Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplórészlet - Mary

Mindig rajongtam a szép fehérneműért. Szeretkezés előtt mindig a legszebbet szoktam felvenni. Úgy érzem ez megtisztelése annak akivel perceken belül boldog leszek. Legalább ilyen fontosnak tartom a frissen mosott ágyneműt is. Ennek ellenére nagyon szeretek utcán fehérnemű nélkül járni. Persze nem amikor munkába megyek, ott szigorúan a legdiszkrétebb vagyok. Lucy és én ha együtt megyünk színházba, vagy bárhova, a szoknya alá többnyire nem veszünk bugyit. Melltartót se szoktam venni. Szeretem ha a blúzom izgatja a mellbimbóimat, akkor ezek megkeményednek és majdnem kibökik a blúzomat. Bugyi nélkül pedig állati izgis tud lenni.

Visszatérve a szép fehérneműhöz. Úgy kéthetenként szoktam újat venni. Van egy butik, ahol az eladónő el szokta nekem tenni a legszebbeket, ide járok. Egy késő délután betértem ide. Az eladónő akkor pakolta ki dobozokat. Mondta, hogy a legjobbkor jöttem, mert éppen most rendezi az új árut. Nyugodtan válogassak, addig ö bezárja a boltot. Mondom, hogy nem akarok zavarni inkább holnap visszajövök.
- Dehogy zavarsz válogass nyugodtan, nekem még sok dolgom van. - Ajánlott egy szép piros együttest, és meg néhány izgalmas színt. Mondta próbáljam fel. A próbafülkében levetkőztem (volt rajtam bugyi). Felvettem a piros együttest, de a melltartót a hátamon nem tudtam bekapcsolni.
- Hogy tetszik? - kérdezte az eladónő
- Gyönyörű, mondom de nem működik a kapocs.
- Majd segítek, mondta és elhúzta a függönyt. Már bezártam, nem kell függöny, mert nem lehet belátni.

Tükörben láttam, hogy mögöttem áll és sokat sejtetően tanulmányozza a testemet.
- Nagyon tetszik, mondtam ezt megveszem. Kapcsold ki kérlek a melltartót. - Kikapcsolta, és levette rólam, de közben végigsimogatta a vállamat és a nyakamat. Ekkor megállt és mintha várt volna valamit. A keze a vállamon volt. Megsimogattam a kezét és odavezettem a mellemhez.
- Nagyon szép vagy, mi a neved? - kérdeztem és közelebb simultam hozzá.
- Mary vagyok mondta. Meglepett, hogy ö már tudta a nevemet. - Mary kigombolta a köpenyét és a sarokba dobta. Rajta is csak bugyi volt. Szembefordultam vele és átöleltem. Mary olyan hevesen ölelte és csókolta végig a testemet mintha évek óta ez hiányzott volna az életéből. A mellbimbóimat kitátott szájjal szopta, a nyelve fantasztikusan vibrált a bimbóm hegyén. Mit "szépítsem" állatira élveztem. A puncim nedvei folyni kezdtek az új bugyiba, ami még ki se volt fizetve. Mary letérdelt előttem, átölelte a popsimat, majd lassan letolta az uj bugyit.
- Gyönyörű a puncid, mondta és nyelvét bedugta a nyílásba.

Nyelve rögtön megtalálta csiklómat, és úgy vibrált rajta mint az előbb a mellbimbómon. Mary hanyatt feküdt a padlón és kérte guggoljak fölé. Leguggoltam és a kitárult puncimat nagyon mohon nyalta. Különös erővel szívta a csiklómat, ez valami csodálatos élmény volt. Mielőtt elélveztem volna bedugta az ujját a puncimba és pillanatok alatt megtalálta a G-pontomat és azt masszírozta, de közben a hüvelyk ujja a csiklómon volt. Rövidesen óriásit élveztem. Szinte elsötétült előttem a világ. Nem igaz, hogy Mary-nek micsoda érzéke és gyakorlata volt. Ezt a nőt meg kell becsülni, mert tőle csak tanulni lehet. Miután rendbe szedtük magunkat, Mary ajánlotta igyunk meg egy kávét együtt. Mialatt a kávét ittuk, Mary elmondta, hogy nagyon élvezte velem a szerelmet. Mondta, hogy egyedül él, de az üzlet tulajdonosa meg szokta látogatni. Idős ember és sajnos cukorbeteg és már a "fegyvere" nem működik. Ettől függetlenül nagyon izgalmas éjszakákat töltenek együtt. Rögtön a lényegre tértem. Elmondtam, hogy a barátnőmmel Lucyval lakunk egy lakásban és a mi titkunk az, hogy imádjuk a popsi szexet és nagyon sok boldogságot nyújtunk egymásnak ezzel. Persze a leszbikus szexet is nagyon élvezzük együtt. Mary elmondta, hogy neki is van titka. Az, hogy állandóan hord a puncijában két golyót, amikben másik golyók gurigáznak, így egész nap izgalmi állapotban van. Enélkül nem is érzi jól magát. Már én is láttam ilyen golyókat képen, de nem tudtam mire valók. Elmondta, hogy nagyon élvezi a leszbikus szexet, és nagyon tetszem neki. Javasolta, hogy menjünk be a szex boltba, az későig nyitva van és nézzünk körül.

A boltos nagy ovációval fogadott bennünket, Mary-t már jól ismerhette. Magamnak vettem olyan golyókat, (magyarul nem tudom a nevét) meg egy videót ami erről szólt. Amíg a videokazettát kerestem, boltos ajánlott Mary-nek egy aranyos kis játékot aminek a neve Pillangó (Butterfly). Ezt a bugyi alatt kell viselni a puncin, és amikor elindítjuk a csiklót vibrálja. Nagyon megtetszett és én is vettem egyet. Ezután felhívtam Lucy-t, hogy később megyek haza. Elmentünk Mary lakására. Rögtön levetköztettük egymást, együtt lezuhanyoztunk, gondosan lemostuk egymást. Megtöltöttük az új beöntőt és az ágy mellett találtunk egy szeget a falban amire felakasztottam. Mary-t lefektettem és végigcsókoltam a testét, kezdve a melleinél le a köldökéhez, majd a pinájánál értem célba. Mary nagyon hamar felizgult, igaz nem láttam, hogy a golyókat kivette volna. Széttárta a lábait, én szabad utat kaptam a gyönyörök világába. Mary pinusa szépen le volt borotválva, csak a vénuszdombján volt meghagyva a szőr. Először a szeméremajkait nyaltam körbe majd óvatosan közelítettem a vágatához ami az elején szépen belukadt. Ettől úgy éreztem, mintha Mary puncija mosolyogna rám. Ujjaimmal közben a popsija felé közelítettem, mert az volt az elsődleges célom, hogy majd élvezze a beöntést. Ekkor a nyelvemmel befurakodtam az ajkai közé. Mary megremegett, amikor nyelvem megtalálta a csiklóját.

Ezután hasra fordítottam és a kerek popsiját nyaltam végig. Itt is lassan közelítettem a lukához. Széttártam a popót és a luka körül nyaltam, közben nagyon mélyeket lélegeztem, hogy a forró leheletemet érezze a lukával. Mary már teljes élvezettel remegett. Tovább nyaltam a popsiját, majd kézbe vettem a beöntő csövét, megnyálaztam és lassan betoltam Mary szép lukába. Hátára fordítottam Mary-t és ismét a csiklóját kezdtem nyalni. Mary teljes extázisban volt. Megvártam míg elélvez és akkor nyitottam ki a beöntő csapját. Mary lecsillapodott, majd amikor a meleg vizet teljesen lenyelte a popsija, ismét remegni kezdett. Mi tagadás, majdnem "baleset" történt. Mary éppen, hogy elért a klotyóig. Mialatt megkönnyebbült, sokszor elmondta, hogy ilyen jót meg soha nem élvezett, mint velem. Elmondta, hogy a barátja régen sokszor kérte hogy a popsijába is bedughassa dákot. Egyszer megengedte de nem csúszott be és nagyon fájt, ezért többször nem is próbálták.
- Kedves Mary, mondom, beöntés után a legnagyobb szerszámot is be tudod venni, úgy kinyílik a popsid, mint a nyíló rózsa.

Mary elcsodálkozott, és mondta, hogy próbáljuk ki. Neki van itthon egy műfasz amit fel lehet csatolni és szeretné, ha megdugnám a popsiját. Megmosakodott majd előkereste a szerszámot. Először az ujjamat dugtam be a segge lukába, én is körbemasszíroztam a belsejét, ahogy nekem szokták Betty-ék. Megkerestem az érzékeny pontokat, majd két ujjal tágítottam a lukát. Felcsatoltam a szerszámot és vastagon bekentem zselével. Többször szólt, hogy erősebben nyomkodjam. Most már soká élvezett el, közben a melleit és a csiklóját is kezeltem. Mary ismét óriásit élvezett nagyokat kiabált és csak nehezen nyugodott meg. Lecsatoltam a szerszámot és mellé feküdtem. Elégedetten vettem tudomásul, hogy a popsiszex nála is része lesz a nagy élményeknek. Mary-től annyi dicséretet kaptam, hogy fele is bőven elég lett volna. Kérte, hogy aludjak ott nála, de nem tehettem, Lucy-nak nem ezt ígértem.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Aleone ·
Szerintem egész korrekt. A bugyit végül kifizetted kedves Rita? :) Na sziasztok

ritakoala ·
Kedves Veronika, Krx. Nem lesz folytatas, legalabbis itt nem.

Nehany kiveteltol eltekintve, elkepeszto butasag uralkodik az egesz magyar interneten. Remelem ez az intelligensebb reteg. Baromi buszke vagyok a magyarsagomra, de leginkabb arra hogy ezt a taho banda 16 ezer kilometerre van tolem. Remelem Bolondember kijavit. O biztos centire tudja a tavolsagot.

Nekem nem kell dicsero szo, meg hulye pontozas. En baratokat es levelezotarsakat akartam talani. Ehelyet szamoljak a tomondataimat. Bolondember latom nyelvtanar vagy. Talan okosabb lenne a nyelvedet bedugni valahova. Egy babolnai csodor bizonyara orulne neki.

A-do Ekkora szuperbunko mint te meg a beketaborban is ritka.

Na akkor tessek tovabb ocsarolni engem.

A magyarok istene vezessen benneteket az EU-ba, es a balkani sotetsegbe.

Rita
MiMiMiMi ·
Nagyon ász vagy! Írj mailt: mimimimi@citromail.hu
Kérlek! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :yum: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: