Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Na, így szeretkeznek a lányok...

Az én történetem azt hiszem egyedülálló. Ha még valakivel hasonló megesett, akkor szívesen meghallgatnám a történetét. Nagyjából 3 éve történt egy házibulin, ami pontosan olyannak indult, mint eddig az összes többi. Rólam tudni kell, hogy 25 éves debreceni lány vagyok, akkor 22 éves voltam. Világ életemben imádtam a nőket, félelmetesen vonzott a hosszú combjuk -már amelyiknek olyan volt- és a gömbölyödő mellük látványa. Na, ezen a bulin is egy barátnőmmel voltam, aki már mesélte, hogy kipróbálná egy másik lánnyal, de sohasem mert egyikünk sem kezdeményezni.

Elkezdtünk iszogatni, majd a házigazda közölte, hogy aki akar, azt betámadhatja a szaunát, hiszen tök üres. Én akkor egy másik sráccal beszélgettem, Timi, a barátnőm nem tudom hol volt. Untam a srác dumáját, úgyhogy halkan kiosontam, egyenesen be a szaunába. Egy kis tanga volt rajtam össz-vissz, és annyira kívántam Timit. Szinte remegtem a gondolattól, hátha ő is bejön. És bejött. Egy árva szó nélkül elkezdtük hevesen csókolózni, de olyan édes volt a csókja, hogy azt nem tudom leírni. Nyaltuk faltuk egymást. Ő egyre lejjebb tévedt, letépte rólam a tangámat és vadul nyalni kezdte a tükörsimára borotvált puncimat. Életemben nem éreztem még ehhez fogható gyönyörűséget.

Elkezdett ujjazni, majd elröpített oda, ahol még senki sem járt. Ezután nagyon meglepődtem, mert az ujját egyenesen a popsimba dugta. Kéjesen sikoltottam fel egyrészről a soha nem érzett élvezettől, másrészt a kellemesen finom fájdalomtól. Nem tudom élt-e már rajtam kívül valaki át anális orgazmust, nekem akkor sikerült. Akkorát élveztem, hogy sírógörcsben törtem ki. Ez lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de így volt. Aztán elment. Akartam én is őt, de elfutott. Később mondta, hogy hallotta, hogy valaki jön. De rajtam addigra már ruha volt. És egy új ember jött ki a szaunából.
Hasonló történetek
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20878
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Catherine ·
Utálom a leszbikus story-kat. Hányingerkeltoek. De ha ettol eltekintek, ez a történet akkor is unalmas, magyartalan és valószínutlen.

Maga a cím pedig hazug, maximum az írója szeretkezik(?) így.

sisqo_1 ·
Hát a lányok tuti nem így szeretkeznek...Ez úgy szar,ahogy van.Kár volt a fáradságért!!Többet ne írj! :angry: :flushed:
libido ·
Kellemesen finom fájdalom?
Nyssa ·
létezik kellemesen finom fájdalom. én is szoktam érezni, csak totál más témában. például amikor kiharapod a szád, és feltéped a behegedt bőrt. :yum: az isteni érzéééés.
főleg ha vérzik is bőven :stuck_out_tongue:
nem várom a megértéseteket, csak mondom....

Nyssa

bot ·
...és az elektromos áram is lehet sokkoló élmény! Mi a frászért kellett ezt előcibálni a boldog elfekvőből, ahova való?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: