Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mosoly

Van egy kislány, Lyne.
Lynenek vannak egyéb piperés játékai, amivel majd nagy korábban szépítgeti magát, és persze babái, amiket időnként szívesen fölöltöztet. A szobája mindig jóérzéssel hat rá, mivel gyönyörűen csillog a rózsaszínben, ahogy a függönyökön átsüt a nap, az egész helyet tökéletessé teszi.

Naphosszakat játszott itt, miközben anyu és apu kint veszekedtek, nagy hanggal, ajtócsapkodásokkal…
Apu később elment… A lányra ezután sokszor szomorúság tört rá. Nagyon szerette aput. Anyut is, de nem annyira, ő szigorúbb volt, mindig meg kellett enni a spenótot, minden reggel korán menni kellett az oviba. Csúnya anyu.

- Gyönyörű őszi nap van, a lehullott, sárgás-barnás leveleket ide-oda fújdogálja a gyengéd szél. Lyne az anyukájával kézen fogva tipeg hazafele az oviból.
- Anyúú!
- Mi az, kislányom? – tekint rá az anyja.
- Reggel nem ettem meg a túrórudim!
- Jaj kislányom, és?
- Ugye nem etted meg előlem? - mosolyog rá, furcsa, átható tekintettel.
- Neeem, Dehogy! - simogatja meg kobakját és tovább kotorászott a telefonjában.

Este van. Az utcáról csak a szomszéd kutya nyomott ugatása hallatszik be néha-néha szobába. Lyne nézegeti magát a kistükrébe, fésüli szög egyenes szőke haját közben magának mesél:
- Ha megnövöök, okos leeszeek, széép, és.. huncut hihi – valaki kopog az ajtón. Anyu az.
- Kislányom, ideje lefeküdni késő van, nem is tudom, mér, engedem egy ekkora lánynak, hogy ilyen sokáig fönt legyen!- panaszkodik anyu, közben ő is tudja nem komolyan beszél. Ad egy puszit az orcájára majd leoltja a villanyt és sötét lesz.
Késő van, a lány szemeire gyorsan ráborul az álom.

Kinyitja a szemét. Teljes a sötétség, csak kedvenc plüss mackójának gömb üvegszemei, világítanak a sötétben. Hiányzik neki valami, hiányérzete támad. Fogja kis elemlámpáját, majd kimegy a szobából, halkan lépdel, lábujjhegyen. Kinyitja a spájz ajtaját, kutat egy kicsit és megfog egy üveget.
- Ez jó- mosolyog egyik kezében a teli literes üveg, másikban a zseblámpa.
Bemegy anyuhoz, de ő nem ébred fel. A kislány egy ideig nézi, míg lámpáját a föld felé tartja, lerakja az üvegét.
- Szia anyu - suttogja a fülébe, majd apró puszit ad az arcára.
Anyu mormol valamit, de a lány nem érti. Kimegy a szobából, kinyitja az üveget, és önt ide is, oda is a löttyből. Szépen egyenletesen, ahogy a haját szokta fésülgetni.
A bejárati ajtó előtt játszadozik így, amikor egy alakot lát meg a tömör üvegen keresztül.
Széles mosolyra nyílik a szája. Igazi, és őszinte. Halkan kinyitja az ajtót. A kulcsok alig zörrenek meg egyszer kétszer.
És hatalmas ölelés, érződik a szeretet.
- Apuu! Juj! Neked szúr az állad! - viccelődik Lyne.
- Ohh tényleg! Bocsii, majd otthon te megnyirkálod apu állát! - gúnyolódott és kuncogtak egyet. Mivel a lány pizsiben van, apu gyorsan berakja a kocsiba.
- Mindjárt jövök, ne hagyj itt!
- Okéés - szólt vidáman, majd harapdálta az apró ajkait.
Így is van, apu jön rögtön, a kocsi lassú berregéssel beindul. A kislány ránéz a házra, és ahogy távolodnak tőle, egyre világosabbak lesznek az ablakok, lángok csapnak ki. Lyne nézi, és mosolyog.
Hasonló történetek
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24281
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Péter1985 ·
Szia!

Én megfordítom a történetet. Nekem is van egy 3 éves fiam ( igen, 23 évesen) és mi sem élünk már együtt. De azért mert az anyjával maradt a fiam, még nem akarja rágyújtani a lakást. amikor Vele van, akkor kedves aput, szép aput mond az anyja, amikor velem van, akkor kedves anyut és szép anyut mondok. a két szülő nem uszíthatja a gyereket a másik ellen, mert azzal sokkal többet ártanak a gyermeknek, mintha nem is látogatná a másik.
No0oB ·
Húbaz.
Ha ezt tényleg így tolod, dzsukszos sukár arc vagy.
Pedig eddig olyan gyökereket kommenteltél. De belegondoltam, hogy én is most vagyok 20.
geminigirl ·
Minden elismerésem a Tiéd.
Talán tudod miért, talán nem, nem is ez a lényeg. Több embernek kellene így gondolkodnia. Kevesebb szomorú és bizonytalan 3-4 éves lenne...

Péter1985 ·
2008.02.15-én lett publikálva az " Add, hogy még egyszer" című írásom. Abban szó van a fiamról is.

Robby ·
Juj de NEM teccik senkinek , háá' me nem olvastok a sorok közt, Oh Egyem a zuzátokat megfelee amúgy csak punnyadtam , azt kicsit megmozgattam az agyam, müködik e még:D:D Dehát nyomjátok! :yum: Luw wan :grinning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: