Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mostohaapuci

Nos, én egy 17 éves lány vagyok! A szüleim kb. 2 éve elválltak! Én anyukámmal maradtam és egy családi házba költöztünk! Úgy fél évvel a szüleim elválása után, anyu talált magának egy partnert, aki hamarosan oda is költözött hozzánk! Mikor először bemutatta elég jó benyomást keltett bennem a személyisége! Egy 36 éves férfi, rövid fekete haj, sportos testalkat,180cm körül! Elég jó volt vele a kapcsolatom! Sokat beszélgettünk nevettünk és sok időt töltöttünk együtt! Majd pár héttel később anyunak valami sürgős ügye akadt külföldön és azonnal el kellett utaznia pár napra! Majd miután elment, kettesen maradtunk a mostoha apámmal. Az egyik nap éjfél után értem haza, mert szórakozni voltam a barátaimmal! Tamás (a mostohaapám), épp valami filmet nézett a tévében! Leültem én is mellé és elkezdtünk beszélgetni! Tamáson csak egy boxer és egy rövid ujjú póló volt! Rajtam miniszoknya és egy mély kivágású topp! Körülbelül fél órát beszélgettünk erről-arról! Majd egyszer csak a bal keze a combomat kezdte el simogatni, úgy hogy közben a szemembe nézett! Mikor találkozott a pillantásunk pár másodpercig csak bámultuk egymást, aztán megkérdezte:
- Akarod Móni?

Egyszerűen nem akartam elhinni, de aztán segített eldönteni egy forró csók, amit a számra kaptam tőle! Átkulcsoltam a nyakát és beleültem az ölébe, így folytattuk tovább a smárolást! Közben éreztem, hogy keze egész végig a fenekemet masszírozza, ami nagyon jól esett! Majd felvett és leültettet a kanapéra! Letolta alsógatyáját és elővette hatalmas szerszámát! Már régen nem voltam szűz, de eddig 18 éves fiúkkal csináltam csak! Még soha életemben nem láttam akkorát! Egyértelmű mit akart, úgyhogy gyorsan be is kaptam és szívtam, ahogy csak tudtam! Szinte azonnal elélvezett és a forró nedűt a torkomra leküldtem! Ekkor levetkőztetett és fejét a lábaim közé helyezte! Szinte bele se nyalt, máris elélveztem annyira felizgatott a helyzet! Majd következett a behetolás! Szépen lassan csinálta, nehogy fájjon! Nagyon kellemes érzés volt a mostohaapám szeretetét élvezni!

Hatalmasokat sikítottam, míg elég hamar a csúcsra jutottam! Ekkor megkérdezte, hogy szeretném-e hátulról is! Igazság szerint hátulról már 12 évesen elvesztettem a szüzességemet, úgyhogy belementem! Négykézláb voltam, ő meg mögémhajolt és hátulról is a magáévá tett! Nem is fájt annyira, mint ahogy számítottam rá! Mikor már itt is elértünk a csúcsra, leültünk a kanapéra és még egyszer leszoptam, majd elaludtunk!
Reggel megtapasztalhattam vele milyen a kora reggeli szex, de ez már egy másik történet!
De annyit mondhatok, hogy már fél éve élek rendszeres nemi életet a mostohaapámmal, az anyám tudta nélkül! És imádom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sírrabló ·
Remélem, most jót röhög az a pasi aki ezt a sztorit beküldte :innocent:

Salambard ·
Undorító az írás.. Mindenhol felkiáltójel van a mondat végén, a kis csaj már 12évesen magában tudta a kukacot, nem rossz, nem rossz, de jó volna egy kicsit bővebb megfogalmazásban.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: