Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nigth woods

Sötét erdőben magányosan sétálgatok tele félelmekkel, mégis nyugodt léptekkel haladok beljebb a sötétség birodalmába...
Szemem cikázva pásztáz körbe, miközben sétálok.. Keres valami furát... Amitől futásnak iramodhat.
Távolból, erdőbe beszűrődő fény csapja meg a szememet, és rohanok felé...Ki innen...Ebből a rémisztő farengetegből, de minden hiába...
Hiába szedem lábaimat, mint egy őrült... Mintha sehova se jutottam volna.
Ezelőtt pár perccel egy ijesztő, sötét erdőben voltam, és most is ott vagyok..
Egyedül. . .
Ez a hely... Halucinálást hoz ki belőlem.
Azt képzelem, hogy követnek, de csak úgy fogom fel magamban, hogy képzelődök...Viszont valójában...Valójában . . .
Ágreccsenés csapja meg a csendet, nyomban megállok, mozdulatlanul...
Szívverésem felgyorsul, levegőt halkan veszek...
Szemem ismét cikázik, hátha meglát valami kósza jelet a gyanús ismeretlenről...
De nem. Semmi. Semmit nem haladtam ez ügyben.
Így hát megyek tovább, be a rémisztő helységbe, ahonnan nem találok kiutat...
Megint ágreccsenés, és most már futás!
Amilyen gyorsan csak tudok, neki iramodok
Futok és futok.
Lábaim erőtlenül, de futnak, vezetnek engem...
KI AKAROK KERÜLNI INNEN! FÉLEK! RESZKETEK!
De egy kiálló gyökér közbeszól, és megbotlok, hasra esek...
Valaki mögöttem áll
Hallom halk szuszogását, ahogy veszi a levegőt.
Úristen most mi lesz? - kérdés forog a fejemben...Forog és forog.
Mozdulatlanul fekszek, szememmel az ismeretlen alakot keresem...
Mikor hozzáér a vállamhoz...
Megérintett ez az idegen lény, akit eddig kutattak nyugtalansággal teli csillogó szemeim...
Az érintése ...Különös...Felér egy nyugtatóval, mégis...Kiszívja belőlem az erőt...
KI EZ ????
Megfordít...szívem a torkomban lüktet...Szemem csukva...Félek kinyitni.
Neszekből kivéve zsebében matat, muszáj megnéznem ezt a különös embert...
Kinyitom a szemem...
EGY KÉS INDUL FELÉM!
Beleharapok a számba, hunyorítok, és várom a végső mozdulatot . . .
De nem jön . . .
Hozzáérinti a hideg kést a torkomhoz . . Megborzongok . . .
Mélyen szemembe néz...Sötétséget látok és elszántságot, gyülőletet és megvetést . . .
Fejéhez visszaviszi a kést és egy hirtelen mozdulattal belémdöfi . . .


Azaz belémdöfné... De az utolsó pillanatnál...

FELÉBREDEK...
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22515
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

gyémánt ·
Már izgultam érted, örülök, hogy felébredtél. Tetszett, rémálom, hű visszaadása:)

Kukac911 ·
Uhhh. Lehetet egy rossz éjszakád:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: