Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
FandomSlasher: Imádtam. Végre valami változat...
2024-04-13 15:11
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mint egy szerető

Még tartott a szupersorozat, a Barátok Közt. Tudtam, hogy szereti nézni, ezért nem is nagyon szóltam hozzá. Pedig annyi mindent szerettem volna mondani neki, hisz csak ritkán tudunk találkozni. Csendben maradtam, míg ő csak bámulta a tévét. Gyengéd puszit nyomtam a homlokára. Elmosolyodott. Szerencsére vége lett a szappanoperának.
- Kérsz nasit? – tette fel a kérdést, majd nyújtotta felém a gumicukros zacsit.
- Tudod, hogy csak most vacsiztam. Ilyenkor nem tudok enni… - adtam a választ.
Mélyen a szemembe nézett, majd pár másodperc múlva kérdőn húzta fel bal szemöldökét.
- Na jó. Legyen.
Kajánul elmosolyodott. Nyúltam volna a gumimaciért, de játékosan elhúzta a zacskót.
- Ha kell, akkor nyújtózkodj érte! – majd a távolabb eső kezébe vette és kinyújtotta karját.
- Hm… - gondolkodtam el. - Annyira nem kell.
- Akkor nem kapsz! – mondta sejtelmesen.
- Vagy kelljen? – tettem fel a költői kérdést, bár már sejtettem mire megy ki a játék.

Lassan felé fordultam, átnyúltam testén, de „valahogy” nem sikerült elnyújtózkodnom a célig. Rádőltem testére, arcunk csak centiméterekre volt egymástól. Gyengéden megpusziltam ajkait. Nyitotta volna száját is, de ekkor elhúzódtam a cukor irányába. Elértem célom, de véletlenül nem a cukor került a számba… Forrón megcsókolt, nyelvét mélyen számba dugva. Átkarolt. Az ágy melletti éjjeliszekrényre hullt kezemből a maci. Nyelvemmel én is szájába túrtam, majd lassan kihúztam azt. Megnyaltam ajkait, mire elmosolyodott. Mélyen szemembe nézett. Tudtam, mi következik. Tudtam, azt is, hogy nincs sok időnk, mivel már kilencre járt és fél tízre haza kellett vinnem az autót. Szenvedélyesen megcsókoltam, mire magához húzott. Bal kezemet a pólója alá csúsztattam, majd felfele indultam el derekától. Följebb és egyre följebb. A melltartójánál hüvelykujjammal finoman megcirógattam mellének külső részét, majd a kezemet a hátára csúsztattam. Jobban magamhoz húztam, érezni akartam. Nem kellett erőltetni. Hirtelen minden, amit mondani akartam neki, már nem volt fontos. A világ megszűnt létezni, hatalmába kerített egy mindent elsöprő vágy…

Forró csókokat váltottunk, miközben egyre vadabbul simogattuk egymást. Kikapcsoltam melltartóját még a póló alatt. Magamra húztam, levettem pólóját, majd a dombok tartóját is. Nyelvem hegyével épp csak megérintettem ágaskodó mellbimbóját, mire halkan felsóhajtott. A másik hegycsúcsot ajkaim közé fogva szopogattam. Újabb sóhajjal jelezte, hogy jól esik neki. Apró csókokat nyomtam nyakára, arcára, mígnem elértem száját. Ledöntöttem magamról, miközben ajkam továbbra sem engedte el ajkát. Kicsatolta övem, egyszerre húzta le pulóverem és pólóm. Forró ajkát elengedve végigcsókoltam nyakát, melleinek völgyét, hasát, majd miközben lehúztam nadrágját, combjait sem hanyagoltam el. Hasát puszilgattam újra, mikor kezemmel elkezdem masszírozni punciját. Először csak bugyin keresztül. Aztán benyúltam a csipkés fehérnemű alá és úgy folytattam. Miután lekerült róla, csiklója körül írtam le lassú, apró köröket. Tudta, hogy sietnünk kell, így lecibálta nadrágom. Felpillantottam az órára. „Már negyed 10!” Melleit csókolgattam, gyengéden harapdáltam, miközben saját magam próbáltam felügyeskedni a gumit. Nem sikerült.
- Na gyere, segítek rajtad! – szólt kedvesem, majd kivette kezemből az óvszert. Mikor fejével elindult lefele, már sejtettem, hogy a gumi csak később fog felkerülni…

Most nem játszott velem, nem kínzott, hanem egyszerűen csak ameddig tudta bekapta. Ajkait erősen rászorítva húzta ki szájából átlagos méretű szerszámom. Épp szóltam volna, hogy sietnünk, kell így ne játsszon velem, hanem húzza már fel, mire vadul elkezdett szopni. Szívem szerint az kértem volna tőle, hogy akkor így fejezze is be, de őt is ki szerettem volna elégíteni. Bal kezemmel megfogtam fejét és próbáltam lehúzni falloszomról, de ő csak cuppogva nyelte szájába… Másik kezemet is segítségül kellett hívnom, hogy már fejezze be. Felhúzta a gumit, majd hanyatt döntött. Fölém guggolt és csak a makkom fogadta magába. Párszor ráült a makkra, majd egy hirtelen mozdulattal tövig elnyelte puncija a farkamat. Felültem és melleit szopogattam. Felnéztem rá és láttam az arcán, hogy szíve szerint már nyögne, sikítozna, de nem lehet. A másik szobában ott vannak a szülei… Vadul nyaltam kemény bimbóit – tudtam, hogy szereti – felnéztem ismét és láttam arcán a gyönyört. Nekem sem kellett több, hüvelyizmai összerándulására én is elszálltam. Leszállt rólam, ernyedő farkam a hasamra csapódott. Lehúztam a gumit, papírzsepibe tettem, majd az órára pillantottam… Fél 10. Kedvesem próbálta segíteni a felöltözésben, minden ruhadarabom mosolyogva hozzám szórt. Felöltöztem, irány az előszoba, cipő fel, aztán hajrá haza.

Búcsúzóul nem szóltunk egymáshoz, mint ahogy az aktus óta sem, csak egy csókot nyomtam ajkaira. Rohantam le a lépcsőn az autóhoz. Rohantam el a házból, egyenesen a kocsihoz, mint egy szerető, amikor hazaér a férj…
Hozzászólások
További hozzászólások »
durci ·
Zacsi, vacsi, nasi???
itt legfelejbb picsi-pacsi jöhet szóba!

bot ·
Őszinte vallomásod lenyűgözött! Hiába a nők többre értékelik a sorozatokat és a gumicukrot.
Nem Szarvas ·
Én az ilyen idiótákat értékelem nagyra te marha! Női szummobajnok vagyok szal fogjad be vagy földhözteremtelek

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: