Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplórészlet Noni - 1

.....Másnap az ígért időpontban csengettek. Kinyitottam az ajtót és egy nagyon szép indiai nő állt előttem. Gyorsan beengedtem. Mintha az Ezeregyéjszaka meséi-ből jött volna. Szép világoskék szári volt rajta. A hasát nem takarta el és a köldökében ékszert viselt. Koromfekete haja a derekáig ért. Igazi vágytól égő fekete szemei voltak, szép barna bőre volt, igazi exotikus szépség.
- Csodaszép vagy, mondtam, mi a neved szépségem?
- Kérlek szólítsatok Noni-nak. Az igazi nevemet nem árulhatom el. - De miért fontos, hogy a nevét ne tudjuk, hiszen bármilyen nevet mondhatott volna nem nézünk utána. Lucynak is elállt a lélegzete, Ő sem látott még ilyen szép indiai nőt.
- Foglalj helyet, mit kérsz? Teát, kávét, konyakot?
- Alkoholt nem ihatok. Teát kérek, tejjel. - Kérdeztem, mit kér ebédre? Szereti -e a magyaros ételeket, vagy hozassunk indiai curry-t? Mondta, hogy ő húst nem ehet, mert a vallása tiltja. Úgy tudtam Indiában hétfőn és pénteken nem esznek húst, mert tiltja a vallás. A hét többi napján meg azért nem esznek mert nincsen. Lucy felhívta legközelebbi indiai éttermet és megrendelte a kívánt ételeket. Próbáltam finoman közelíteni. Megsimogattam a haját, dicsértem a szép szárit amit viselt. Érdeklődtem nem fáradt -e, nem akar -e kicsit lefeküdni?

Úgy is beszélgethetünk. Sokszor kellett ismételnem, mert nem volt erős oldala az angol nyelv. Mondta, hogy a lábai elfáradtak, és nagyon jó lenne, ha lepihenhetne egy kicsit. Lelki szemeim előtt próbáltam elképzelni szári nélkül. Noni levetette cipőjét és lefeküdt az ágyra. Mondta, hogy sokat gyalogolt ma. Én azonnal a lábujjait masszíroztam, majd a bokáját és lassan haladtam felfelé. Lucy a kezeit és az ujjait. Közben sokat beszéltünk, hogy minden gátlása elmúljon. Mondta, hogy nagyon jólesik neki a masszírozás. Lucy már a nyakát masszírozta, én még csak a térdénél tartottam. Lucy áttért a homlokára és a halántékára. Majd kérte hadd gombolja ki a kicsi blúzát. Lucy kigombolta és előttünk voltak a szép barna mellei. Nagyok és feszesek voltak. Feltűnően nagy mellbimbói keményen álltak. Egyszerre kezdtük el szopni mind a kettőt. Noni nagyokat sóhajtott, nagyon tetszett neki. Azután azt gondoltam, milyen szép lenne megfürdetni.
- Noni szépségem, azt hiszem jobb lenne ha vennél egy jó meleg fürdőt. Attól teljesen felfrissülnél. - Noni azonnal belegyezett. Lucy rögtön töltötte a kádat. Noni felállt, levetette a ruháit. Egy irdatlan nagy bugyi volt rajta. Úgy látszik ez a méret tartozik a szárihoz. Le akartam vetni róla, de nem engedte. Megsimogattam a popsiját ami nagyon formás volt. Hívtam Nonit üljön bele a kádba. Azt mondta szeretné egyedül levetni a bugyit, addig forduljunk el. Nagyon meglepődtünk, de elfordultunk. Már a kádban ült, amikor szólt, hogy visszafordulhatunk. Gondoltam én is beülök mellé a kádba, és úgy fogom masszírozni, hátha akkor felenged.

Háta mögé ültem, úgy fürödtünk együtt. A popsi lukát engedte mosni, de mikor előbbre kalandoztam összeszorította a combjait. Amikor befejeztük kérte, menjünk ki mert egyedül akar törülközni. Miféle rejtélye lehet ennek a nőnek? Lucy-val lefeküdtünk az ágyra meztelenül és vártuk Nonit. Rövidesen megjelent az öregasszony bugyijában, ami elrontotta a szép alakját. Lefeküdt közénk és kértük, meséljen valamit magáról. Rögtön elkezdett mesélni. Noni elmondta, hogy neki az egyetlen élvezet az életben a leszbi. Nagyon jó volt Becky-vel ő megértő volt, de sajnos elment. Mondtuk, hogy mi is megértők vagyunk csak bízzon bennünk. Mondta, hogy a férje meghalt, de nem lehet új férje, mert ő "le van zárva"
- Majd mi kinyitunk, mondtam - Látta, hogy nem értjük, kérdezte, hogy hallottunk -e arról, hogy indiában elégetik a halottakat?
- Igen, mondom, ezt tudjuk
- Azt is tudod, hogy a feleséget élve elégetik a férjével együtt?
- Nem tudjuk, mondom, de ez több száz évvel ezelőtt volt, ha egyáltalán létezett.
- Ahol mi laktunk most is ez a szabály, az állam szemet huny fölötte. Nekem is ez lett volna a sorsom, de mi Ausztráliában éltünk. A férjem halála előtt visszament a falujába, de nagyon beteg volt és ott meghalt. Én nem mertem utána menni, féltem a szörnyű haláltól. Nekem itt el kellett mennem a főpapunkhoz aki elengedte a tűzhalált, de "be lettem zárva"
- Mi az ördögöt akar ezzel a bezárással? - gondoltam, de Noni folytatta
- 5 évesen férjhez kellet mennem. A férjem 20 éves volt. Nagyon kis fejletlen lány voltam, ezért a férjem csak 10 évesen vette el a szüzességemet (Noni később sokszor 8 éves kort mondott valószínű az a helyes). 12 évesen jött meg az első vérzésem, akkor kezdték meg a tetoválásomat.

Érdekes én semmi tetoválást nem láttam amikor fürödtünk.
- Sajnos nem estem teherbe, ezért mindenki lenézett és még a gyerekek is csúfoltak. A férjem ígérte, hogy ki fog cserélni, mert értéktelen vagyok. - Azután megpróbáltuk az ígéret földjét Ausztráliát. Itt mesés jólét volt azután amit elhagytunk. A férjem elvitt orvoshoz hátha mégis lehet gyerekem. Az orvos megállapította, hogy én egészséges vagyok, de a férjem magtalan. Azután beteg lett és meghalt. Engem pedig "bezártak" - Noni hasra fordult de a bugyi maradt. Simogattam a popsiját, majd becsúsztattam a kezemet a bugyija alá. Szép feszes popsija volt. Megkerestem a lukat és sokáig játszottam vele. Majd próbáltam lejjebb húzni a bugyit. Végre engedte. Ekkor elállt a lélegzetem. Az egész popsija tetoválva volt, élénk színekkel, sok virág, kobrakígyófejek, széttártam a popsiját. Ott egy nagy kék virág volt és a luk volt a virág közepe. Csodálattal néztem. Ezt a popsit tisztelni kell, mert különben Shiva istennő szétrúgja a seggem. Lucy is el volt ragadtatva. Rögtön becsokolt a virágok.
- Csodálatosan szép a virágoskerted, remélem még sokat kertészkedhetünk benne.
- Ott tetováltak sokáig, mondta Noni, Én soha nem láttam, a férjem rendelte. Nagyon fájdalmas volt. Sokszor voltam lázas, a tetoválás után, de most már kész van. Mikor a tetováló mesterhez mentem, előtte mindig kaptam beöntést, és azt legalább élveztem. Ez az egy örömem volt az életben. Nagyon megszerettem a beöntést, mást úgysem lehet nekem, mert "be vagyok zárva"
- Noni drága áruld el végre, hogyan vagy bezárva?

Noni szó nélkül a hátára fordult. Újabb meglepetés. Meg volt borotválva, már kissé borostás volt. A vágata két oldalán két művészien tetovált lótuszvirág volt. Egész freskó volt az alteste. Gondoltam széttárom a punciját, hátha ott is van tetoválás. Ekkor közepén megcsillant valami. Széttártam a szerelmi ajkait és azt hittem elájulok. Itt volt bezárva. Megpróbálom pontosan leírni ezt a szörnyűséget. Négy gyűrű volt a puncijában. A pisilólyuk két oldalán egy-egy és velük szemben a másik kettő. A gyűrűk 1 milliméter vastag rozsdamentes drótból voltak, és kb. jegyűrű átmérőjűek. Majdnem teljesen az élő húsban. Ezt a négy gyűrűt azután teljesen összedrótoztak. Szegény Noni puncija tényleg alaposan be volt zárva. Csak pisilésre tudta használni. Olyan sokkhatás ért bennünket Lucyval, hogy csak hápogtunk.
- Noni, ki tette veled ezt az örült perverziót?
- Amikor a főpap elengedte a tűzhalált, azt mondta Shiva istennő parancsa. Havonta oda kell mennem, akkor leborotváljak a szört és megnézik nem e próbáltam kinyitni. Ígértek, hogy az egészet harapófogóval kitépik és én nem jutok el soha a Nirvánába ha ki akarom nyitni. A lelkem örökké varangyosbékákban fog vándorolni. Egy öregasszony tette be a zárat és ő vizsgálja mindig. Tehetetlen dühömben szinte remegtem.
- Noni mond meg ki ez az öregasszony és én harapófogóval marcangolom ízekre a mocskos picsáját.
- Ezt soha nem mondhatom meg. Ezért nem tudhatjátok az igazi nevemet sem.
- Noni ez nagyon fájt? - kérdezte Lucy, aki eddig nem tudott szólni.
- Egy nagy kötőtűvel szúrtak át négy helyen. Sokáig vérzett, elgennyesedett, csak nagyon ritkán ittam vizet, hogy keveset kelljen pisilni mert az is nagyon fájt.

Micsoda perverz vadállatok uralják a vallást. Milyen isten az amelyik elnézi ezt a borzalmat.Nemrég a TV Current Affairs műsorában mutatták amikor a mohamedán kislányt (4 éves lehetett) lefogtak és egy rohadt öregasszony ollóval kivágta a csiklóját és a kis szeméremajkait. Ez most történt és Sydney-ben. A kislány apja mérnök volt. A muszlim nők elmondták, hogy ez nagyon fontos és ők is ki vannak vágva. Semmi szükség nincs arra, hogy egy nő élvezze az erotikát. Az csak a férj joga. Milyen szerencsések vagyunk mi magyarok és ausztrálok. Megcsókoltam Noni punciját, de a hideg drót érintése szörnyű volt. Ezután megmutattuk neki a különféle vibrátorokat. Noni csillogó szemmel nézte és kérte, hogy mutassuk meg neki "közelebbről". Noni nagyon élvezte, amikor a szép popsijába dugtuk a vibrátort, a másikkal a punciját izgattam, már amennyire a drótakadályok engedték. Amikor elbúcsúztunk Noni kérte, hogy hadd jöhessen el hozzánk ezután is. Ennek persze mi is nagyon örültünk.

Folytatása következik…
Hozzászólások
További hozzászólások »
HuHa ·
túl nagy a váltás a dokumentarista és az erotikus leírás között szerintem...

Barát ·
Szerintem az indiai témába nem kéne belenyúlkálni. Nagyon bonyolult az a társadalom. Más, más törvények vonatkoznak a kasztokra. A teljes felvilágosultságot váltja a középkori sötétség. Ezen európai ember ki nem igazodik, csak legföljebb megsérti az ott élök érzékenységét.



barátilag Barát

Livica ·
Ez a történet abszolút nem ide tartozik. Egyébként én is hallottam és olvastam már erröl a borzalomról. Nem értem Indiában miért becsülik le ennyire a nöket. És ráadásul ök is azt hiszik, hogy alsóbbrendúek. Szörnyú.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: