Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Néha angyal 1.

Néha angyal 1.

Egy átlagos ködös reggel volt. Kb. 7 fok. Éjjel megint össze-vissza álmodtam. Mindig ez van velem, ha valami érzelmileg megérint. Egy lány, de erről majd máskor. Korán keltem, de mégis sokáig tartott valahogy elindulni. Ma is be kellett mennem a főiskolára, ráadásul 8-ra (ez egy főiskolásnak a legnagyobb szenvedés). Elindultam végre - ráadásul futva - mert már nagyon elszaladt az idő. 30 perc az út, remélem lesz hely. Nem volt, helyette tömeg. Keresztülverekedtem magam mindenkin, nem tudom, de valahogy utálok mások terhére lenni, ezért mindig hátra megyek. Hátul megálltam egy szék mellett, barna, cserzett. Már ha a műbőr lehet az. Elindultunk. A következő megállónál nagyot fékezett a busz, valami állat futott át előttünk. Erre az következett, hogy a megálló tele volt. Csak jöttek. Ilyenkor mindig elméleti határokon nevetgélek magamban. Férnek még a csomagtartóba, motortér, a tető sincs kihasználva.

Optimista alkat vagyok. Idáig jutottam, amikor egy szőke lány nekem dőlt. (Kosztüm, szoknya, harisnya, ing, felső) Vagyis inkább nekem szorították. A kezünk összeért, aztán elvált. Féloldalt állt nekem és ami a történetet szokatlanná teszi az átlagos napokhoz képest, hogy a szemembe nézett. És csak néztünk. Nem vagyok egy ijedős típus. Hagytam. Aztán újra hozzáértem a kezéhez "véletlenül". Hagyta. Aztán elfordult és háttal maradt nekem. A mozdulattól az illatát megéreztem és elindult az az ismerős érzés a gyomromban. Kinyílt a szemem és közelebb húzódtam. Pont jó helyre esett a gödröcskéje. Elkezdett éledezni a férfiasságom. Egy pillanatra megrezzent, valami végigfutott az agyában, majd pár másodperccel később kicsit hozzám nyomta a fenekét.

Hirtelen kiszáradt a szám. Na lássuk meddig játszunk... Körülnéztem. Mindenki másfelé. Hmmm. Áttettem a fogantyút az egyik kezemből a másikba. Lassan leengedtem és elkezdtem cirógatni a térd felett 10 centivel - a harisnyán keresztül. Az tekintetét próbáltam elkapni, egy pillanatra rám villantotta. Nekem úgy tűnt várakozik. A kezemmel elkezdtem felfelé csúszni. Elérte a szoknya szegélyét. Semmi. Kicsit megemeltem a szoknyát. Semmi. Haladtam felfelé. Egy halk sóhajt vettem észre. Elértem a puncijához. Elkezdtem harisnyán és bugyin keresztül körözni rajta. Balról jobbra, majd visszafelé. Lassan. A vágy elborított. Ránéztem. Kértem a szememmel. Nem tudom mire. Aztán rájöttem. Körülnézett. Mikor nem nézett senki lehajolt, felnyúlt és egy egyszerű mozdulattal lehúzta a harisnyát. (csak később jöttem rá, hogy a cipőből előbb kilépett)

Féloldalt rám nézett, de nekem már a vér dobolt az agyamban. Nem érdekelt semmi. Remegett a kezem, ahogy újra elindult már a bugyin keresztül éreztem a forróságát. Jobb újjal félrehúztam a bugyit és végigsimítottam a puncin. Nedves, selymes, várakozó. Simogattam, majd a középső ujjamat becsúsztattam. (fékezett a busz, kicsit lassabban szerettem volna) Ő becsukta a szemét. És kicsit kipirult. Elkezdtem mozgatni az ujjam. (kicsit terpeszbe állt) Ekkor ért a második meglepetés. Most ő tette a fogantyút az egyik kezéből a másikba. Hátranyúlt és a kőkemény farkamat kezdte simogatni. Kicsit matatott, amíg felmérte, hogy gombos. A legfelső kivételével (öv volt rajtam) kigombolt hármat, majd benyúlt és - ahogy azt egy férfi szereti - kihúzta.

Meghűltünk mindketten a tettétől. Körülnéztünk, de - isteni csoda - ép takart engem egy termetes asszony (Isten áldja). Elfordult és hozzám nyomta a fenekét. Ekkor tőlem a piacon lehettünk volna tudtam, hogy berakom. Közel léptem, a jobb térdemmel rávettem, hogy kicsit rogyasszon, majd félrehúzva a bugyit felnyársaltam. Teljes hosszban, amit a helyzet engedett. Kicsit vártam, majd elkezdtem mozogni. Finoman kicsit, majd teljes hosszban. Kicsit köröztem a farkammal. Majd újra felnyársaltam. Nem kellett sok, majd egy másik ismerős érzés kezdett hatalmába keríteni. Elkezdett lüktetni, majd megkeményedett. Mélyre mentem. Majd elélveztem. Ezután néztem csak rá. Egy angyal. Csukott szemmel, kipirulva. Megismerkedtünk (Kriszta) és elkezdődött az életünk közös része. Majd még írok, de annyit előrebocsátok csak néha angyal.
Hasonló történetek
15346
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20910
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Ha, olyan sokan voltak a buszon mint írod, hogy neked szorították a lányt, akkor miként hajolt le, harisnyát levenni, hogy senkinek nem szúrt szemet?

"A vágy elborított. Ránéztem. Kértem a szememmel. Nem tudom mire. Aztán rájöttem. Körülnézett. " Most akkor ki kért? Ki nézett? Ki jött rá? Mire? Ez így zavaros!

És végül egy kis anatómia. Két egyenesen álló ember nem tud közösülni! Ahhoz a nönek, nem ki mértékben le kell hajolnia!!! És senki nem látta?

"Mélyre mentem. Majd elélveztem" Hogyan mentél mélyre? Azt csak teljesen lehajolt állapotban lehet! Beleélveztél? És akkor ott a buszon csöpögött ki belöle? Tocsogós bugyiban mászkált aznap? Ilyen nö nincs!!!

Én nem mernék egy vadidegen nönek beakasztani csak úgy!! Félnék az AIDS-töl, meg mindenféle más nyavalyától, félnék a nem kívánt terhességtöl, attól, hogy a buksza csak szívatni akar, meg millió mástól....

Ezekért kevéssé életszerúnek érzem!

És végül, átsüt rajta valami ostoba hím egoizmus!



Üdv!

DREAMER ·
kgorin!

A vágy az olyan! Borítós! :-))

Nem is azzal volt bajom, hanem az elkapkodott stíluson.

Ha, a kritikus részeknél több idöt fordítottál volna az életszerú megoldásokra, príma írás lehetne. Ha csak megemlíted, hogy sokan leszálltak, ti meg hátul, kvázi egyedül vagytok az ülések között, már kevesebb kifogásom lett volna. Mi renszeresen a hátsó leszálló ajtó alsó lépcsöjére álltunk! Onnan csak az én fejem látszott ki, a lehajolt lányé, nem. Ja, és mindig hazafelé, közel a mosakodás lehetöségéhez. Ne tudd meg milyen pofákat vágtak a mellettünk levö sávban az autósok, ha piros lámpánál megálltunk. Elmenekülni nem tudtak, csak bámultak! hihi.

Na igen, és az ilyen mondatok "ahogy azt egy férfi szereti " rombolóak/szükségtelenek!



Üdv!

gyak ·
Imádom a gagyi történeteket. Olyan jó olvasni a hozzászólásokat. :-))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: