Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mirabell

Hideg, esős nap volt, olyan, amikor a diákok, amilyen én voltam, némán megköszöni, hogy anyja reggel rátukmálta a melegebb pulcsit és az esernyőt. Cathleennel, barátnőmmel mentünk haza, a nagy büdös, forgalmas városon keresztül.
Cathleen két éve volt a legjobb barátnőm, persze rengetegszer vesztünk össze sok apró marhaságon. Hirtelen haragú volt, talán ez volt a legnagyobb hibája.
Megint Thommal szívattam. Bevett szokásunk volt. De akkor úgy látszik, tovább mentem a határon. Zöld szeme dühösen villogott, és lökdösni kezdett. Elvesztettem az egyensúlyomat és már csak arra eszméltem fel, hogy dudál egy busz.
A kórházban ébredtem fel. Mellettem barátnőm állt, könnyes szemmel rebegett bocsánatot. Anyuék is ott sírtak a másik oldalon, de csak annyit mondtak, hogy egy busz elütött. Barátnőm addigra elment.

Estére anyuék elmentek, és kiderült, hogy van egy szobatársam. Egy 5 éves kislány. Aludt, mikor észrevettem. A lámpa fénye megvilágította szöszke haját. Kedves arca volt, pici szeplőkkel az orra körül. Amikor felébredt, megkérdeztem, hogy hívják. Kedves, vékonyka hangja volt.
- Mirabell.
Beszélgetni kezdtünk, kiderült, hogy a szívével van baja, és műtétre vár.
Odaült az ágyamra, és sokat játszottunk. Mindig próbáltam lelket önteni belé. De mindig azt válaszolta, hogy ő nem fél.

Nagyon megszerettük egymást a kislánykával. Mindig büszke voltam magamra, hogy bátorságot öntök belé, mert úgy véltem rettentően félhet a műtét előtt.
Aztán egyszer egy beszélgetésben kérdeztem meg tőle, hogy miért mondja mindig, hogy ő nem fél.
- Már miért mondanám, hogy félek,- válaszolt- ha egyszer nem teszem. Hogyha sikerül a műtét, akkor tovább élhetek, ha pedig nem, akkor felmehetek az angyalkák és az anyukám mellé.
Határtalan hit és nyugalom áradt belőle. Csodálkoztam volna egy darabig, de szokása szerint nem hagyta.
- Én a félelem helyett inkább téged sajnállak.
- Már miért sajnálsz te engem, Mira? –kérdeztem tágra nyílt szemekkel.
- Nagyon rossz lehet neked, hogy nem tudod mozgatni a lábaidat!
- Honnan tudod te ezt? Ez nem igaz! – a felismerés hatalmas erővel zúdult rám, valóban nem mozgattam a lábaimat, és most, hogy megpróbálom, nem megy.
Zokogni kezdtem. Ő ült az ágyamon, és simogatott. Azután rengeteget beszélgettünk, és a kislány biztatására kezdetm feldolgozni magamban a tényt.

Majd eljött a nagy nap. A műtéte napja. Aznap láttam először pityeregni. Na nem sokat, de két gyémántfényű könnycsepp legördült a szeméből. És így szólt:
- Egész eddig nem sajnáltam volna, ha a műtét nem sikerül, de most, ha elmegyek, akkor nem tudlak tovább vigasztalni.
Zokogva öleltem át, és bíztattam, hogy biztos sikerülni fog.
Azalatt a két óra alatt, amíg benn volt a műtőben, rájöttem, hogy soha nem én bátorítottam őt, mert neki nem volt szüksége rá. Ő viszont rengeteget segített nekem, ezalatt az egy hét alatt, amíg egy kórteremben voltunk. Utána pedig elment az angyalkákhoz és az anyukájához, hogy őket is megmosolyogtassa az angyali arcával és ártatlanságával.
Hasonló történetek
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
nagyon szép,szomorú történet...De ez amúgy igaz vagy csak egy ˇgondolotˇ?
Falatka ·
hát köszi :) akkor a ,,Falatkás-írások" végre megnyerték tetszésed? Őszintén örülök :blush:
és amúgy el kell keserítselek, ez csak egy ködös reggelen jutott eszembe, másztam a Csévéző utcai buszmegálló felé, nagy büdös forgalmas budapesten és bevillant :D

puszcsa

Paradicsom ·
Bevallom a \"Falatkás-írások\" eddig nem nagyon tetszettek, de ezzel most megfogtál. Csak így tovább! :wink:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: