Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Netes álmok

Egy kiéhezett és felizgatott pár levelezése a netről:

Fürdőszoba, mindenki alszik, megvártam, amíg a gyerekek és a férjem is álomra hajtja a fejét. Nem kellett sokat várnom, manapság mindig én fekszem le utoljára.

Zuhanyozni mentem, és élvezettel csorgattam magamra a nem túl meleg vizet. Erősebbre állítottam a víz sugarát és behunytam a szemem. Fentről lefelé, lassan dörzsölni kezdtem a testemet, és odaképzeltelek magam mellé...szivaccsal a kezedben álltál a kád mellett, és figyeltél engem...zavarodban kiejtetted a szivacsot a kezedből, bele a kádba...lehajoltam érte. Ahogy ez történt, kezedet a hátamra tetted, ami csupa tusfürdő volt, és síkos tenyereddel végigsimítottál a gerincemen...az egészet úgy éreztem, hogy azt mondod, maradjak így lehajolva, mert tovább folytatnád a simogatást. A zuhany a mellemet verte, te pedig a hátamról a fenekemre csúsztattad a kezed. Kicsit megfordultam, hogy láss, mert ez volt a kívánságod, ahogy lehajoltam és oda fordultam az arcod elé, szinte az orrodat érte a popsim. A fenekem és puncim hívogatóan nyílt ki feléd...

Először a kezeddel simogattál, már nem a víztől voltam nedves, és belekóstoltál a puncimba. Beleremegtem ebbe az erős nyalásba, élvezettel vettem tudomásul, hogy most nagyon akarsz engem, ezért hátranyúltam és az egyik kezemmel még jobban utat nyitottam a nyelvednek. Ott kalandoztál a lyukakban, én pedig a csiklómat simogattam körbe-körbe. A kezeiddel a kicsit lelógó mellemet masszíroztad, a bimbómat csavargattad finoman. Mondhatom, a gyönyör hamar kezdte átjárni a testemet, de te még nem akartad, hogy elélvezzek, ezért elkérted tőlem a zuhanyt, és még erősebbre állítottuk a sugarát. Hiába volt nagyon erős, gyengéden verte a csiklómat a víz, ahogy odanyomtad, miközben két ujjaddal behatoltál a hüvelyembe, eggyel pedig a fenekem lyukacskáját kezdted tágítani. Rettenetesen élveztem, és most már nem kellett sok....odaélveztem a kezedbe, amikor rángani kezdett a testem, gyorsan kirántottad a kezedet, és a nyelveddel gyors csapásokkal felváltottad, és azonnal elélveztem a szádban is. Nedveimet szinte folyattam a szádba, és te óriási, erős nyelvcsapásokkal nyaltál tovább és tovább. Ujjadat végre bedugtad az anusomba, és ettől olyan mély orgazmus járt át, hogy szinte folyamatosnak éreztem a gyönyört és sikoltva könyörögtem, hogy most már gyere be a kádba, és dugj meg, mert megőrülök, hogy végre a g pont körüli orgazmus is megtaláljon....

Te bepattantál mögém, és keményre dagadt farkadat belémvágtad. Én továbbra is terpeszben állva, lehajolva vártam a lökéseket, amik végre elindultak, és mélyen, erősen, megdugtál. Hol gyengédebb, hol erősebb lökésekkel keféltünk, lüktetve szorítottam-engedtem a farkad körül a hüvelyemet, míg együtt el nem élveztünk, aminek elég hangosan örömünket fejeztük ki: Ez játszódott le a becsukott szemhéjam mögött zuhanyozás közben. Nem akartam abbahagyni a testem izgatását, legalább három hatalmasat élveztem a zuhany és az ujjaim segítségével:-)))

Ismét hatással voltál rám. Igen úgy is! Elképzeltem magamban amint érzékien simogatod a cicid, szinte hívogatóan mutatod felém: kapd be a bimbóm most azonnal, rágcsáld. Mindeközben lehúztam a nadrágom és az alsóm.... Kezembe vettem a már szinte teljesen merev farkam... Gondolatban látom, ahogy lehúzod a bugyid és kéjesen hanyatt fekszel a széles ágyon kezed még mindig a saját testedet kényezteti. Közben a hímvesszőm teljesen megmerevedett és megjelentek rajta az első cseppek. Mindkét kezed a puncidhoz téved, széttárod a combjaid és lesed a szemem. Kezem marokra fogja szerszámom és lassú ütemben mozgatni kezdem, le-föl húzogatva a makkon a bőrt. Ujjaid széthúzzák az ajkaid és egyik kezed - mintegy véletlenül - a csiklódra téved, de nem, már köröz rajta. Érzem, ahogy fokozódik a furcsa érzés a gerincemben, gyorsítottam az ütemen....A mutatóujjad egyszer csak betéved a már látható puncid bejáratán, felnyögsz..... Másik kezemmel a heréim alá nyúlok, hogy fokozzam az érzést...

Vágyakozó pillantást küldesz felém, mert így egymást nézve ..... eleget teszek a ki nem mondott kérésednek és kezemben a farkammal szinte nekiesek a puncidnak és vad ösztönöktől vezérelve erős, hosszú csapásokkal nyalni kezdem..... Már közel a vég, a farkam egyre keményebben mutat az arcom felé. Felgyorsult nyelvem hatására felsikoltasz, "még, nyaljál ki teljesen"..... És máris ott van: megremegsz, puncid szinte patakban pumpálja ki a nedveket, amit azonnal feliszok..... Újból felgyorsítottam és a hatalmas sugárban löveltem ki.
Hasonló történetek
18036
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: