Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miniszoknya

Egyetemi éveim alatt történt, amikor egyszer egy hosszú nap végén az este 7 utáni busszal mentem hazafelé, ilyen tájban már nagyon kevesen vannak ezen a buszjáraton, csak 5-6 ember volt a buszon mikor felszálltam. Két megállóval később szállt fel egy nagyon kihívóan öltözött csaj! Ahogy fellibbent a lépcsőn kicsit ki is villant barna feneke az ici - pici rózsaszínkockás miniszoknyája alól, ezzel a mozdulattal végleg felkeltette figyelmemet! 3 sorral előrébb, szembe velem a busz másik oldalában ült le, így minden mozdulatát láthattam! Szerencsére a busz elejében, ahol mi ültünk akkor már csak egy öreg nő ült, de ő is háttal nekem. Óvatosan elkezdtem végig mérni a lányt, szép arcába egy-két tincs belelógott szőke hajából, mely hátra volt fogva! Fehér ingjét majd átbökte a mellbimbója, mivel melltartót nem viselt!

Ahogy a melleit néztem, hirtelen rám pillantott, mélyen a szemembe nézett, erre zavarba jöttem és elnéztem! De ő tovább nézett, úgy éreztem, mintha ő is méregetne, így felbátorodtam, és újra ránéztem! Hosszan szemeztünk, majd lassan elkezdtem lefelé „húzni” rajta a tekintetemet! Mikor a leértem kicsit széttette a lábait, így láttatni engedte azt a pici csipkésen áttetsző fehér tangát, amit viselt! Már kezdtem nagyon élvezni a látványt, amikor hirtelen felállt, és elindult felém! Mellém állt, megfogta a kezem és a combjára rakta a feneke alá!
- Gyere fel hozzám! Jó?
Meglepetésemben alig tudtam kinyögni, hogy jó! Leült mellém, és most ő fogta meg az én combomat, vagyis igazából a farkamat, közben közelebb bujt kemény mellét nekem nyomta és a fülembe súgta:
- Alig várom, hogy magamban érezhessem!

Szó nélkül megcsókoltam, a kezem a szoknyája alá dugtam és a bugyin keresztül simogatni kezdtem, mire két megállóval később leszálltunk már mindketten be voltunk indulva. Szerencsére nem lakott túl messze, de út közben elmesélte, hogy csak 2 óránk lesz, mert a lakótársa akkor ér haza! A lépcsőn hagytam, hogy kicsit előre menjen így láthattam a szoknya alatt a fenekét, fergeteges látvány volt! Ahogy beléptünk bezárta az ajtót, s én azonnal a falnak nyomtam és elkezdtem csókolni, simogatni! Megfogta a farkamat a nadrágon keresztül és a szobája felé húzott! Leültetett az ágyra és a fülembe súgta:
- Ki kell mennem egy pillanatra, de nyugi kárpótollak a várakozásért!

Pár perc múlva visszajött, ugyanabban a ruhában volt csak felvett még egy fehér csipkés combfixet, amiből a szoknyája semmit sem takart, és egy melltartót! Felálltam, hogy közelebbről is megcsodáljam. Hevesen csókolni és simogatni kezdett, lerángatta rólam az ingem, ledöntött az ágyra és rám ült! Csókolgatott, harapdálta a nyakamat, ezeket én is viszonoztam, sőt lehúztam az ingjét, és végre megláttam a mellét, amit a melltartó még nagyobbnak mutatott! Lecsúszott rólam kigombolta a nadrágom és lehúzta rólam az alsómmal együtt. Félredobta és egy hirtelen lendülettel bekapta a farkam és szopni kezdte, már annyira fel voltam izgulva az előzményektől, hogy pár pillanatig csinálta csak és máris éreztem, hogy mindjárt a szájába élvezek, de erre már nem volt időm, mert abbahagyta a szám fölé guggolt és rám parancsolt:
- Nyald ki a pinám! Érezni akarom a nyelved a puncimban! Játssz a csiklómmal kérlek!

Azonnal neki láttam, félre húztam a tangáját, ekkor láttam meg először a szép rózsaszín punciját, ami teljesen le volt borotválva! Végig simítottam majd elkezdtem alulról felfelé nyalni, belenyaltam a pici lyukba és a nagy és kisajkai között végignyaltam egészen a vénuszdombjáig, aztán ugyanezt lefelé a másik oldalon, nagyon lassan. Ez tetszett neki, mert elkezdett nyögdécselni, és hajtogatni, hogy csináld-csináld! Az egyik kezét ráraktam a pinájára, rögtön tudta, hogy mit akarok és elkezdte magát simogatni, miközben én nyaltam hol a pináját, hol az ujját! Ez szép látvány volt csakhogy így nem fértem hozzá rendesen a puncijához, ezért a kezét inkább a tangája félre húzásával bíztam meg. Én pedig megfogtam a fenekét és erősen ráhúztam a punciját a számra! A nyelvem elmerült a lyukában, erre nagyot nyögött és még jobban rányomta a kopasz nuniját a számra! Gyors, határozott mozdulatokkal elkezdtem nyalni. Lassan engedett a szorításból, így felértem a csiklójához, amikor megérintettem a nyelvemmel azonnal akkorát lökött a punciján, hogy a nyelvemen túl is csúszott, így a nyelvem a fenéklyukához került, belenyaltam a fenekébe ezt nagyon élvezte épp úgy mint feneke és a puncija közötti rész nyalását!

A fenekével később akartam foglalkozni, így inkább visszatértem a csiklójához és nagyon gyorsan nyalni kezdtem, az ujjamat belenyomtam a puncijába egy másikkal, pedig a fenéklyukát simogattam. Közben ő levette a melltartóját, és szabad kezével a mellét simogatta, segítettem neki és én a másik mellét kényeztettem, nem sok kellett neki és elélvezett! Tovább nyaltam, de már nem az érzékeny csiklót, hanem a lyukát, amiből majdhogynem ömlött a lé! Teljesen elernyedt, lejjebb húzódott, rám feküdt és megcsókolt. Furcsálltam, hogy nem zavarja a saját íze. 1-2 perc smaci után, kezelésbe vette a farkamat. Nyalogatni kezdte, tövétől a hegyéig, a golyóimra külön figyelt, nagyon jól csinálta, amikor elkezdett szopni, akkor a kezével simogatta a heréimet. Lassan érzékien mozgott a szája fel-le a farkamon, ilyen jól még senki nem szopott nekem azelőtt, bár lehet hogy csak a helyzet, hogy egy idegen bombázó szop, az izgatott ennyire fel.

Közben pózt váltottunk, a fotelba ültem ő pedig elém térdelt és úgy szopott tovább! Annyira élveztem, hogy felálltam és a fejét a kezembe vettem és elkezdtem baszni a száját! Pár pillanat múlva a szájába élveztem, ami fantasztikus érzés volt mivel még soha nem csináltam ilyet (az addigi barátnőim nem engedték)! A legjobban akkor lepődtem meg amikor láttam, hogy nyel egyet! Ez a ribanc lenyeli a gecimet! Még kicsit szopott, tisztára nyalta a farkam!
-Nagyon finom voltál! Mondta. Én pedig szóhoz sem tudtam jutni!

Aztán lefeküdtünk, és elkezdtük egymást kényeztetni. Vagyis eleinte én nem voltam valami aktív ezért csak ő próbált új erőt csiholni lankadt férfiasságomba! Mit ne mondjak ehhez nagyon értett, talán 2-3 perc sem telt el mire a farkam újra keményen állt a szájában. Gondoltam egy kicsit én is kényeztetem őt, hogy igazán lucskos legyen a puncija mire belerakom, így elkezdtem a nyakától kezdve csókolgatni, harapdálni, puszilgatni! A hasára fektettem és a hátát is végig csókoltam ez nagyon tetszett neki, pedig még csak ezután jött a formás kerek feneke, amiben még ott virított a pici tanga. Szép lassan körbe nyaltam, haraptam mind két felét, aztán elkezdtem közé nyalni. Derekánál fogva felhúztam, hogy a felsőteste az ágyon maradt, csak a fenekét dugta ki, gyönyörűen pucsított. Így a pinája és a feneke is a szám elé került! Szépen lassan végignyaltam a feneke közötti részt, belenyaltam a fenéklyukába, majd a puncijába, ami annyira nedves volt, hogy még az állam is tiszta lucskos lett! Összekentem a fenekét a levével és a mutatóujjammal elkezdtem izgatni, először mozgolódni kezdett, azt hittem, hogy nem tetszik neki, de csak jobban pucsított, hogy hozzáférjek. Ezen felbátorodva végre belenyomtam a farkam a pinájába, az ujjamat pedig a fenekébe. Nagyot nyögött!

Dugtam a lucskos pináját, közben pedig tágítottam a seggét! Halkan lihegett, nekem meg elfáradt a kezem a seggében (nehéz volt kefélni a punciját, és ujjazni a seggét egyszerre), ezért abbahagytam az ujjazást és inkább minden erőmmel a pinájára figyeltem! Ő akart felül lenni, ezért levettem a bugyiját végre, de a szép csipkés harisnya rajta maradt! Ahogy rám ült az maga volt a gyönyör, hatalmas kemény mellei jártak körbe-körbe, újra a kezembe vehettem hegyes mellbimbóit, néha az ujjamat a szájába tettem, hogy saját nyálával tudjam benedvesíteni! Kis idő múlva egyre keményebben húzta bele magát a farkamba, és egyre hangosabban nyögött is, megfogtam a fenekét, kicsit felültem mellét a számba vettem, és gyorsan magamra húzogattam! Pillanatok múlva elélvezett! Nagyon szép látvány volt! Rám dőlt és újra csókolózni kezdtünk! Nem hagytam pihenni, mivel (szerencsére) én még nem mentem el, de már éreztem, hogy nem kell túl sok az édeni érzés eléréséhez. Megfordítottam és a lábait a nyakamba vettem úgy nyomtam belé a farkincámat. Ahogy tövig bele értem fel kiáltott:
- Így nagyon jó, csináld, verd már belém a faszod!

Ez nagyon felizgatott, keményen és nagyon erősen elkezdtem baszni, kb. 10 perc leforgása után hatalmas sikítás és szorítás kíséretében elélvezett, sajnos a szorítás, vagyis körmeinek a helye még most is ott van a combomon! Gondolom a szomszédok is örültek, hogy a kis szőke kurva kefél! Kicsit enyhítettem a tempón, de csak két pillanatig, lassan nyomkodtam bele, aztán egyszer csak a legváratlanabb pillanatban erősen belevágtam! Hatalmasat nyögött, megint ilyen kemény ütemben basztam, míg újra el nem élvezett, de ez már elmaradt sikításban és szorításban az előzőtől! A lábait leengedtem az ágyra, de a tempón most nem lassítottam.
-Eddig Te élveztél, most én jövök!
-Élvezz belém!
Még kettőt löktem, aztán kirántottam belőle, mellé ugrottam, ő egyből értette, mit akarok és kinyitotta a száját! Az első két adagot a mellére vertem, a többivel, pedig összekentem az arcát, a száját, és lenyalattam vele a végén. Még most is nagyon készségesen szopott! Élvezte, amit csinál! Közben a kezével simogatta a heréimet! Lassan elkezdett ernyedni a farkam, ő még próbálta újra megkeményíteni és szopott, de most nem ment! Abbahagyta, egy papírzsepivel megtörölte a mellét és az arcát, felhúzta a bugyiját:
- Kimegyek a konyhába hozok valamit inni!
A szekrényből kivett egy kombiné szerű a harisnyához és a bugyihoz tökéletesen illő trikócskát, amit a mellbimbója majd átbökött! Felvette, meg a szoknyácskáját is, odalépett hozzám, és mosolyogva mondta:
- Még jössz egy menettel!

Aztán kiment! Már 10 perc is eltelt és ő még sehol sem volt, nem értettem, hogy hol lehet, ezért kimentem, hogy körülnézzek! Oda léptem a konyhaajtóba, és láttam, hogy éppen a hűtő aljában keres valamit behajolva! Így mindene kilátszott a már sokat említett igen csak rövidke szoknya alól! Halkan hozzá léptem és megfogtam a punciját és a fenekét, hirtelen összerázkódott az ijedségtől:
-Te vagy az, nagyon megijesztettél!
-Nyugi!
Kicsit felegyenesedett, vállát nekem nyomta, fejét felém fordította, csókolózni kezdtünk. Közben a feneke alig mozdult el abból a szép pózból, vagyis továbbra is ott pucsított a farkam előtt! Elkezdtem a keményen álló cicijét simogatni a trikón keresztül. Erősen megfogtam a derekát és az asztalra döntöttem! Nagyon szép volt így a feneke és a lába! A sok csipke megtette a hatását!

Néhány puszit nyomtam a hátára és a fenekére, bugyin keresztül a puncijára, aztán lehúztam a bugyiját, és egyszer végig nyaltam a nuniját. Élvezte, de még nem volt nedves, ezért elkezdtem a puncija és a feneke közötti részt nyalogatni. Ez tetszett neki, lassan elértem a fenekéig, kicsit megnyaltam majd a puncilevével összekentem és elkezdtem belenyomni a mutatóujjamat, épp úgy mint az első kör elején, most is mint akkor könnyen becsusszant az ujjam, kicsit járattam ki be aztán újra a puncijához nyúltam ami már tocsogott, és újra összekentem a fenekét, most már a hüvelykujjamat nyomtam fel neki, és mivel ez is ment könnyen elkezdtem a farkammal simizni! Belenyomtam a puncijába, ez ízlett neki de én most a fenekébe akartam verni, kihúztam a punciból az így már nedves farkamat, a fenekét még egyszer összekentem, majd elkezdtem lassan nyomni a farkam a seggébe!
-Ne várj, a fenekembe inkább most ne!
Erre most már nem számítottam, de kicsit elcsüggettem!
-De miért, nem volt jó eddig, amit csináltam? Kérdeztem halkan.
-De igen, csak…
-Csak mi? Ne legyen csak, kívánlak!
-Na jó, de akkor gumival. Ok?
-Jó!

Ezzel befejeztük a szöveget, behúzott a farkamnál fogva a szobájába elővett egy gumit, amin egy hatalmas eper virított meg egy tubus krémet a fiókjából felhúzta a gumit a farkamra a krémet a kezembe nyomta, és pucsítva az ágyra térdelt. Szép látvány volt mivel a szoknya, a harisnya, meg a kombiné még mindig rajta volt! Farkam picit benyomtam a pinájába, a krémmel pedig rendesen bekentem a seggét, kicsit ujjaztam, majd kivettem a puncijából és a fenekéhez tettem! Lassan elkezdtem nyomni, az előbbi és a mostani krémes tágításnak köszönhetően viszonylag könnyen becsusszant! Nem volt olyan szűk mint amire számítottam, de azért szorított rendesen. Az első két-három lökés után már ment rendesen és ő is élvezte! Legalábbis úgy tűnt, ráadásul elkezdte a csiklóját simogatni és ujjazta magát! Már elég ideje basztam így a seggét, amikor éreztem, hogy lassan végem lesz!
-Oh, baby mindjárt beleélvezek a seggedbe!
-Ne, kérlek dugd még egyszer a puncimba, azt szeretném, hogy a pinámba menj!
Kihúztam a fenekéből, így legalább kicsit tudott pihenni a farkam!
-Fordulj meg!

Lehúztam magamról a gumit! Újra a nyakamba vettem a lábait, és keményen bele vágtam a puncikájába. Hatalmasat nyögött, látszott rajta, hogy ezt sokkal jobban élvezi, mint az előbbi seggbekúrást. Pár lökés után óriási sikítással elélvezett. Szerencsére, mert már én sem bírtam tovább. Kicsit még mozogtam benne, aztán kihúztam, és mindent a kopasz puncijára vertem. Oda nyúlt és szétkente rajta mintha valami krém lenne. Aztán egy kicsit megnyalogatta a farkamat is.
-Finom eper ízű!
Mondta. Lefeküdtem, ő hozzám bújt, és elaludtunk!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Panther ·
Egyetértek Dreamerrel.
Plusz: nem találod a pontot a billentyűzeten? :smile:

libido ·
"Ó, bébi, mindjárt beleélvezek a seggedbe?" Te ilyeneket szoktál kurjongatni? :smile: Eh... amúgy meg jó lenne ha rájönnének egyes itteni önjelölt írók, hogy nem azzal lehet érzékeltetni a cselekmény körömrágóan izgalmas voltát, hogy mindenhová becsesznek egy felkiáltójelet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: