Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mint a mesékben

A szüzességemet - mármint a barátnőimhez mérten - sokáig tartogattam, hátha jön az az ún. "szőke herceg, fehér lovon". Mondanom sem kell, de nem jött. Én meg ott porosodtam a saját magam építette várban, és arra vártam, hogy valaki megmentsen, miközben folyamatosan kellettem magam.
Mindenhol, és mindenkiben a hercegemet kerestem, míg egy szép napon szembesétált velem Ő. Épp a suli kapujában álltam, mikor oldalra fordítottam a fejemet, és engem nézett. Rendesen zavarba jöttem.
- Ööö... mit nézel ennyire? - kérdeztem bátortalanul.
Ahogy szemügyre vettem őt, valami megtetszett benn, pedig sötétbarna, félhosszú haja volt elfogva, és óriási zöld szemei. Ez nagy szó, de igaz: teljesen beleremegtem.
- Szép vagy. - mondta, mintha ez olyan magától értetődő dolog lenne. Hallottam a csengőszót, s csak az volt képes kirángatni a szemkontaktusból minket.
Elindultam befelé, de egy hirtelen ötlettől vezérelve kivettem egy tollat a táskámból, odarohantam hozzá, és ráfirkantottam a számomat, meg a nevemet.
- ... Anna?
- Igen. Hívj fel valamikor! - mondtam, és hátrálva mentem be a kapun. Komplett idiótának éreztem magamat.

*****

Elkezdtünk egymással telefonálgatni, és SMS-ezni. Egyre inkább körülötte jártak a gondolataim, míg az egyik üzenetében rá nem kérdezett egy találkára. Magamban rögvest igent mondtam, de SMS-ben csak később, mivel alibit nem tudtam mit kitalálni.
Végül is bevetettük Melindával - a legjobb barátnőmmel - az "ottalvós" - trükköt így másnap reggel hétig maradhattam a sráccal /Őt amúgy Tominak hívják/, hogy még vissza is tudjak surranni Melindáékhoz, mielőtt a szülei felébrednek.
Így éjjel tizenegykor egymásnak sok sikert kívánva - elbúcsúztunk Melcsivel.

Mikor odaértem Tomihoz, ő már megivott egy pohár vörösbort, az idegességét csökkentő hatásúlag.
Mikor elfogyott az üveg, kezdtem kényelmetlenül érezni magam a ruháimban.
- Nagyon meleg van nálad... nem zavar, ha levetkőzöm?
- Nem. - mondta, és felállt, hogy bekapcsolja a DVD-lejátszót.
- Mit nézzünk meg? - kérdezte, miközben váltogatta a csatornákat. Lefejtettem magamról a pólót, és elkezdtem nézegetni a gyűjteményét. Megakadt a kezemben egy pornófilm.
- Neked ilyenek is vannak?
Láttam rajta, hogy kellemetlennek találta a szituációt, mire odamentem hozzá és átöleltem a nyakát. - Nem baj!
Azzal lesmároltam, s ő pedig visszacsókolt. Egyre hevesebben. Éreztem, ahogy ő merevedik, én pedig nedvesedem át.
Fogott, felrakott az asztalra, lehámozta a bugyimat, majd a csiklómmal kezdett el foglalatoskodni. Nem akartam elmenni, így elhúztam a kezét, kihámoztam a farkát, és szó szerint megkúrattam magam vele. Nagyot sikoltottam... de nem utoljára azon az éjszakán...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Csak azt sajnálom,hogy ilyen alacsony szinten.

Boni22 ·
Hát elég rövid volt és pont a legjobb résznél sietted el :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: