Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nagytakarítás

Végre üres a ház, mindenki elment. A gyerekei azt mondták, hülyeség kivenni egy nap szabadságot csak azért, hogy kitakarítson: a szabadságon pihenni kell, nem pedig dolgozni! Hát, végül is igazuk van, de másképp egyszerűen nem győzi, állandóan az örök körforgásban van: munka, család, munka, család... Nemsokára itt vannak az ünnepek, a lakás meg a feje tetején áll! (Ami azért nem volt száz százalékban igaz - de neki ilyen érzése volt... ).
Jól ment a munka: porszívózás, portörlés, mosogatás... Délre már csaknem mindennel kész volt, ezért úgy gondolta, kihasználja az időt és elrakodik kicsit a szekrényekben is. A srácok cucca egy-kettőre megvolt, most jöhet az ő szekrénye... Kirakott mindent a hálószobában az ágyra azzal a céllal, hogy sorban visszarakodik: a nyári ruhákat - melyekre most télen nincs szükség - hátra rakja, a téli ruhákat előre.
- Hoppá, hát ez? - mosolyodott el, amikor a vastag téli pulóverek alatt megtalálta azt a vibrátort, amit még pár hónappal ezelőtt az egyik kolléganőjétől kapott a szülinapi bulin. Jót röhögtek akkor az egészen. Betette a szekrénybe és azóta teljesen elfeledkezett róla. Óvatosan bekapcsolta... Szinte megijedt, amikor a rózsaszín zselés fallosz őrült tempóban vibrálni kezdett a kezében. Megcsavarta alul a gombot, és a vibrátor hangja kellemes csöndes búgásba ment át.
- Nyugi, nyugi... - mondta a vibrátornak, elmosolyodott és kikapcsolta a gépet, majd letette az éjjeliszekrényre.

Folytatta a munkát, rakodott, ruhákat hajtogatott, de egyre kellemesebb bizsergést érzett az egész testében és két elrakott ruha között mindig lopva az éjjeliszekrényen ágaskodó vibrátorra lesett a szeme sarkából.
- Basszus, csak nem fogok beindulni egy vibrátortól? – mosolygott magában, de a kellemes bizsergés a hasa alján egyre intenzívebb lett.
- Hiszen még ki sem próbáltam... nem lenne már itt az ideje? Hónapok óta nem volt semmi... - gondolta, mentegetőzve maga előtt, hogy így beindult és a válása óta eltelt hosszú időre gondolt.

Tovább rakodott, de észrevette, hogy egyre türelmetlenebbül, gyorsabban rakja a ruhákat, és egyre többször téved a tekintete a műfalloszra. Igen, most már nem bizsergett, hanem érezte, hogy teljesen felizgult és puncija benedvesedett...
Befejezte a rakodást. Elégedetten nézett szét a lakásban. Sikerült mindent elvégeznie, amit mára betervezett.
- Na, gyere kedves... - mondta a vibrátornak, megfogta, bement az ebédlőbe, és letette maga elé a dohányzóasztalra.
- Vajon milyen is lehet, és hogyan is kell használni? - gondolkodott, forgatta, kapcsolgatta, nézegette a gépet, majd ismét letette az asztalra. Öntött magának egy pohár bort, szopogatta a finom nedüt, közben le nem vette a szemét a vibrátorról... Igen, már eldöntötte, hogy megdugja magát vele... csak még gondolkodik, hogy milyen módon is...
Öntött még egy pohár bort, és a borral együtt bátorságot is öntött magába... Mintha csak az első randi előtt lenne, kellemesen bizsergő testtel, tudva azt, hogy most valami nagyon jó dolog fog vele történni... levetkőzött... Ruháit nem összehajtogatva - mint máskor - rakta le, hanem csak ledobálta a mellette levő fotelra. Bement a fürdőszobába és megnyitotta a kád csapját. A víz nagy zubogással keverte a színes fürdősó kristályait és perceken belül kellemes illat terjengett a szobában. A konyhaszekrényből gyertyákat szedett elő, az összeset, amit csak talált, lerakta minden létező szabad helyre a fürdőszobában: a kád szélére, az üvegpolcokra, a földre... majd sorban meggyújtotta őket. Nagyon izgatottnak érezte magát, ahogy ott hajlongott meztelenül a gyertyák között, puncija minden egyes leguggolásnál szétnyílt, és szinte érezte, ahogy az illatos levegő mindig megcsapja nedves barlangjának bejáratát... Még befutott a gyerekszobába a CD-lejátszóért és egy CD-t melynek " Ketten" volt a címe, berakta a lejátszóba. Lassú, halk, romantikus zene hallatszott...
- Igen, minden kész... - mondta, és kéjes sóhajjal elmerült az illatos vízzel teli kádban... Behunyt szemmel feküdt, néha kortyolt egyet a borospohárból, amit a kád szélére állított. Nagyon jól érezte magát... Kellemes dolgokra gondolt... a zene, a hangulat, a bor, a gyertyák... minden olyan romantikus volt... Fogta a szappant, és nagyon lassan szappanozni kezdte magát... karjait, hasát, sikamlós kezeivel masszírozta melleit, miközben ujjával a bimbóit kényeztette... majd a hasaalját... aztán feltérdelt a kádban és nagy sóhaj kíséretében megmarkolta punciját... Érezte, hogy a nedves redők maguktól szétnyílnak, hogy barlangjának bejárata és az a redők között rejtőző megduzzadt borsószem is kérve kéri őt: érints meg!

- Na mi van, mi kellene? Fasz? - mondta maga elé, miközben mindkét kezével lenyúlt, és jó szélesre húzta a nedves redőket egymástól, amitől a borsószeme még jobban kiemelkedett a redők közül. Meglepődött a kimondott csúnya szó hallatán, hiszen nem használ ilyen szavakat... de most mégis kimondta...
- Igen, egy fasz... az kellene... - mondta ki még egyszer, és a mosdó szélén álló vibrátor felé nézett.
- Várj csak nyugodtan - mondta - mindent a maga idejében - és megsimította nagyajkait. Megint a műfaszra nézett, és meglátta a vibrátor mögött a borotválkozó készletet.
- Először is megcsináljuk a frizurádat... - mondta, és odanyúlt a borotvahabért meg a borotváért. Nyomott egy kis habot a tenyerébe, majd szétkente nedves punciján. Óvatosan borotválni kezdte. A nagyajkakról, majd a puncija és feneke között lévő kis szőröket is levágta egy kis tükör segítségével. Csaknem csupasz lett kívánatos puncija, csak egy vékony csíkocskát hagyott csiklója fölött... nagyon izginek találta, és már rettenetesen vágyott arra, hogy jól megdugja magát...

- Ne légy már olyan türelmetlen – mondta ismét magának, és még visszafeküdt a kádba. Simogatta magát a habos víz alatt, eljátszadozott a mellbimbóival... a hasát, combjait, nyakát simogatta, gondosan elkerülve a punciját, mert tudta, hogy ha hozzáér, már nincs megállás... de ő nem akarta ilyen hamar befejezni...
Bimbója keményre duzzadtak, akárcsak a csiklója, amely türelmetlenül dugdosta ki fejét a vízben lebegő redők közül...
- Na jó, mehetünk... - mondta, és kiszállt a kádból. Ahogy törülközött, meglátta magát a fürdőszobatükörben...
- Igen... - mondta, mert eszébe jutott a nagy tükör, ami a hálószobaszekrény ajtaján van. Eldöntötte, hogy ott fogja folytatni. Szappannal lemosta a műfalloszt, és szinte belebizsergett a puncija, ahogy sikamlós kezeivel simogatta a zselés farkat...
- Hmmm, bárcsak igazi lennél...- mondta, és szárazra törölte a törülközővel. Fogta a testápolós flakont, és belibbent a hálószobába. Megállt a tükör előtt. Jól nézett ki, tetszett magának. Korához képest nagyon is jól. Mellei vidáman ágaskodtak, bimbójai megduzzadva vöröslöttek, karcsú teste, hosszú combjai és most szépen kiborotvált puncija... valóban szép látvány volt.
- Jó nő vagy - mondta magának, és elkezdte magát kenegetni a tesápolóval... nyakát, vállait... megemelte melleit, és jól megmasszírozta sikamlós kezeivel a bimbókat, melyek szinte már pattanásig duzzadtak, és nagyon érzékenyek voltak... a hasát, sima punciját, fenekét, combjait...
- Na gyerünk már - mondta saját magának, mert már nagyon akarta, hogy puncija végre kipróbálja, milyen is az, ha műfasz dugja meg...

Egy széket tett a tükör elé, és leült. A vibrátor ott volt tőle nem messze az ágyon. Széttette a lábait. Nedves puncija halk csámcsogással nyílt szét és látta, ahogy nedvei a szék kárpitjára csorognak... Végre megérintette. Szinte felszisszent, olyan jó volt. Már annyira kívánta az érintést... Mutatóujjával végigfutott bal oldalon fentről lefelé a nagyajkakon, a jobb oldalon vissza felfelé, majd a borsószemet is megérintve, és a nedves kisajkak között, barlangja bejáratánál állt meg... Behunyt szemmel felsóhajtott, és körkörös mozdulatokkal kezdte izgatni a kívánatos barlangot, majd benyomta ujja hegyét... kihúzta, most két ujjának első perceit nyomta be egyszerre, mintegy tágítva a régen nem járt utat...

- Jól van, most már megkapod... - mondta szétnyílt puncijának, és a vibrátor után nyúlt. Bekapcsolta... a legkisebb fordulatra... Először mellbimbói körül izgatta magát, körözött a mellei körül... de nedves bejárata már türelmetlenül várta a műfaszt, így hát a mellei között a hasán át lefelé haladva végre a csiklójához ért. Gyöngéden rányomta a csöndesen búgó, vibráló szerszámot...
- Azta... - szisszentette élvezettel a fogai között, mert a szerszám pontosan azt csinálta, amit az az érzékeny kis húsdarab úgy szeret: izgatta, rettenetesen izgatta... mintha ezernyi finom érintést érezne a magduzzadt borsószemen... pár másodperc múlva elkapta onnan a a vibrátort, mert majdnem elment...
- Fuha... - ez szupi, mondta maga elé, majd ismét jó szélesre tárta lábait, és a tükörben nézte magát és a bejárathoz helyezte a műfallosz makkját... Először csak körkörös mozdulatokat végzett, a barlang bejáratánál, szétkenve nedveit, és benedvesítve rózsaszínű makkot.. de aztán már nem tudott tovább ellenállni, és lassan, milliméterenként becsúsztatta a nedves redők között... Öt milliméter be, aztán ki, tíz millimétert be, aztán ki, huszat, harmincat... ki-be huzogatta a műfaszt, mígnem nedves puncija csaknem az egész szerszámot elnyelte, és érezte, hogy a vége szinte méhe bejáratánál vibrál...

Elmondhatatlan érzés volt... Mintha ezernyi kéz simogatta volna teste minden részét.. Kéjesen nyögdécselt, majd kihúzta a műfaszt, és végét két kézzel fogva ismét mélyen visszanyomta remegő puncijába... Varázsgombja kérlelően kandikált a csillogó redők közül, ezért váltott: bal kezével a műfaszt tologatva mélyen magába, jobb kezének mutatóujjával pedig a csiklóját vette kezelésbe... Nem bírta sokáig, pár másodperc alatt elment... hatalmasat élvezett... Érezte, ahogy puncija kegyetlenül összeszorítja az őrült tempóban ki-be mászkáló műfalloszt... Az egész hasa alja nedveitől volt csillogós...
Kihúzta magából a vibrátort, ami még most is egyhangúan berregett... Bal keze mutató és középsőujjával elhúzta egymástól a vörösesbarnán csillogó redőket, és végigpásztázott közöttük a vibráló makkal. ..
- Jöhet a következő menet? - kérdezte, és a vibrátor rezgéseit a lehető legnagyobbra állította. Közben ismét minden mozdulatát a tükörben figyelve a bejárathoz igazította a makkot. Most nem várt, nem körözött, hanem egy hirtelen mozdulattal az egészet egyszerre betolta magának. Felsikoltott... Őrületesen izgatta az egész belsejét ez a csodálatos masina... Bal kezének mutató és gyűrűsujjával széthúzta a sikamlós redőket, és középső ujjával pedig a csiklón kezdett vad táncot... Miközben a műfasz ki-be járt csámcsogó puncijából... Pár másodperc után megint érezte, hogy elindul az a forró, mindent elsöprő érzés...
- Iiiiggeeeennn... - sikoltotta, miközben vadul tömködte magába a nedveitől tocsogó műfaszt...
Megint elment... Hatalmasat élvezett, szinte reszketett a gyönyörűségtől...
- Fuuu, jó kis ajándék ez... - mondta a vibrátorra nézve.
Félrette a széket a tükör elől, és az ágyra mászott. Lábait jól szétterpesztveleguggolt úgy, hogy a vibrátor makkját a bejáratához illesztve a másik végét pedig megtámasztotta az ágyon. Pár másodpercig mozdulatlanul nézte magát a tükörben.
Aztán mindkét kezével melleit kezdte masszírozni, majd lassan lefelé ereszkedett úgy, hogy a megtámasztott vibrátor belé csússzon... A legnagyobb fordulaton ment... vibrált, ugrált tocsogó puncijában, miközben ő egyre vadabbul masszírozta melleit és bimbóit... vadul szökdécselt a műfaszon, ami már megint nagyon mélyen benne volt... egyik kezével lenyúlt és a csiklóját kezdte izgatni... de már nem kellett sok, hangos sikollyal megint elélvezett és lehanyatlott az ágyra...

A vibrátor még ott búgott a puncijában... egy hangos cuppanással kihúzta magából.
Arca, vállai, mellei az ágyon voltak, széttett lábakkal térdelt, feneke a levegőben volt...
Hátra nézett a tükörbe. Látta szétnyílt nedvesen vöröslő punciját, csillogó fenekét... a puncinedvekben úszkáló segge lyukát...
- Azti... ez szép látvány... - mondta és jobb kezével hátranyúlva puncija bejáratához igazította a még mindig búgó vibrátort. Most megint lassan, milliméterenként tolta magába, ki-be húzogatva. Bal kezével hasa alatt hátranyúlva csiklóját kezdte izgatni...
- Igen.. igen... igen... csináld... - parancsolta magának és gyorsított a ritmuson. A vibrátor most egészen más szögben járta be puncijának belsejét megérintve a legérzékenyebb pontokat is ott bent...

Hangosan szuszogva élvezett el ismét... lehanyatlott az ágyra, kezeit maga mellé rakva hatalmasakat sóhajtozva várta, amíg az öröm hullámai teljesen le nem gyengülnek... A vibrátor ott búgott a puncijában, de nem volt ereje kihúzni...Erőlködött egyet, mintha pisilni akarna , és a szerkezet kicsusszant belőle... vibrált a lábai között. Minden ereje elhagyta. Még életében nem élvezett ekkorát és ennyit egymás után...
Szeme sarkából az órára pillantott...
- Jesszusom... mindjárt itthon vannak... - mondta és egy pillantás alatt kijózanodott, csak most tudatosította, hogy már órák óta játszik magával és a gyerekek nemsokára haza jönnek....
Mindent összepakolt, megmosta a vibrátort, széles mosollyal puszit nyomva a végére eltette a pulóverek alá. Teljesen biztos volt benne, hogy most már gyakrabban fogja használni...
Összeszedte a gyertyákat, elrakta a CD-lejátszót, gyorsan lezuhanyozott és felöltözött. Még egyszer végigszaladt a lakásban, hogy nem hagyott-e véletlenül valahol árulkodó nyomokat. Mindent rendben talált... Nagy sóhajjal, teljesen kifáradva dőlt végig az ebédlő heverőjén...
Pár perc múlva megjöttek a gyerekek ... nagy zsibajjal rohantak be a lakásba.
- Szia anyu... Na, milyen napod volt? - kérdezték egymás szavába vágva.
- Nagyon szuper... - válaszolta mosolyogva, és nem hazudott... Tényleg nagyon szuper volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
virgoncka ·
Nem rossz! Nekem bejön a stílusa :heart_eyes:

lacapaca ·
Neked nem szokott csamcsogni? En szemely szerint imadom a csamcsogo puncit... :o) Egesz jo tortenet. Irj meg!

cicamica89 ·
nem szoktam olvasni a maszti témát, de mivel láttam, hogy te írtad, elolvastam. hozzá kell tennem, a piramisos és erdei tündéres történeted a két kedvencem!!
tehát azt akarom mondani, hogy nem értek a maszti témához :smile:
de valahogy tőled egy kicsit többet vártam. :frowning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: