Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Noémivel

Egyik edzőtáborban, Balatonfüreden ismertem meg a csajt. Akkor tizennégy évesekként igen kíváncsiak voltunk egymásra. Igaz több száz km-re lakott tőlem, sokáig tartottuk a kapcsolatot és sok-sok érdekes dolgot csináltunk... :) Ebből jön egy kis részlet.

Találkozásunk után egy évvel újra egy edzőtáborban voltunk, Balatonföldváron. Sok-sok sátor és egy jó nagy ház, a csapat üresen hagyta a házban az egyik, háromágyas szobát, direkt
kicsapongásra. (Azt tudni kell, hogy az edzőnk is abszolút velünk élt, velünk baszott be, velünk bulizott, csajozott stb., és így nem ellenezte az "ilyen" dolgokat.) Utolsó este a tábortól
húsz percnyire lévő diszkóban (vagy inkább sörözőben) volt egy bazi nagy buli, de mi Noémivel eldöntöttük, hogy a sok pia után ezen az estén inkább a táborban maradunk. Annyit azért meg kellett tennünk, hogy legalább bekukkantunk a bulihoz. Ez gyorsan meg is volt és máris indultunk vissza.

Már javában sötét volt és földúton mentünk. Ő szegénykém kicsit félt a sötétben, ami nem vallott rá, mert igen könnyűvérű volt. Kezével a farzsebemben majd' negyed órán keresztül sétáltunk, heves csókolózásokkal félbeszakítva. Lassan beértünk a táborba, én akkor már rendesen fel voltam hevülve a hormonoknak köszönhetően. Ez az izgalom már Noémin is látszott. Berohantunk a házba és már mindketten tudtuk, hogy mire vágyik a másik. Mentünk ahhoz a bizonyos szobához, de ő inkább berángatott a közelebbi fürdőszobába (ami hihetetlenül kultúrált volt).

A csaj hirtelen nekem esett és elkezdtünk smárolni. Én óvatosan levettem róla a topját és kibontottam a fehér csipkés melltartóját, miközben ő a nadrágon keresztül farkamat markolászta. Elkezdtem szopogatni mellbimbóját és haladtam lefelé a köldökéig. Miután rólam is lekerült a póló, lecsillapítottam barátnőmet és hátulról átkaroltam. Mellét masszíroztam, simogattam, majd követtem szám útját a hasán és végül benyúltam a nadrágjába. Vékony, átlátszó halásznadrág volt rajta, amin keresztül kitűnően látszott tangája és dudorodó pinusa. Mikor elértem a puncit a fehér tangán keresztül, éreztem, hogy a teljesen átázott bugyi egy forró puncit takar. Elkezdtem dörzsölni csiklóját és ajkait a bugyin keresztül, egyre hevesebben, és a végén már szinte felnyúltam neki a bugyival. Noémi egyre jobban vonaglott, fejével a bal vállamon. Egyértelmű volt, hogy mindjárt eljut a csúcsra.

Kezét hátracsúsztatta, lehúzta a farmerem sliccét és benyúlt a nadrágomba. Én akkor már-már fájdalmasan merev voltam és Noémi érintése csak hab volt a tortán. Elkezdte verni a farkam, én meg még intenzívebben masszíroztam pinusát. Másodperceken belül, szinte egyszerre élveztünk el, halk nyögéseket hallatva. Farkam minden egyes rándulására újabb és újabb adag lé lövellt ki belőlem, miközben Noémi puncijából ömlött sok punci nedv, amit a bugyija és a kezem fogott fel. Engem az ájultság kerülgetett, mivel ez volt az első olyan orgazmusom, ami nem a saját kezemtől született. Ott álltam a fürdőben, barátnőmmel a karjaimban, egy csurom gecis boxerben és farmerban.

Adott volt a hely, egy zuhanytálcás fürdőszoba általában fürdésre való és mi ki is "béreltünk" egy helyet, ahol megnyitottam a zuhanyt. Szépen lassan levetkőztünk, majd elsőnek ő lépett be a zuhanyfülkébe és elhúzta a függönyt. Én ezt kihasználva lopva belenyaltam a tangájába, megízlelve punci nedvét. Lassan újra elkezdtem merevedni, majd ilyen fél-ajzott állapotban én is beléptem a függöny mögé. Újra meglátva Noémi meztelen testét - elsősorban a bikini vonalban leborotvált punciját - teljesen felizgultam és átöleltem (természetesen hátulról).
- Csitulj picim! - szólt édesen.

Kihasználva az alkalmat betömtem szabad segglyukát. Ő meglepetten felsikoltott és mosolyogva hátrapillantott. Úgy látszott élvezte, hogy análisan elégítem ki. Eleinte nehezen mozgott benne a falloszom, de percről-percre könnyebb volt, míg végül már előrehajolt a csajszi és a csempének támaszkodott. Én javában tettem a dolgom, mire észrevettem, hogy saját punciját dörzsöli. Egyre hevesebben folyt a "küzdelem" az orgazmusért, és Noémi hirtelen összeszorította segglyukát, én abban a pillanatban elélveztem. Jól megtöltöttem sok-sok gecivel.

Ráhajoltam barátnőm hátára és kihúztam belőle a farkamat. Félretoltam kezét a puncijától és én kezdtem őt dörzsölni. De ez a dörzsölés végül ujjazásba ment át. Három ujjam a csajomban, bal kezem pedig a mellein: csodálatos érzés. Az izgalomtól hátradőlt, immáron jobb lábával támaszkodott a falnak. Eközben néha összeszorította punciját, mintegy bebörtönözve oda ujjaimat, utasítva, hogy játszadozzak benne. Simogattam, masszíroztam belülről, ahogy csak tudtam. Minél jobban nyögdécselt, annál erősebben nyomtam belé a kezemet, de még mielőtt elélvezett volna, hirtelen abbahagytam, vártam pár másodpercet, és lefektettem a viszonylag nagy zuhanytálcára. Úgy feküdtem rá, hogy tovább nyalhassam a kicsit, ő meg szophasson engem;

Nyelvemmel csiklóját nyalogattam, néha hirtelen beledugtam a forró pinusba. (Egyszóval smároltam egy pinával... mekkora!) Közben torkáig lenyomtam 14 cm - es farkamat, de hagytam is, hogy nyelvével és kezével magáévá tegye. Már éreztem, hogy erősen nedvedzik a punci, és a csajom mindjárt elélvez. Óvatosan harapdáltam szeméremajkait és nyelvemmel tunkoltam tovább. Ebben a pillanatban nyögésével együtt szorított egyet a farkamon, amitől
váratlanul én is elmentem. Egymáson feküdtünk, én felszürcsöltem az összes puncilét, ő pedig lenyelte mindazt, amit tőlem "kapott". Immáron halálosan fáradtan együtt letusoltunk és alsónemű nélkül (nadrágban) kimentünk a fürdőből. Az előszobában egy kisebb csoport gyűlt össze, a hancúr szobát hallgatva. (Úgy látszik vége a bulinak :) ) Amint megláttak minket elkezdtek vigyorogni.
-Jó voltál öreg! - szólt az egyik, három évvel idősebb haverom...

Azt hiszem szép emlékkel zártuk le ezt a tábort. Legközelebb a velencei nyaralójuknál találkoztunk, de az már másik történet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sylverrose ·
14 cm :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



"betömtem szabad segglyukát" meg szerencse hogy szabad volt :DDDD

ciko ·
Eleinte jokat nevettem,aztan rajöttem,hogy komolyan gondoltad!!! :-(((



Csögöreny:Eletszeru??? Attol fugg ugyebar....

Meister18 ·
Neked nagyon nagy van!

Még jo hogy nem szakadt szét!

különben el kellett volna vinni egy képzeletbeli korházba!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: