Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel V.

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel 5. rész

Előzmény

Hirtelen teljesen magamhoz tértem és körülnéztem a szobában, de sehol nem láttam sem őt, sem pedig a ruháit. Felidéztem magamban a tegnap este történteket és újra elöntött a bizonytalanság érzése. Csupa ellentmondás ez a lány - csóváltam meg a fejem. Kitápászkodtam az ágyból és a fürdőszobába indultam. Miközben a reggeli tisztálkodást és egyéb teendőimet végeztem, a gondolataim csak a lány körül forogtak.
- Most mi tegyek? - kérdeztem hangosan a tükörképemtől. - Szakítsak vele, mielőtt túl komollyá válna a dolog? De hát ennél komolyabb már nem is lehetne, végül is elvettem az ártatlanságát és kimondta azt a szót, amitől a legjobban rettegtem! Szeret!
- Jézusom, már magamban beszélek! - néztem hitetlenkedve a tükörképemre.

A helyére raktam a borotvát, és elindultam a ruhásszekrényem felé, hogy kiválasszam az aznapi viseletemet.
- Ez a lány veszélyes, nagyon veszélyes - mondtam ismét magam elé. Ebből elég! Ma szakítok vele! - határoztam el magam. Gyorsan felöltöztem és szinte rohantam az autómhoz. Az irodaházhoz érkezve futtában üdvözöltem a portást, és a felvonóval a 23. - ra mentem. Mindenkit üdvözöltem az irodám felé vezető rövid úton.
- Jó reggelt Judy! - mosolyogtam a titkárnők gyöngyére.
- Önnek is uram!
- Miss Scott megérkezett már? – kérdeztem.
- Igen uram, a kisasszony már itt van. Beszélni óhajt vele?
- Igen, kérem szóljon neki, amint előkerül! - és azzal elindultam az irodámba.

Határozottságom ellenére, a gyomromban furcsa remegést éreztem. Kézbe vettem az aznapi postámat, de szinte nem is láttam mik azok, kitől jöttek.
Ingerülten visszaraktam a helyükre őket. Leültem, majd felálltam és járkálni kezdtem, mint egy ketrecbe zárt oroszlán. Kis idő múlva Judy hangját hallottam a házi telefonon, miszerint Miss Scott megérkezett. Mikor mindezt közölte, a gyomrom gombostűfejnyire zsugorodott, és kivert a víz. Mi van velem? Nem értettem ezt az állapotot. Csak egy lány, akivel most szakítani fogok. Számtalanszor megtettem már. Vettem egy mély levegőt és határozott hangon, talán túl határozottan is, közöltem, hogy fogadom Miss Scottot. Leültem a bőrfotelomba és próbáltam magabiztos testtartást felvenni, miközben úgy tettem, mintha a munkába lennék feledkezve. Halk kopogtatás hallatszott az ajtó felől, amire határozott szabaddal feleltem. Mitől vagy te olyan határozott, kérdeztem magamtól. A kezed remeg, gyöngyözik a homlokod, mint valami vizsga előtt. Idáig jutottam a gondolataimban, mikor nyílt az ajtó és belépett rajta az a gyönyörű lány.

A lélegzetem elakadt a látványától. Na most légy erős! - biztattam magam.
- Foglalj helyet kérlek! Mikor elhelyezkedett szemben velem, éreztem, hogy most kellene belevágnom a mondókámba, de nem jött ki hang a számon. Szakíts vele! Veszélyes! - szólaltak meg a vészcsengők a fejemben, de nem törődtem velük.
- Hová tűntél reggel? - kérdeztem.
- Háát... - habozott a válasszal - haza kellett mennem átöltözni!
- Tegnap nem azért mentünk először hozzád?
- De, csak... - ekkor eleredtek a könnyei és megannyi gyémántként csorogtak le az arcán. Próbáltam erős maradni és nem odamenni hozzá, de gyengének bizonyultam.
- Kicsim mi a baj? - kérdeztem közelebb érve hozzá.
- Se... semmi, csak sejtem miért akartál beszélni velem - mondta miközben a sírás fojtogatta.

Mielőtt szólhattam volna, folytatta.
- Ugye most szakítani fogsz velem? - kérdezte rám nézve. Könnyes, de még így is meseszép kék szemeit látva, egyszerűen nem tudtam kimondani azt az egyszerű szót, hogy igen.
- Miből gondolod? - kérdeztem inkább.
- Azután ami tegnap történt, szóval... - és itt megint elakadt a szava. Látszólag nagyon igyekezett összeszedni magát. - ... úgy éreztem, hogy nem akarod folytatni. Ha ez így van, természetesen nem fogok jelenetet rendezni, csak mond meg! - az utolsó mondatot szinte hadarta. A vészcsengők a fülemben úgy csilingeltek, mintha valami templom harangjai lettek volna, de elfojtottam magamban a hangjukat és kiböktem azt, amit nem akartam.
- Eszemben sincs szakítani veled! Tegnap csupán meglepődtem, és nem tudtam, hogy kezeljem a helyzetet. - mire mindezt befejeztem, felugrott a székéből és a nyakamba vetette magát.

Újból elkezdett sírni, de ez már a megkönnyebbülés könnyei voltak. Mohón kereste a számat, és mikor rátalált azonnal szenvedélyes csókban forrtunk össze. Nyelvünk egymást kergették, vad játékba kezdtünk, de mint mindig, Murphy törvényei most is beigazolódni látszottak. Éppen kezdtünk volna belemelegedni, amikor is megszólalt a házi telefon, és Judy közölte, hogy megérkezett az egyik ügyfél. Szétváltunk, és míg Melinda összeszedte magát egy kicsit, kiszóltam a titkárnők gyöngyének, hogy 5 percet kérek! Mire felnéztem addigra Melinda toalettje ismét tökéletes volt. A szemén még látszottak a sírás nyomai, ám mindent egybevetve gyönyörű volt.
- Este hívsz? - kérdezte félénken.
- Persze kicsim. - válaszoltam - 8 körül jó?
- Ok, akkor 8 körül, szia Chris! - egy gyors csókot nyomott a számra, és kilépett az irodából.
- Judy, kérem kísérje be Mr. ööö... az ügyfelet! - hirtelen minden kiment a fejemből.

Megbolondít ez a lány Chris - korholtam magam.
- Azonnal uram. - jött a válasz a készülékből. Rövid kopogás után belépett Judy és beljebb invitálta az ügyfelet.
- Jó napot! - álltam fel a székemből és kezet nyújtottam neki. - Chris Foster. - mutatkoztam be.
- Önnek is! - válaszolta határozottan kezet ráztunk. - Edward J. Davis..
- Nos Mr. Davis az elsődleges vázlatok elkészültek, és tudomásom szerint meg is kapta azokat. - mire a mondat végére értem, a gondolataim, már messze jártak. Csak fél füllel figyeltem Davisre. A megbeszélés végén, szerencsére mindenki elégedett volt. Miután elbúcsúztam az megrendelőtől, behívtam Judyt az előjegyzési naptárammal együtt. Kiderült hogy van egy szabad félórám a következő értekezletig, és úgy döntöttem, hogy akkor már hasznosan is eltölthetem ezt az időt.
- Judy diktálni fogok. - jelentettem ki.
- Rendben uram, csak kimegyek a jegyzetfüzetemért.
- Nem kell az, ott van a papír az asztalomon! - mondtam és közben odasétáltam mellé.
- De uram, toll sincs nálam! - nézett rám.

Hirtelen felnevetett, mert közben már elővettem a farkamat, amibe majdnem beleütközött a fejével.
- Nem baj Judy, használja az enyémet! - mondtam én is nevetve.
- Te perverz! - mondta és már kézbe is vette a "tollamat". - na lássuk milyen ízű tinta van ebben a tollban. Lassan a szájába vette és szívott rajta egy párat, amitől viharos gyorsasággal keményedni kezdtem. Kivette a szájából és körbe nyalogatta a makkomat, miközben a kezével le - föl masszírozta a farkam. Én közben a telt melleit vettem kezelésbe. Simogattam, gyúrtam őket ő pedig a farkamba nyögött. Ekkor nem bírtam tovább, felhúztam őt a fotelból és szinte durván az asztalra löktem. Mögé álltam sebtében fölhúztam a szoknyáját, a tangáját pedig, letéptem egy határozott mozdulattal, amit ő egy hangos nyögéssel vett tudomásul. Térdre ereszkedtem mögötte és vadul belenyaltam a puncijába, majd az elsőt követte a többi nyelvcsapás. Szinte nem is néztem hová nyalok, csak nyaltam, ahol értem.

Talán ettől a szokatlan vadságtól, máris élvezni kezdett, én pedig próbáltam követni a csípője vad hullámzását. Én sem bírtam tovább, felálltam mögüle és egyetlen lökéssel tövig vágtam belé a farkamat. Szinte felnyársaltam, amire egy hangos, ám mégis visszafojtott sikoly volt a válasz. Őrült tempóban keféltem, és közben az asztalra szorítottam a lányt. Próbálta követni a mozgásomat, de mivel sűrűn ritmust váltottam, ez nem sikerült neki. Kicsit lassítottam és a feneke gömbjeit megmarkolva széthúztam azokat, hogy gyönyörködhessek a látványban. A kéjrudam nedvesen csillogva bukkant fel, majd tűnt el ismét a tocsogó puncijában. A kefélés ütemére mozgott a fenekének záróizma is. Bőven benyálaztam a hüvelyk ujjamat és masszírozni kezdtem az érzékeny területet, majd egy határozott mozdulattal tövig toltam belé, aminek jutalmaként, kéjes remegés futott végig a testén egészen a puncijáig. Éreztem magam a vékony gáton keresztül, ahogy ki - be mozgok benne.

Aztán előre hajoltam és a hajába markoltam, majd megrántottam és húzni kezdtem, persze azért ügyelve rá, hogy ne fájjon túlságosan. De ez épp elég volt neki, és az öklét harapva élvezni kezdett. Éreztem a hüvelye erőteljes összehúzódásait, a farkam és az ujjam körül egyaránt, de nem törődtem vele, csak keféltem tovább ugyanolyan vadul. Éreztem, hogy mindjárt robbanok és ha lehet, még gyorsabb ütemet vettem fel, de közben nem engedtem el Judy haját sem. A lány szinte folyamatosan élvezett és ez rám is hatással volt. Hörögve már - már állat módjára kezdtem élvezni, és élvezetem ütemére erőteljesen dugtam a lányt, hosszan pumpálva belé az ondómat a medencecsontom közben hangosan nekicsapódott a fenekének. A végén erőtlenül dőltem a hátára és együtt ziháltunk. Gyengéden simogatni kezdtem a haját, amit kissé megtépáztam a szenvedély viharában. A farkam lankadásnak indult, és puhán csusszant ki belőle. Ő gyorsan a puncija alá tette a kezét és felfogta vele a kicsorgó ondómat. Papír zsebkendőt vett az asztalomról és abba törölte a kezét, majd a punciját is.

Amikor mindezzel végzett, leült és rám nézett.
- Még soha senki nem baszott szét ennyire! - mondta mosolyogva. Kissé meglepett arcot vághattam a "baszás" szó hallatán, mert nem szokott ilyen szavakat használni.
- Most mért vagy meglepve? Ez nem dugás volt, nem szeretkezés, hanem egyszerűen baszás, de a legjobb életemben. - mondta kipirult arccal. Én még mindig csak lihegtem, mosolyogtam rá és beleegyezően bólogattam az asztal sarkán ülve. Ő fölállt a székből és odajött hozzám. Megfogta a már lankadt farkam, amit elfelejtettem eltenni, és tisztára nyalogatta, amit hálás mosollyal néztem. Rendbe szedte magát kicsit a fürdőben és egy kacér mosoly kíséretében kiment az irodából. Az órára pillantva meglepetten vettem észre, hogy az egész aktus nem tartott tovább 8 - 10 percnél. Kimentem én is a mosdóba, hogy kissé rendezzem a soraimat. Kicsit elgondolkodtam a történteken és arra a következtetésre jutottam, hogy ez nem volt más, mint a feszültség levezetés legjobb módja.

A napom további része, szokatlanul eseménytelenül telt. Nem unatkoztam, azt azért nem, csupán említésre méltó dolog nem történt. A nap végén hazamentem és egy kellemes zuhany után a tv elé telepedtem egy szendvics társaságában. Mivel a műsor rendkívül érdekfeszítő volt, rövidesen álomba merültem. A telefon csörgése riasztott fel. Felálltam a kanapéról és az ölemből a tányér a földre esett és csörömpölve tört szét. Fejcsóválva mentem a telefonhoz és felvettem.
- Igen? - szóltam bele álmos hangon.
- Szia Chris! - szólalt meg a telefon Melinda hangján. - Elaludtál?
- Igen, sajnálom. Mennyi az idő? - kérdeztem a homlokomra csapra.
- Már fél tíz és kicsit aggódtam, ezért hívtalak fel! De nem is tartalak fel tovább, inkább aludj!
- Le ne tedd! - mondtam neki mosolyogva - dehogy alszom, inkább felmennék hozzád egy kicsit, ha lehet!
- Várlak - mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog. - egy kis meglepivel készültem neked! - a hangja sejtelmesen csengett.
- Milyen meglepi? - kérdeztem, de csak már a süket telefontól.

Kapkodva öltöztem, bevágtam magam mögött az ajtót és szinte repültem az autóm felé. Pár perc aszfaltnyúzás után a házuk előtt voltam. Bezártam az autót, vettem egy mély levegőt és elindultam a 2. emeletre. Kopogásomra kisvártatva kinyílt az ajtó és Melinda fürdőköpenyben, mezítláb invitált beljebb a lakásba. Észrevettem, hogy mosolya, szeme valahogy nem olyan mint máskor. Amikor a nyakamba borult, már azt is tudtam, hogy miért. Enyhe alkohol illat lengte körül. Nem irritáló, inkább édes és mámorító volt, amilyen a csókja is. Miután kibontakoztunk egymás karjaiból, kicsit eltoltam magamtól, hogy szemügyre vehessem. A fürdőköpeny pántjai kissé meglazultak az ölelkezésünk alatt. Végig mértem és csak nyeltem egy nagyot, amikor a szemeim elé tárult melleinek finom belső íve, izgatóan lapos hasa, a csupasz vénuszdombja, combjai lágy vonala. Ismét magamhoz vontam, remegve hajoltam le az ajkaira. Lágy, már - már szerelmesnek mondható csókba kezdtünk. Szétnyitottam rajta a köpenyt és melleit a kezembe véve becézgettem, míg ő, az egyik kezével szenvedélyesen a hajamba túrt, a másikkal egyre inkább a lüktető kéjrudam felé vette az irányt.

Hirtelen a hátam mögül torokköszörülés hallatszott, ami úgy hatott rám, mintha legalábbis egy pisztolyt sütöttek volna el a fülem mellett. Mint akit rajtakaptak, úgy pördültem meg a saját tengelyem körül. Hát persze, Betty, róla teljesen megfeledkeztem. Betty látva a megilletődöttségem, gyöngyöző kacajban tört ki, amiben pár pillanat múlva mi is követtük. Felocsúdva a pillanat hatása alól, végig mértem őt is, és meglepve tapasztaltam, hogy ő is hasonlóképp van öltözve, mint Melinda. Természetesen azonnal az futott át az agyamon, hogy vajon ő sem visel semmit a köpeny alatt!? Kölcsönösen köszöntöttük egymást, de Melinda máris tuszkolt a hálója felé. Mikor beértünk szenvedélyesen csókolgatni kezdett és szinte letépte rólam a ruháimat. Teljesen meztelenül álltam előtte, meredt hímtaggal. Ekkor meglökött én pedig egy fotelben landoltam, ami pont az ágya előtt volt.
- És a meglepetésemmel mi lesz?
- Nyugi megkapod azt is, de most tedd amit mondok!

Volt valami a szemében, amitől úgy gondoltam, ám legyen, tegye amit akar.
- Hunyd le a szemed! - jött az első utasítás, amit haladéktalanul teljesítettem. Éreztem, hogy valami puha textíliával beköti a szemem, amitől egy szemernyit sem láttam, úgyhogy felhagytam a fölösleges szemmeresztgetéssel.
- Engedd le mindkét kezed a fotel mellett! - jött a következő instrukció. Mikor ezt is teljesítettem, éreztem, hogy bilincs kattan az egyik, majd a másik csuklómon is. Ezen kissé meglepődtem, de nem aggódtam. Próbálgattam a bilincsek erejét, ami nem volt túl jó ötlet, mert azok jobban rászorultak a csuklóimra. Szóvá tettem ezt a tényt, de csak egy "úgy kell neked" kacaj volt a válasz. Pár percig nem történt semmi és ez már kezdett zavarni. Itt hagyott? Vagy csak ül és néz? Ezek a kérdések foglalkoztattak, amikor hirtelen egy simítás futott végig a mellkasomon, de amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan ment is. Aztán kb. 1 perc múlva nekem nyomódott a szája, a nyelve sebes kígyóként szökött a számba, de amikor visszacsókoltam volna már el is tűnt.

Nagyon felizgatott ez a kis játék, éreztem, hogy a farkam igencsak emelgeti a fejét. Próbáltam hallgatózni, kifürkészni az apró neszeket, ám kedvesem úgy kötötte be a szemem, hogy a kötés a füleimen is végigfutott, ezáltal megnehezítve a hallásom. Ekkor egy apró csippentést éreztem a mellbimbóimon, de ez sem tartott tovább 1 másodpercnél. Néhány pillanat elteltével jött a következő inger egy nyelv formájában, ami végig futott az arcomon én pedig mohón kaptam utána a számmal, de nem értem el. Ekkorra már teljesen kész voltam, ki akartam szabadulni, de a bilincsek jobb belátásra késztettek. Éreztem, ahogy egy kéz ráfonódik a farkamra és teljesen hátrahúzza a bőrt rajta, majd amikor már kezdett volna kellemtelen lenni a dolog, elereszti. Önkéntelenül is toltam a kéz után a csípőmet, de csupán a levegőbe döftem a férfiasságommal. Csalódottam huppantam vissza a fotelba. Ekkor combomon végig simított az édes kis kezeivel, a térdeim felől, majd ujjai ráfonódtak a férfiasságomra, ám ezúttal nem eresztette el olyan hamar. Nem eresztette, de nem is csinált semmit.

Éreztem, ahogy a hajával végig simít a hasamon le egészen a kezében lüktető farkamig. Mintha egy lágy puszit nyomott volna a makkomra, de ezt nem vettem biztosra. Egy nyelvet éreztem, amint körbefut a makkom gallérja körül, aztán ismét csak a kéz édes szorítása kényeztetett. Rég voltam ennyire felizgatva, a gyomrom remegett, a farkam a szapora pulzusom ütemére lüktetett, ziháltam és a teljes lényem a beteljesülés után sóvárgott. Ekkor ismét magamra maradtam, de csak egy pillanatra, mert éreztem, ahogy a nyelvével lassan végignyalja a fülcimpám. Már meg sem próbáltam elkapni a fürge nyelvecskét, csak hagytam, hagy kényeztessen, de ez sem tartott sokáig. Egy ujj tolakodott a számba, majd ahogy jött, úgy ment is.

De valami maradt. És ez a valami nem volt más, mint egy ismerős íz. Melinda puncijának az íze. Míg ez tudatosult bennem, addigra az ujj visszatért és nyálkás anyaggal kente be az orrom és a szám közti részt, én pedig remegő orrcimpákkal szívtam be a puncijának mámorítóan erotikus illatát. Ordítani tudtam volna a vágytól és ez szerintem látszódott is rajtam, mert egyszer csak megkönyörült rajtam.
- Akarod, hogy levegyem a kötést? - kérdezte csábosan, mivel nem tudtam megszólalni, csak bólogattam. A kötés meglazult én pedig a hirtelen támadt fénytől tartva szorosan lehunyva tartottam a szemeim. Kellemesen csalódtam, ugyanis a szobában lágy hangulatfény uralkodott. A látvány, ami szemeim elé tárult, minden várakozásomat felül múlta. Ott állt előttem meztelenül, arca a vágytól kipirulva tündökölt. A mustra végén hamiskásan rám mosolygott és oldalra lépett egy "taramm" felkiáltás kíséretében. A kép, ami elém tárult egyszerűen letaglózott.

Se köpni, se nyelni nem tudtam, de még a légcsere is bonyolultnak tűnt abba a pillanatban.
- Ő az én kis meglepetésem neked! - mondta az ágy felé mutatva. Az ágyon Betty feküdt csábos pózban, szemében "pajkos kislány" csillogással. A fürdőköpeny még rajta volt, de már bepillantást engedett csábos testére. Közepes méretű, kerek mellei peckesen meredtek felém, szép vonalú hasa a légzése ütemére emelkedett - süllyedt. A többi részt eltakarta köpeny, de nem bántam, mert az összkép így is remekbeszabott volt.
- Ugye meglepődtél? Ne mondj semmit, látom, hogy tetszik! - szólt nevetve az én szőke tündérem.
- Ööö... ahha... - hebegtem, mire a két lány egyszerre nevetni kezdett.
- Ezért mondtam, hogy ne mondj semmit! - mondta nevetve Melinda. - Az igazi meglepi még csak ezután jön! Ragadozó módjára kezdte el becserkészni áldozatát, ez esetben az áldozat legnagyobb örömére.

Csábosan odamászott Bettyhez az ágyban. Összemosolyogtak és lágyan megcsókolták egymást, ami úgy tűnt nekem, hogy nem az első. Melinda finoman kezdte lefejteni Bettyről a maradék ruhaneműt. Az ujjai nyomában szorosan, ott volt a szája is, hogy az érintett részeket, csókokkal hintse meg. Mikor megszabadította a köpenytől, Melinda egyetlen mozdulattal a fejemre hajította azt, én pedig, mint akinek az élete múlik rajta, úgy ráztam le a magamról, nehogy egy másodpercet is kihagyjak. A lányok közben tovább kényeztették egymást. Simogatták egymás melleit, nyelvükkel érzéki csatát vívtak. A kezek lassan haladtak egyre lejjebb. Most Betty vette át a kezdeményezést. Felemelkedett az ágyról és Melinda fölé hajolt. Érzéki csókot követően áttért a lány melleire, hogy azokat kényeztesse. Pont jó volt a rálátásom az ágyban folyó eseményekre. Melinda az oldalról a melleit nyalogató Betty haját simogatta, majd a hajába markolva irányította, merre is haladjon, a másik kezével pedig a saját csiklóján körözött.

A látvány hatására, az izgalmi állapotnak arra a szintjére kerültem, amikor egy apró érintés elég ahhoz, hogy lávaként ontsam magamból a magomat, de mivel a kezeimet a bilincs fogva tartotta, a lányok pedig egymással voltak elfoglalva, az érintés veszélye nem fenyegetett, legalábbis egyenlőre! Ekkor úgy látszik Betty sem bírta tovább, széttárta a combjait és ő is a saját csiklóját vette kezelésbe, ujjait időnként a lucskos hüvelyébe merítve. Lassan megindult a fejével egyre lejjebb. Nem sokat időzött a hason, azonnal a lényegre tért. Nyelvével gyengéden megérintette Melinda csiklóját, mire annak összerándult a teste a gyönyörtől. Széjjelebb tárta barátnője combjait, ezáltal nekem is jobb rálátást biztosítva. Ujjaival simogatni kezdte a ajkakat, majd fokozatosan egyre beljebb haladt, míg el nem ért a barlang bejárata elé. Határozott csípőmozgással Melinda, szinte felhúzta magát a másik lány ujjára. Előbb egyre, majd az azt követő másodikra is. Egyre gyorsuló ütemben járt az ujja a nedves punciban. Nyelve az érzékeny csiklón táncolt, amit Melinda hangos nyögésekkel díjazott.

Ekkorra már Betty is elérkezett arra a pontra, amikor már nem bírta tovább. Lábait átvetette barátnője feje felett. Amikor az a punciját kezdte hasonlóképpen kényeztetni, szinte kánonban kezdtek nyögni és sóhajtozni. A gyönyörű női sixty - nine - t látva tűrőképességem határára jutottam. Amennyire csak a bilincs engedte előre hajoltam és véres ragadozó szemekkel bámultam őket. Kitágult orrlyukakkal szívtam be a nedvező gyönyörkelyhek mámorítóan édes, egzotikus illatát. A saját nedvei és Betty nyálának édes koktélja, Melinda fenekének vágatába csordogált, bőven benedvesítve a lány ánuszát. Betty a középső ujjával érzékien masszírozni kezdte, majd mikor már eléggé ellazultnak ítélte meg, óvatosan elkezdett befurakodni, amire egy hangos nyögés volt a válasz. Amikor már simán járt az ujja ki - be, a mutató ujját kiegyenesítve a hüvelybe tolta azt. Ujjai lassan érzékien mozogtak barátnője testében, közben nyelvével visszatért a csiklóhoz és szívni, szopogatni kezdte. Melinda is hasonlóképp cselekedhetett, mert Betty is egyre hangosabban nyögött barátnője puncijába.

Ekkor hirtelen Betty leszállt Melindáról és pózt váltottak. Egymással szemben helyezkedtek el, mintegy ollóba fogva a másikat, mindezt persze úgy tették, hogy én se maradjak ki a jóból és tökéletesen lássak mindent. Egymáshoz illesztették a puncijukat és egyre gyorsuló ütemben kezdték összedörzsölni őket. Egyre hangosabb sikolyok, nyögések jelezték az orgazmusok közeledtét. Pár pillanattal később Melinda lélegzet visszafojtva élvezni kezdett remegő csípővel. Nem sokkal később követte őt Betty is, ám ő egy hangos sikollyal adta tudtunkra, hogy számára is elérkezett a beteljesülés pillanata. A két lány remegő csípővel pihegve feküdt és lassan kezdtek visszatérni a valóságba. Mikor teljesen magukhoz tértek, szétváltak és Melinda odajött hozzám és mosolyogva törölte le az államon folydogáló nyálamat.
- Látom tetszett, amit láttál! - mondta aztán lehajolt és egy Betty ízű csókot nyomott a számra. Betty is odajött hozzánk és letérdelt, hogy kioldja a bilincseimet.
Hasonló történetek
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

myrtill ·
Utálom azt mondani, h én tudtam, de rá mertem volna tenni a fél életemet, h ez fog történni.

Még mindig jó a stílusod, de sztem ez már a rétestésztánál is jobban el van húzva.

Usy ·
Jó a történet, még mindig, meg a stílus is.. néha már kicsit elveszek benne, hogy akkor most van történet is, meg hogy izé... a titkárnö így-úgy-amúgy, meg mittomén, de azért élvezhetö...:))) szóval várom a 6. részt....:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: