Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nincs többé álom

A Lány egyedül sétált a híd korlátján.
A Fiú néha mellette sétált, néha előre ment és volt, hogy lemaradva követte a számára oly kedves sziluettet. Kevés tiszta pillanataikban gyakran sétáltak így a város hídjain. A régebben oly vidám társaságból már csak ők maradtak meg egymásnak.
A Fiú félt!
Hallotta a hangokat a valóságon túli világból, értette a szavakat, de nem merte értelmezni őket. Csak jóval később értette meg, miért pont neki kellett ott lennie. A lánynál csak az ő levelét találták, és az elázott borítékból így is elég nehéz volt kiolvasni a feladót. Félresimította az égővörös hajtincseket, és mint minden ébredéskor, apró puszikkal köszöntötte imádott szeplőit. De a Lány szája nem nyílt csókra, és a Fiú rájött, hogy sosem fogja látni szemeit a Lány acélkék szemeiben. Valami sűrű ködön keresztül leírta a Lány szüleinek elérhetőségeit majd azt tette, ami számára a legkézenfekvőbb megoldásnak tűnt. De ez az utazás nem olyan volt, mint a többi. Az emlékei nagyjából 16 év elteltével is erősek. A Fiú azóta máshogyan próbálja megoldani problémáit, bár sírni azóta sem tud.
Napokkal, hetekkel, vagy hónapokkal később furcsa késztetést érzett, hogy visszamenjen utolsó találkozásuk helyszínére. Nem volt szerencséje, a boncolóorvos ráismert és válaszolt a Fiú kérdésére:
- Igen, nagyjából a harmadik hónap elején lehetett...

Hasonló történetek
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lylyana ·
Kemény zölddel szavazok.

szerenella ·
Remek stílusod van, semmi sallang, tetszett, gratula! :innocent: :heart: A híd korlátját én sem értem, a "nagyjából" nem illik a szövegbe.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: