Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplemeték Vati bácsinál 1.

„Anyu! De én táborba akarok menni!”
„Nem kisfiam, idén a nagybátyádhoz mész, egy farmra, majd ott megemberesedsz.”
Hisztiztem, bevágtam a durcist, de anyu azt mondta, ha nem megyek, nem kapom meg nyár végén az új táblagépet. Nem tehettem semmit, tizenöt éves lévén, el kellett mennem Vati bácsikámhoz.
Vati bácsit alig háromszor láttam előtte,  már biztos nagyon öreg lehet gondoltam. Leszálltam a vonatról, és nem ismertem fel, ki lehet a tömegben.
„Hé, fiam, én vagyok, a Vati„ intett felém, a fényképemet szorongatva egy pocakos, nagydarab férfi. Bajuszos, szakállas, leszakított ujjú ingben, csöves farmernadrágban. Majdnem befostam annyira ijesztően nézett ki, de valahogy ráültem a Harlyra és felbőgött a motor. Én majdnem meg elbőgtem magam.

A farm pár tehénből, és nyuszkából állt, Vati egy bódészerű, háromszobás faházban lakott. Az udvar poros és tyúkszaros, nagyon nem tetszett ott nekem.
„Mi van, nem ízlik a főztöm?”
„Ó, de nagyon finom.”pocsék volt az étel, de vatival nem mertem ujjat húzni. A kolbász talán sütés előtt penész zöld volt, a kenyér meg három napos. Vati eltüntetett négy párral is, míg én csak nyammogtam a tányér fölött. Vati böfögött, fingott, én piroslottam a méregtől. Vati nagyon szerette a sört, halomba álltak a sörös dobozok az asztal mellett, meg alatta is.
„Mit nézel, talán kérsz egyet, öcskös?”
„Nem szoktam alkoholt fogyasztani.”

Kiröhögött a nagybátyám, majd megveregette a hátamat.
„Na öcskös, jól kifogunk mi jönni egymással, ne félj.”
Este megjöttek a haverok, Vati egy impozáns motoros banda egyik tagja volt. Legalább tíz Harly bőgött az udvarban, a fekete skorpió banda tagjai mind nagydarab, kövér állatok voltak. Észre sem vettek szerencsére, nagy kártyaparti bontakozott ki. Ittak, ettek, böfögtek, fingottak, kártyáztak, kanbuli volt.
Ki kellett merészkednem a szobámból, mert brunyálni kellett mennem, szerencsésem el is jutottam a WC-re. Épp törölgettem a farkamat, amikor bejött az egyik bandatag. Először furcsán nézett rám.
„Ki vagy te pondró?”
„Shín vagyok” motyogtam „a Vati unokaöccse vagyok.”
„ Ja, vagy úgy, akkor haver!” Jó hátba vágott, megszorongatta a kezemet.
„Hanem tudod, szép kis faszod van, akarod, hogy leszopjalak?”
„A belegyezésem nélkül aztán Zozi nem fogod leszopni!”
Szerencsére bejött a nagybátyám, gondoltam megmenekültem.
„ De beleegyezek, szopjuk le mindketten. Olyan hamvas a farka, mint egy rószaszin fagylalt.”
„De én nem akarom, majd máskor.”
„Nagyon jól szopok,” mondta Zozi.

Ekkor Vati Zozi mellé állt, és elkezdtek smacizni. A nagy hasuk erotikusan összeért, két szakállas férfi csókja felkeltette a vágyakozásomat. Mocorgott a nacimban a farkam. Benyúltam nadrágomba, elkezdtem magam simogatni. De szemkontaktusunk lett Vatival.
Zozi lehúzta a nadrágomat és az egész faszomat tövig bekapta. Vati szétfeszítette a seggemet, és elkezdett kinyalni. Elöl, hátul kényeztettek, ez nagyon bejött nekem. Egyik szopott, meg verte a faszomat, a másik kinyalta a seggem. Óriásit spricceltem Vati szájába, utána pedig bele is pisiltem mert arra kért.
Utána Zozi megdugott, de ez egy másik történet.

Folyt. Köv-
-Vége-
Hozzászólások
További hozzászólások »
Klotterwriterr ·
Kopjál le liba!

everboy ·
Érdekes szitu.Folytasd!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: