Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Munkahelyi véletlen

"Már megint szanaszét minden papír, munka a munka hátán, megőrülök! Nem leszek kész sosem a tudósításokkal." Ezek a meglehetősen pesszimista gondolataim voltak, ahogy beléptem az irodám ajtaján reggel hétkor. Az egyik híres napilap szerkesztőségében dolgozom, mint sportújságíró. A foci az én világom! Kommentárokat, tudósításokat írok, sőt még intervjúkat is készítek, de azt ritkán. Unalmasnak indult a nap. Meleg is volt, fáradt is voltam, egyszóval semmihez sem volt nagyon kedvem. A barátnőmet vártam. Tegnap szállt fel a gépe Miami-ból, szóval délre már elméletileg otthon kellene lennie. A főnökkel megbeszéltem, hogy engedjen el a munkáról, szóval egy fél szabad napra volt szükségem. A számításaimat azonban keresztül vágták.

A barátnőm 19 éves, gyönyörű nő. Külsőre ártatlannak tűnik, de ha valaki igazán ismeri, akkor tudja, hogy ez nem igaz. Kedves, barátságos, humoros és nagyon makacs, önfejű. Pont ezt szeretem benne. Mindig mindent megkap, amit akar. Viszont az egyik legjobb tulajdonsága talán az, hogy eszméletlenül szexéhes, mondhatni, hogy nimfomániás. Semmi sem elég neki! Olyan, mintha egy pornószínésznővel élnék együtt. Az én pornószínésznőmmel. Előbb feltudnám sorolni azokat a napokat, amikor nem térdel le elém és szopja a farkam. Szokása, hogy otthon vár a vacsorával és mikor leülök enni, bebújik az asztal alá és játszik az ékességemmel. Alig tudom olyankor nyelni a falatokat. Azután mindig egy óriási kefélés a vége a dolognak, a konyhaasztal az egyik kedvenc helyszínünk. Imádom ezt a nőt! Gyönyörű rozsdászöld szemei, barna, hosszú, hullámos haja, az ajkai, a teste, egyszerűen számomra ő a tökéletes nő.

Ott hagytam abba, hogy keresztülvágták a számításaimat. Aki erre képes volt, az pont a drágám. Alice ugyanis hamarabb ideért, mint ahogy számítottam.
10 óra, kopogás az ajtón és rögtön besurran a kedvesem. Valószínűleg leeshetett az állam, mert elnevette magát.
- Szia édes! - köszönt és egy édes csókot is kaptam.
- Helló Baby, hogyhogy ilyen hamar megérkeztél? Én csak délre vártalak.
- Oh, nem számoltad az időeltolódást. Hiányoztál!-
- Áh, igen. Te is nekem, milyen volt? Mesélj, addig tartok egy kis szünetet.
- Nem mesélni jöttem. Nincs rajtam bugyi szivem - súgta a fülembe kacéran és megpuszilta a nyakam. A szemeim elkerekedtek.
- De most nem mehetek innen ki.
- Nem is kértem - felült az asztalra, és széttette előttem a lábait. Valóban nem volt rajta bugyi és a puncija nedves és dagadt volt. Elvesztettem a fejem, azonnal tudtam mit akar. Fátyolos tekintetével nézett rám és várta, hogy mit lépek. Végigsimítottam azon a szép kis virágon, megremegett. Puszilgatni kezdtem, egyre szaporábban lélegzett. Mélyen belenyaltam kelyhébe, az ismert íz az őrületbe kergetett.
- Ahhh, még, nyalj ki drágám - nyögött és csak nyomta az arcomba a punciját. Gyors tempóban kezdtem el lefetyelni és egyik ujjam becsúsztattam nyílásába.
- Unggghhh. Ez aaaz! - éreztem, hogy mindjárt elélvez.
A nagy nyalakodásból arra eszméltem fel, hogy valaki kopogtatott az ajtón, és abban a pillanatban be is lépett Mad, a főnököm. Elkerekedett szemekkel nézett ránk, azt hittem azon nyomban kidob mindkettőnket. Drágám próbálta összeszedni magát, ráncigálta le a dereka fölé felcsúszott ruháját, ekkor azonban megszólalt Mad:
- Folytasd Mike! - jött a meglepő "utasítás". Köpni, nyelni nem tudtam, Alice is zavarban volt nagyon.
- Mondom, folytasd! - utasított mégegyszer. Nem tehettem mást, folytattam, ahol abbahagytam. Alice pedig nem tudott magán uralkodni, és pár pillanat múlva elélvezett. Amikor felnéztem azt láttam, hogy Mad az asztal mellett áll és a barátnőm kezét ráteszi a nadrágjából kiálló farkára. Alice kérdően rámnézett én pedig bólintottam. Nem mertem ellent mondani a főnökömnek. Verni kezdte az arca előtt lévő faszt, én pedig újra lefetyelni kezdtem édes kelyhét. A következő pillanatban, amikor felnéztem, Mad már tolta be a farkát Alice szájába.
- Szopjad! - parancsolt rá. Nem bírtam tovább, kivettem a nadrágomból akkora már rég álló ékességem és egy mozdulattal behatoltam kedvesem puncijába. Hatalmasat nyögött. Őrülten felvoltam izgulva, mindamellett, hogy a tudat és a látvány, hogy a főnököm a barátnőmet szájba bassza, kissé morbid volt. Vadul dugni kezdtem Alice nedves nyílását. Mad pár pillanattal később hörögni kezdett és Alice szájába és arcára élvezett. Szivem is közel volt már, így még erősebben kezdtem el dugni.
- Elélveeeezeeeek! - kiáltotta és abban a pillanatban jött a megszokott szorítás. Nem bírtam tovább, telelőttem a punciját. Kellett egy kis idő, mire lenyugodtunk.
- Úgy látom, a barátnőd nagyon szereti a faszt – vigyorgott a főnököm. Nem tudtam mit válaszolni, végül Alice segített rajtam.
- Sajnálom, de nem bírtam magammal. Ez nagyon kellett.
- Megbocsájtom. Dolgozol valahol?-
- Nem, még nem találtam munkát, amit össze lehet hozni az egyetemmel is.
- Fel vagy véve! Mike, remélem nincs kifogásod ellene.
- Öh, nincs - válaszoltam. Valójában volt, mert tudtam, hogy Alice szájában fog járni mindennap a farka. Viszont azt is tudtam, hogy neki ez nem fog semmit sem jelenteni. Ezen a napon összekötöttük a kellemeset a hasznossal: volt egy véletlen, vad hármasban részünk és ennek a véletlennek a segítségével Alice nem szorult rá többé a szülei pénzére az egyetemet illetően.
Hozzászólások
További hozzászólások »
peter toong ·
Először is.... ez szar... hirtelen nem jut eszembe más fogalom. Több okból is az:
- Rövid
- Obszcén
- Valószerűtlen
Rövid, mert ezt sokkal bővebben ki lehetett volna fejteni ha nem a kötelező (néhányak szerint kötelező) szexrészletre hagyatkozol csak.
Obszcén, mert megint előfordulnak bene vulgáris kifejezések. Miért van az h pl. geminigirl ő mindig tud olyan történetet írni ami hosszú élvezhető, és kevésbé vulgáris.
Valószerűtlenen és ez itt a döntő érv h miért rossz.
Tételezzűk fel, hogy a lány szexmániás. Tételezzük fel...
2 óra időeltolódás kb. 4000km. távolság. Namármost, itt a hölgyeknek kérem ki a véleményét: Hol találsz te ijen lányt aki 4000km repülőút után, csak ugy bemegy a pasija irodájába, és megkefélteti magát? Szerintem a csaj hulla fáradt lenne.
A másik, hogy ez az iromány sérti a férfiakat elég rendesen.
Nekem ha az életem függne tőle, akkor sem hagynám, hogy a főnőköm "megszoptassa" a barátnőmet. Az az ÉN barátnőm, senki másé. Teccik érteni?
Főnőköm bejön... hm... olyan főnőköt se láttam még, aki kopogás után ahogy benyit - mert mint mondtad sok a meló- és azt látja, hogy az egyik alkalmazottja az asztalán szeretkezik a barátnőjével, melyik főnök nem rúgná ki ezt az embert? "Nem mertem ellenkezni"
Hát bocsi de én igenis mernék ellenkezni, sőt eltörném a kezét ha hozzá merne érni a főnököm az én nőmhöz...
Összefoglalva, csak hogy valami pozitív is legyen ebben a komiban, azt mondom, hogy az elgondolás nem volt rossz. Csak a kivitelezés... de az eléggé. Ez oktató jellegű kritika, nem szándékozom elvenni a kedvedet az írástól ,ha esetleg kicsit nyers voltam akkor elnézést.
Üdv.:
Peter

:wink:
Rosemary ·
Kedves Peter!
Amint láthatod, a történet egy fordítás, szóval én csak a fordító vagyok, és biztosíthatlak arról, hogy mindent és pontosan lefordítottam. :) Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb történettel kezdtem a Melleslegen a fordítói karrierem, de csak ezt találtam, amit érdemesnek találtam arra, hogy lefordítsam a többi közül... :) A szerző anoním, pedig átküldeném neki a kritikádat! Helyette is megköszönöm! :)

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: