Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nudizás a Tiszánál!

Nem gondoltam, hogy ilyen történhet velünk is. Tiszánál nyaraltnuk egy holtágban. Egy durva-homokos part volt, ami strandként üzemelt, de csak kevesen voltunk, a Tiszai szennyezés miatt. Egyébként is van nudista része, de akik ott voltunk, mind nudiztunk.

Körülbelül 20-an lehettünk, a 60-70 méter hosszú strandon. 9-10 pár. Nem is érdekelt, hányan vagyunk. Általában igaz, hogy nem illik (?) merevedett tagokkal sétálni, ilyenkor vagy megvárod, míg elmúlik, vagy segítesz magadon. Ez természetes. (Szeretkezni vagy másra spriccelni sem illik, persze). Ott feküdtünk a barátnommel, ez már a 4. nap volt. Néha megmártóztunk a vízben, így nekem is könnyebb volt, és neki is, mert nem látszott annyira, hogy esetleg nedves a puncija. Pont mikor elmentem egy kicsit megmártózni, hallotuk, hogy jön egy kisebb társaság is. 4 lány és 2 fiú. A 2 fiú hamar ledobta a cuccait, csak rövidnadrág meg póló volt jajtuk, és 3 lány is nekivetkozott. Az egyiken csak bikini felso volt és derekára tekert törölköző, a másik pedig egy hosszú pólót kellett, hogy levessen. A 4.lány nem akart csatlakozni hozzájuk. Csak mosojgott, de amikor kiderült, hogy tényleg teljesen le kell vetkőzni, meggondolta magát azt mondta, ő marad bikinialsóban, a felsőjét azért levette. Az egyik srác mosolygott és figyelmeztette, hogy le fogják róla szedni, ha magától nem szedi. Erre a lány visszamosolygott és naívan mondta, hogy nem szeretné, ha leszednék róla, mert ma borotválta le magát.

A fenyegetőző srácban egy kicsit feljebb ment a pumpa, mert megmerevedett. A lány arcáról lehült a mosoly, egy kicsit távolabb lépett. A srác utánanyúlt, de a lány csak hátrált és nagyon szomorú képet vágott. Elkezdett futni a partra, ahol a többiek és mi is voltunk, de srác elkapta a bikini alsó részét, mire a lány hátraesett és saját súlyával húzta le magáról a megmaradt fürdoruháját. Nem feküdt sokáig háton, mert hirtelen fel akart pattanni, de a srác közelebb lépett. A lány rámosolygott, hátha visszaadja és vége a dolognak, de a srác közelebb lépett a lányhoz. Letérdelt majd ráhajolt a lányra, az csak mosolygott, és beszélt, hogy ne hülyéskedjen, de a srác széthúzta a lány combját és belehatolt.

A csapat többi tagja is mondta, hogy ez nem szép dolog, de a srác csak csinálta tovább. A lány már nyögdécselt, hogy ne tovább, de a srác megvárta, míg a lány kétszer elélvez. Utána csak azt hallottuk, hogy a srác is felnyög. Mikor felkelt, láttuk, hogy a lány puncijából valami folyik, nem csoda. A lány még feküdt ott, kicsit terpeszben. Ez volt az én vesztem. Kilátszottak a szeméremajkai és puncija nagyon piros volt, a lány néha megtapogatta, majd kezét a hasába törölte. Nem illik, de én is megkeményedtem, éppen mikor jöttem ki a vízből megláttam a barátnőmet is, a pokrócon fekve hátulról, kis terpeszben, hogy senki se lássa, csak én és nagyon nedves volt. Mikor mentem vissza, és pont a pokrócunkhoz értem, elélveztem és pechemre a szomszéd pár pokrócára is ment belőle. Ők csak nevettek, a barátnőm húzott 1-2-t még rajtam, majd lefeküdtem és elaludtam. A megbüntetett lány utána már rendesen járkált, és a vele érkezett két srác még 3x megbüntette. Összesen nény büntetést kapott, de a végén már élvezte is a dolgot...

Így történt! Nem akartam a barátnőmnek mondani, de a lány annyira jól nézett ki kopasz punciban, hogy ha a barátnőm nem lett volna ott és is elkaptam volna...
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ubi285 ·
sajnálom de sz úgy szar ahogy van
de még mindig jobb mint a Juli dugi dugi :angry: :angry: :grinning:

Arikon ·
Enyém a hetedik!
------------------------
:yum:
(Szeretlek tyukocska)
Arikon ·
Ajánlhatok pár embert.
DREAMER,Franciska(Fransisco),Bajusz,MARVIN,Lotus,libido,oldherold
Ennyi van az étlapon eddig.
lököttyúk ·
Köszi Ari vagy :) Az öreg heroldon már jót mulattam.
Egyébként sem ételünk, hanem étvágyunk adja meg a kéjes ízt nekünk :)
Arikon ·
Tyúkocska javasolhatom Mz.-t is 15 évével.
Nem pedofília.

lököttyúk ·
Mindenki mosolyog, meg mindenki nedves, a szerző meg mennyi lehet nyóc éves? jaaaj. Tod mi ez kisöreg, kihallgatáson hallani tán ilyet, nem vót erőszak ám, vicsorgott a lány ...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: