Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Napjaim

Néha rámtörnek az én kis napjaim. A ma - jókedvem - van - sajnos napok. Ilyenkor vidáman dudorászva útnak indulok. Csak úgy bele a vakvilágba... Hogy nekem is legyen egy jó napom. Általában nem jutok messzire, mikor máris megjelennek a hupikék angyalok. Nagyon alacsonyak, nekem a derekamig érek és rettentően pufók termetűek. Elképzelni sem tudom, hogy azok a vékonyka szárnyak hogyan bírják el őket! De végül is mindegy, csak tűnjenek el. Nem akarnak bántani, csak állandóan fogócskáznak velem és néha icipicit bedurvulnak. Szerencsére könnyen meg tudok lépni előlük. Jobb...bal...jobb...bal... a végén már szaladok, aztán hopp! és eltűntem a szemük elől.
Immáron szabad az utam. Zsebrevágott kézzel, hanyag léptekkel császkálhatok össze - vissza. Az emberek megbámulnak, de ez van.
- Ne nézzél, tévézzél, ne nézzél, tévézzél... - dudorászom vidoran. Remek kis csíny jut az eszembe. Becserkészem az ártatlan, gyanútlanul bambuló turistákat, nesztelenül megközelítem őket, aztán bumm! Máris előttük ugrálok, karattyolok hottentottul, magyarul, angolul, keverem a nyelveket, körbetáncolom őket, aztán lelépek, mielőtt feleszmélhetnének a meglepetésből. Öt perc múlva már egy utcával arrébb játszom el ugyanezt.

Ha éppen nincsenek turisták, vagy kifogytam belőlük, találok új szórakozást. Összeszedem az össze szemetet (ez azért nem kevés), aztán felöltözöm velük. Újságpapír a szoknyám, műanyagdoboz a sapkám - szelektív öltözködés. Hát nem tök tuti ötlet?
Ha ezt is megunom, bevágom az öltözékem az első kukába és folytatom a játszadozást. Behunyom a szememet, és úgy rohangászom. Ha hiszitek, hanem, soha nem ütközöm neki semminek se! (Hiába, az őrülteknek áll a világ, ugye?) Kitárt karokkal, hangosan trillázva szökdécselek. Egyre magasabbra ugrom, aztán egyszer csak fenn maradok a levegőben. Nyílegyenesen szállok, mint egy rakéta. Hasítom a levegőt, a szél süvít a fülembe. Aztán érzem, hogy a föld felé veszem az irányt. Csalódottan veszem tudomásul, hogy le kell szállni a fellegekből, de ez van. A repülés után még egy ideig csukott szemmel futkározom, amíg bele nem ütközöm valamibe.

Felnézek. A hupikék angyalkák. Hát persze. Ezért jobb néha nyitott szemmel mászkálni. A kicselezés megint nagyon könnyen sikerül - ebben már profi vagyok. A hupikék angyalok különben sem túl okosak, néhány tökkoloppi és kész.
Egy idő után azért én is elfáradok. Ilyenkor leülök egy padra, lóbálom a lábamat és fütyörészek. Egy idő után értem jönnek, felkarolnak, szépen hazavezetgetnek... Az én házamnak sárga falai vannak (bár belülről fehér, de ez tök mindegy), a szobámban gumiból van a tapéta. Nagyon kedvesen bánnak velem, és én is nagyon kedves vagyok velük. Tudjátok, Ők szörnyű buták. (Ezért aztán nagyon aranyosan kell velük bánni.) Folyton azt kérdezgetik, hogy miért mentem el...
Miért? Hogy nekem is legyen egy jó napom...
Hasonló történetek
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
hmm:)

Vigyázz mikor sötét este, kihalt utcán mászkálsz!
Még le találsz ütni valakit:).

Whym ·
Tetszett a hangulata, az ötlet is aranyos.

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: