Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Munka után

Szia Édes! Te már hazamentél, én meg még mindig itt ülök az irodában, egy szál magamban. A leveleidet olvasgatom. Arra gondolok, hogy milyen jó lenne, ha itt lennél. Becsuknánk az ablakokat, behúznánk a sötétítőket és az ajtót. A monitor fénye adna valami kis fényt, annyit, hogy alakod jól látszódjék. Kigombolod ingedet, fentről lefelé, lassan, finoman. Ujjaid nyomán előbukkannak hegyes, vágyakozó melleid. Melltartó nincs rajtad, de ezt már észrevettem, mikor bejöttél. Lehúzod nadrágod cipzárját, megfordulsz, és nekem háttal, formás fenekedet felém fordítva lassan letolod nadrágodat, majd kilépsz belőle. Keresztcsontodon látom tangád vékony pántját, ahogy körbefogja csípődet, és egy keskeny pánt is formás, kemény feneked két fele kötött eltűnik. Felém fordulsz.

Ekkor veszem észre, hogy a csöpp kis ruhadarab elöl sem nagyobb. Szépen megigazított bozontod átsejlik az anyagon, mely olyan keskeny, mint három ujjam. Idelépsz hozzám, megcsókolsz, és közben kezeddel kiszabadítod már kőkeménnyé vált szerszámom. Imádom, amikor hozzám érsz. Felállítasz, megfogod a kezem, kivezetsz az asztalom mögül. Kigombolod ingemet, végigsimítod mellemet, hasamat, közben apró csókokat adsz a nyakamra, számra. Sliccemet már kinyitottad, így nadrágomat könnyen le tudod húzni rólam. Elmosolyodsz, mikor észreveszed, hogy nincs rajtam alsó. Eddig nem vetted észre. Leültetsz egy székre. ismét megfordulsz, és lassan, kínzó lassúsággal leveszed tangádat is. Nem bírok magammal, megsimogatom fenekedet, és fénylő, kinyílt kelyhedet.

Te finoman eltolod kezemet. Ráülsz a combjaimra, hozzám dőlsz, és közben hátul megkötözöd kezemet. Közben én próbálom hegyes melleidet nyalogatni, a számba venni. Felállsz. Én ülök a széken meredező szerszámmal. Lassan, finoman, erotikusan elkezdesz táncolni. Simogatod magad... a melleidet, a hasadat, combjaidat. Szeméremdombjaid közt végighúzod ujjaidat, majd megízleled. Én is szeretném megízlelni! Bal lábadat felteszed combomra, melleid, hasad, puncid ott táncol a szemem, orrom, szám előtt és érzem édes illatod. Egyik kezeddel az arcomat simogatod, másik kezeddel szétnyílt kagylóid közt keresed az "igazgyöngyöt". Ízedtől nedves ujjaidat számba dugod, amit én élvezettel nyalogatom. Akkor leveszed lábad, de egyből rám ülsz. Meredt farkamat nedves barlangod hirtelen beszippantja és rám törnek a kéjérzések.

De te nem mozdulsz, vársz addig, míg lecsillapodom. Átölelsz. Kioldozod kezeimet mellyel feszes fenekedbe markolok. Számba veszem hegyes mellbimbóidat és szívom nyalogatom, harapdálom. Egyszer az egyiket, egyszer a másikat s közben hintázunk a széken. Érzem, hogy lüktet a puncid, hogy zihálva veszed a levegőt. Én is közel vagyok már. Élvezzük az együttlétet, hiányzott már a másik közelsége. Érzem összeránduló barlangodat, a kéj engem is elönt. Imádom, ahogy közben hangosan nyögsz, nyüszítesz. Még percekig az ölemben ülsz, férfiasságom még mindig benned van. Jó így. A legjobb.
Hasonló történetek
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15367
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Pandora!

A matyizni kifejezés jobb? :-))

Érdekes, hogy én sosem tekintettem úgy a hímtagomra, mint idegen, vagy önálló lényre.

Mióta eszemet tudom, önmagam szerves részeként kezelem.

Egyébként, valóban bizonyos értelemben feltöltödni, aktívan pihenni (nem úgy, csak szellemileg), érdekeseket olvasni, kvázi belesni mások magánéletébe, járok ide.



Szivacs!

A gyermekek még nem tulajdonítanak akkora jelentöséget a dolognak, késöbb "butítjuk" el öket.

Én azt tapasztalom, hogy aki olyan családban nött fel, ahol a ruhátlanság megszokott, természetes dolog, ahol nincs agyonmisztifikálva a nemiség, ott a felnövekvö ifjuság kevesebb energiát fecsérel arra, hogy öneröböl szerezze be infóit. Talán kevesebb a deviancia is.

ciko ·
Tisztelt Tanar Ur!

A diskurzusban reszt vevok mar kifejtettek velemenyuket - Önnel ellentetben - es csak beszelgetnek...Engem speciel szorakoztat...

Fogjuk meg es vigyetek alapon:önnek mi a velemenye???

ciko ·
Honnan tudja Tanar Ur,hogy nekem mindegy???

Egyebkent nem ismer valakit aki szivesen diskural a forumokon,a velemenyet pedig megtartja maganak??? Ovatos ember lehet!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: