Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Niki balatoni élménye!

Tavaly nyáron a Balatonnál nyaraltunk a családommal, ahová már évek óta jártunk, egészen kislány koromtól kezdve. Akkoriban mindig figyeltem a fiatal párokat, akik ott nyaraltak velünk, hogy egyfolytában nyalták - falták egymást. Azóta eltelt néhány év és abból a kislányból nagylány lett. Tavaly velem is megtörtént egy fantasztikus élmény, amit most elmesélek.




Egyik reggel mikor lementünk reggelizni, észrevettem, hogy a mellettünk lévő asztalnál ül egy marha helyes srác. Elkezdtünk hát szemezgetni. Minden reggel és este szempár csatát vívtunk, de az egyik este nem volt ott. Elszomorodtam, de nem sokáig tartott ez az állapot, mert mikor este a szálloda társalgójába mentünk kártyázni ő is ott volt. Mikor már épp belemerültünk volna a partiba, valaki odajött hozzánk az ő asztaluktól. Megkérdezte tud-e közülünk valaki ultizni, mert kevesen vannak. Csak én tudtam egyedül, és átültem hozzájuk. Kiderült Tibinek hívják. Mikor elkezdtünk volna kártyázni, Tibi azt suttogta, menjek utána. Ő elindult, én egy kicsit később elnézést kérve utána mentem. Ott várt engem a liftben, én pedig kérdőn fordultam felé. Nem hagyta, hogy megkérdezzem mit akar. Nekem esett ott a liftben, a liftajtó becsapódott és elindultunk felfelé. Nekiszorított a lift falának, és heves csókokat lehelt az ajkaimra és a nyakamra. A kezével a szoknyámat felhúzva simogatta a fenekemet. Nem tiltakoztam, hisz én is csak erre vágytam már nagyon régóta. Iszonyatosan kívántam őt, legszívesebben megerőszakoltam volna. De hirtelen megállt a lift, az ajtók kinyíltak, mi ketten még mindig az előbbi helyzetben voltunk. Nem érdekelt bennünket egymáson kívül semmi sem. Egy perc is eltelt már, mikor észrevettük, hogy nem vagyunk egyedül. Ott állt a liftajtóban egy szerelmespár és bambán néztek minket. Felismertem bennük azt a párt, akit valamikor réges-régen csókolózni láttam pont itt a liftben. Ez a helyzet most pont fordítva történt. Kicsit megijedtem, megnyomtam egy gombot és elindultunk lefelé. Kiszálltunk az egyik emeleten, és bementünk a folyosó végén lévő tévészobába. Nem volt bennt már rajtunk kívül senki, csak mi voltunk édes kettesben, meg a tévé szólt odabent. Akkor ismét csókolózni kezdtünk, lefeküdtünk a földre. Lassan levette rólam a blúzomat, majd melltartómat. Gyengéden csókolgatta a melleimet. Én is levetkőztettem őt félig. Simogattuk egymás testét, kigomboltam a nadrágját és éreztem a fütyköse már teljesen kemény és valami óriási. Mindent leszedtünk egymásról, csak a bugyi maradt rajtam. Végigharapdálta a lábam, majd megint megcsókolt. Szívogatta a nyakam, egyre lejjebb és lejjebb csókolt. Végigcsókolta az egész testem és a fogaival lehúzta először a tangám egyik, majd a másik oldalát. Mélyen a puncimba szagolt, a kezeivel pedig a fenekemet markolta. A lábaimat szétnyitottam, kis kapumat elé tártam. A belső combjaimnál kezdte a csókokat. Ekkor már tejesen nedves voltam. Már semmi külső hatás nem érdekelt volna, vagy talán észre sem vettem volna. A kezével hozzáért a puncimhoz, finoman simogatta a frissen borotvált pinámat. Lassacskán a csiklómhoz ért és elkezdte izgatni. Egyre és lejjebb haladt az ujjával, már eszméletlenül kívántam. Nem sokkal később az egyik ujjával belém hatolt. A gyönyörtől felkiáltottam. Az ujját először finoman, majd egyre erősebben nyomta belém. Csodálatos érzés volt. Egyre közeledett a csókjaival felém és egy váratlan pillanatban, becsókolt a puncimba. A nyelve végig siklott az egész puncimon, nyalogatta a csiklómat és a szeméremajkaimat. Bennem volt már az egész feje is, mikor a nyelvét is belém dugta. És ki-be mozgatta bennem. Fel voltam teljesen tüzelve, egyre nagyobb levegőket vettem és halkan nyögdécseltem. Éreztem, hogy nem bírom már sokáig és nemsokkal ezután egy hatalmasat élveztem. Most én következtem. Elkezdtem játszadozni a iszonyatos méretű szerszámjával. Simogattam, kicsit mozgattam rajta a kezemet, majd a számba vettem. Ő is nagyon élvezte legalább annyira, mint én, vagy még annál is jobban. Erősen szívogattam a makkját, de alig kellett valamit csinálnom, mert pillanatok alatt a számba élvezett. Ekkor tudtam meg, hogy milyen a sperma íze. A sperma ízétől teljesen begerjedtem és fényesre nyaltam a hatalmas szerszámját. Újból csókolózni kezdtünk, de mindketten tudtuk itt még nem lehet vége a dolognak. Fordított pózban felém jött és most kölcsönösen egyszerre izgattuk egymást. Mindketten tudtuk, hogy mi fog ezután történni. Megfordult és én nem mozdultam. Fölém jött és oda tette gigantikus fegyverét az én forró és nedves cunikámhoz, és lágyan belém tette. Picikét fájt az elején, de később már semmi fájdalmat nem éreztem. Szép lassú mozdulatokkal mozgott rajtam. A lehelete forró volt, ahogy a nyakamra fújta. Istenien csinálta, nagyon értett hozzá. A testünk teljesen összeizzadt, mindenünk tiszta víz volt. Egyre jobban sóhajtoztunk a gyönyörtől. Többször összerándultam. Soha ilyen jól még nem éreztem magam, mint akkor. Azóta sem élvezem annyira, mint vele volt. Kivette belőlem a dákóját, nagyokat nyögött és a hasamra élvezett. Amit szétkentem magamon. Mellém feküdt, pihentünk egyet. Mindketten elszenderültünk egymás mellet a szoba szőnyegén úgy, hogy csak valamikor hajnaltájban ébredtünk fel. Visszakísért a szobámba, még egyszer utoljára megcsókolt. De mivel már másnap indultak haza nem láttam többé. Azóta őrzöm emlékeimben ezt a csodálatos éjszakát!

Hozzászólások
További hozzászólások »
Usy ·
Hát nem tudom... maga a történet nem rossz, csak tényleg egy kicsit sablonos... De javítani mindenen lehet.

Azért ott vannak azok a pontok, hogy a tévészobába nem ment be senki egész éjjel? Nem kerestek titeket reggelig? A sperma ízére begerjedtél? Meg hogy egy kicsit fájt az elején... Az nem derült ki, hogy szúz voltál még akkor? Szóval azért maradtak megválaszolatlan kérdések, de nem rossz... olyan 7es.

Firkász ·
Hogyan lehet heves csókokat lehelni??? Gyengéden lehet például, vagy finoman. De hevesen?
Jó lenne megszabadulni a paneloktól: minden punci frissen borotvált, minden szerszám hatalmas méretű, mindenki tangát visel. Így születnek az "egyen történetek".
Aztán a rokonértelmű szavak használata (szinonimák). http://szinonimaszotar.hu/keres/magyar

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: