Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel II.

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel 2. rész

Előzmény

Pár másodpercig még néztem a sarok felé, hátha visszatér, de már csak idegen arcok jelentek meg. Lassan a buszmegálló padjához mentem és leültem.
- Ezt meg kell emésztenem! - mondtam hangosan magam elé és rágyújtottam egy cigarettára. Ránéztem az órámra és láttam, hogy már el is késtem, ezért összeszedtem magam és elindultam a munkahelyem felé. Arra indultam amerre Melinda ment és egyre csak ő járt a fejemben. Elértem az irodaházig és beléptem a bejárati kapun.
- Hello Bill! - köszöntem a portásnak
- Jó reggelt Mr. Foster! - köszönt vissza A felvonóhoz léptem és míg vártam egyfolytában a lány járt a fejemben. Magamban mosolyogtam, amikor kinyílt a lift ajtaja. Beléptem és megnyomtam a 23-as gombot. Mikor kiszálltam a 23. emeleten, már javában folyt a munka.

Sorban oda köszöntem a munkatársaknak, akik mellett elhaladtam, míg oda nem értem a titkárnőm asztalához.
- Jó reggelt Judy! - köszöntem - sajnálom, hogy késtem, de az átkozott autóm a szervizben van és busszal kellett jönnöm.
- Jó reggelt uram! - köszönt vissza.
- Keresett valaki? - kérdeztem
- Csak Mr. Peterson kereste - válaszolta - kéri, hogy amikor van egy kis ideje, ugorjon be hozzá!
- Ok. Akkor ezzel kezdem a napot. Köszönöm Judy! - mondtam és elindultam a főnök irodája felé. Amikor oda értem, a titkárnője köszöntött.
- Jó reggelt Mr. Foster!
- Jó reggelt magának is Edit! - köszöntem vissza - van benn nála valaki? - kérdeztem
- Nem - felelte - a kisasszony már kijött azt hiszem. Egy pillanat! Megkérdezte telefonon, fogad-e a főnök, mire igenlő választ kapott és beinvitált az irodába.

Mikor beléptem a főnök az asztalánál ült.
- Hello Mike!
- Hello Chris! - mondta - Tedd le magad! - kínált hellyel.
- Mi történt reggel? - kérdezte - Nem szoktál késni!
- Ne is kérdezd! Az autóm lerobbant és most a szervizben van, ezért busszal kellett jönnöm, ami késett, tehát kész rémálom!
- De miért is hívtál?
- Ja tényleg - mondta - Kaptunk egy új munkatársat és úgy gondoltam, hozzád osztom be. Mit szólsz? - kérdezte
- Egy jó munkaerő mindig elkél a csapatomban. – mondtam.
- És ki az, ha szabad tudnom?
- Nézzük csak! - mondta és közben az előtte lévő papírkupacot kezdte böngészni - Na meg is van. - bökött az ujjával egy pontra.
- A neve Melinda Scott, 24 éves és most végzett az egyetemen kitűnő eredménnyel. Ígéretes tehetség, legalábbis ezt mondják róla, de majd kiderül. – mondta.

Amikor a nevét mondta ismét a lány jutott eszembe a buszról, de gyorsan el is vetettem a gondolatot.
- Ok Mike, majd meglátjuk. - mondtam - És hol van a mi kis üdvöskénk?
- Hát azt hiszem, pont elkerültétek egymást - mondta mosolyogva - épp a te irodád felé tart.
- Rendben - mondtam - ha nincs más, akkor én megyek is!
- Csak még valami Chris - mondta - ne dobd be egyből a mélyvízbe a kislányt! Ne ijesszük el a reklámszakmától. Azt hiszem az lenne a legjobb, ha magad mellé vennéd, mint asszisztenst.
- Ok Mike, ahogy akarod - egyeztem bele.
- Nem is tartalak fel tovább Chris - mondta befejezésképp - akkor viszlát.
- Hello főnök! - mondtam és elindultam kifelé
- Te Chris! - szólt utánam.
- Igen? - fordultam hátra.
- Kivel ebédelsz? - kérdezte
- Eddig egyedül. - mondtam - Miért?
- Akkor ebédelhetnénk együtt és közben elmondhatnád mi a véleményed az új lányról!
- Ok, ezt megbeszéltük - mondtam - majd ideszólok telefonon! Miután kölcsönösen elköszöntünk, visszamentem az irodámhoz.
- Nem kerestek Judy? - kérdeztem
- Eddig nem uram - jött a válasz
- Ha keresne valaki az irodámban leszek - mondtam, aztán beléptem az irodámba és a kis fürdőszobába indultam, hogy kicsit rendbe szedjem magam a reggeli kis affér után.

Miután végeztem, elhelyezkedtem a székemben és átnéztem az oda készített postámat. Miután ezzel végeztem, nekiláttam az aznapi teendőim átnézésének, de a gondolataim folyton a lány körül forogtak.
- Judy - szóltam ki telefonon a titkárnőmnek - hozna nekem egy teát?
- Persze uram, egy pillanat. – felelte.
- Köszönöm. – mondtam. Pár pillanat múlva megjelent Judy az ajtóban a teával. Igazán elragadó lány volt. Rövid barna haja, gyönyörű lábai és szép nagy kerek mellei vannak.
- A teája uram. - mondta és letette az asztalra.
- Köszönöm Judy .- mondtam. Megkerülte az asztalt és oda lépett fölém. Lassan gombolni kezdte a blézerét, majd a blúzát. Mikor ezzel végzett ott állt előttem melltartóban és rám nézett. Ekkor fogta a csipke melltartója alját és felhúzta így kiszabadultak gyönyörű keblei a rabságukból. Ott meredeztek előttem a gyönyörű halmok, és én le sem tudtam venni a szemem róluk.

Ekkor közelebb lépett, a mellei már - már hozzám értek.
- Miért nem hívtál egész hétvégén? - kérdezte cicásan - Talán már nem szereted őket? - rázta meg a kebleit
- Dehogynem édesem - válaszoltam kiszáradt torokkal - csak sok dolgom volt hétvégén. Szervizbe vittem az autómat azonkívül munkát is vittem haza, amit otthon hagytam jut eszembe. Ekkor hirtelen az ölembe rántottam és megcsókoltam a mellét, amit ő gyöngyöző nevetéssel vett tudomásul. Mélyen a szemembe nézett.
- Akarod, hogy a számba vegyem? - kérdezte búgó hangon
- Nagyon is drágám, ez minden vágyam, - mondtam - de most sajnos nem lehet, mert várok valakit.
- Ahogy akarod - mondta kicsit sértődötten - akkor én megyek vissza a helyemre.
- De azért az ajánlatod még áll későbbre is ugye? - néztem rá kérlelően
- Persze - mondta hamiskásan - de akkor már neked is tenned kell valamit értem!
- A legnagyobb örömmel kicsim - mondtam neki és egy utolsó csókot nyomtam az ajkára. - Na siess, különben lebukunk!

Ezután rendbe szedte a ruházatát és kiment az asztalához. Rövidesen megszólalt a belső telefonon és közölte, hogy egy bizonyos Miss Melinda Scott van itt. Szóltam neki hogy engedje be. Bizonytalan kopogtatás hallatszott az ajtó felől.
- Tessék! Amikor kinyílt az ajtó és felnéztem a papírokból, azt hittem a szemem káprázik. Ott állt a lány a buszról. Az ő arcára is megdöbbenés ült ki. Lassan becsukta az ajtót, de még mindig nem jutott szóhoz. Mi tagadás én sem. Aztán lassan észhez tértem és felálltam, hogy üdvözöljem.
- Jó napot - köszöntöttem, de még mindig nem tértem magamhoz a megdöbbenéstől.
- J - j - jó napot Mr. Foster! - dadogott. Az arcán tükröződtek az érzései. A megdöbbenés és zavar keveredett azon a gyönyörű arcon. A szép kék szemei teljesen elkerekedtek. Majdnem odamentem, hogy a karomba vegyem és megnyugtassam, hogy nincs semmi baj, de erről lebeszéltem magam.
- Foglalj helyet és ne hívj Mr. Fosternek kérlek!- mondtam neki

Ő még mindig zavartan leült velem szemben.
- Ez meglehetősen kínos helyzet mindkettőnk számára azt hiszem - kezdtem - de nézzük a jó oldalát a dolognak, legalább már ismerjük egymást - folytattam - és kölcsönösen szimpatikusak is vagyunk azt hiszem, függetlenül attól, hogy a főnököd leszek.
- Ez igaz - mosolyodott el, aminek én nagyon örültem
- Azt hiszem egy - két dolgot tisztáznunk kell mielőtt hozzálátunk a munkához - mondtam - a magán élet és a munka az két külön dolog nálam, és ezt elvárom a munkatársaimtól is. Helyeslően bólogatott és én folytattam.
- Bár még nem egészen tértem magamhoz - mondtam és vettem egy mély levegőt, mielőtt folytattam volna - van egy pár dolog amit meg kell beszélnünk.
- Először talán azzal kezdeném, hogy általában mit várok el a munkatársaimtól. Melinda közben figyelt és csak bólogatott.

Azért próbáltam én minél többet beszélni, hogy legyen ideje összeszedni magát, ami látszólag lassan de biztosan sikerült is neki.
- Mindenek előtt, amíg a munkahelyünkön vagyunk, első a munka és ebben ügyben elég szigorú vagyok. A második, nos azt hiszem nincs második. - mosolyodtam el, mire ő is megajándékozott gyönyörű mosolyával.
- Szívesen fogadok minden okos ötletet.
- Ok - mondta - ha lesz ilyenem közölni fogom önnel Mr.... ööö... vagyis Chris.
- Én azt javaslom ne magázódjunk - mondtam - kicsit nevetséges lenne köztünk, nem gondolod?
- De, szerintem is - mondta mosolyogva
- Akkor hát üdvözöllek a csapatban - nyújtottam felé a kezem, ami pár órája még a bugyijában volt. Ahogy a kinyújtott kezemre nézett, láttam rajta, hogy neki is ez jutott az eszébe, mert elpirult, de azért gyorsan kezet fogott velem.

A kézfogása határozott volt, ami tetszett.
- Köszönöm Chris - mondta és közben a szemembe nézett és én megláttam benne a vágy és a bizonytalanság elegyét, amit ő is láthatott az enyémben.
- A beosztásod egyenlőre személyi asszisztens lesz, méghozzá az én oldalamon. Remélem ez nem okoz gondot.
- Nem, dehogy - mondta - kifejezetten örülök neki.
- Chris - kezdte félénken - szeretnék mondani neked valamit!
- Csak rajta, bátran ki vele! - biztattam
- Azzal kapcsolatban, ami köztünk történt reggel a buszon... szóval... - dadogott. Látszott rajta, hogy nem tudja, hogy fejezze ki magát. De nem akartam szólni, csak vártam.
- Szóval azt szeretném mondani, hogy nem akarom, hogy rosszat gondolj rólam, mert én soha nem tettem még ilyet - szinte a sírás kerülgette, ahogy próbált kijönni a mondatból - és nem vagyok rossz lány.
- Elhiszem neked - válaszoltam neki - és hidd el én sem tettem még ilyet. Ez biztosan nem fogja befolyásolni a karriered a cégnél, én meg nem vagyok egy dicsekvős trófea vadász, úgyhogy a jó híred sincs veszélyben. - nyugtattam meg.
- Köszönöm! - mondta hálásan.
- Akkor talán megbeszélhetnénk kettőnk dolgát? - kérdeztem rá óvatosan és felkészültem a visszautasításra. - Tudom, hogy nem munkaügy, de azt hiszem ebben a helyzetben kivételt tehetünk.

Mivel kérdőn nézett rám, folytattam.
- Arra gondoltam, hogy esetleg felhívnálak nyolc körül, ahogy eredetileg megbeszéltük. Ahogy ezt elmondtam az arcát figyeltem, amire ismét a megdöbbenés ült ki.
- Persze a válaszodnak nem lesz semmi hatása a munkáddal kapcsolatban - nyugtattam meg.
- Ok - mondta - de mielőtt válaszolok azt tudnod kell, hogy nálam sem az dominál, hogy a beosztottad leszek!
- Természetesen - válaszoltam
- Nagyon boldog lennék, ha felhívnál! - mondta mosolyogva.
- Akkor ezt megbeszéltük, csak egy valamit szeretnék még veled megbeszélni - folytattam - arra kérlek, hogy ne adjunk alapot a pletykáknak a cégen belül.
- Ok, ez természetes - mondta mosolyogva és én egyre inkább úgy éreztem, hogy nem mindennapi lány ül velem szemben.
- Akkor azt hiszem mindent megbeszéltünk, Judy a titkárnőm mindent megmutat neked, segít eligazodni az irodában. Nekem sajnos elég sok dolgom van, de ha már berendezkedtél nézzél erre és akkor megbeszéljük milyen munkát is adjunk neked. - mondtam neki mosolyogva és felálltam. Ő is felállt és elindultunk az ajtó felé.

Ő félúton megtorpant és visszafordult, mire összeütköztünk. Elnézést kért, miközben felnézett rám a gyönyörű kék szemeivel és akkor tudtam, hogy elvesztem. Lehajoltam és megcsókoltam lágyan az ajkait, amit hálás sóhajjal viszonzott. Amikor szétváltunk mosolyogva rám nézett.
- Csak azt akartam mondani, hogy... mindegy azt hiszem elfelejtettem - mondta mire mindketten elkezdtünk nevetni. Aztán kivezettem Judyhoz és bemutattam egymásnak őket, majd munkára hivatkozva kettesben hagytam őket. Fél egy körül kiszóltam a titkárnőmnek, hogy kérdezzen rá a főnökre ráér - e ebédelni. Pár perc múlva jött a válasz, hogy a főnök vár. Elindultam az ebédlőbe, ahol már ott volt Mike. Leültem mellé az asztalhoz és a cég ügyeiről kezdtünk beszélgetni.
- És milyen az új lány? – kérdezte.
- Szerintem be fog válni, de nem akarok meggondolatlan kijelentéseket tenni. - mondtam - határozott és eszes ember így első benyomásra, de majd kiderül.
- Ok Chris rád bízom. – mondta.

Ebéd után elköszöntünk egymástól és ment mindenki a maga dolga után. Mikor felértem az irodámhoz, Judy még nem volt ott. Leültem az asztalomhoz és épp egy statisztikát olvastam, amikor kopogtatás hallatszott.
- Tessék - szóltam ki. Kinyílt az ajtó és Judy lépett be rajta. Lassan egy párduc mozgásával lépett oda hozzám és széttett lábakkal ült az ölembe. Csókolni kezdte a nyakamat, majd rátalált a számra és vad csókolózásba kezdtünk. Lassan kiszállt az ölemből, de egy pillanatra se hagyta abba a csókot és felült elém az asztalra. Gyorsan kiszabadította a melleit. Felhúzta a szoknyáját és a fejemet a lába közé nyomta. A bugyiját előtte gondolom levette a mosdóban, mert csak a fazonra nyírt puncija csillogott előttem nedvesen. Kicsit hátra dőlt és egyik kezével megtámaszkodott az asztalon, míg a másikkal a hajamba markolva irányított a puncija mentén. Kinyújtottam a nyelvem és megérintettem a csiklóját mire ő megremegett, és körözni kezdett a csípőjével a nyelvem előtt.

Egyre vadabbul kezdtem nyalni a rózsaszín, kislányos pináját, ő pedig egyre hangosabban nyögött. A farkam ekkor már majd felrobbant. Egyik ujjamat bedugtam a puncijába és lassan húzogatni kezdtem ki - be. Aztán rövidesen követte még kettő. És ekkor elélvezett. Éreztem, ahogy a puncija ütemesen összehúzódik az ujjamon az orgazmus hatására és hallottam, ahogy próbálja magába fojtani a kéj sikolyait. Amikor végzett mosolyogva nézett rám és egy csókot nyomott a számra lenyalogatta saját nedveit a szám körül.
- Most én jövök - mondta és letérdelt elém. Kiszabadította a farkam a nadrágból, ami úgy pattant elő, mint valami rugalmas vessző. Először csak apró puszikat adott a makkomra, majd lassan haladt lefelé a puszikkal míg el nem érte a heréimet. Azok sem maradtak ki a kényeztetésből, majd elindult vissza. Amikor visszaért a makkomhoz, elkezdte nyalogatni, majd egy mozdulattal benyelte tövig és én nem tudtam visszatartani kéjes nyögéseimet. Egyszerűen fantasztikusan csinálta.

Ahogy szopott és verte a farkam egyszerre nem bírtam nem ránézni. Csak bámultam, ahogy a feje le - föl mozgott az ölemben. A nyelvével a makkom körözött, majd végég nyalta az oldalát. Leérkezve a tövéig, megnyalogatta a heréimet, aztán elindult visszafelé. A szemem előtt már szikrák pattogtak. Éreztem, hogy a szemem könnybe lábad az élvezettől!
- Ha nem élvezek el, beledöglök! - futott át az agyamon. Hirtelen szinte tövig nyelte a farkam. A manduláinak ütközött a makkom, ekkor éreztem, hogy nem sok van hátra és ezt a tudomására is hoztam, de nem sokat törődött vele. Amikor már nem bírtam tovább szóltam neki, hogy jövök, és ő szívni kezdte a farkam, ahogy csak tudta és közben a kezével segített a szájának. Majd eszemet vesztettem, amikor elkezdtem élvezni és ő minden cseppjét a szájába vette és lenyelte, mert saját bevallása szerint imádta az ízét. Amikor csitultak az élvezet hullámai mosolyogva felállt és szájon csókolt.

Izgató volt, hogy a számban keveredett a csókja, a puncija és a saját farkam íze. Mikor szétváltunk szó nélkül rendbe szedte magát, végig simított időközben lelankadt farkamon és kiment az irodából. Mosolyogva gondoltam arra, hogy nekem van a legjobb titkárnőm a földön. Nem akar hozzám jönni, de imád velem kefélni, nem erőszakoskodik, nem féltékeny, bármilyen munkát rá lehet bízni, egyszóval tökéletes. Ránéztem az órámra és gondoltam épp ideje, hogy felhívjam a szervizt és a kocsim után érdeklődjek. Megnyugtattak, hogy délután mehetek érte. Ismét beletemetkeztem a munkába, majd mikor végeztem az órára nézve megállapítottam, hogy ideje végre hazamenni. Kiszóltam Judynak, hogy hazamehet. Összepakoltam az asztalomon és én is hazafelé vettem az irányt.
Hasonló történetek
25077
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22536
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Botond ·
Nekem tetszett.. a titkárnö.. hát nem is tudom.. végülis ha már lúd, legyen kövér :) Ezeket a külhoni neveket nem szívlelem, magyar embernek írjunk magyarul...de persze lehet, hogy evvel a gondolattal egyedül vagyok. Minden esetre kíváncsian várom a következö részt!! :-)

biggy_1 ·
Királyos!

Usy ·
Korrekt! :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: