Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Negyven felett

Barátom új felesége vitte a szót, mint mindig, a házasságuk óta egyfolytában.
- Aztán hazafelé jövet betértünk egy bolgár nudi strandra. Izgi volt. Jól lesült a fenekünk.
- Dokumentun? – vetettem közbe rutinszerűen.
- Mire gondolsz?
- Fényképre. A piros popsidról.
Meglepett, kissé izgatott tekintet, összenézés.
- Van.
- Láthatnánk?
Összenézés újfent. A friss menyecske felpattan, majd a képekkel tért vissza. Kicsit izgatott, de mutatja a képeket.

Hát tényleg piros volt a fenekük. Bár én inkább a borotvált puncit bámultam.
A feleségem mosolyogva nézte a képeket, de főleg engem.
Barátommal és korábbi feleségeivel többször nudiztunk együtt, így farkának látványa nem volt újdonság a számára. Azért persze most is megnézte.
- A puncid is szép színes.
- Hát, sütött a nap rendesen…
- Azért élőben is szívesen elnézegetném. Még mindig piros?
- Ne hozd zavarba! – kelt kedvesem a védelmére.
- Nincs semmi baj. Péter elmesélte, hogy szoktatok együtt nudizni. Velem is lehet.
- Pompás! Bár most egy kicsit sok a hó odakinn.
Összenézés, bólogatás.
- Tarthatunk egy bemelegítő nudit most is, … ha …

A lakás átrendeződésében nem történt túl sok változás, csak a világítást vették kevésbé harsányra. Aztán itt-ott kisebb ruhakupacok jelezték az események folyását.

Várakozásomat meghaladó sebességgel oldódott fel a kezdeti pillanatok feszélyezettsége. A beszélgetés a helyzethez illő, bár esetenként blödli poénokra épült, és persze mindannyian gátlástalanul bámultuk a látnivalókat.

Péter zenét varázsolt. Ki tudja miért, csupa lassú szám következett. Felkérte a kedvesem, és a tánc kereteit kihasználva összeölelkeztek.
Én sem lehettem udvariatlan, hát pár pillanat múlva Julika kicsiny melleivel hozzám simult. A popsiját átfogva táncoltunk.

Nem igen figyeltem hogy a másik párnál mi történt, de az én farkam derekasan beékelődött Julika combjai közé. Zavaromat leplezendő megcsókoltam. A viszonzás hevességéből ítélve Julika is nagyon zavarban lehetett.
- Ne tekintsd ajánlatnak, de roppant nagy kedvem lenne veled szeretkezni. - mondtam, miután zavarunk egy kicsit alább hagyott.
- A baj az, hogy nekem is. - válaszolta, és tovább csókolództunk. Ez persze a táncon kívül minden volt, ami ilyen helyzetben elképzelhető. Csak épp nem dugtunk.

Idővel aztán kibontakoztunk egymás karjaiból. Talán Péter által körbekínált pezsgő volt erre a jó alkalom. Tovább beszélgettünk, de a levegő vibrált a feszültségtől, míg egyszer csak Julika fel nem pattant és kézen fogva ki nem vonszolta párját.
- Nos? Kezdte feleségem a témát.
- Mit nos?
- Megdugod? A meglepetéstől, magamra öntöttem az ivásra emelt pezsgőt.
- Megdughatom?
- Hát…
- Tündér vagy!
- Tudom. Bár én sem maradnák üres.
- Sejtem. Mit mondott Péter?
- Mit gondolsz? Azt, hogy megdugna.
- És Te?
- Én mondtam, hogy rajtad múlik, meg Julikán.
- Szerintem Julikán nem.
- Akkor senkin sem.

-Mit gondolsz, kefélnek? – kérdezte kedvesem és kiment a konyha felé. Pár perc múlva hárman jöttek vissza.
- Minden rendben. – mondta, tiétek a hálószoba!

A felfokozódott vágy és évtizedes rutin igen mozgalmas éjszakát eredményezett.
Reggel azonban kapkodva szedtük magunkra ruháinkat, és a maradék pezsgőt is kiégett szótlansággal pusztítottuk el.
- Majd telefonozunk – búcsúztunk gyorsan házigazdáinktól.
Julika melle a búcsúpuszival egyidejűleg még ugyan a tenyerembe simult de ez már csak vágymentes, automatikus mozdulat volt. Mindketten meglepődtünk rajta.
A taxiban, hazafelé feleségemmel folytattuk a reggeli közben megkezdett szótlanságot.

A hazai falak között bár biztonságérzetem megjött, rossz szájízem továbbra is maradt.
Bort bontottam, a koccintás, egy puszi, majd hosszú hallgatag szembenézés után összeölelkeztünk. Testünk már megbocsátotta a másiknak az elmúlt éjszakát, és lassan mi is felengedtünk a zsibbasztó kiégettség érzésből.
A megszokott mozdulatok precizitását ezúttal a megbánás-megbocsátás érzése korbácsolta szenvedélyessé.
Kielégülten, de újra csak szótlanul néztük egymást. A szenvedély multával, valahogy még sem tért vissza az együvé tartozás korábbi melege.

Bár oly nagyon nem is akartam, Julikával és Péterrel mégis egyre sűrűbben találkoztunk. És mert valahogy senki sem merte felhozni azt, hogy hagyjuk abba, mindig keresztbedugásba torkolltak az összejövetelek.
Jó ideig, jó volt Julikával szeretkezni, a friss hús izgalma persze működött. És nem csak a négyesben.
- Sziasztok! Nyitott ránk egyik alkalommal feleségem, teljes természetességgel
Hát, ahogy mondani szokták ez volt a vég kezdete. A házasságunk kezdett kiürülni, a szeretetre épülő elkötelezettségünk lassan átadta helyét az érdektelen elnézésnek.
Persze azért beszállt harmadiknak, és technikai értelemben, csodálatos volt két nővel szeretkezni.

Minden nagyon profi, és vegytiszta volt. A kellő számú kielégülést, kielégítést persze produkáltuk, és mindhárman élveztük a bátorságunkat.
A barátság jegyében, innentől kezdve Péternek is kijárt a hármas felállás, ami aztán időnként négyessé terebélyesedett.
Tagadhatatlan, hogy izgalmas volt látni ahogy feleségem pinájában jár Péter farka.
Ezen extramód felizgulva Julika is extra élményekben részesült.

Aztán a három nap elteltével, a perverziónk csodája is elmúlt. Szép, barátságos körbekefélésbe torkollt az egész.
Idővel ez is kezdett megszokottá válni. Lassan elmaradoztak a baráti összejövetelek és Julika puncija. Bár találkozhattunk volna kettesben is, mint korábban, de nem találkoztunk. Meguntuk egymást! - mind a négyen.

A válópert közös megegyezéssel kezdeményeztük.
Hozzászólások
További hozzászólások »
katica ·
Kedves Sze@sze! A kritikai észrevételemet nem tartom ellentmondásosnak, a témát nagyon dícsérem. Környezetemben a szabadosság miatt hány és hány család ment tönkre, meg sem tudnám számolni. Azt olvastam, hogy az elkapkodott beküldést már megbántad, azért kérdeztem rá. Nem vagy te harapós, kedves és elnéző is tudsz lenni - néha. Mindegy. Ilyen vagy, ilyen emberek is vannak, és nekem megfelelnek a kritikáid is. Csak megjegyeztem. Keménység? Anélkül ma létezni sem lehet. Köszönöm a kézcsókot.

Francisco ·
Az a baj a történettel, hogy a valóságban is igaz lehet. Van egy társas kapcsolat, a mindennapok szürkesége kiölte az összetartozás valódi érzését. De azért mégis van közöm a másikhoz, hiszen leéltem Vele iksz évet, esetleg gyerek is van, nehogy lelkileg sérüljön, úgyhogy dobjuk már fel valamivel a mindennapokat. Vagy legalább a hétvégéket. Persze becsapjuk magunkat, de arra most ne figyeljünk oda. Majd az idő megoldja. Vagy az sem. Kit érdekel.
Szivacs ·
Nem értem. Nektek nem látszik a huncut-jel? Ez ni ! :)
Piros Pille ·
Nem látunk a szemünktől.
Sze@Sze ·
Dehogy haragszom!
Ha szándékod ellenére is, de mégis csak meghatottál. Azért köszönöm.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: