Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Motorozás

Aranyló őszi csillogásban gurultunk az úton. Valahol fent jártunk már a Mátrában a szerpentinen. Élveztem a száguldás minden percét. Éreztem, ahogy a lóerők röpítenek tova az úton, alattunk dübörgött a járgány. Hozzád simultam hátulról. Olyan jó volt átkarolni, az ölemmel neked feszülni, mellemmel érezni az izmok játékát a hátadon, ahogy tartod a mocit. Szorosabbra fontam a karom a derekadon és odahajtottam a hátadhoz a fejem. A combjaim szorosan hozzád simultak amennyire csak lehetett. Nem láttam előre de tudtam hogy élvezed a helyzetet. Bár két réteg bőrruha választott el minket mindketten éreztük a vágyat, a forró bizsergést odabent. Megértetted a jelzést és oldalt kanyarodtál, be a fák közé egy kis gallyakkal szegezett ösvényre. Leállítottad a mocit. Az erdő zaja vett körül minket és a fák között beszökött néhol a napfény. Kellemes hely volt. Levettem a bukót és hátraráztam hosszú szőke hajam.

Imádtad mindig nézni, ahogy kibomlik, és a tarkómon lecsúszik a hajzuhatagom. Őrült vágyat éreztem, hogy odahajolj már végre hozzám és csókolj a nyakamba. De nem tetted, csak néztél, néztél a simogató barna szemeiddel. Aztán az egyik kezeddel megfogtad a nyakam és elkezdted félresöpörni a hajamat. Óvatosan hozzám simítottad az arcodat és szótlanul megöleltük egymást. Éreztük mindketten a feltörő perzselő vágyat, de olyan jó volt így összefonódni egy kicsit. Aztán megcsókoltál. Hosszan, lágyan, finoman. Kezed a hajamba túrt, a másik kezeddel pedig belemarkoltál a popsimba. Minden porcikánk remegett a vágytól, de még mohó nyelvünk egymást ízlelte. Nem akartunk sietni, nem volt minek és nem volt hová. Simogattam a hátad, és lassan húztam le a zipzárt a bőrdzsekiden. Aztán kutató kezeim egyre beljebb haladtak és óvatosan becsusszantak a pólód alá. Simogattalak és már minden türelmetlen vágyam arra irányult, hogy forró testünk eggyé olvadjon. De tudtam, hogy ki fogjuk élvezni ennek az együttlétnek az összes gyönyörét. Nem teketóriáztál te sem sokat. Miközben óvatosan harapdáltad a fülemet és én kéjesen nyögdécseltem, már le is hámoztad rólam a motoros rucit.

Újabb csókviharba forrtunk össze. Szeretlek drágám – suttogtad, és én olvadoztam a karjaidban. Óvatosan lehúztad a nacit. Ahogy haladtál lefelé apró csókokkal halmoztad el a combjaim belső felét. Megremegtem. Aztán felültem a motorra. Láttam a mohó vágyat a szemedben, és minden pillanatát kiélveztem, ahogy tárulkoztam fel neked. Testem végignyúlt a nyergen és a benzintankon. Egyik lábamat magasra húzva látni engedtem, hogy a tanga hogyan tűnik el a popsim vágatába. Odanyúltál és félrehúztad. Másik lábamat átkarolva fúrtad a fejed a lábam közé és először óvatos nyalintásokkal kényeztetted a csiklómat, aztán a nyelved hegye körbejárta a hüvelyem bejáratát. Szaporán vettem a levegőt és kéjeset sóhajtottam. Testem ívben megfeszült, amikor a nyelved beljebb tolakodott. Élveztem minden egyes lökését. Aztán váltottál.

Először óvatosan aztán egyre vadabbul szívtad be a csiklómat.
Minden egyes alkalommal felszisszentem. Felém hajoltál és miközben vadul csókoltál és toltad befelé a puncinedves nyelvedet a számba, elkezdted masszírozni körbe-körbe a hatalmas melleimet. A szád néha odatévedt és hatalmasakat cuppogott a bimbókon. Megcsipdested őket. Ezt tudod, hogy mennyire imádom. Kinyitottam a szemem és láttam, hogyan dudorodik a kőkemény szerszámod a nadrágba. Egyik kezemmel nadrágon keresztül kezdtem simogatni hol a falloszod hol pedig a heréket. Eközben te óvatosan az egyik aztán a másik ujjaddal is belémhatoltál. Fel akartam kelni. Látni akartam, ahogy ujjazod a puncikámat. De nem elégedtél meg ennyivel. Gyorsan megfordítottál, és el kezdted nyalni a fenekemet . Mindenhol ahol csak érted nyaltad, vagy átölelted és az arcoddal is simogattad. Két hatalmas kezeddel szétfeszítetted és gyönyörködtél a látványban. A gyöngyörű simára borotvált punciba, ami vágyakozva, nedvesen nyílt meg feléd, és a popsim lyukában, ami szintén simára borotváltan hívogatóan lüktetett. Nem bírtad tovább ide is be-becsúszott óvatosan az egyik majd a másik ujjad. Feszült, ez sokkal szűkebb és forróbb volt. Én mohón lehúztam a nadrágodat és letérdeltem eléd. Óvatosan a kezembe vettem a szerszámodat és alulról a zacskód felől végig nyaldostam a heréidet majd a szerszámodat a tövétől a hegyéig. Aztán bekaptam a forró makkod, és jól megszívtam. Sós volt. Már nedveztél…

Végigszáguldtam újra a farkad tövéig majd újra fel és újra ameddig csak lehetett beszoptam végig a farkadat. A kezem simogatta a zacskód bársonyos bőrét. Egyre vadabbul szoptam a farkadat. A nyálam végigcsurgott a zacskódon. Szétkentem. Élvezted, ahogy tocsogsz a nyálban. Nem sokáig teketóriáztál. Leterítetted a dzsekid és hanyatt feküdtél. A farkad keményen meredt az égre. Én leguggoltam és széttártam a combjaimat. Ülj rá – parancsoltad hörögve, és én megtettem. A forró és lüktető puncim mohón nyelte el férfiasságodat. Megmarkoltad a fenekem és már nem volt megállás. A szemed csukva de még így is megtaláltad a mellbimbómat és nekiestél. Aztán két kezeddel összefogtad a melleimet és vadul szívni kezdted mindkettőt. Éreztem, ahogy végigérsz bennem, ahogy kitöltesz, és ahogy lüktet a férfiasságod a vágytól bennem. Egyre mohóbban szorítottam magamban a farkad. Egyre beljebb és beljebb mélyebbre és mélyebbre lökted. Hörögted, hogy nem bírod tovább.

Éreztem, ahogy a makkod nekifeszül a hüvelyem falának. Sikoltottam… egyre vadabbul mozogtunk. Aztán belémlöveltél. Éreztem, ahogy a testem az extázistól mintha darabokra szakadt volna. Ernyedten előreestem. Úgy maradtunk, amíg csillapodott a légzésünk. Simogattad a hátam és én csókolgattam az arcod mindenhol. Így maradtunk még egy ideig. Szorosan összefonódva, pihegve a langymeleg nyári estén. Megcsókoltuk egymást és nevetve öltöztünk fel. Felpattantunk a mocira és tovaszáguldottunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
love story ·
Nagyon jó amit írtál, és ugy gondolom, hogy akinek van fantáziája akkor azt teljes lázba tudja hozni ez a szöveg!!!!!

Gratulálok!!!

Lady Gwen ·
Elég élénk a fantáziám, tehát elképzeltem...
És majdnem kiestem a röhögéstől a székből...
Már bocs, de az én pasimnak is van mocija, és elképzeltem, ahogy a csaj megpróbálja az azon leírtakat véghez vinni a mocin, és piszkosul felborul... De komolyan: ültél már motoron? Támasztottad ki? Vagy legalább láttad, hogy milyen. Egy 200 kiló fölött levő dög is simán felborulhat. Pláne ha erdőben támasztod le, Talajon...
Ne haragudj, de nekem ez most inkább vicces volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: