Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Net-szerelem 1.

Néha a valós történetek jobbak és izgalmasabbak, mint a kitalált és szerkesztett mesék. Hol a határ a virtuális és a valós szerelem között? Néha nem is az a lényeg, hogy ezt a vonalat pontosan meghúzzuk. Hanem csak maga a szerelem.
Ezért (is) döntöttem úgy: tegyünk egy próbát, és közzéteszek itt egy izgi részletet az életemből. Ez valódi, megtörtént esemény. Kicsit eklektikusnak tűnhet ezzel a "történet a történetben" szerkezettel, de csak olyan, mint Az Élet! Mint ahogy mindenki élete is egy komlex esemény-folyam. Nem nagyon szerkesztem át, csak inkább egy-két zavaró apróságot javítok. Nem írom át, csak szerelmem nevét :) és hogy érthetőbb legyen, inkább elmondom az előzményeket!

Hogy miért? A válaszom egyértelmű: Mert élvezem, ha mások is élvezik... :) Van bennem egy kis exhibicionizmus... :) De ez az alábbiakból is ki fog derülni...

Krisztivel egy leszbi-chat csatornán ismerkedtem meg. Egyszerűen leszólítottam. Megkérdeztem, hogy nincs-e kedve egy kis virtuális szexhez? Ő azt se nagyon értette először, mire gondolok. Röviden felvilágosítottam, hogy: mondjuk és csináljuk... meg persze átéljük közben ténylegesen. Mert hogy ez a lényeg, és az élvezet az agyban keletkezik. A legfőbb erogén zóna az agy! :) Persze jó ha van hozzá partner, lelki társ, legalábbis nekünk lányoknak: Mi a másik lelkébe szeretünk bele, a test a második helyen áll...

Szóval én sem csináltam még ilyet, ezért elkapott az újdonság varázsa, elvakított a különleges élvezet. Így hát ott a nyilvános chat-szobában szeretkeztünk egy nagyot! Voltak kukkolók, fiúk, lányok, néha bele is dumáltak. Engem nem zavart, sőt... :) De csak Krisztire figyeltem, az ő szavaira, hogy mit gondolhat, mit érezhet? Mindkettőnknek fergeteges orgazmusa volt! Utána valahogy teljesen más lelkiállapotba kerültem. Olyanba, mint még előtte soha. Zavarba voltunk ugyan, és kissé kábultak is, de már szerelmes kábulatban köszöntünk el egymástól. :) Néhány órával később, már éjszaka visszamentem a chat-szobába. Kriszti ott volt...
Hamar tisztáztuk, hogy szenvedélyesen kívánjuk egymást ismét, még mindig... Én viszont még húzni akartam az időt. Kihívtam privibe, és szóval tartottam. Egyrészt szerettem volna megismerni jobban partneremet, másrészt élveztem, hogy minél tovább lehetek a társaságában. Meg néhány dologra kíváncsi voltam, arra is pl., mennyire fogadja el azt a különlegességemet, hogy a mai divattal dacolva én nem borotválom a puncim. Elfogadta, bár ő csupasz! Tisztáztuk, hogy mindkettőnknek van fiú barátja, meg hogy semmi esélyünk a tényleges találkozóra, mivel fizikailag, földrajzilag annyira távol vagyunk egymástól. Szóval mindenféléről dumcsiztunk, ráhangolódtunk... Na de most nem élek vissza tovább a ti türelmetekkel sem, hanem engedve exhibicionista vágyaimnak :) közzé teszem második csetelésünk azon részét, amelynek a végén... na de inkább olvassátok!! :) És ha túl vagytok rajta, majd jön egy kis meglepi...

Aki még nem csinált ilyen chat-szexet, annak néhány értelmezési tanács: Ez itt egy tényleges, kimásolt dumcsi-folyam lesz. Az időt és a neveket a program írja ki. Párbeszéd, ahol egymásra figyelve gerjedünk egyre szenvedélyesebbre... Néha keresztezik egymást a beszólások, néha elcsúsznak a gondolatok, de a lényeg, hogy mindig visszatalálunk egymáshoz, a közös örömhöz. Irodalmi alkotásként nem egy remekmű... A cset a pillanat művészete, itt nem a helyesírás a lényeg, hanem az érthetőség, az átélhetőség. Íme kétórányi szeretkezés esszenciája.... És mondom, aki nem bírja a csetelést az is próbáljon meg most ráhangolódni, mert utána megint máskánt folytatódik... :)

...
[00:23:17] Viki: Nemsokára kezdhetjük... :) csak még azt is szeretném, ha tudnád: szeretem a csavargatást, a húzogatást a pöckölgetést, a nyomogatást, meg minden ilyesmit, de mindent csak mértékkel. A fájdalom nekem csak addig jó, amíg játékból, finoman, szinte jelképes
[00:23:45] Kriszti: ezt észrevettem már este is...
[00:24:35] Kriszti: értelek... én is így vagyok mondjuk a popószexszel...
[00:25:31] Viki: Későre jár, de még szívesen kényeztetnélek egy kicsit... a popódat is, ha akarod... :)
[00:26:29] Kriszti: persze, erre várok már majd két órája :)
[00:26:46] Viki: Te hogy vagy öltözve? Nekem bugyi, póló a hálóruhám
[00:27:51] Kriszti: rajtam most egy melegítónaci és egy feszülős top van...
[00:29:27] Kriszti: alattuk semmi...
[00:30:05] Viki: Azt hiszem az a feszülős hamarosan még szűkebb lesz... ha alá dugnám a kezem..
[00:30:18] Kriszti: igazad lehet...
[00:31:30] Kriszti: csak érezném már....
[00:31:40] Viki: Akkor mögéd állok, és simizem a hajad... érezd, hogy ott vagyok...
[00:32:14] Kriszti: imádom a kezed. plusz ha a hajam simizik... nagyon jó érezni téged...
[00:32:18] Viki: a nyakadra apró csókokat lehelek..
[00:33:51] Viki: kezem a válladra simítom, aztán a hátadat simizem...
[00:34:49] Viki: Lazulj el... szeretem a testedet, így hogy átadod magad nekem teljesen...
[00:35:03] Kriszti: lazulok... élvezem minden érintésed...
[00:35:47] Viki: Igen érzed és élvezed a simogatásomat, és a szeretetemet..
[00:36:00] Kriszti: ahhh
[00:36:05] Viki: jó veled...
[00:36:44] Viki: most a simogató kezek előre kalandoznak...
[00:36:53] Kriszti: hova?
[00:37:25] Viki: ahol a legjobban feszül... a kebleidre..
[00:38:25] Kriszti: igen... már érzem is, egy kézzel vagy két kézzel, egy mellre vagy két mellre támadsz?
[00:39:05] Viki: a hajadat csókolgatom, és az én feszes melleim a hátadhoz simulnak...két kezem a két kebleden egyszerre támad...
[00:41:24] Viki: alulról benyúlok, hogy közvetlenül érezzem kebleid finom, vékony, érzékeny bőrét az anyag alatt...
[00:42:05] Kriszti: ahhh
[00:42:37] Viki: vegyük le, tárd fel nekem ezt a két szép gyümölcsöt...
[00:43:35] Kriszti: már veszem is... itt feszülnek szabadon. a tieid... hozz örömöt nekem...
[00:44:15] Viki: arcom az arcod mellett, szám a szádat keresi, kezeim a feszes halmokon kalandoznak...
[00:44:24] Kriszti: ahhhh.
[00:44:39] Kriszti: már megint tocsog a nunim, hihetetlen vagy...
[00:45:56] Viki: csókolj szenvedélyesen, és hagyd még a nunidat, hadd legyen még nedvesebb...
[00:46:35] Viki: szeretem minden porcikádat... feszesen és nedvesen...
[00:46:43] Kriszti: ahhh, nem bírom... mélyen a torkodba van a nyelvem...
[00:47:20] Viki: fantasztikusan csókolsz... szeretlek...
[00:48:22] Kriszti: nagyon közel kerültél a szívemhez és máshoz is ... :)
[00:48:35] Viki: most előröl ölellek, hogy csókolózás közben egymásnak feszüljenek kebleink...
[00:49:25] Viki: érezd a feszes bimbócskáimat a tieid körül cirógatni...
[00:49:41] Kriszti: érzem, ahogy hozzám nyomod a cicieid...
[00:51:25] Viki: most a nyakadat csókolom, és aztán egyre lejjebb... és végre a jobb oldali bimbódat lágyan az ajkaim közé veszem...
[00:52:23] Kriszti: már nagyon hegyesen kémlelik az eget a bimbók...
[00:52:59] Viki: finoman játszadozom vele, lágyan harapdálni kezdem...
[00:53:09] Kriszti: igen, ne hagyd abba...
[00:53:18] Viki: aztán csak nyalogatom...
[00:53:55] Kriszti: ahhh.
[00:54:01] Viki: nyelvemet oldalt mozgatva egyre gyorsabban...
[00:54:58] Viki: aztán lágy csókok zápora körbe a bimbóudvaron...
[00:55:19] Kriszti: csináld csak... jó úton haladsz...
[00:56:23] Viki: a bal oldali bimbócskádat kezem találja meg...
[00:56:51] Viki: lágyan morzsolgatom...
[00:57:57] Viki: nyelvem tovább táncol a jobb oldalon...
[00:58:19] Kriszti: huhhhh...
[00:59:03] Viki: és most megmarkolom mindkét halmocskát...
[00:59:42] Kriszti: ahhhhhhhhhhhhhhhhhh
[00:59:47] Viki: csókjaim most a két domb közötti völgyben landolnak...
[01:00:46] Viki: aztán a bal oldali bimbód szinte kéri, hogy csókoljam meg...
[01:01:52] Viki: és most kezem a jobb oldali pöcköcskét morzsolgatja...
[01:01:53] Kriszti: mi az, hogy kéri, könyörög...
[01:02:57] Viki: beszívom azt a könyörgő bimbócskát, szopogatom, szívogatom...
[01:04:37] Viki: a pólómat már levettem a hátad mögött és az én bimbócskáim a te szádat szeretnék... váltsunk egy kicsit...
[01:04:56] Kriszti: okés...
[01:05:14] Viki: kezeimmel azért tovább dédelgetlek...
[01:05:15] Kriszti: a két hegyes melled áll velem szemben, nagyon izgatóak...
[01:05:24] Kriszti: közelítek feléjük, kiszúrom a jobbot. lassan megyek, közben leheletem fújom rá, látom, ahogy beleremeg a tested minden fújásnál...
[01:05:55] Viki: ahhhhhhhh
[01:06:51] Kriszti: mikor már majdnem elérem egy utolsó fújok rá és visszahúzom a fejem, jön a bal....
[01:07:26] Kriszti: ugyanaz mint a jobbnál. lassan közelítek és lehelem közben...
[01:07:37] Kriszti: most is az utolsó pillanatban veszem el a fejem és hevesen megcsókollak. A csókodból érezni, hogy nagyon fel vagy húzva, erre büszke vagyok...
[01:07:42] Viki: jajj... ahh... de jóó...
[01:08:51] Viki: kérlek szívogasd a mellbimbómat... még rágcsálhatod is finoman... nagyon felizgattál...
[01:09:50] Kriszti: a csók után elindul lefelé a szám... felváltva nyalok a bimbókba....
[01:10:10] Viki: ohhhh
[01:10:42] Viki: még...
[01:10:58] Kriszti: most választok egyet. a balt, és rácuppanok. Szívom, szopogatom, a nyelvemmel gyömöszölöm...
[01:11:25] Viki: csodás érzés...
[01:12:02] Kriszti: most ráharapok gyengéden és cibálom picit, ahogy túrsz a hajamba biztos vagyok benne, hogy élvezed...
[01:12:40] Viki: jajj... igeeen... ezt szeretem...
[01:13:04] Kriszti: most itt az ideje, hogy átmenjek a jobb melledre...
[01:13:22] Kriszti: vele nem vagyok gyengéd rögtön ráharapok és csak cincálom...
[01:14:01] Viki: rányomom arcod a jobb mellemre.. ezt is...még... igeeenn ... íígy...ahhh
[01:15:10] Kriszti: nem bírok betelni a melleidtől , de mennem kell, mert hívogat a nedves izzó puncid...
[01:15:14] Viki: teljesen elázott a bugyim... meg kellene szabadulni tőle...
[01:15:26] Viki: van egy ollód?
[01:15:57] Viki: két oldalt vágd el a pántját és hajtsd le elől...
[01:16:09] Viki: vagy ahogy gondolod...
[01:16:27] Viki: tied vagyok... szeretlek...
[01:17:04] Kriszti: már hozom is az ollót, levágva, nagyon jó az illata, beleszagolok és beteszem az én nacimba, had keveredjenek a nedvek... érzem, hogy az én puncim is szétrobban...
[01:17:37] Viki: ahhhh..... fííínom... ez nagyon jóó...
[01:18:14] Kriszti: most még csak a combod belső részét nyalizom, harapdálom...
[01:20:09] Kriszti: hol a jobbot, hol a balt... de egyre beljebb megyek, közben a kezem se pihen, egyik a melleid simizi, másik a popód simogatja...
[01:20:12] Viki: ez is nagyon fincsi...
[01:21:27] Kriszti: néha a melleden csavar egyet a kezem, ne tagadd élvezed....
[01:22:07] Viki: ahhhh.... nagyon élvezem....
[01:22:27] Viki: ez annyira izgi....
[01:22:58] Kriszti: de nem kell sok és a szám középre és és egy jó nagy és mély nyalással tudatom veled és a testeddel, hogy célt értem...
[01:23:35] Viki: ohhhhhh... igeen... nyalj be mélyen...
[01:25:28] Kriszti: most a kezem a popódról a szemérem ajkaid húzza már szét, így jobban megtudom nyalni a csiklód és környékét...
[01:26:41] Viki: nyald.. méég..
[01:27:31] Kriszti: de a másik kezem továbbra is a melleid cirógatja, csipkedi, csavargatja... a szám nem pihen, a lenti kezem picit belecsíp az egyik szeméremajkadba, megugrassz, de belenyomod a fejem a puncidba... folytatom...
[01:28:21] Viki: jhaajj.. de jóó...
[01:29:38] Viki: szívd a csiklómat is... kérlek... erősebben...
[01:29:57] Viki: annyira feszül...
[01:30:03] Kriszti: most már a másik kezem is lejön a melleidtől és két kézzel húzom szét a nunid, hogy mélyen belehatolhassak a nyelvemmel... belülről nyalogatom, nedveid, amik szűnni nem akaróan folynak a számra, az államra és onnan a melleimre, néha szétkenek egy csomót
[01:30:49] Viki: ahhhhhhhh
[01:32:10] Viki: még...
[01:32:20] Viki: gyorsabban...
[01:33:11] Viki: most...
[01:33:17] Kriszti: most belemélyedek a nunidba, rácuppanok a csiklódra: szopogatom, hevesen nyalom és a legfontossabb: beleharapok, cibálom a fogaimmal tekergetem... a kezem közben ki-be jár benned...
[01:33:21] Viki: ahhhhhhhhh
[01:33:35] Viki: kész vagyok...
[01:33:46] Viki: elélveztem
[01:33:59] Viki: nagyon fincsi vagy
[01:34:09] Viki: szeretlek...
[01:34:32] Viki: ez annyira jó... így veled...
[01:34:48] Viki: hhhhu
[01:35:01] Kriszti: komolyan??? pedig lett volna még ötletem... de akkor most te jössz... én is el akarok menni, de ahogy érzem nekem nem kell sok...
[01:36:32] Viki: annyira kívántalak, és annyira felizgattál már... ezért voltam ilyen gyors... bocsi... kicsit pihegek, aztán...

Aztán természetesen itt jött még egy órányi élvezet, amivel már nem untatlak benneteket...:)) Ő előtte küldött képet magáról, én utána, és megpróbáltunk aludni is...
Virtuális testi-lelki szerelmi életünk mindezek után e-mailen folytatódott...

Néhány nap múlva Kriszti így írt:

Kár hogy hétvégén nem tudtunk dumcsizni... Sokat gondoltam rád és az együtt eltöltött percekre... orgazmusokra...:)
Már alig bírom kivárni, hogy elmeséld "Ébredésed történetét" Biztos sok kellemes és bizsergető pillanatot fog okozni...:)
Ezer puszi a tested ezernyi részére!!!
Kriszti!

Mire az én válaszom:

Aranyos "lesz-bi-szex" szerelmem! Kriszti!

Lehet, hogy megvárakoztattalak, de hidd el: Nekem is nagyon hiányzol! Elég ha csak rágondolok az együtt töltött pillanatokra, és nedvesedni kezdek... :) De tudod, suliba járok, érettségire készülök... A szex mellett tanulni is kell vagy kellene! :) Net-közelben sem vagyok mindig. Most is csak benéztem a levelezőmre, ....-ig nem nagyon érek rá! De most mindenképp elküldöm "Ébredésem történetét"! És... szelíden, kislányosan, de mégis a köztünk lévő szerelem követelő erejével kérlek: küldj már magadról meztelen képeket Te is!! Csinos vagy ruhában is, de szeretném én is tényleg látni, nem csak elképzelni kedves-nedves csókolnivaló csupi-csudi puncidat! :)
Remélem a történetemtől kedvet kapsz a meztelenkedésre! :-)
Én kétszer éltem át: egyszer ténylegesen, az ébredéskor, és még egyszer, amikor leírtam Neked! :)

Szeress és élvezz!!
Csók mindenedre :)
Viki


Ébredésem története

"Kriszti..." suttogja valaki. Fáradtan felnyitom szemeim. A szobámban vagyok, egyedül. Én suttogtam a neved... Elmosolyodom. Az órámra pillantok. Reggel 7.30 van. Hajnali fél 3 -kor küldtem el neked a képeket magamról, ezek szerint 4 órát aludtam eddig álomtalan bódulatban, és az első gondolatom még álmomban is te vagy... Szeretlek! Oldalra pillantok: szétvágott bugyim a fejem mellett, nedveimtől illatozva a párnámon... Hmmm... Te kis kéjenc!:) Ezt még megkapod...:) Tudod, a következő alkalommal... :)) Arcomon a kielégültek mosolyával visszacsukom a szemem, és ezzel a szerelmes kábulattal simítom végig testemet. Még mindig meztelen vagyok. Melegem van, és kitakarózva fekszem az ágyamon. Még mindig az általad felpezsdített, forró vérem fűt. Egy kicsit mintha mindenem zsibbadna, egyszerre fáradt és kipihent minden porcikám. Felhúzott térdeimet terpeszbe lendíti egyetlen simogató érintés a combomon... még mindig mintha a te kezed lenne... Kezem/kezed magától siklik, megborzongok, és ujjam/ujjad már bent pihen a sima, nedves vályúban... hosszában szirmocskáim közé simulva. Ez most a te kezed és az én puncim, vagy a te nunidat érinti az én ujjam? Nem akarom eldönteni. Jó így. Fekszem mozdulatlan. De mégis... a csapzott szőröcskék... Az éjjeli hancúrozás nedveitől lucskos puncikám... Igen, ... és akkor ez a te kezed... :) Duzzadt és kimerült, de mégis érzékeny csiklómhoz feszül ujjad. Kedves-kegyetlen kis kezeddel, fogaiddal te gyötörted meg az éjjel... Kriszti... Szerelmem! Annyira jó veled.... És ígérem, legközelebb én is jobban meggyötröm a nunidat, :) hogy te is érezd ezt a gyönyört... hiszen ha szeretjük egymást, ha figyelünk egymásra, mindent lehet élvezni... és ezek a különleges élvezetek néha nagyon jól tudnak esni... Tudod, dupla öröm Veled minden pillanat! Azt adni egymásnak, amire csak két lány képes igazán! Így, leszbikus szerelemmel! Mert hiába vagyunk biszex lányok, ez most csodálatos leszbi szerelem: csak Te meg én! De mi ez...? Óh kedves... hiszen mozog az a fincsi ujjacska!... kis huncut, míg én töprengek, te titokpontomon kalandozol... ohh... de finom! Mint egy korcsolyapályán a legkecsesebb balerina... úgy siklik, táncol az az érzéki ujj... felfedezve minden kis redőt... minden mélyedést... minden örömet... Én is szeretem minden porcikádat!... látom tested... érzem bőröd simaságát... ahogy hozzám simulsz...és simogatsz.... ott lent, a szirmocskáimat... egyenként, mindkét oldalon... Igen szerelmem... nagyon fincsi vagy... de várj csak, kedves... van egy meglepetésem számodra! :) Kinyúlok ide, az ágy melletti fiókba... Ez az. Ugye tetszik? :) Igen, ez az a vékony, szűzlány-vibri!:) Rózsaszín, sima és alig vastagabb mint az ujjad! Húzd itt végig... ne... ne told még be, úgy... csak itt kívül... a kéjek nedves forrásának völgyében... csak itt a vágatban... húzogasd... lágyan... dörzsölgesd bele... végig... a nektárba... a te virágszálad vagyok...

Látod, ahogy a vibri... síkos nektáromtól? ...ahogy csillog? ... csillog a szerelem... Mert miattad ilyen ... Mert szeretlek... terád tudok csak ennyire felizgulni... Óh, te csodás "*********"... már megint leszbi játékot játszunk? ... na jó... Tedd ide.. a szűzhártyámhoz... ahh... csak óvatosan... még ne kapcsold be... kicsit forgasd, és lassan... lassan nyomd beljebb... ohh... ez az... várj.. kicsit kijjebb... és látod? ...ahogy a félkemény szilikonra... ráfeszül a szűzhártyám... Szép... neked vagyok szép... hogy felizgulj te is tőlem... hmm.... úgy, és most... kapcsold be... ahh... csak kis fokozatra... ohh... így... ezt szeretem.. ahogy feszül... és rezeg... mindenem rezeg... óhhh... de nagyon fenséges érzés... igen... told beljebb... ahhhh... kicsit a külső végét... nyomd lefelé... hogy a másik vége itt fent... huhhh... igen... ott... a gé-pontom... ahhh.... jajj, de jó... ezt így nem fogom sokáig... várj... kicsit húzd ki... úgy ... ohhh... kikészítesz...:) és most megint be... hahhh... lassan!... ki... és be... ahhh... még... így... hohh... hahhh... ki... lassan... be... csak így... finoman... így... lassan... szerelmesen... sokáig... sokáig akarlak... élvezni... Közben... itt a cicim! Ez is... a tied... neked adom! ...nektározd be az ujjad... ohh... és simogasd... a bimbócskáimat is... Nagyon... nagyon jól csinálod... és most játssz vele... kicsit határozottabban... de mégis lágyan... Közben lent... figyelj a ritmusra... :) úgy... ki... huhh... és be... finoman! ohhh... lassan... Itt fent meg... csippentsd... két ujjad közé... ezt a feszes... érzékeny peckecskét ...és érzékien... sodorgasd... hahh... finoman... tekergesd... ahhh.. néha szoríts rá... erősebben... óhhh... aztán... lazíts...és... csak simogasd... hohhh... nagyon jó... ezt nagyon szeretem... ahhh.. csak... nem bírom... túl sokáig... ahh... ahhh... Várj!... még... itt lent... van egy... meglepim! :) Add csak... a kezed! Úgy... ide... egy lukkal lejjebb... :) Tudod,... nem szoktam... soha... de csak Neked... csak most... ahhh.... Ott is lucskos... látod... csurgok mindenhova... :) ...és... csak egy kicsit... csak a mutatóujjad... és csak ...csak egy ujjpercedet... Először... simizd körbe... aztán könnyen bemegy... csak egy centit... csak óvatosan... ahhh... igen... ha így szereted... nekem is... nekem is jó... ahh... jó... ne... beljebb ne... csak így... ohhh... fincsi... mozgasd.... körbe... ohhh... kezd... a csípőm... ritmusra... igen... táncol... a kezedtől... Csókolj! ... hmmm...Szeretlek! ...de várj! ... várj még...és ...a vibrit... várj... húzd ki... hahhhh... és most... a középső ujjadat... tedd be ...a helyére... hohh, de jó... a két ujjad... egy itt... egy ott... :) a vibrit meg... nyomd a csiklómhoz.... így... ahhh... nagyon... ari vagy... óhhh szerelmem!... berezonál... az egész csípőm... kezd mindenem elzsibbadni... a mosolyod... belém olvad... csókolj! ... hmmm ...csak a feszültség... az örvény... ami.. egyre jobban... nő bennem... és a szerelem! ...szeretlek... Kriszti! ...tied vagyok... és te is... itt bennem... az enyém vagy!... ohhh.. ...igen... egyek vagyunk.... ohhh... érzem... mindenem... ahh... feszül... remeg... ahhh.... most!... igen!... a záróizmom... ohhh... lüktetve... ahhh... rászorít... ujjadra... ahhh... ahhh... micsoda orgazmus!...ahhh... óhh, Kriszti... szerelmem... szerelmem... hmmm... simogass még... szeress... érezlek! ...még... lassan... lágyan... csak simogass... még... mmmmm...

...és újból elnyom az álom, vagy csak a kábulat... Elaludtam, vagy elájultam? Mindegy, hisz a Te karjaidba omlottam és olvadtam el! A Te szerelmes ölelésedbe ájultam most is fergeteges orgazmusomból. :)
A halk zümmögésre térek magamhoz. Lekapcsolom a vibrátort, ami már alig dorombol combom alatt. Kriszti... te kis pajzán... hát így is ki tudsz elégíteni? :) Fél 10 van. Mennyi volt a kábulat, és mennyi az élvezet? Ki tudja! Nem is lényeges! Az a lényeg, hogy velem vagy, veled vagyok, hogy egyek vagyunk!

Szerelmem! Olyan jó lenne veled a másik valóságban is... De ha nem lehet úgy, ahogy akarom, akkor úgy akarom, ahogy lehet! Ezért jó így is! Igen, és ezt a szerelmet már nem szakíthatja szét semmi és senki! Egyek vagyunk, itt élsz a gondolataimban, mozdulataimban, orgazmusaimban, és remélem én is ott vagyok Veled, Benned... Mindig!

Szeretlek!
Viki
Hozzászólások
További hozzászólások »
SzerelmesViki ·
Kedves DREAMER! A magad módján természetesen igazad van. Kívülállóként olvasgatva valóban sok a hangutánzó szó, DE... Amikor a chat-en be van gerjedve az ember lánya, :heart_eyes: valahogy egyszerűbb csak ennyit leírni, hogy hmm... A társam aki ott éppen beleéli magát, az úgyis érzi, hogy most mi történhet éppen. Márpedig a beleélés a lényeg. :heart_eyes: Az Ébredésem története pedig egyértelműen erre, a már megtörtént chat-es élvezésre rímelt stílusával... :grinning:
Tényleg azért mertem leírni úgy ahogy történt, hogy egy kis formabontással változatosságot hozzak a rovatba.
:innocent:
DREAMER ·
ok

Avriel ·
Sajnálom, hogy végül letettél a folytatásról, szívesen elolvastam volna. Nem tudom, hogy azóta mennyit változott a kapcsolatotok, erősen bízom benne, hogy sok örömet okoztok még egymásnak :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: