Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Noémivel 2

Jelentkezzen az, aki már csinálta vízben a pettinget! :) Ez a történet a 'Noémivel' sorozat második része, ami azt írja le, hogy miután hazajöttünk a táborból mi is történt... ÍME:

A balatoni akció után hazamentem és csak két hét múlva, a barátnőmék velencei weekendházánál voltunk. Augusztus közepe felé még mindig döglesztő hőség volt. A ház egy parton állt, és szépen karban volt tartva. Noémi ősei négy nappal hamarabb mentek haza Velencéről. És mi ezt a négy napot ki is használtuk. Sok-sok puszi, smaci befigyelt. Nagyon jól éreztem magamat. A harmadik este, amit együtt töltöttünk, lementünk a partra. Már sötét volt így senki nem láthatott meg minket, még a fent lévő autóútról sem, egyszóval keresve se találhattunk volna jobb helyet. Lefeküdtünk a fűre és csókolóztunk. Ő bikiniben volt (tangás:) ) én pedig egy rövidnadrágban. A heves smárolás közepette féligmeddig ráfeküdtem, és punciját simogattam. Lassan teljesen merev lettem. Ekkor a csaj a hátamra fektetett, lehúzta rólam a nadrágot, feltérdelt, és óvatosan elkezdett szopni. A kipucsított picsáját megcéloztam; félretoltam a pináján a tangát, és beledugtam jobb kezem középső- és mutatóujját.

Belülről masszíroztam, ő meg elkezdte szívni a faszomat. Egyre erősebben szívott így közeledtem az orgazmushoz. Az utolsó pillanatokban hagyta abba szopást, elkezdte verni, hogy a faszom vége végig a szájában volt. Hirtelen értem el a csúcsra. Óriási erővel lövellt belőlem a geci. Noémi hagyta, hogy mellére és arcára fröcsköljem. Kiszedtem belőle a két ujjamat és térdéig lehúztam a tangáját. Ő felállt, és megszabadult a bugyitól. Ráült a hasamra és elkezdett csípőjével liftezni, nedves puncijával simogatott. Egyre feljebb csúszott miközben én leszedtem a melltartóját, és mellét izgattam. Lassan elérte az arcomat és megállt. A földön térdelt és derekam mellett hátradőlve támaszkodott. Punciját gyakorlatilag belenyomta a számba. Szépen kezdtem nyalogatni a forró, teljesen borotvál punciját, miközben seggét és hasát simogattam. Már nagyon nedvedzett a csaj pinája mikor már egész nyelvemet beledugtam.

Egyre intenzívebben nyaltam a csajt és ő elkezdett rámozogni, mintha lovagolna rajtam. Amennyire tudtam, belenyomtam a nyelvemet, és belülről nyalogattam. Ezek után elkezdtem nyelvemmel úgy mozogni, mintha egy fasz lenne. Végig súrolta szeméremajkait, minden mozdulatnál. Másodperceken belül elélvezett. Arcomat beterítette puncinedve, és a maradékot felnyaltam. Még kb. fél percig ott ült rajtam és még mindig rámozgott egy kicsit, mire lassan hátradőlt és kezemet fogva fejét rátette a hasamra. Pár percig pihentünk így, mire felálltunk - még mindig kézenfogva - és elindultam a víz felé (izgi... :) ). Majd Noémi elengedte a kezemet, mivel elkezdett futni. Amikor már bentvoltunk, újra smároltunk. Még alacsony volt a vízszint, ahol én lefeküdtem. Noémi is lefeküdt, csakhogy rám :). Úgy feküdt, hogy tudjon szopni, én meg elérjem a punciját. Iszonyatosan fel voltam izgulva, álltam mint egy árboc. A csaj teketória nélkül rábukott a farkamra.

Először óvatosabban játszadozott velem, nyelvével farkam hegyét izgatta, majd erőteljesen szopni kezdett. Én combját simogattam, és csiklójától egészen a segglyukáig végignyaltam. Ekkor valami egészen egzotikus dolgot talált ki: azt mondta, hogy tegyem a nyakába a lábamat. Először eléggé furcsán gondoltam erre, de végül is: miért ne? Noémi hihetetlenül kihasználta ezt a pózt. Ahol ért, izgatott. Amikor szabad volt a farkam, annak alsó részét simogatta. Bal kezében végig a heréim voltak, azokat simogatta, morzsolta. Mindenemet körbenyalta, szívta (tök muris: kiszívta a farkamat :)). Ezek hatására én többször felszisszentem, és pinusával sem tudtam igazán foglalkozni. Érdekesen játszott az ujjaival a farkamon és akörül. Ez már több volt a sokknál: egyre jobban összeszorítottam minden izmomat, az orgazmusom kihatott minden egyes porcikámra: hatalmasat élveztem. Több másodpercig sebzett vadként remegtem, de Noémi nem hagyta abba: tovább izgatott és szinte könyörögtem neki egy halvány nyögéssel, hogy fejezze be, mert kikészít a szűnni nem akaró orgazmus.

Még mindig csinálta: nyelvét többször végigsimította a faszom oldalán és ujjaival zongorázott rajta, enyhén ütögette. A következő nyögésemre már abbahagyta. Kimerülten fekdüdtem, heves lihegések közepette. Felültem és tovább pihentem. A barátnőm ekkor mosolyogva az ölembe ült. Én átkaroltam őt de még mindig nem tudtam semmit csinálni. Egy csendes pillanatban elkezdtem csókolgatni a nyakát, kezemmel melleit izgattam. Jobb kezemet lecsúsztattam a puncihoz és a középső ujjammal simogattam azt. (Igazából egész tenyeremet használtam.) A punci eleve nedves volt, így nemigazán kellett a tó vize, hogy síkos legyen a csajsza. Úgy masszíroztam az pinusát és környékét, hogy a nedvességnek köszönhetően mindig besiklott az ujjam. Noémi erre előrenyomta csípőjét és fejét a vállamra tette. Halkan nyögött néhányat és mikor farkammal elkezdtem análisan is dolgozni, felsikoltott, és egy nagy nyüszítéssel nyugtázta tetszését. A puncinál lévő kezemmel mintegy rányomtam a farkamra Noémi csípőjét. Egyre gyorsabb ritmusban elégítettem ki farkammal és ezt a ritmust a kezem is felvette. Noémi egyre hangosabbakat nyögött és mikor már majdnem a csúcson volt, három ujjamat nyomtam a csajba.

Erősebben és erősebben dörzsöltem belülről a pinusát, és ő egyre nagyobbakat mozgott a farkamon. Végül egy hosszú nyögést az orgazmus követte. Kezemet az összeszorított punci kebelezte be. Egészen a könyökömig végigfolyt Noémi pinájának nedve. A csaj pihent pár másodpercet és előredőlt. Ott volt kutyapózban, farkammal a picsájában, miközben én térdeltem. Elkezdtem mozogni, zacskóm a barátnőm csilóját ütögette, mindig, amikor tövig benyomtam a faszomat a lyukába. Ő ekkor ujjazta magát, hogy még véletlenül se maradjon ki egy pillanat izgatás nélkül. Néha - néha megszorítottam a combját, hogy egy kis brutalitás is kerüljön a palettára. Noémi néha sziszegett egy-két szót, izgalmának köszönhetően. Egy pillanatban hátra dobta a csípőjét és így homorított. Ott tátongott előttem a picsája. Hatalmas izgalmat váltott ki belőlem ez a látvány. Egyszerre élveztünk el. Farkam minden egyes rándulásával az orgazmus újabb és újabb lépcsőfokra hágott. Miután pihentünk egy kicsit adtam a barátnőm puncijára egy puszit és mentünk kifelé a vízből. Rendesen elfáradtunk, így zuhanyozás közben már csak smároltunk (Noémiről tudni kell, hogy eléggé szarul smárolt!).

Ezeknek az eseményeknek igazából már nem volt folytatása, mert kezdődött a suli és időhiány miatt, no meg egyéb okokból szakítottunk. Októberben jöttem össze nagy szerelmemmel, egy pesti csajjal, de az már megint egy másik történet...
Hasonló történetek
30289
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Szerintem is hiteles, de nem muszáj ilyen durván fogalmazni.

Dzsoni ·
""szarul smárolt"" - micsoda állatalaku lehet, aki érzelem nélkül ilyen véleményt mond a kedvesérol...

Schild-krötin ·
Szerintem is eleg gaz volt ez a "szarul smarolt" kifejezes.

A "pesti csaj" is jo nagy szerelem lehet, izgatottan varom a sztorit.



Ami meg feltünt:

Jo hosszu zacsid lehet, hogy mikor analisan szexelsz, izgatja a lany "csilojat".



Abszolut nem hatott ram erotikusan.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: