Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nedves játék

Nyár volt, és nagyon meleg. Éppen ezért, barátnőmmel úgy döntöttünk kimegyünk hűsölni egyet egy strandra. A nap végére, úgy 6 óra tájt, elfogott minket a szexuális vágy, lévén egymás testét láttuk egy szál bikiniben, csurom nedvesen! A strand nem volt túl zsúfolt, ezért ellehetett menekülni a tömegtől nagyon könnyen, ráadásul találtunk egy helyet, ahol még egy-két fa is benyúlt a tó fölé. Odaérve nem sokat teketóriáztunk, rám vetette magát a barátnőm. Forró testét hozzám tapasztotta, vadul csókolni kezdett. Nyelvünk ritmusos táncba kezdett, közben egymás testét simogattuk. Néha körbenéztünk, nem e lát valaki minket, de senki sem jött közelebb, elég távol voltunk a strandtól, hogy felfedezzenek. Benyúltam a bikini alsójába hátulról, és a kerekded popsiját kezdtem gyúrni, amitől ő még inkább lángra gyújt, és még hevesebb volt. De nem hagytam magam én sem, vad csatát vívtunk a nyelvünkkel.

Puncim ekkorra már szó szerint tűzforróvá vált, és éreztem, hogy szinte folyik belőle a nedvem. Kicsit eltávolodva egymástól, kiszabadítottam az egyik mellét, és nyalogatni kezdtem. Szopogattam, szívogattam. Körkörösen nyaldosva. Ő csak nyögdécselt, zihált. Lejjebb haladva végig csókoltam a gyönyörű feszes hasát, majd levettem a bugyiját. Ő befeküdt a tóba, ott ahol alacsony volt már a vízszint, én pedig nyalni kezdtem az édes kis punciját. Előbb széthúztam a nagy ajkait, majd jó mélyen belenyaltam. Ezután megszívogattam a csiklóját, amitől ő felnyögött. Majd újra belenyaltam, és hevesen lefetyelni kezdtem a nedvét, ahogy a cica a tejet. Egy darabig így nyaltam, mire ő felülve megragadott, és ellökött. Rám mászott, és újra megcsókolt. Kivette a mellem a melltartóból és szopogatni, nyalogatni kezdte.

Egyre jobban ziháltam, és éreztem, ahogy a nedvem folyik lefelé a combomon. Ő odaérve szépen felnyalta, majd lehúzta a bugyim. Éreztem nyelvének minden egyes moccanását, ahogy siklott oda-vissza, játékosan. Majd hirtelen mélyen belém nyalt. Kezem a számhoz kapva fojtottam el a sikolyt, ami elhagyta a szám.
- Olló - súgtam széles mosollyal. Ő is elmosolyodott, majd le fekve, nyitott lábakkal hozzám préselte a nedves, forró punciját. Elkezdtünk mozogni, egyre hevesebben, és gyorsabban. Puncijaink nedve teljesen összekeveredett, és egyre sikamlósabbá vált. Míg végül elérkeztünk a csúcsra, ahonnan nincs visszaút. Testem megremegett, és zihálva, nyögve elélveztem. Egyszerre élveztünk. Egymásra mosolyodva, végre kielégülten ültünk egymást ölelve a vízben.

Pár perc múlva éreztem, hogy pisilnem kell. Felálltam, és nemes egyszerűséggel a barátnőm mellére engedtem a sugarat. Ő felnézett rám, és elnevette magát. Végezve odahajoltam, és lenyalogattam, illetve elkentem a pisim a testén. Ezután ő következett. Éreztem, ahogy a forró pisije végigcsorog a melleimen, hasamon, le a puncimon a vízbe. Ezután lemostuk magunk, a bugyikat kihalásztuk a vízből, kifacsartuk, és felvettük. Majd visszamentünk a strandra, mintha mi sem történt volna…
Hasonló történetek
30297
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18046
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: