Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mint az álom

15 éves voltam. Lakótelepen laktam és a város elit gimnáziumában tanultam. Nem volt sok sikerem a lányoknál, pedig már nagyon érdekelt, hogy mi örömet okozhatnak egy férfinak. A barátaim már mind verték a farkukat, volt hogy közösen tartottak reisz versenyt, de nekem nem ment. Többször próbálkoztam,. Ott álltam a farkammal, ami a legkisebb érintésre merev lett, húzogattam de nem történt semmi. 10-20 perc után sem történt semmi.

Rászoktam a kukkolásra. A szomszéd házban sok lehetőség adódott erre. Gyorsan megtanultam minden ablak életét. Ki mikor vetkőzik, fürdik, és baszik. Az első emeleten volt egy házaspár, a feleség hosszú sötét haj, kicsit telt idomok, nagy mellek, nagy csípő és fenék. Számomra az ideális Nő. Többször láttam, az utcán is és tudtam, hol dolgozik. A patyolatban láttam mindig a pult mögött. Fehér köpenye mindig feszült a telt testén. Az arca mindig igényesen sminkelt, és mindig mosollyal fogadott.

Az egyik buli után hajnalban értem haza. Nyár volt, csen és meleg. Ilyenkor minden ablak nyitott és az ágyak nyikorgása is közössé válik. Apró sikolyokra lettem figyelmes. Kinézek, és azt látom, hogy a nő éjjeli lámpa fényénél fekszik az ágyban. El sem hittem, hogy jól látom. Meztelen volt. A nagy melle gyönyörűen szétterült az oldalán. Annyira elteltem ettől, hogy az észre sem vettem, hogy az egyik keze hevesen mozgott a punciján, puncijában.
- Ez maszturbál-mondtam ki hangosan és a farkam rögtön akkorára merevedett, mint még soha.

Aztán leoltotta a villanyt, és nagyobb sikolyokat hallottam. Napokig nem tudtam elszakadni ettől az élménytől. Néhány hét múlva mentem vissza a tiszta ágyneműért. Nem találta meg a csomagomat. Bement a raktárba keresni, majd behívott. Ahogy beléptem, a háttal nekem lehajolt és turkált valami zsákban. Önkéntelenül odaléptem és hozzá értem. Remegett a testem az izgalomtól, de nem tudtam ellen állni. Érezni akartam a bőrét. Ahogy hozzá értem megrezzent és mosolyogva felém fordult. De azzal a mozdulattal, ahogy megfordult a keze bele akadt a nadrágomban ágaskodó faszomba. Mosoly és egy kacsintás.

Ennyi volt a reakció.
Tovább lépett és hossza keresés után megtalálta a csomagomat, én zavartan átvettem és sebesen eltávoztam. Attól fogva mindig kerestem az alkalmat, hogy lássam. Teljesen elvesztettem a kontrollt.A következő alkalommal mosolyogva fogadott és a nevemen szólított.
- Szia Ede!
- Csókolom- hebegtem
- Tegezz nyugodtan, aki előtt masztizok…
Tudta, hogy nézem! Ezt élvezte? –Hasított belém. Ezt egy nő is élvezheti. Közben persze a faszom azonnal jelzett megint.
- Ááá - szerettem volna valami frappánsat mondani de nem sikerült. De belépett egy másik vevő és maradt megint a sokat mondó mosoly. Az utcán vettem észre, hogy két cetlit kaptam.
- Szombaton este 10-kor várlak, ne csöngess a gyerek alszik !!- olvastam és hüledeztem.

A rákövetkező napok, nagyon lassan teltek el. Állandóan pörgött az agyam és állt a faszom. Nem mertem kinézni az ablakba. A fülemben dobogott a szívem, amikor benyitottam az ajtón. Sejtettem, hol a hálószoba és beléptem. A Nő az ágyon feküdt az ismert félhomályban, csak egy köntös volt rajta. Ezt is ismertem, de furcsán éreztem magam. Mintha egy filmet néztem volna eddig és most a film szereplője lettem.
- Szia! Ülj le- és rámutatott szemben egy fotelre.
Szétnyitotta a köntösét. Azóta sem láttam olyan mellet. Lágy, nagy, kicsi bimbó udvar és hatalmas bimbók. Megfogta az egyik bimbót és elkezdte morzsolgatni.
-Vedd elő a fütyidet, ne szenvedjen szegény!

De mielőtt ezt meghallottam volna már nyúltam a nadrágomért. A faszom már rég meredt, szinte kipattant a nadrágomból. Az ismert mosolyt láttam az arcán. Kezdtem élvezni a helyzetet. A másik kezével a combját és a hasát simogatta és egyre szűkebb pillantásokat vetett a faszomra.
Széttette a lábát előttem, és akkor tárult fel előttem az első punci. Akkor láttam először duzzadó nagy ajkakat. Akkor hallottam először lucskot, ami cuppog. Akkor értettem meg, hogy egy nő is élvezhet. Hevesen elkezdte simogatni magát. Rázta a csiklóját és mozgott a
csipője és egyre hevesebben vette a levegőt. Elkezdett rázkódni a teste és a meglepetéstől abbahagytam a farkam kényeztetését. Aztán megértettem, élvez, orgazmusa van. Egyre mélyebb hörgés hagyta el a
száját. Amit addig nyalt. Elévezett.

- No, Ede így jobb? Tetszett?
- Mit csináljunk a farkaddal?
- Dugni szeretnék-mondtam bizonytalanul.
Válaszként, már csak a szokásos mosoly érkezett, Felállt és hozzám térdelt. Lágyan bekapta a faszom, és lassan szopni kezdte. Ha lehet a még több vér tódult a faszomba, és mind a fejemből. A makkom végére adott egy pici puszit és felállt, megfogta kezem és az ágyhoz vitt.

Lefektetett és nevetve lehúzta az idétlenül bokámon fityegő ruhadarabjaimat. Fölém hajolt, Végre a mellbimbókhoz érhettem. Úgy
feküdt fölém, hogy a bimbó a számon landolt. Azonnal szopni kezdtem.
- Harapd meg, érezzem, a csöcsöm súlyát- és mozgott a felső teste, úgy hogy a számban volt a bimbója . Aztán az ismert mosoly és beleült a farkamba. Lágy meleg punci vette körül a faszom. Nem tartott sokáig az ismerkedés, mert a csípője hevesen elkezdett mozogni. Aztán az ismert hörgés és tudtam mi következik.
- Te nem élveztél el? - kérdezte. - Ejnye Ede ne sajnáld tőlem a gecid!

De ekkor már megint a száját éreztem. A kezével és a szájával egyre hevesebben mozgott és mozgatta a farkamon a bőrt. A gerincemben kezdtem érezni valami sodró érzést. Mintha egy új végtag akarna nőni a farkam helyén. Egyre hevesebben éreztem, szinte görcsbe feszítette a gerincem. A faszomat nem éreztem, csak a gerincemet és kúszott felfelé a tarkómig. Remegés fogott el és mindenem görcsbe rándult, majd egy hatalmas megkönnyebbülést érzetem. Már csak a mosolyra emlékszem, hisz a szája szélén a gecim csöppent le…
Hozzászólások
További hozzászólások »
agent1 ·
Milyen szép és emlékezetes mosoly lehetett azzal a fehér cseppel a szája szélén Izlés dolga.
Amúgy a patyolatos hölgy nem hermafrodita volt, hogy úgy rázta?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: