Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mostoha anyám

5 év telt el azóta, hogy apám összeházasodott újdonsült feleségével. Nagyon jól kijövünk egymással, a kórkülönbség köztünk 15 év. Én 20 éves vagyok. Apám üzletember ezért sokszor utazgat és nem szokott otthon lenni, de rendszeresen haza telefonál, hogy minden rendben van-e. Mostoha anyám nagyon szép nő, szőkés barna hajú zöldes szürkés szemű. Sokszor szoktam róla álmodni. Egyszer meglestem, amikor öltözött gyönyörű teste volt. Már azon voltam, hogy előveszem a farkam és kiverem, de ahogy vettem volna elő megszólalt a telefon és rohantam felvenni. Attól a pillanattól kezdve elhatároztam, hogy magamévá teszem. Csak az volt a baj, hogy hogyan csináljam. Mondtam magamban mindegy, a szerencsére bízom. Eltelt 1-2 hét és a szerencse bekövetkezett. Apámnak jött egy sürgős faxa, hogy a tárgyalást előrébb hozták, és azonnal mennie kell így csak én és a mostohám maradtunk a házban.

Két nappal később megláttam, hogy a szomszédunkkal nyelves csókot váltanak nem is kis ideig. Na mondom magamban, itt a jó alkalom. Vártam még egy pár napot és beigazolódott a sejtésem viszonya volt a szomszédunkkal. Nekem se kellet több elő vettem a fényképezőgépet és paparazzi módjára lesi fotókat készítettem. Miközben a mostoha anyám azt hitte, hogy iskolában vagyok addig én meg 2 tekercsfilmet elkattintottam rájuk nem is kis sikerrel. Amint tudtam, előhivattam és vártam a kellő pillanatot. Amikor jöttem hazafele az iskolából, megnéztem a ládát és kivettem a borítékokat ott volt köztük a fényképeim is. A többi borítékot letettem az asztalra. Fölmentem a szobámba és kibontottam nagyon jól sikerültek a képek 2 példányban, csináltattam meg. Az egyiket elrejtettem a másikat meg úgy gondoltam, hogyha haza jön, oda adom neki megnézni. Kis idő múlva ő is hazajött, átöltözött és leült a konyhában megnézni a postát. Én is lementem, de én a nappaliba mentem és a borítékot az asztalra tettem. Oda jött hozzám kérdezgetett, hogy mi volt, hogy volt az isiben.

Beszélgettünk és közben meg pillantotta a borítékot. Kérdezte, hogy az mi, mondtam, nézzed meg, neked jött. Elvette, és ki nyitotta. Azt az arcot is le kellet, volna fényképezni, mert ilyet nem igen lát az ember. Kérdezte, hogy ki csinálta ezeket. Mondtam, hogy én. Aztán próbálkozott, de mind hiába. Mondta, hogy mit akarok, mit csináljak. Én meg szépen fel vázoltam neki, hogyha közre működik, akkor nem fogja meg tudni az apám. Így aztán azt mondtam neki, vetkőzzön. Nagy nehezen, de el kezdett vetkőzni. Közben a combját kezdtem el simogatni és a mellét masszírozni. Nagyon jó érzés volt. Amikor a fehérneműn volt a sor mondtam neki, hogy hagyjad magadon. Letérdeltettem és mondtam, hogy csináld. Elkezdte a kezével masszírozni a farkamat a ruhán keresztül. Utána lehúzta a sliccet és benyúlt, elő vette a még lankadt farkamat, és elkezdte fel lehúzogatni a bőrt, kezdett keményedni. Először csak az ajkával érintette a makkomat, utána meg a nyelvével, közben nyálazta, és szépen bekapta, félig benn tartotta, és a bőrt kezdte el rajta húzogatni.

Meg állt és a fejével kezdte el a fel lemozgást. Állati jó érzés volt. Megfogtam a fejét és, hogy tovább csússzon neki lejjebb, és lejjebb nyomtam. Utána ki vette a szájából és a nyelve hegyével, kezdte ingerelni az oldalát közben a heréimet is, masszírozta és nyalogatta. Aztán az álló farkamat hátra döntötte és végig nyalta a makkhoz ért fel, állította és bekapta tövig és közben nyelt is. Örülten jól csinálta. Mondtam neki, ha sokáig így folytatja el, fogok menni. Nem baj, szeretem a számban érezni a meleg geci, ízét, mondta. Utoljára még félig bekapta és gyorsan fel le, kezdte húzogatni. Mondtam neki, most én jövök. Felült a kanapéra és lefeküdt. Közben én is megszabadultam a maradék ruhámtól és a lába közé bújtam. Elkezdtem csókolgatni belül a combját és szépen haladtam a fehér csipkés bugyija irányába. Amikor oda értem a bugyiján keresztül kezdtem el a nyelvemmel izgatni. Utána szépen oldalra hajtottam, ami eltakarta a csoda szép punciját. Bele nyaltam a még összezárt ajkakba.

A csiklóhoz közelítettem és a nyelvem hegyét szép lassan bele mélyítettem és le felé kezdtem húzni. Nagyon szépen nyílt ketté. Aztán az ujjaimmal megtartottam és a csiklójával kezdtem eljátszadozni. Nagyon élvezte kis sikolyokat, hallatatott. Megfogtam, a másik kezem két ujjával a csiklót és kidudorítottam a számmal, meg bekaptam, és elkezdtem szopogatni és szívni. Nagyon élvezte és sikongatott. Addig izgattam, amíg meg feszült és egy oltárit élvezett. Csak úgy folyt ki a nedve én meg csak nyeltem, és nyeltem. Utána a középső ujjamat bedugtam a hüvelyébe, és ki be, húzogattam. Örült viháncolásba kezdett. Ki vettem és a mutató ujjammal együtt dugtam vissza, és újra elkezdtem. Közben a nyelvemmel a csiklóját izgattam. Alig bírt szólni, de azért ki mondta. Hogy tudok ilyen jól nyalni. Én meg erre azt válaszoltam, hogy ezt szereti minden lány. Ez után még egyszer elélvezett. Most a farkadat akarom magamban érezni, mondta.

Felültem és hátra dőltem ő meg rám mászott szemből. Megnyálazta a kezét és a farkamon szétkente. Oda helyezte a pinájához, és szép lassan rácsúszott. És elkezdett lovagolni. Én meg a mellét csókolgattam és a száját. Egyre gyorsabban lovagolt rajtam. Mind a ketten nagyon élveztük. Magamhoz húztam és nyelveltünk. Megfogtam a fenekét megtartottam és csípő mozgással meg gyorsan, elkezdtem baszni. Leszállt rólam és a díványnak támaszkodott és azt mondta, gyere, hátulról akarom. Megfogtam a farkam, és behelyeztem a pinájába. Először csak behelyeztem és ki vettem ezt 3szor-4szer csináltam. Utána meg benyomtam tövig, és gyorsütemben elkezdtem baszni. Ez így ment egy darabig és utána nem vettem ki a farkam, hanem így lefeküdtünk oldalra a bal lábát föl emeltem és így folytattuk. Közben a mellét szopogattam. Kivettem a farkamat és a seggéhez tettem, nem állt ellen szép lassan becsúsztattam és így dugtam. Már nagyon közel voltam az orgazmushoz szóltam is, hogy készüljön. Amikor éreztem, hogy jön, rögtön ki rántottam és letérdelt elém, és a kezébe adtam. Szájába vette, és ő folytatta az izgatást. Nem sokat kellet rá várni teli, élveztem a száját, a felét le is nyelte a többit meg a farkamon szétkente és úgy szopogatta és izgatott tovább. Mondtam neki ez volt életem legjobb dugása.
Hasonló történetek
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
WRaTe ·
Csak tudnám, ki pontozta fel, bár nem lényeges.

2010oli ·
Hát ez a történet az élénk fantázia szüleménye.

Aki írta, még életében nem dugott seggbe nöt. Az nem úgy m1, hogy ripsz-roprsz bedugom. Iszonyatos fájdalmat okoz6 a 3ágú, föleg ha nagyobb szerszámmal áldotta meg a természet. Szép lassan, alaposan kell elökészíteni. A hüvelykujj roppant alkalmas pl. alkalmas a záróizom kitágítására, na meg a partner felizgatására. Ha a nö kezd belejönni, akkor szinte beszívja a 3ágú hüvelykujját. A hüvelykujj után több ujjal is kell tágítani, hogy engedelmesen odaadó legyen a nö segge. Aztán persze még a kezdéskor jól be kell kenni egy arra alkalmas kenöccsel, a legjobb az amerikai KY, nem tudom itthon kap6ó-e. Elmegy azért a vazelin is, fö az, hogy jó síkossá tegye a nö seggét, mert ott nem termelödik erre alkalmas természetes váladék. Ha a nö így kellöen elö van készítve, akkor rettentösen tudja élvezni, föleg ha közben a csiklóját is símogatja a 3ágú. Eddig még akárhány nöt sikerült rávennem, 1ik sem bánta meg. De ha gumi nélkül csinálja a 3ágú, utánna nem tanácsos leszopatni, mert a végbélben mindenféle baktériumok élnek, melyeket nem jó kapcsolatba hozni a szájjal. A legjobb ezt utoljára hagyni, föleg ha nagy szerszámmal van megáldva a 3ágú, mert akkor, ha már egy párszor elélvezett, nem olyan nagy s kemény, könnyebben elviseli a nö.

Na, srácok, remélem okultatok belöle, ha meg esetleg lányok is olvasták volna, amit erösen kétlek, nekik csak annyit, hogy ne féljetek, ha tapasztalt és/vagy magas szexuális intelligenciával rendelkezö 3ágú akar seggbe dugni titeket, nagyon is fogjátok élvezni. Idösebb nöknek ezt nem kell annyira magyarázni, nekik általában több tapasztalatuk van ezen a téren, nagyon is tudják, mi a jó. 1 tartós kapcsolatnál szinte elengedhetetlenül fontos az intimitásnak ez a formája is, az 1másba való belefásulás legjobb ellenszere.

Ogma007 ·
annyira érződik a pornófilm feeling je a dolognak........
szerintem a gyerek megnézet pár pornófilmet és leirta ezt a piszkot!!!!! :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: