Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Napvégi relax

Biztos veled is előfordult már, hogy egy fullasztó, teljesen pörgős, energialeszívós, ügyeket intézős, tárgyalgatós nap után, mennyire de mennyire jól esik egy kellemes fürdő, vagy zuhany!

Most nem is kell annyira tovább menni, gondolni a dolgokat, úgy, mint környezet és kellékei... persze a nők imádják a hangulatvilágítást, mindenféle illó olajokat a vízbe, esetleg egyéb légillatosítok is, kellemes lassú relaxáló zene, szóval kicsit túlszínesítik a dolgot, hogy aztán órákig áztassák magukat!

Persze ez egyáltalán nem hülyeség, gyakran rám is rámtör hogy épp ilyenhez van hangulatom, de most sokkal jobban esett egy amolyan gyors fürdő, vérpezsdítő, frissítő, ami teljesen megindít, újratölt, és képbe rak!

Szóval egy ilyen után mászok éppen ki a kádból, nyúlok törülközőmért, mikor a fürdőszoba ajtajában megjelenik a (N)Ő...

Mondhatni anyaszült meztelenül, csak egy bugyi van rajta, egy leheletnyi, finom, falatnyi, szexis, éppen hogy takaró de leginkább sejtetős, férfiak számára agyelborulós szenzációs kis darabka...

Meglátom és megdermedek, csak úgy iszom be a képet, impulzusokat, amit magam előtt látok, gyönyörű formás keblek, melyet legszívesebben azon nyomban megmarkolnék, bekapnék, és nyalogatnék... tekintetem tovább halad. Gyönyörű hasát, köldökét, formás vádliját, lábát, tekintetem fel-le jár, mígnem szemébe nem nézek, és pillantásunk nem találkozik, ütközik, és egymásba fonódik.

Látja, hogy sikere van, hatást ért el nálam, a megfelelő hatást, amit éppen akart... amolyan ördögien buja mosollyal lassan de határozottan megindul felém, tekintetét le nem véve rólam, szinte éget, földbe gyökerezett a talpam, nem mozdulok és én sem veszem le róla a tekintetemet...

Hozzámlép, egyenesen karjaimba borul, máris összeforrnak ajkaink anélkül hogy egy szót is váltottunk volna, kinek hogy telt a napja, hello szia semmi, csak csók, őrületes csók, nyelvek finom harapdálása és heves tánca... máris teljes testemen érzem a bizsergést, ahogy fantasztikusan selymes teste hozzámtapad, simul, és vad csókcsatánk közepette kezeim hol tökéletes hátán simítom végig, hogy eszméletlen formás fenekéhez érve megmarkoljam, gyúrjam azokat, hol pedig tarkójához érve masszírozzam hogy még szorosabban, erőteljesebben falhassuk, csókolhassuk egymást....

Igen, magamhoz tértem, minden fáradtságom, amit a mai nap okozott szempillantás alatt elillant, hála: Neked...!
Hozzászólások
További hozzászólások »
MuldR ·
Köszönöm a véleményeket! :)
De tartom magamat továbbra is ahhoz, hogy én csak egy pillanatot akarok megfogni, illetve egy érzést leírni, nem pedig a folyamatot, ahogy történik A-tól Z-ig. Inkább csak a semmiből előtört, és miről is szólt, és persze egy kerettörténet, ami megfelel a valóságnak, zaftos pornóval nem fogok szolgálni, arra tényleg olvashattok kismilliót! ;)

yamilasun ·
Szerintem tök jó! más mint a többi tucatsztori! Szal nekem teccik :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: