mindig be volt kötve a szeme.
- Levehetem ezt a szememről?
- Még nem!
- De...
De hirtelen félbeszakítottam mondatát, és ráültem merev farkára. Itt én diktálhatom a tempót, ezt nagyon élveztem. Közben megcsókoltam. Már nem is akart semmit mondani. Megfogta derekam, és tartott egész végig. Először lassan csúszott be és ki pénisze, de folyamatosan gyorsult. Éreztem, hogy mindjárt vége, elélvezek. Egy-két mozdulat és végem. Végül én előbb mentem el, mint ő..
Levettem a nyakkendőt a szeméről és megcsókoltam.

Hirtelen, megfogott és felemelt karjaiba, visszavitt az ágyhoz és lefektetett. Csókjai, ismét az ajkaimtól lefelé haladtak egész le puncimig. Csiklómat izgatta nyelvével, mikor elkezdett ujjazni. Egy, aztán két ujjal. Felnyögtem egy nagyot. Már így is nedves puncim, még nedvesebb lett. Erre egyre gyorsabban és gyorsabban csinálta, annyira jó volt, hogy az már fájt, mire egy hatalmasat jött egy hatalmas orgazmus. Még adott pár csókot nedves puncimra, mikor hallom hogy nyílik az ajtó.
Gergő nyolcéves kishúga volt az.
- Ti mit csináltok?
Gyorsan összeszedtük magunkat, takaró alá. Gergő azonnal kérdőre vonta a kislányt:
- Te mit keresel itt? Tudod, hogy ez az én szobám.
- Csak, most értünk haza, és szólni akartam neked.
- Légy szíves, ilyet soha többet. Mielőtt benyitsz akárhova is, kopogni!
- Ne haragudj… - és kiment a szobából.
Elkezdtem gondolkozni, hogy vajon ehhez majd a szülei mit szólnak, de végül nem érdekelt. Csodás este volt. Visszafeküdtünk, de végül csak ennyit mondott:
- Ne haragudj a húgom miatt... erre nem gondoltam, azt hittem, hogy csak holnap jönnek haza.
- Semmi baj, legalábbis nekem nem, bár nem tudom húgod mit gondol most?
- Ezt én se...
Mindketten elfáradtunk hamar el is aludtunk.

Reggel mikor felébredtem, Gergő nem volt az ágyban. Nagyon megijedtem.
Nagy nehezen visszataláltam a konyhába, ugye a nappalival van együtt. Kis húga tévézett, a szülei kávéztak.
- Jó reggelt!
Megdöbbent arccal:
- Szia. Hát te ki vagy?
- Gergő barátnője. Kovács Timi – majd kezet fogtunk. - Nem tudják hol van Gergő?
- De, de. A fenti fürdőben.
- Köszönöm.
Fenti fürdőbe felmentem. Gergő épp zuhanyozott. Bementem hozzá.
- Jó reggelt szívem!
- Szia édes. Megismerkedtem szüleiddel…
- Jaj, ne haragudj, hogy ott hagytalak, de nem akartalak felébreszteni.
- Semmi baj!
- Jó esténk volt..
- Igen nagyon.
És egy forró csókkal együtt zuhanyoztunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

sonny grosso ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: